NEWBIE NEWBIEquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:27 schreef IrishBastard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
. Welkom !
[ afbeelding ]
Welkom in Het Grote Nijmegen Slowchat Topic! Voor en door echte Nijmegenaren! Studeer of werk je in Nijmegen? Of loop je de jaarlijkse vierdaagse? Hier kan je alles kwijt over Nijmegen
!
Nijmegen is een stad en gemeente in de Nederlandse provincie Gelderland. De gemeente heeft circa 161.000 inwoners en is daarmee de grootste in de provincie en de tiende van Nederland.
De stad Nijmegen ligt grotendeels op de linkeroever van de Waal, aan de voet van een stuwwal. Een deel van de gemeente ligt aan de overzijde van de rivier. Het betreft hier de zogenaamde Waalsprong, een recent geannexeerd gebied, waarin zich het dorp Lent en een deel van Oosterhout bevinden.
De gemeente Nijmegen maakt deel uit van de Stadsregio Arnhem Nijmegen (KAN).
Meer informatie over Nijmegen vind je hier [ afbeelding ].
. Users uit deze reeks !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
. Top 10 TT's !
[ afbeelding ]
1. Nijmegen #159 - een goede reeks begint bij jezelf :')
2. Nijmegen #125 - Fo shizzle Nijmizzle!!!
3. Nijmegen #151 - waar LastRequest geen tieten-TT wil
4. Nijmegen #123 - Waar Pietje weer jammerlijk faalt
5. Nijmegen #165 - waar CP gaat brommers kiek'n
6. Nijmegen #180 - waar Mikkies bowlingballen eraf vriezen
7. Nijmegen #87 - Twee jetsers maken nog geen Yashi
8. Nijmegen #207 - Waar swarma zonder fouten tikt
9. Nijmegen #162 - waar Houniet Cali loopt te fucken
10. Nijmegen #40 - we kunnen er niet mee omgaan :'(
. Vorige delen !
[ afbeelding ]Alle topics tot op heden! Voor de regenachtige zondag...
. Andere Nijmegen Topics !
[ afbeelding ][04-09] De 9e (!) Nijmeegse meet - Bowlen [12 t/m 18-7] Nijmeegse vierdaagsefeesten #1 [24-08] [Gratis] City Dance Nijmegen Goffertpark Introductieweek Nijmegen [10-10] De 10e Nijmeegse meet: jubileum!
. De Stats !
[ afbeelding ]Bekijk nu ook uitgebreide statistieken van deze prachtige reeks, thanx to Piles!!
. De OP !
[ afbeelding ]Hier vind je de OP terug . Wil je ook in de OP? PM Houniet dan even
!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:27 schreef IrishBastard het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
. Welkom ! [ afbeelding ]
Welkom in Het Grote Nijmegen Slowchat Topic! Voor en door echte Nijmegenaren! Studeer of werk je in Nijmegen? Of loop je de jaarlijkse vierdaagse? Hier kan je alles kwijt over Nijmegen
! Nijmegen is een stad en gemeente in de Nederlandse provincie Gelderland. De gemeente heeft circa 161.000 inwoners en is daarmee de grootste in de provincie en de tiende van Nederland.
De stad Nijmegen ligt grotendeels op de linkeroever van de Waal, aan de voet van een stuwwal. Een deel van de gemeente ligt aan de overzijde van de rivier. Het betreft hier de zogenaamde Waalsprong, een recent geannexeerd gebied, waarin zich het dorp Lent en een deel van Oosterhout bevinden.
De gemeente Nijmegen maakt deel uit van de Stadsregio Arnhem Nijmegen (KAN). Meer informatie over Nijmegen vind je hier [ afbeelding ].
. Users uit deze reeks ! [ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
. Top 10 TT's ! [ afbeelding ]
1. Nijmegen #159 - een goede reeks begint bij jezelf :') 2. Nijmegen #125 - Fo shizzle Nijmizzle!!! 3. Nijmegen #151 - waar LastRequest geen tieten-TT wil 4. Nijmegen #123 - Waar Pietje weer jammerlijk faalt 5. Nijmegen #165 - waar CP gaat brommers kiek'n 6. Nijmegen #180 - waar Mikkies bowlingballen eraf vriezen 7. Nijmegen #87 - Twee jetsers maken nog geen Yashi 8. Nijmegen #207 - Waar swarma zonder fouten tikt 9. Nijmegen #162 - waar Houniet Cali loopt te fucken 10. Nijmegen #40 - we kunnen er niet mee omgaan :'(
. Vorige delen ! [ afbeelding ]
Alle topics tot op heden! Voor de regenachtige zondag...
. Andere Nijmegen Topics ! [ afbeelding ]
[04-09] De 9e (!) Nijmeegse meet - Bowlen [12 t/m 18-7] Nijmeegse vierdaagsefeesten #1 [24-08] [Gratis] City Dance Nijmegen Goffertpark Introductieweek Nijmegen [10-10] De 10e Nijmeegse meet: jubileum!
. De Stats ! [ afbeelding ]
Bekijk nu ook uitgebreide statistieken van deze prachtige reeks, thanx to Piles!!
. De OP ! [ afbeelding ]
Hier vind je de OP terug . Wil je ook in de OP? PM Houniet dan even
!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zal ik je even helpen andersquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:29 schreef IrishBastard het volgende:
Ik vond het te lomp om een tt te maken met
"Nijmegen #216 - Waar IrishBastard zijn eigen naamtopic maakt"
De top 10 topics moeten wel ónder elkaar, niet náást elkaarquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:31 schreef IrishBastard het volgende:
- Never mind, zal wel niet mijn werk zijn geweest-
hoe was het met sergeant baars eigelijk ?quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:28 schreef Swine het volgende:
Ik ben er niet zo vaak, daarom ken je me niet. Ben net terug uit Al Butana. Vorige week met Hercules C130 teruggevlogen... Eindelijk weer internet en geen zand in je naad als je een stap buiten je tent zet..
Het is al gemaaktquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De top 10 topics moeten wel ónder elkaar, niet náást elkaar.
Nee, nog beterquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:32 schreef swarmahoer het volgende:
fik erin ging over t kapsel van ib ?
Oh sorry hoor.quote:
Weltrustenquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:36 schreef Nielez het volgende:
Toch nog maar even een tvp voordatk ga slapen.
Bis mörgen.
Gast niet zoquote:
Mooi ding ja. Maar ja, waar tover ik 170 euro vandaan als er vrijdag zo'n 1.600 euro collegegeld van m'n rekening af moet?quote:Op woensdag 24 september 2008 00:05 schreef Swine het volgende:
Dude, check die iBood van vandaag. Mooi ding
weer vergetenquote:Op woensdag 24 september 2008 00:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ben je vorige week niet nog weggeweest Mik
Ik zat ook al te overwegen om die aan te schaffen. Niet gedaan, maar nu weet ik wel waar ik moet zijn mocht ik hem toch nog nodig hebbenquote:Op woensdag 24 september 2008 00:06 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb die boormachine van gister gekochtkan altijd handig zijn
Dat was tot één uur naar TKB, dat telt niet als stappenquote:Op woensdag 24 september 2008 00:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ben je vorige week niet nog weggeweest Mik
Omdat ik gewoon van dat gezeik af wil zijn. Nu heb ik er één maand dik pijn van, daarna niet meer en kan ik evt overboeken naar mn spaarrekening. Anders zit ik me tien maanden opnieuw te ergerenquote:Op woensdag 24 september 2008 00:08 schreef Swine het volgende:
Maar Mikkie, waarom laat je je collegegeld in één keer afschrijven?
Trustequote:Op woensdag 24 september 2008 00:14 schreef swarmahoer het volgende:
zo accu is leeg ik ga slapentot morgen allemaal
True. Als ik het zou kunnen had ik het ook liever gedaan. Heb zo ook mijn huur voor de eerste anderhalf jaar in één keer betaald. Is even kut als je het moet overmaken maar de rest van de tijd is het geweldig hoeveel je eigenlijk overhoudt iedere maand.quote:Op woensdag 24 september 2008 00:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat was tot één uur naar TKB, dat telt niet als stappen
[..]
Omdat ik gewoon van dat gezeik af wil zijn. Nu heb ik er één maand dik pijn van, daarna niet meer en kan ik evt overboeken naar mn spaarrekening. Anders zit ik me tien maanden opnieuw te ergeren
Wat is dan nog wel stappen?quote:Op woensdag 24 september 2008 00:27 schreef Swine het volgende:
[..]
True. Als ik het zou kunnen had ik het ook liever gedaan. Heb zo ook mijn huur voor de eerste anderhalf jaar in één keer betaald. Is even kut als je het moet overmaken maar de rest van de tijd is het geweldig hoeveel je eigenlijk overhoudt iedere maand.
TKB valt, net als Bascafé, niet onder stappen. Dat heet "sociale contacten onderhouden onder het genot van"
Sssshht... ik kan het ook onder de noemer "alcoholisme" laten vallen, maar dat komt ook weer zo negatief over hèquote:Op woensdag 24 september 2008 00:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat is dan nog wel stappen?
Huur voor anderhalf jaar kan ik echt niet, dat is een jaarsalaris manMaar collegegeld kan ik nog wel opbrengen (net aan dan), scheelt wel de rest van het jaar. Ik krijg ook geen stufi meer hè, dus dan is het echt een aanslag op je budget en dus lekker om vanaf te zijn
.
quote:Op woensdag 24 september 2008 00:35 schreef Swine het volgende:
[..]
Sssshht... ik kan het ook onder de noemer "alcoholisme" laten vallen, maar dat komt ook weer zo negatief over hè
Dat was een flinke pot geld. Had ik ook niet zelf. Geleend van pappie en mammie en de helft maar hoeven terugbetalen.
Helaasquote:Op woensdag 24 september 2008 00:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oh noes, LR die eerder naar bed gaat dan ik
quote:BRUSSEL - In de strafzaak rond de 'mp3-moord' in België heeft een rechtbank in Brussel de dader veroordeeld tot twintig jaar cel wegens diefstal met geweld en de dood tot gevolg.
Ik vond het ook al engquote:Op woensdag 24 september 2008 00:57 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Helaas
Ik heb Jamie Lidell aan gezet en nu kom ik voorlopig echt niet in slaap
Ik heb besloten niet meer naar de stad te gaan.quote:Op woensdag 24 september 2008 00:52 schreef Swine het volgende:
Ik ga nog wat studeren. Truste Mik of veel plezier nog in de stad!
Buitenbanden zijn duurder toch? Dus zeur niet en wees blij dat de beste man (neem ik aan) die band voor je wil vervangen zodat jij je poten niet smerig hoeft te makenquote:Op woensdag 24 september 2008 01:05 schreef -skippybal- het volgende:
Nou, ik heb m'n fiets dus naar een fietsenmaker aan de Daalseweg gebracht. Binnenband heulemaal naar de klote. Fuckin' 17.50![]()
Man indeed, jaquote:Op woensdag 24 september 2008 01:08 schreef Swine het volgende:
[..]
Buitenbanden zijn duurder toch? Dus zeur niet en wees blij dat de beste man (neem ik aan) die band voor je wil vervangen zodat jij je poten niet smerig hoeft te maken
30×17,50 is mooi verdienen voor die knakkerquote:Op woensdag 24 september 2008 01:16 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Man indeed, ja
Hij zei ook dat ik al de 30e ofzo was in twee dagenWaarschijnlijk dus allemaal scherpe troep ergens dit weekend...
inderdaad.quote:Op woensdag 24 september 2008 01:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
30×17,50 is mooi verdienen voor die knakker.
Thanx! Truste!quote:Op woensdag 24 september 2008 01:36 schreef Mikkie het volgende:
Ik zal 't van de week eens navragen als ik iemand erover spreek. Durf het zo niet te zeggen
.
Anyway, ik ga ook maar eens m'n nest in. Succes nog met studyen Swine!
Ik zit er helaas niet tussen. Wel berichtje achtergelaten in die shoutbox. Maar die zal wel niet zo heel druk bekeken worden of wel?quote:Op woensdag 24 september 2008 01:33 schreef Mikkie het volgende:
D'r staan er wel een paar op de site van Postelein, maar of er verder nog veel gemaakt zijn durf ik niet te zeggen?
Als jij een TT niet snapt ga je ervan uit dat het informaticagerelateerd is?quote:Op woensdag 24 september 2008 06:44 schreef Manu82 het volgende:
Is dit een informatica gerelateerde tt
quote:Op woensdag 24 september 2008 08:37 schreef Nielez het volgende:
[..]
Als jij een TT niet snapt ga je ervan uit dat het informaticagerelateerd is?
Neequote:Op woensdag 24 september 2008 06:44 schreef Manu82 het volgende:
Is dit een informatica gerelateerde tt
quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Whehehhee Credits voor IB zijn idee mijn uitvoering
Komt van dit plaatje:
wie kan dus een hobbelend rarlogootje maken?
Mwoah valt mee, vaak zijn ze daar nog wel alert op. Hij staat op de homepage hè, dus dan zien ze het al snel.quote:Op woensdag 24 september 2008 01:48 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik zit er helaas niet tussen. Wel berichtje achtergelaten in die shoutbox. Maar die zal wel niet zo heel druk bekeken worden of wel?
Dus als je .rar-files kent ben je volgens jou meteen van informatica? En bedanktquote:Op woensdag 24 september 2008 08:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]ik weet dat er .Rar bestanden bestaan en dat hier veel informatica mensjes rondsjouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |