mooi verwoord.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik probeer me voor te stellen hoe eenzaam je moet voelen om tot dit besluit te komen. Wetende dat je een klein onschuldig wezentje achterlaat welke het zonder je moet gaan rooien.
Sterkte
quote:Op woensdag 24 september 2008 10:48 schreef ShaoliN het volgende:
Onwaarschijnlijk. Sterkte.
Hoe kan iemand in godesnaam zo in de war zijn dat hij zijn kinderen achter laat?
Dit dus, ik krijg het erg koud van...veel sterkte Evenstar, voor jou en Arwen.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik probeer me voor te stellen hoe eenzaam je moet voelen om tot dit besluit te komen. Wetende dat je een klein onschuldig wezentje achterlaat welke het zonder je moet gaan rooien.
Sterkte
Lieve Evenstar en Arwen, heel veel sterkte met dit verlies. Ik weet niet wat ik moet zeggen, het raakt me erg.quote:Op woensdag 24 september 2008 12:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Ach lieve kleine Arwen, je bent toch veel te jong om je papa te moeten missen
Sterkte!
quote:Op maandag 1 september 2008 13:18 schreef DarkManta het volgende:
Ik voel me top! Net een afspraakje gemaakt met een vriendin van me die ik al een hele tijd niet meer heb gezien, kunnen we weer eens bijkletsen.
Ik besef nu net dat hij ook een hele mooie fotobewerking voor mij heeft gemaakt...quote:Op woensdag 24 september 2008 18:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Jeetje.![]()
DM heeft wel eens foto's van me bewerkt en wel gepost in m'n fobo.
Djeh.Ik heb geen idee wat ik moet zeggen.
Heel veel sterkte gewenst.
Die zag ik ook in HVJJN.. ik dacht, wat bedoeld die daar nu mee?quote:Op woensdag 24 september 2008 08:26 schreef Brighteyes het volgende:
Die post van hem in het hoe voel je je nu-topic in R&P... Ik krijg er kippevel van.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |