Dan boek je toch een doublequote:Op dinsdag 23 september 2008 22:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat een tuig zeg! (jij niet hoor Vivi!). De singletoeslag is gemiddeld ¤ 47,50!!!
Ik heb nog geen spierpijn, wel voel ik me mijn schouderbladen maar dat komt omdat ik nooit recht zitquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:04 schreef Tinkepink het volgende:
Leuk dat je toch nog mee kon doen met buikdansen Miss_S! Ben benieuwd of je nu ook spierpijn krijgt in je buik- en rugspieren. Ik doe 's avonds ook vaak buikdansoefeningen om mijn heupen los te maken en in het begin voelde ik het wel.
Die zijn mooi.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:39 schreef cinnamongirl het volgende:
Deze Spaanse army-boots heb ik dus; 159,- euro.
[ afbeelding ]
Ik heb 1 keer geweldig samen gewerkt in een groep tijdens mijn studie. Maar dat was wel aan de OU. En iedereen werkte fulltime en we deden het project erbij. Rete efficient allemaal.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:37 schreef ColdFeet het volgende:
Projectwerk is hels, ja. Ook op de universiteitIk heb in mijn hele studie precies EEN keer prettig groepswerk uitgevoerd, dat was in tweetallen, met iemand die precies even slim was en even hard werkte en die ik ook aardig vond. Toen ging het wel
quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:51 schreef ColdFeet het volgende:
Oeh Farfallus, showing off your soft skills!!Wat ontzettend verantwoord allemaal!
Goed plan! Ik heb ook nog een fles liggen. Proost!quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:59 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga limoncello drinken. Uit ItaliaWelterusten
Oeeeeh, die maakt mijn tante altijd zelfquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:59 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga limoncello drinken. Uit ItaliaWelterusten
Zeg dat wel zeg. Wat een drama weer die kut krukkenquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik lees nu pas terug van SHEwat kut!!!!!
Nee, is niet voor niets. Leerzaam en ze hebben net als jij meteen ideetjes voor avondeten.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:39 schreef k_i_m het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat ik voor Cornelis Anus al die dingen heb zitten doorsturen?.
Wat had je ook alweer en wat heb je pijn gedaan ?quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:40 schreef k_i_m het volgende:
Oh, ik heb trouwens weer heerlijk gegeten!.
Waarom?quote:Op woensdag 24 september 2008 00:05 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb iets tegen een KDV. Ik wil dus ook niet dat mijn kind daar naartoe gaat. Dan had ik net zo goed niet aan kinderen kunnen beginnen.
P.A.quote:Op woensdag 24 september 2008 00:03 schreef k_i_m het volgende:
Mwah, ik moet toch wat vinden, willen we ooit nog een keer een huis met een tuin kunnen kopen. En dat vind ik toch ook wel belangrijk. En het klopt dat secretaressewerk wel leuk kan zijn, maar ik ben gewoon veel te veel gewend om de hele dag een beetje mijn eigen plan te trekken. Dat, plus mijn ochtendhumeur en onvermogen tegen een "baas" aan te glijen heeft in het verleden niet zulke goede resultaten behaald.
Tenzij het tof is en goed betaald. Dan kan ik opeens alles en heb ik nergens moeite mee.
Zo denk ik er ook over. En idd, niets tegen zij die het geen probleem vinden hoor.quote:Op woensdag 24 september 2008 00:05 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb iets tegen een KDV. Ik wil dus ook niet dat mijn kind daar naartoe gaat. Dan had ik net zo goed niet aan kinderen kunnen beginnen.
Zo is ie goedquote:Op woensdag 24 september 2008 00:07 schreef mspoez het volgende:
Ergo, als je een kind hebt onder de vier kan je niet lastiger werken want dan moet wil je ervoor zorgen? (niet vijandig, mind the tone)
En de meneer?
Weet je, ik zou eigenlijk geen dag willen missen.quote:Op woensdag 24 september 2008 00:07 schreef mspoez het volgende:
Ergo, als je een kind hebt onder de vier kan je niet werken want dan moet je ervoor zorgen? (niet vijandig, mind the tone)
En de meneer?
Snap ik;quote:Op woensdag 24 september 2008 00:08 schreef k_i_m het volgende:
Amsterdam is te ver. Ik werk nu maar drie dagen en was niet van plan daar meer van te maken. En voor drie dagen is dat ineens erg veel ov/reistijd shit.
Ja, dat ken ik al. Er werkt zelfs een oud collega van me. Daar heb ik alvast weinig aan, behalve als ik voor de gezelligheid belquote:Op woensdag 24 september 2008 00:13 schreef SHE het volgende:
[..]
Snap ik;
schrijf je eens in bij Born4jobs.
Coole P.A. functies hebben ze, vrnl in media en film. Zitten in Hilversuck.
eensquote:En ja, het is ook verschrikkelijk als je een dag niks te doen hebt op je werk, en je weet dat je je tijd beter thuis door had kunnen brengen met je kind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |