quote:
quote:Omg, waarom zit brace met zijn kop in deze clip ?
hij zet zich zelf voor shud.
Mijn PM staat altijd voor je openquote:
Tja, als je erotische verhalen wilt lezen moet je niet hier zijnquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:38 schreef piekartz87 het volgende:
erger is dat veel users het nog een mooi verhaal vinden ook
Het gaat er vaak niet om wát je zegt, het gaat erom hoe je het zegt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:03 schreef Mojo-Jojo het volgende:
Chris, je verdient je bazenstatus !
Enige wat ik me nu afvraag, hebben de smatjes die je regelt wel genoeg hersencellen om die openingszin van je te begrijpen? Anders heeft hij natuurlijk niet veel nut he
+1 Openingszin
+1 Bazentopic
Ik zal jou eens afraffelenquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:23 schreef SarahD. het volgende:
Je kunt best aardig schrijven, alleen jammer dat je het einde afraffelt.
Wel +1 voor de openingszin.
Verwarring is okay.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:31 schreef Lakitu het volgende:
De meestje smatjes snappen die openingszin niet, kan ik helaas uit ervaring vertellen.
True.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Verwarring is okay.
Dan denken ze dat je mysterieus bent, *zwijmel*.
Met grove verhalen heb ik geen moeite.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Tja, als je erotische verhalen wilt lezen moet je niet hier zijn.
Je bedoelt dat je wereldvreemd bent.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:39 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
Met grove verhalen heb ik geen moeite.
Het zat alleen te vol met "straattaal" en gayness
Dat is vaak het lastigste stuk....quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:23 schreef SarahD. het volgende:
Je kunt best aardig schrijven, alleen jammer dat je het einde afraffelt.
Wel +1 voor de openingszin.
En wat versta je daaronder Chrisje?quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:29 schreef Chriz2k het volgende:
Ik zal jou eens afraffelen [ afbeelding ].
Je hand vasthouden terwijl we genietend van de nachtelijke stilte naar de sterrenhemel staren, helemaal opgaand in onze pure en serene liefdesverhouding.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:15 schreef SarahD. het volgende:
[..]
En wat versta je daaronder Chrisje?
Ik vroeg niet of je je dromen met me wilde delenquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:18 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je hand vasthouden terwijl we genietend van de nachtelijke stilte naar de sterrenhemel staren, helemaal opgaand in onze pure en serene liefdesverhouding.
kom op.. je bestelde een J&B Straight??quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je wereldvreemd bent.
En gayness?
Men leest wat men wil lezen denk ik dan maar.
biri's= Biertjesquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:35 schreef piekartz87 het volgende:
een meid doet haar bh bandje los en TS schrikt zich rot en zegt dat hij er niet van gediend is en zet haar zijn (ouders) huis uit?
gay....
dat je een J&B Straight haalt is ook behoorlijk gay. drink bier, bier is voor kerels.
en wtf betekenen de woorden:
biri's
smatje
Sma
??
of is dat iets voor buitenlanders?
waar bestel ik die?quote:Op woensdag 24 september 2008 16:25 schreef fabregas01 het volgende:
[..]
biri's= Biertjes
smatje= verkleinwoord van sma lijkt me logisch?
Sma= Meisje, chikie, dame wat jij wil
Nog meer vragen .. Is een generatiekloof lijtk me zo. Je hebt zo'n straattaalwoordeboek nodig lijkt me
Vraag ik me ook af.quote:Op maandag 22 september 2008 20:55 schreef afcajos het volgende:
wtf,. wat een anticlimax![]()
Heb je haar nou geneukt of niet?
Die gozer wil gewoon geld, fuck een boks.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:55 schreef deepart het volgende:
Bazig topic, die ik veeeeeel te laat heb gespot ... 1 ding moet ik je ongelijk in geven.. De uitsmijter een boks geven is kontenkussen.. Verder, blijf bazen
Ik onderhoud contact.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:10 schreef NJ het volgende:
Hoe is het verder afgelopen, Chris? Heb je haar nog gezien?
serieus?quote:Op maandag 22 september 2008 21:20 schreef Noshiba het volgende:
[..]
![]()
Dit is waargebeurt ik kan het bevestigen, dat meisje was m;n zusje!
Ga alsjeblieft doodquote:
Fortitudo is een laatbloeierquote:
Chris heet geen Tweekaa, zijn achternaam is alleen bij een zeer exclusief occult gezelschap bekend.quote:
jij zal wel de afdankertjes van Chris2K krijgenquote:Op maandag 22 september 2008 20:55 schreef afcajos het volgende:
wtf,. wat een anticlimax![]()
Heb je haar nou geneukt of niet?
quote:Op maandag 1 juni 2009 11:44 schreef fathank het volgende:
Sowieso 16-jarige meisjesBeter scoor je een milf, die weten pas wat echt neuken is.
Jaja.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:24 schreef IQM het volgende:
Ik zeg gewoon niks. Mijn uitstraling zegt alles. Hoppa, binnen.
quote:Op maandag 1 juni 2009 11:44 schreef fathank het volgende:
Sowieso 16-jarige meisjesBeter scoor je een milf, die weten pas wat echt neuken is.
En wat is dat danquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:22 schreef McFearless het volgende:
[..]
Sowieso, openingszinnen.Ik zeg altijd:"Waar heb jij m'n hele leven gezeten?" Hoppaa, binnen.
OMG, DIE IN A FIRE.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:44 schreef fathank het volgende:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:38 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik ben het met u eens, m'n waarde McFearless.
[..]
[..]
quote:
Jongens, er gaat niks boven een lekker zestienjarig meisje, ja, misschien eentje van vijftien.quote:
14quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:44 schreef McFearless het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jongens, er gaat niks boven een lekker zestienjarig meisje, ja, misschien eentje van vijftien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |