Bedoel je de gaspacho of de zalm?quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:34 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat klinkt goed! En ook wel low-carb verantwoord enzo. Doe 's receptje posten?
als men dat even op de wiki aanpast, staat dat er de volgende keer inquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:53 schreef Merel het volgende:
En Kim is de eetschemadistributeur! Dat moet ook in de OP!
allebei!quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:54 schreef Laureline het volgende:
[..]
Bedoel je de gaspacho of de zalm?
*jaloers*quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik woog 1-2 weken terug 70 zoveel
en gister middag 68.1
Ik ook en ik denk dat ik ook gewoon een stukje (het derde van vandaag) neem, want ik moet die vieze Emmentalersmaak kwijt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:01 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil chocolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
* motorbloempje bewaart 't wel voor straksquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ook en ik denk dat ik ook gewoon een stukje (het derde van vandaag) neem, want ik moet die vieze Emmentalersmaak kwijt.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik woog 1-2 weken terug 70 zoveel
en gister middag 68.1
Ik vind ze PF erg leuk staan. En om eerlijk te zijn stond het mij ook erg goed. Ik had er een prachtige ronde kont in (nee,niet dik, rond) en mooie slanke benen. Met pumps leken ze nog lang ookquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:05 schreef Isegrim het volgende:
Skinny's passen bij mij in het rijtje waar ook Uggs e.d. in staan; debiele modetrends die eigenlijk helemaal niemand leuk staan.
zag bij de C&A skinny-jeans reclame ook een meisje van 13 ofzoquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:16 schreef Merel het volgende:
Skinny's staan mij goedAl voel ik me er soms ook een beetje 16 in
Dat was dus (naast het snel gedateerd zijn aspect) één van de redenen waarom ik ze niet gekocht hebquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:16 schreef Merel het volgende:
Skinny's staan mij goedAl voel ik me er soms ook een beetje 16 in
Ik vind ze bij de juiste dame ook erg flatteus heur, en I LOOOOOVE UGGS! Ik heb zilveren gekochtquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind ze PF erg leuk staan. En om eerlijk te zijn stond het mij ook erg goed. Ik had er een prachtige ronde kont in (nee,niet dik, rond) en mooie slanke benen. Met pumps leken ze nog lang ook
Ze zijn er dus pas vanaf maat 24!quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:14 schreef k_i_m het volgende:
Ik wil ook Uggs, voor in de winter. Tegen de kou. En mijn kind krijgt dezelfde
.
Ja dat vroeg ik me ook al af! Kan iemand dat ophelderen?quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:58 schreef omearos het volgende:
Kan iedereen gewoon beginnen met het schema wat KIM heeft? Dan heb ik wel interesse.
Hoewel het een ander merk is, maar toch, ze zijn kewl!quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik vind ze bij de juiste dame ook erg flatteus heur, en I LOOOOOVE UGGS! Ik heb zilveren gekocht
Ik woon wel in de Randstad en 'cute' is echt niet het juiste woord.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:30 schreef Vivi het volgende:
Je kan wel merken dat jullie niet in de Randstad wonen..ik vind ze cute hoor Kim!
Ik woon midden in Amsterdam, maar deze gebreide slofjes-achtige laarzen lijken me meer iets voor binnenquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:30 schreef Vivi het volgende:
Je kan wel merken dat jullie niet in de Randstad wonen..ik vind ze cute hoor Kim!
Hahaha, ja ik had die middag walgelijk gehopped met mijn moeder en we wilden ff al onze aankopen op de gevoelige plaat vastleggenquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:33 schreef Isegrim het volgende:
Wie zet er nou trouwens zijn schoenen op tafel naast de sushi???
aan is een groot woord, maar we vinden elkaar wel heel erg leuk!quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:34 schreef Sugar het volgende:Dat vroeg ik me ook af!
Ze wilde er vast shoeshi van maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winterpeen in de blender met een restje fruitsalade
en een gehaktbal van gister!
Die heb ik ook!quote:
Ja echt leer, en ik heb ze bij zo'n zaakje vandaan wat faillissementspartijen verkoopt en ergens maar een paar weken zit...voor 50 euro per 2 paar! (1 paar voor 40 en het tweede voor een tientjequote:Op dinsdag 23 september 2008 21:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waar gekocht? En van leer? Ze zijn awesome!
Ja graagquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:56 schreef Vivi het volgende:
Zeist, moet ik even kijken voor je morgen? Ik zou een foto kunnen maken ware het niet dat ik mijn cartreader natuurlijk weer niet kan vinden...ligt wrs ergens tussen de Dinky Toys.
Maar ze zien er precies zo uit als die van Dolcis.
Gelukkig.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hahaha, ja ik had die middag walgelijk gehopped met mijn moeder en we wilden ff al onze aankopen op de gevoelige plaat vastleggen.
Ze waren nog ongebruikt dus.
Tegen jouquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja graagOf had je het tegen CF
?
Ik heb maat 41 (vallen ze normaal?)
en hebben ze lichtbruine en donkerbruine of alleen maar 1 soort?
Maag, (dikke) darm, ehm... lever?quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:57 schreef Vivi het volgende:
Weet iemand btw wat voor organen er net onder je ribben zitten? Ik heb daar pijn.
Oke ik kijk ff, alleen don't hold your breath want volgens mij ging ie volgende week opdoekenquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oke ik vind de lichtbruine het leukst
en daarna zwart
maar als ze er beide zijn vind ik dat ook goed
Geen dank, het ligt op mijn vaste routequote:Op dinsdag 23 september 2008 22:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Op hoop van zegen dan maar?
In ieder geval bedankt en super lief dat je wil kijken
Oh, en mijn project groepje haat me. En ik moest bijna huilen toen ze met z'n zeven tegen me uitvielen onder het mom van opbouwende kritiek
quote:"In het restaurant hangt een zwaarmoedige vetlucht (van de wok). Erg kleine 1 persoonskamer. "
Omdat ik altijd stom was/er nooit was/altijd te laat/niks inleverde/stom was/etcquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:16 schreef Vivi het volgende:
[..]
Geen dank, het ligt op mijn vaste route.
En waarom vielen ze uit?
Ik had gewoon gezegd : "Heb je de groep wel es goed bekeken dan?! *betekenisvolle stilte*"quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
"We hebben niet het idee dat je je best doet om in de groep te horen"
Sterf biatches!
Wat een tuig zeg! (jij niet hoor Vivi!). De singletoeslag is gemiddeld ¤ 47,50!!!quote:
Ik moet het hele jaar nog met ze samenwerkenquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:26 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik had gewoon gezegd : "Heb je de groep wel es goed bekeken dan?! *betekenisvolle stilte*"
En dan met deze smilies erachter he -->![]()
.
Dan boek je toch een doublequote:Op dinsdag 23 september 2008 22:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat een tuig zeg! (jij niet hoor Vivi!). De singletoeslag is gemiddeld ¤ 47,50!!!
Ik heb nog geen spierpijn, wel voel ik me mijn schouderbladen maar dat komt omdat ik nooit recht zitquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:04 schreef Tinkepink het volgende:
Leuk dat je toch nog mee kon doen met buikdansen Miss_S! Ben benieuwd of je nu ook spierpijn krijgt in je buik- en rugspieren. Ik doe 's avonds ook vaak buikdansoefeningen om mijn heupen los te maken en in het begin voelde ik het wel.
Die zijn mooi.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:39 schreef cinnamongirl het volgende:
Deze Spaanse army-boots heb ik dus; 159,- euro.
[ afbeelding ]
Ik heb 1 keer geweldig samen gewerkt in een groep tijdens mijn studie. Maar dat was wel aan de OU. En iedereen werkte fulltime en we deden het project erbij. Rete efficient allemaal.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:37 schreef ColdFeet het volgende:
Projectwerk is hels, ja. Ook op de universiteitIk heb in mijn hele studie precies EEN keer prettig groepswerk uitgevoerd, dat was in tweetallen, met iemand die precies even slim was en even hard werkte en die ik ook aardig vond. Toen ging het wel
quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:51 schreef ColdFeet het volgende:
Oeh Farfallus, showing off your soft skills!!Wat ontzettend verantwoord allemaal!
Goed plan! Ik heb ook nog een fles liggen. Proost!quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:59 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga limoncello drinken. Uit ItaliaWelterusten
Oeeeeh, die maakt mijn tante altijd zelfquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:59 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga limoncello drinken. Uit ItaliaWelterusten
Zeg dat wel zeg. Wat een drama weer die kut krukkenquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik lees nu pas terug van SHEwat kut!!!!!
Nee, is niet voor niets. Leerzaam en ze hebben net als jij meteen ideetjes voor avondeten.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:39 schreef k_i_m het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat ik voor Cornelis Anus al die dingen heb zitten doorsturen?.
Wat had je ook alweer en wat heb je pijn gedaan ?quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:40 schreef k_i_m het volgende:
Oh, ik heb trouwens weer heerlijk gegeten!.
Waarom?quote:Op woensdag 24 september 2008 00:05 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb iets tegen een KDV. Ik wil dus ook niet dat mijn kind daar naartoe gaat. Dan had ik net zo goed niet aan kinderen kunnen beginnen.
P.A.quote:Op woensdag 24 september 2008 00:03 schreef k_i_m het volgende:
Mwah, ik moet toch wat vinden, willen we ooit nog een keer een huis met een tuin kunnen kopen. En dat vind ik toch ook wel belangrijk. En het klopt dat secretaressewerk wel leuk kan zijn, maar ik ben gewoon veel te veel gewend om de hele dag een beetje mijn eigen plan te trekken. Dat, plus mijn ochtendhumeur en onvermogen tegen een "baas" aan te glijen heeft in het verleden niet zulke goede resultaten behaald.
Tenzij het tof is en goed betaald. Dan kan ik opeens alles en heb ik nergens moeite mee.
Zo denk ik er ook over. En idd, niets tegen zij die het geen probleem vinden hoor.quote:Op woensdag 24 september 2008 00:05 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb iets tegen een KDV. Ik wil dus ook niet dat mijn kind daar naartoe gaat. Dan had ik net zo goed niet aan kinderen kunnen beginnen.
Zo is ie goedquote:Op woensdag 24 september 2008 00:07 schreef mspoez het volgende:
Ergo, als je een kind hebt onder de vier kan je niet lastiger werken want dan moet wil je ervoor zorgen? (niet vijandig, mind the tone)
En de meneer?
Weet je, ik zou eigenlijk geen dag willen missen.quote:Op woensdag 24 september 2008 00:07 schreef mspoez het volgende:
Ergo, als je een kind hebt onder de vier kan je niet werken want dan moet je ervoor zorgen? (niet vijandig, mind the tone)
En de meneer?
Snap ik;quote:Op woensdag 24 september 2008 00:08 schreef k_i_m het volgende:
Amsterdam is te ver. Ik werk nu maar drie dagen en was niet van plan daar meer van te maken. En voor drie dagen is dat ineens erg veel ov/reistijd shit.
Ja, dat ken ik al. Er werkt zelfs een oud collega van me. Daar heb ik alvast weinig aan, behalve als ik voor de gezelligheid belquote:Op woensdag 24 september 2008 00:13 schreef SHE het volgende:
[..]
Snap ik;
schrijf je eens in bij Born4jobs.
Coole P.A. functies hebben ze, vrnl in media en film. Zitten in Hilversuck.
eensquote:En ja, het is ook verschrikkelijk als je een dag niks te doen hebt op je werk, en je weet dat je je tijd beter thuis door had kunnen brengen met je kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |