NEWBIE NEWBIEquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:27 schreef IrishBastard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
. Welkom !
[ afbeelding ]
Welkom in Het Grote Nijmegen Slowchat Topic! Voor en door echte Nijmegenaren! Studeer of werk je in Nijmegen? Of loop je de jaarlijkse vierdaagse? Hier kan je alles kwijt over Nijmegen
!
Nijmegen is een stad en gemeente in de Nederlandse provincie Gelderland. De gemeente heeft circa 161.000 inwoners en is daarmee de grootste in de provincie en de tiende van Nederland.
De stad Nijmegen ligt grotendeels op de linkeroever van de Waal, aan de voet van een stuwwal. Een deel van de gemeente ligt aan de overzijde van de rivier. Het betreft hier de zogenaamde Waalsprong, een recent geannexeerd gebied, waarin zich het dorp Lent en een deel van Oosterhout bevinden.
De gemeente Nijmegen maakt deel uit van de Stadsregio Arnhem Nijmegen (KAN).
Meer informatie over Nijmegen vind je hier [ afbeelding ].
. Users uit deze reeks !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
. Top 10 TT's !
[ afbeelding ]
1. Nijmegen #159 - een goede reeks begint bij jezelf :')
2. Nijmegen #125 - Fo shizzle Nijmizzle!!!
3. Nijmegen #151 - waar LastRequest geen tieten-TT wil
4. Nijmegen #123 - Waar Pietje weer jammerlijk faalt
5. Nijmegen #165 - waar CP gaat brommers kiek'n
6. Nijmegen #180 - waar Mikkies bowlingballen eraf vriezen
7. Nijmegen #87 - Twee jetsers maken nog geen Yashi
8. Nijmegen #207 - Waar swarma zonder fouten tikt
9. Nijmegen #162 - waar Houniet Cali loopt te fucken
10. Nijmegen #40 - we kunnen er niet mee omgaan :'(
. Vorige delen !
[ afbeelding ]Alle topics tot op heden! Voor de regenachtige zondag...
. Andere Nijmegen Topics !
[ afbeelding ][04-09] De 9e (!) Nijmeegse meet - Bowlen [12 t/m 18-7] Nijmeegse vierdaagsefeesten #1 [24-08] [Gratis] City Dance Nijmegen Goffertpark Introductieweek Nijmegen [10-10] De 10e Nijmeegse meet: jubileum!
. De Stats !
[ afbeelding ]Bekijk nu ook uitgebreide statistieken van deze prachtige reeks, thanx to Piles!!
. De OP !
[ afbeelding ]Hier vind je de OP terug . Wil je ook in de OP? PM Houniet dan even
!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:27 schreef IrishBastard het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
. Welkom ! [ afbeelding ]
Welkom in Het Grote Nijmegen Slowchat Topic! Voor en door echte Nijmegenaren! Studeer of werk je in Nijmegen? Of loop je de jaarlijkse vierdaagse? Hier kan je alles kwijt over Nijmegen
! Nijmegen is een stad en gemeente in de Nederlandse provincie Gelderland. De gemeente heeft circa 161.000 inwoners en is daarmee de grootste in de provincie en de tiende van Nederland.
De stad Nijmegen ligt grotendeels op de linkeroever van de Waal, aan de voet van een stuwwal. Een deel van de gemeente ligt aan de overzijde van de rivier. Het betreft hier de zogenaamde Waalsprong, een recent geannexeerd gebied, waarin zich het dorp Lent en een deel van Oosterhout bevinden.
De gemeente Nijmegen maakt deel uit van de Stadsregio Arnhem Nijmegen (KAN). Meer informatie over Nijmegen vind je hier [ afbeelding ].
. Users uit deze reeks ! [ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
. Top 10 TT's ! [ afbeelding ]
1. Nijmegen #159 - een goede reeks begint bij jezelf :') 2. Nijmegen #125 - Fo shizzle Nijmizzle!!! 3. Nijmegen #151 - waar LastRequest geen tieten-TT wil 4. Nijmegen #123 - Waar Pietje weer jammerlijk faalt 5. Nijmegen #165 - waar CP gaat brommers kiek'n 6. Nijmegen #180 - waar Mikkies bowlingballen eraf vriezen 7. Nijmegen #87 - Twee jetsers maken nog geen Yashi 8. Nijmegen #207 - Waar swarma zonder fouten tikt 9. Nijmegen #162 - waar Houniet Cali loopt te fucken 10. Nijmegen #40 - we kunnen er niet mee omgaan :'(
. Vorige delen ! [ afbeelding ]
Alle topics tot op heden! Voor de regenachtige zondag...
. Andere Nijmegen Topics ! [ afbeelding ]
[04-09] De 9e (!) Nijmeegse meet - Bowlen [12 t/m 18-7] Nijmeegse vierdaagsefeesten #1 [24-08] [Gratis] City Dance Nijmegen Goffertpark Introductieweek Nijmegen [10-10] De 10e Nijmeegse meet: jubileum!
. De Stats ! [ afbeelding ]
Bekijk nu ook uitgebreide statistieken van deze prachtige reeks, thanx to Piles!!
. De OP ! [ afbeelding ]
Hier vind je de OP terug . Wil je ook in de OP? PM Houniet dan even
!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zal ik je even helpen andersquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:29 schreef IrishBastard het volgende:
Ik vond het te lomp om een tt te maken met
"Nijmegen #216 - Waar IrishBastard zijn eigen naamtopic maakt"
De top 10 topics moeten wel ónder elkaar, niet náást elkaarquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:31 schreef IrishBastard het volgende:
- Never mind, zal wel niet mijn werk zijn geweest-
hoe was het met sergeant baars eigelijk ?quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:28 schreef Swine het volgende:
Ik ben er niet zo vaak, daarom ken je me niet. Ben net terug uit Al Butana. Vorige week met Hercules C130 teruggevlogen... Eindelijk weer internet en geen zand in je naad als je een stap buiten je tent zet..
Het is al gemaaktquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De top 10 topics moeten wel ónder elkaar, niet náást elkaar.
Nee, nog beterquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:32 schreef swarmahoer het volgende:
fik erin ging over t kapsel van ib ?
Oh sorry hoor.quote:
Weltrustenquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:36 schreef Nielez het volgende:
Toch nog maar even een tvp voordatk ga slapen.
Bis mörgen.
Gast niet zoquote:
Mooi ding ja. Maar ja, waar tover ik 170 euro vandaan als er vrijdag zo'n 1.600 euro collegegeld van m'n rekening af moet?quote:Op woensdag 24 september 2008 00:05 schreef Swine het volgende:
Dude, check die iBood van vandaag. Mooi ding
weer vergetenquote:Op woensdag 24 september 2008 00:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ben je vorige week niet nog weggeweest Mik
Ik zat ook al te overwegen om die aan te schaffen. Niet gedaan, maar nu weet ik wel waar ik moet zijn mocht ik hem toch nog nodig hebbenquote:Op woensdag 24 september 2008 00:06 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb die boormachine van gister gekochtkan altijd handig zijn
Dat was tot één uur naar TKB, dat telt niet als stappenquote:Op woensdag 24 september 2008 00:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ben je vorige week niet nog weggeweest Mik
Omdat ik gewoon van dat gezeik af wil zijn. Nu heb ik er één maand dik pijn van, daarna niet meer en kan ik evt overboeken naar mn spaarrekening. Anders zit ik me tien maanden opnieuw te ergerenquote:Op woensdag 24 september 2008 00:08 schreef Swine het volgende:
Maar Mikkie, waarom laat je je collegegeld in één keer afschrijven?
Trustequote:Op woensdag 24 september 2008 00:14 schreef swarmahoer het volgende:
zo accu is leeg ik ga slapentot morgen allemaal
True. Als ik het zou kunnen had ik het ook liever gedaan. Heb zo ook mijn huur voor de eerste anderhalf jaar in één keer betaald. Is even kut als je het moet overmaken maar de rest van de tijd is het geweldig hoeveel je eigenlijk overhoudt iedere maand.quote:Op woensdag 24 september 2008 00:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat was tot één uur naar TKB, dat telt niet als stappen
[..]
Omdat ik gewoon van dat gezeik af wil zijn. Nu heb ik er één maand dik pijn van, daarna niet meer en kan ik evt overboeken naar mn spaarrekening. Anders zit ik me tien maanden opnieuw te ergeren
Wat is dan nog wel stappen?quote:Op woensdag 24 september 2008 00:27 schreef Swine het volgende:
[..]
True. Als ik het zou kunnen had ik het ook liever gedaan. Heb zo ook mijn huur voor de eerste anderhalf jaar in één keer betaald. Is even kut als je het moet overmaken maar de rest van de tijd is het geweldig hoeveel je eigenlijk overhoudt iedere maand.
TKB valt, net als Bascafé, niet onder stappen. Dat heet "sociale contacten onderhouden onder het genot van"
Sssshht... ik kan het ook onder de noemer "alcoholisme" laten vallen, maar dat komt ook weer zo negatief over hèquote:Op woensdag 24 september 2008 00:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat is dan nog wel stappen?
Huur voor anderhalf jaar kan ik echt niet, dat is een jaarsalaris manMaar collegegeld kan ik nog wel opbrengen (net aan dan), scheelt wel de rest van het jaar. Ik krijg ook geen stufi meer hè, dus dan is het echt een aanslag op je budget en dus lekker om vanaf te zijn
.
quote:Op woensdag 24 september 2008 00:35 schreef Swine het volgende:
[..]
Sssshht... ik kan het ook onder de noemer "alcoholisme" laten vallen, maar dat komt ook weer zo negatief over hè
Dat was een flinke pot geld. Had ik ook niet zelf. Geleend van pappie en mammie en de helft maar hoeven terugbetalen.
Helaasquote:Op woensdag 24 september 2008 00:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oh noes, LR die eerder naar bed gaat dan ik
quote:BRUSSEL - In de strafzaak rond de 'mp3-moord' in België heeft een rechtbank in Brussel de dader veroordeeld tot twintig jaar cel wegens diefstal met geweld en de dood tot gevolg.
Ik vond het ook al engquote:Op woensdag 24 september 2008 00:57 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Helaas
Ik heb Jamie Lidell aan gezet en nu kom ik voorlopig echt niet in slaap
Ik heb besloten niet meer naar de stad te gaan.quote:Op woensdag 24 september 2008 00:52 schreef Swine het volgende:
Ik ga nog wat studeren. Truste Mik of veel plezier nog in de stad!
Buitenbanden zijn duurder toch? Dus zeur niet en wees blij dat de beste man (neem ik aan) die band voor je wil vervangen zodat jij je poten niet smerig hoeft te makenquote:Op woensdag 24 september 2008 01:05 schreef -skippybal- het volgende:
Nou, ik heb m'n fiets dus naar een fietsenmaker aan de Daalseweg gebracht. Binnenband heulemaal naar de klote. Fuckin' 17.50![]()
Man indeed, jaquote:Op woensdag 24 september 2008 01:08 schreef Swine het volgende:
[..]
Buitenbanden zijn duurder toch? Dus zeur niet en wees blij dat de beste man (neem ik aan) die band voor je wil vervangen zodat jij je poten niet smerig hoeft te maken
30×17,50 is mooi verdienen voor die knakkerquote:Op woensdag 24 september 2008 01:16 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Man indeed, ja
Hij zei ook dat ik al de 30e ofzo was in twee dagenWaarschijnlijk dus allemaal scherpe troep ergens dit weekend...
inderdaad.quote:Op woensdag 24 september 2008 01:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
30×17,50 is mooi verdienen voor die knakker.
Thanx! Truste!quote:Op woensdag 24 september 2008 01:36 schreef Mikkie het volgende:
Ik zal 't van de week eens navragen als ik iemand erover spreek. Durf het zo niet te zeggen
.
Anyway, ik ga ook maar eens m'n nest in. Succes nog met studyen Swine!
Ik zit er helaas niet tussen. Wel berichtje achtergelaten in die shoutbox. Maar die zal wel niet zo heel druk bekeken worden of wel?quote:Op woensdag 24 september 2008 01:33 schreef Mikkie het volgende:
D'r staan er wel een paar op de site van Postelein, maar of er verder nog veel gemaakt zijn durf ik niet te zeggen?
Als jij een TT niet snapt ga je ervan uit dat het informaticagerelateerd is?quote:Op woensdag 24 september 2008 06:44 schreef Manu82 het volgende:
Is dit een informatica gerelateerde tt
quote:Op woensdag 24 september 2008 08:37 schreef Nielez het volgende:
[..]
Als jij een TT niet snapt ga je ervan uit dat het informaticagerelateerd is?
Neequote:Op woensdag 24 september 2008 06:44 schreef Manu82 het volgende:
Is dit een informatica gerelateerde tt
quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Whehehhee Credits voor IB zijn idee mijn uitvoering
Komt van dit plaatje:
wie kan dus een hobbelend rarlogootje maken?
Mwoah valt mee, vaak zijn ze daar nog wel alert op. Hij staat op de homepage hè, dus dan zien ze het al snel.quote:Op woensdag 24 september 2008 01:48 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik zit er helaas niet tussen. Wel berichtje achtergelaten in die shoutbox. Maar die zal wel niet zo heel druk bekeken worden of wel?
Dus als je .rar-files kent ben je volgens jou meteen van informatica? En bedanktquote:Op woensdag 24 september 2008 08:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]ik weet dat er .Rar bestanden bestaan en dat hier veel informatica mensjes rondsjouwen
Nee, zelfs ik wist wat .rar - files zijnquote:Op woensdag 24 september 2008 10:15 schreef Mikkie het volgende:
Dus als je .rar-files kent ben je volgens jou meteen van informatica? En bedankt
ijsmijs.rar was het toch ?quote:Op woensdag 24 september 2008 10:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwoah valt mee, vaak zijn ze daar nog wel alert op. Hij staat op de homepage hè, dus dan zien ze het al snel.
[..]
Dus als je .rar-files kent ben je volgens jou meteen van informatica? En bedankt
quote:Op woensdag 24 september 2008 10:15 schreef Mikkie het volgende:
En dan nog postenquote:Op woensdag 24 september 2008 10:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben weer eens te laat voor een afspraak
Dus
boefjequote:Op woensdag 24 september 2008 11:48 schreef swarmahoer het volgende:
was helemaal niet lekker wakker worden, ik moest mn bed uit en ze wilde niet opstaanen nu hebben we ruzie
pm aub voor verdere afhandelingquote:Op woensdag 24 september 2008 13:17 schreef HostiMeister het volgende:
denk dat k m nog wel ergens heb
Da's niet vervelendquote:Op woensdag 24 september 2008 13:49 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
ik had in ene salaris bijgeschreven van studentassistentschap, was alweer vergeten dat ik dat ook kreeg
En waarom heeft Houniet's avatar bij jou groene zonnebrilglazenquote:Op woensdag 24 september 2008 12:04 schreef LastRequest het volgende:
Ziet het er bij mij ineens zo uit![]()
[ afbeelding ]
Omdat die met elke refresh weer van kleur wisselenquote:Op woensdag 24 september 2008 15:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
En waarom heeft Houniet's avatar bij jou groene zonnebrilglazenHier zijn ze blauw
Hier niet hoor, altijd blauwquote:Op woensdag 24 september 2008 15:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Omdat die met elke refresh weer van kleur wisselen.
Je hoeft je niet te melden hoorquote:Op woensdag 24 september 2008 15:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Another n00b has entered zhe topic.
Ja, na 1 keer rukken was de lol er wel af bij mij.quote:Op woensdag 24 september 2008 13:44 schreef Mikkie het volgende:
Geloof me, er is echt amper iets te zien. Een hoop gedoe om bijna niks.
je mag hem sturen, want inderdaad geschiedenis moet je kennenquote:Op woensdag 24 september 2008 13:17 schreef HostiMeister het volgende:
denk dat k m nog wel ergens heb
Doe er eens wat aanquote:Op woensdag 24 september 2008 16:09 schreef LastRequest het volgende:
Er wordt wel bijzonder weinig gepost vandaag he.
Oh noobquote:Op woensdag 24 september 2008 15:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
En waarom heeft Houniet's avatar bij jou groene zonnebrilglazenHier zijn ze blauw
Haha was het maar waar, als ik er al ben ben ik sowieso voor half 2 thuis.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zwaar, je zit gewoon teveel bij novo-dinges.
Ik zou gewoon volhouden, CP.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
hier zijn ze altijd blauw.
Op hyves staan genoeg foto's van drquote:Op woensdag 24 september 2008 13:03 schreef swarmahoer het volgende:
fotos van vriendin or it didnt happen
Mja was gewoon met een vriendinnetjequote:
Nog steeds niet door dat ik dat ben?quote:Op woensdag 24 september 2008 18:12 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
Zit hij nu naar haar te kijken of naar de camera?
Pfff ik lees niet hele topics door ik kijk naar de plaatjes ... net zoals de lezers van De Dag graag naar plaatjes klijken.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:19 schreef Nielez het volgende:
[..]
Nog steeds niet door dat ik dat ben?
En ik keek naar de camera.
Sudoku is zooooo 2007quote:Op woensdag 24 september 2008 18:30 schreef Nielez het volgende:
Spits, metro, dag, pers, allemaal hetzelfde.
Alleen goed voor de sudoku's.
Ja ik heb ze wel hier maar nog geen tijd gehad om erop te zettenquote:Op woensdag 24 september 2008 18:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Swine! waar blijven die foto's van de intro op de VB site ?
Er zijn toen ook met het 5 verenigingenfeest buiten foto's gemaakt en moblo zegt dat het door iemand van VB was
Dan moet je maar gaan rubixcuben...Dat wordt de nieuwe rage van 2009. Als je nu begint ben je in volgend jaar superstoer omdat je het keigoed kanquote:Op woensdag 24 september 2008 18:50 schreef Nielez het volgende:
[..]
Moet iets als ik bij AI zit of in de bus zit..
http://www.goodmanlivingwell.com/RubiksCube.htmquote:Op woensdag 24 september 2008 18:52 schreef Swine het volgende:
[..]
Dan moet je maar gaan rubixcuben...Dat wordt de nieuwe rage van 2009. Als je nu begint ben je in volgend jaar superstoer omdat je het keigoed kan
quote:Op woensdag 24 september 2008 18:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik faal daar altijd zo hard inen dan word ik boos op dat ding en smijt ik hem ergens een hoek in
Het kost je een paar saaie colleges, maar dan heb je ook wat.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:12 schreef Mikkie het volgende:
http://www.goodmanlivingwell.com/RubiksCube.htm
Verrek, da's wel een goed plan!quote:Op woensdag 24 september 2008 19:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het kost je een paar saaie colleges, maar dan heb je ook wat.
Mag ik die kubus ook tegen die irritante kop van die gast gooien?quote:
M'n ouders hebben er nog een maar die is enorm stroef. Misschien binnenkort maar eens eentje op de kop tikken ergens.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:27 schreef Nielez het volgende:
Jij altijd
Ns zoeken of wij nog zo'n ding hebben liggen.
Wat had je dan verwacht? Een poging tot een recordtijd, maar ondertussen lekker achterover hangend en sippend aan een wijntje?quote:Op woensdag 24 september 2008 19:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha serieus zelfs met zo'n filmpje snap ik er de ballen vanHij doet het ook zo snel
Kan er ook zo snel geen vinden.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
M'n ouders hebben er nog een maar die is enorm stroef. Misschien binnenkort maar eens eentje op de kop tikken ergens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk om je reet mee af te vegenquote:Op woensdag 24 september 2008 19:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wij hebben er thuis ook nog wel een ergens liggenEn bij mijn werk staat er 1 op de wc
geen idee waarom
Ik heb het over die uitleg sjappie!quote:Op woensdag 24 september 2008 19:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht? Een poging tot een recordtijd, maar ondertussen lekker achterover hangend en sippend aan een wijntje?.
quote:Op woensdag 24 september 2008 19:34 schreef Nielez het volgende:
[..]
Kan er ook zo snel geen vinden.
Misschien is zo'n mini rubix cube zelfs makkelijker (voor tijdens colleges).Da's leuk als je kleine vingers hebt, maar ik kan met het topje van m'n pink alleen al drie vlakjes bezettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Gaat dit over de rubix of over sexquote:Op woensdag 24 september 2008 19:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vriendinnetje van Yashi zegt:
nou ik weet hoe ik het moet aanpakken, mar ik heb geen idee hoe ik hem nou moet draaien
Vriendinnetje van Yashi zegt:
hij kan het best wat rustiger uitleggen
quote:Op woensdag 24 september 2008 19:51 schreef Mikkie het volgende:
Terechte vraag Swine, bij Yashi kan het allemaal.
De vraag is of we dat wel wíllen weten.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:51 schreef Mikkie het volgende:
Terechte vraag Swine, bij Yashi kan het allemaal.
quote:Op woensdag 24 september 2008 19:47 schreef Swine het volgende:
[..]
Gaat dit over de rubix of over sex
Mijn FOK! icoon is altijd blauw en mijn web icoon veranderd elke keerquote:Op woensdag 24 september 2008 16:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
hier zijn ze altijd blauw.
Wel één ding scheidt ons al ik zou een dergelijke vraag nooit gesteld hebben ... om mike tyson nog maar eens te quoten “I’ll fuck you till you love me faggot” <- wat overigens niet niet aan jouw is gericht maar om even het verschol duidelijk te maken.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het is dat ik D_K int echt heb gezien en moblo enzo hem niet herkende, anders had ik me echt afgevraagd of jullie geen klonen van elkaar zijn
Omdat een raket-ijsje nog meer warmte naar me uitstraalt dan jouw opmerkingen!quote:Op woensdag 24 september 2008 23:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Schat, waar heb ik gezegd dat ik je een eikel vind ?
Ik denk de combinatie van beide!quote:Op woensdag 24 september 2008 23:32 schreef LosingMyWay het volgende:
He De_Kardinaal waarom vind je mij eigenlijk zo'n eikel? Zijn het mijn tactloze opmerkingen of is het mijn gebrek aan humor?
Nou ik vind je heus wel aardig hoor, ik ga alleen niet in op je constante sexopmerkingenquote:Op woensdag 24 september 2008 23:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Omdat een raket-ijsje nog meer warmte naar me uitstraalt dan jouw opmerkingen!![]()
[..]
Ik denk de combinatie van beide!
O dus ik maak nog wel een kans bij je?quote:Op woensdag 24 september 2008 23:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou ik vind je heus wel aardig hoor, ik ga alleen niet in op je constante sexopmerkingen
t is gewoon een combinatie van je gebrek aan humor en je tactloze opmerkingenquote:Op woensdag 24 september 2008 23:40 schreef Swine het volgende:
He Swarma waarom vind je mij eigenlijk zo'n eikel? Zijn het mijn tactloze opmerkingen of is het mijn gebrek aan humor?![]()
op mijn opmerkingen gaat ze wel inquote:Op woensdag 24 september 2008 23:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O dus ik maak nog wel een kans bij je?
Misschien als je het leger ingaat ...quote:Op woensdag 24 september 2008 23:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O dus ik maak nog wel een kans bij je?
Sgoed hoelaat?quote:Op donderdag 25 september 2008 00:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
op mijn opmerkingen gaat ze wel in
potje ketsen yas? ben morgenavon beschikbaar
Ben je nu echt zo'n creep of is dit gewoon puur toeval?quote:Op donderdag 25 september 2008 00:05 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
Misschien als je het leger ingaat ...![]()
.
Op msn zei ze een tijdje geleden dat je niet een held bent op dat gebied!quote:Op donderdag 25 september 2008 00:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 september 2008 00:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 00:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ben je nu echt zo'n creep of is dit gewoon puur toeval?
Serieus, jij leest gewoon mijn hele myat? je bent echt creepie jij.quote:Op donderdag 25 september 2008 00:20 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
... the creepiest of them all ... als je openhartig post op fok moet je er niet vreemd van opkijken dat mensen alles weten.
En ja ik weet alles, geen geheimen meer, het os al een open boek, het grote boek van sinterklaas.
Van voor naar achteren en dan nog een keerquote:Op donderdag 25 september 2008 00:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Serieus, jij leest gewoon mijn hele myat? je bent echt creepie jij.
Dude, je bent vaag..wat wil je nou precies zeggen?quote:Op donderdag 25 september 2008 00:35 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
Van voor naar achteren en dan nog een keer... soms is het een vloek om een goed geheugen te hebben..
Anyway aangezien HostiMeister ook in dit topic post ... als aanrader een leuke voyeuristische film.
[ afbeelding ]
Ik snap wel wat ie ermee wil zeggen! Wat een naar mannetje ben jij LMW!quote:Op donderdag 25 september 2008 00:38 schreef Swine het volgende:
[..]
Dude, je bent vaag..wat wil je nou precies zeggen?
gewoon een combinatie van je gebrek aan humor en je tactloze opmerkingenquote:Op donderdag 25 september 2008 00:21 schreef LosingMyWay het volgende:
Oh ik was nog vergeten ... he swarmahoer waarom vind je mij eigenlijk zo'n eikel? Zijn het mijn tactloze opmerkingen of is het mijn gebrek aan humor?
ik betwijfel het of dat je het snapt ... maar goed weer genoeg aandacht voor vanavond it is time to got to sleep cause tomorrow we got a whole new day of creepiness.quote:Op donderdag 25 september 2008 00:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik snap wel wat ie ermee wil zeggen! Wat een naar mannetje ben jij LMW!
Trusten, lieverd!quote:Op donderdag 25 september 2008 00:51 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
ik betwijfel het of dat je het snapt ... maar goed weer genoeg aandacht voor vanavond it is time to got to sleep cause tomorrow we got a whole new day of creepiness.![]()
Hell neuh! Online komen jij!quote:Op donderdag 25 september 2008 00:51 schreef morgane het volgende:
Ik ga maar eens slapen, toch alleen maar bitchfight hier
Trusten, schatje!quote:
Ben ik even blij dat jij de nieuwe klapjostitosti bent geworden van dit draadje!quote:Op donderdag 25 september 2008 00:53 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
Trusten, schatje!Ik heb er toch weer voor gezorgd dat jij wat geliefder bent geworden in dit topic.
Zeg pikomhoog, moest jij niet al slapen?quote:
En wie ben jij nu weer?quote:Op donderdag 25 september 2008 01:06 schreef wyccie het volgende:
Hee, Yasha, jij moet van swarmahoer eerst nog een straat raden.
Dan kan ik eens een keer vroeg naar bed.
Done. Ga nu dus slapenquote:Op donderdag 25 september 2008 01:06 schreef wyccie het volgende:
Hee, Yasha, jij moet van swarmahoer eerst nog een straat raden.
Dan kan ik eens een keer vroeg naar bed.
Ik weet in ieder geval wel wat je niet bent! Like.... aardig..quote:Op donderdag 25 september 2008 01:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Who cares.
Slapen nu.
Bedankt, Yasha.
Waar schrijf ik mij in voor het rellencomitee ?!quote:Het kabinet wil de accijns op bier per 1 januari met dertig procent verhogen. Dat is mede bedoeld om de alcoholconsumptie van jongeren te ontmoedigen.
ik las het net, wat een onzin :Squote:Op donderdag 25 september 2008 01:16 schreef Swine het volgende:
Wiegel in actie tegen duurder bier
[..]
Waar schrijf ik mij in voor het rellencomitee ?!
Mikkie, you're with me?![]()
Joah! De Pers is van mijn baas!quote:Op woensdag 24 september 2008 18:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn, zijn we 't toch ergens over eens.
Dag![]()
NRC Next & de Pers
Hier moest ik echt om lachenquote:Op donderdag 25 september 2008 00:01 schreef swarmahoer het volgende:
iemand nog een portie lef over btw
GODVERDOMME ZEG!quote:Op donderdag 25 september 2008 01:16 schreef Swine het volgende:
[..]
dat pastte beter bij die smileysquote:Op donderdag 25 september 2008 11:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Welke achterlijke klapjosti heeft bedacht dat het een goed idee was om de rode kleurtint van de Coca Colafles donkerder te maken ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik WoW tegenwoordig, dus daar heb ik geen tijd meer voorquote:Op donderdag 25 september 2008 11:41 schreef Cocktailprikker het volgende:ik dacht dat moblo em eerder zou spotten
![]()
zie post hierbovenquote:Op donderdag 25 september 2008 11:42 schreef HostiMeister het volgende:
Hoezo acht je haar hier het kansloost??
en dan tegen mij zeggen dat ik in de zandbak moet gaan spelen met men vriendjesquote:Op donderdag 25 september 2008 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik WoW tegenwoordig, dus daar heb ik geen tijd meer voor
Dat je het probleem niet ziet zegt al genoegquote:Op donderdag 25 september 2008 11:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat ga jij nou hier lopen huilen![]()
En serieuze klacht c'mon..Je drinkt toch dat spul niet de fles of wel..
Aphexquote:Op donderdag 25 september 2008 10:55 schreef HostiMeister het volgende:
lekker wakker worden met aphex:
Jij en rene samen hand in hand tegen monsters aan t vechten?quote:Op donderdag 25 september 2008 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik WoW tegenwoordig, dus daar heb ik geen tijd meer voor
quote:Op donderdag 25 september 2008 01:16 schreef Swine het volgende:
[..]
quote:Als je moet poepen, moet je poepen en dan maakt het niets uit welke kant je dat op doet. Het islamitische geloof verbiedt moslims echter dat ze hun behoefte doen met het gezicht richting Mekka.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |