Pas geleden heb ik nog de hoes van Against the Grain gepost, en niemand die het wistquote:Op woensdag 24 september 2008 09:13 schreef ranja het volgende:
dat refrein + bandnaam hielp toch, ik weet wel wat van Bad religion maar teksten...
Ik heb daar dus weer eens een punt laten liggen.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:59 schreef Mark het volgende:
Pas geleden heb ik nog de hoes van Against the Grain gepost, en niemand die het wist
Ik misschien ook.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, gaan we over een paar weekjes weer een top 100 doen?
Ik heb een nieuwe nummer 1
Reden genoeg voor een nieuwe vriend...quote:Op woensdag 24 september 2008 20:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Omdat ik zeker weet dan Coldplay goed is (vriendlief gaat er heen), de volgende vraag.
Ik zal het doorgeven...quote:Op woensdag 24 september 2008 20:42 schreef peaceman het volgende:
Reden genoeg voor een nieuwe vriend...
Coldplay, omdat die 2 en 3 oktober in Ahoy staan......quote:Op woensdag 24 september 2008 20:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Wie staan er vandaag NIET in de Arnhemse Rijnhal en waarom niet?
Eeehhh, nee.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:43 schreef cafca het volgende:
Coldplay, omdat die 2 en 3 oktober in Ahoy staan......
Needat ben ik niet, is gewoon toeval denk ikquote:Op woensdag 24 september 2008 20:56 schreef ranja het volgende:
silentalarm is vriendje van silentenigma?
Nee!quote:Op woensdag 24 september 2008 20:56 schreef ranja het volgende:
silentalarm is vriendje van silentenigma?
Het is niet één band waar ik naar op zoek ben. Maar waar ik naar op zoek ben is wel Nederlands.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:56 schreef Silentalarm het volgende:
geen idee, is het een nederlandse band?
Nee, er is niemand overleden.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:59 schreef frame-saw het volgende:
Is er iemand overleden die eigenlijk zou optreden bij die tour die zou plaatsvinden in de Rijnhal vanavond?
Ik ben zo duidelijk vandaag
De reden klopt, er was nog geen 10% van de beschikbare kaarten verkocht. Maar nu nog een artiest...quote:Op woensdag 24 september 2008 21:04 schreef ranja het volgende:
50 jaar nederpop concert afgelast vanwege gebrek aan belangstelling?
Nee, je Nederpopgok zat dichter in de buurt.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:11 schreef ranja het volgende:
dennie christian / schlager festival?
Da's niet echt Nederpop he?quote:Op woensdag 24 september 2008 21:16 schreef Silentalarm het volgende:
Ali B ft Yes R?
Neuh. Zoek het meer in de jaren '80.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:21 schreef Burnett het volgende:
roelofs van heideroosjes
Onder andere ja. Er was een soort toer samengesteld met o.a. (leden van) Toontje Lager, Kadanz, Circus Custers, Het Goede Doel en De Jazzpolitie.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:23 schreef Silentalarm het volgende:
Hm, toontje lager?
Bedoel je hiermee, dat de belofte voor een goed album niet uitkwam, of dat het hele album niet uitkwam, of dat het album heet, de belofte die niet uitkwam:P?quote:Op woensdag 24 september 2008 21:35 schreef peaceman het volgende:
De belofte die helaas niet uitkwam?
Nee er is ondertussen al een nieuw album uit!quote:Op woensdag 24 september 2008 21:41 schreef On het volgende:
A weekend in the city? Ik zat eerst met i stil remember in mijn hoofd maar dat was de single geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |