De reden klopt, er was nog geen 10% van de beschikbare kaarten verkocht. Maar nu nog een artiest...quote:Op woensdag 24 september 2008 21:04 schreef ranja het volgende:
50 jaar nederpop concert afgelast vanwege gebrek aan belangstelling?
Nee, je Nederpopgok zat dichter in de buurt.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:11 schreef ranja het volgende:
dennie christian / schlager festival?
Da's niet echt Nederpop he?quote:Op woensdag 24 september 2008 21:16 schreef Silentalarm het volgende:
Ali B ft Yes R?
Neuh. Zoek het meer in de jaren '80.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:21 schreef Burnett het volgende:
roelofs van heideroosjes
Onder andere ja. Er was een soort toer samengesteld met o.a. (leden van) Toontje Lager, Kadanz, Circus Custers, Het Goede Doel en De Jazzpolitie.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:23 schreef Silentalarm het volgende:
Hm, toontje lager?
Bedoel je hiermee, dat de belofte voor een goed album niet uitkwam, of dat het hele album niet uitkwam, of dat het album heet, de belofte die niet uitkwam:P?quote:Op woensdag 24 september 2008 21:35 schreef peaceman het volgende:
De belofte die helaas niet uitkwam?
Nee er is ondertussen al een nieuw album uit!quote:Op woensdag 24 september 2008 21:41 schreef On het volgende:
A weekend in the city? Ik zat eerst met i stil remember in mijn hoofd maar dat was de single geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |