Pas geleden heb ik nog de hoes van Against the Grain gepost, en niemand die het wistquote:Op woensdag 24 september 2008 09:13 schreef ranja het volgende:
dat refrein + bandnaam hielp toch, ik weet wel wat van Bad religion maar teksten...
Ik heb daar dus weer eens een punt laten liggen.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:59 schreef Mark het volgende:
Pas geleden heb ik nog de hoes van Against the Grain gepost, en niemand die het wist
Ik misschien ook.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, gaan we over een paar weekjes weer een top 100 doen?
Ik heb een nieuwe nummer 1
Reden genoeg voor een nieuwe vriend...quote:Op woensdag 24 september 2008 20:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Omdat ik zeker weet dan Coldplay goed is (vriendlief gaat er heen), de volgende vraag.
Ik zal het doorgeven...quote:Op woensdag 24 september 2008 20:42 schreef peaceman het volgende:
Reden genoeg voor een nieuwe vriend...
Coldplay, omdat die 2 en 3 oktober in Ahoy staan......quote:Op woensdag 24 september 2008 20:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Wie staan er vandaag NIET in de Arnhemse Rijnhal en waarom niet?
Eeehhh, nee.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:43 schreef cafca het volgende:
Coldplay, omdat die 2 en 3 oktober in Ahoy staan......
Needat ben ik niet, is gewoon toeval denk ikquote:Op woensdag 24 september 2008 20:56 schreef ranja het volgende:
silentalarm is vriendje van silentenigma?
Nee!quote:Op woensdag 24 september 2008 20:56 schreef ranja het volgende:
silentalarm is vriendje van silentenigma?
Het is niet één band waar ik naar op zoek ben. Maar waar ik naar op zoek ben is wel Nederlands.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:56 schreef Silentalarm het volgende:
geen idee, is het een nederlandse band?
Nee, er is niemand overleden.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:59 schreef frame-saw het volgende:
Is er iemand overleden die eigenlijk zou optreden bij die tour die zou plaatsvinden in de Rijnhal vanavond?
Ik ben zo duidelijk vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |