Ik woon midden in Amsterdam, maar deze gebreide slofjes-achtige laarzen lijken me meer iets voor binnenquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:30 schreef Vivi het volgende:
Je kan wel merken dat jullie niet in de Randstad wonen..ik vind ze cute hoor Kim!
Hahaha, ja ik had die middag walgelijk gehopped met mijn moeder en we wilden ff al onze aankopen op de gevoelige plaat vastleggenquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:33 schreef Isegrim het volgende:
Wie zet er nou trouwens zijn schoenen op tafel naast de sushi???
aan is een groot woord, maar we vinden elkaar wel heel erg leuk!quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:34 schreef Sugar het volgende:Dat vroeg ik me ook af!
Ze wilde er vast shoeshi van maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winterpeen in de blender met een restje fruitsalade
en een gehaktbal van gister!
Die heb ik ook!quote:
Ja echt leer, en ik heb ze bij zo'n zaakje vandaan wat faillissementspartijen verkoopt en ergens maar een paar weken zit...voor 50 euro per 2 paar! (1 paar voor 40 en het tweede voor een tientjequote:Op dinsdag 23 september 2008 21:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waar gekocht? En van leer? Ze zijn awesome!
Ja graagquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:56 schreef Vivi het volgende:
Zeist, moet ik even kijken voor je morgen? Ik zou een foto kunnen maken ware het niet dat ik mijn cartreader natuurlijk weer niet kan vinden...ligt wrs ergens tussen de Dinky Toys.
Maar ze zien er precies zo uit als die van Dolcis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |