Ik zoek nog vrouwen voor achter het raam.quote:
Ik geloof niet dat je daar rijk van wordtquote:Op zaterdag 20 september 2008 04:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zoek nog vrouwen voor achter het raam.
Niks voor jou ?
Is wel vreemd voor een DJ tegenwoordigquote:Op zaterdag 20 september 2008 04:11 schreef Ole het volgende:
nee, maar hij is wel grappig! En heeft een goede smaak qua muziek, vind ik.
Tong heeft deze titel gekozen toch?quote:Op zaterdag 20 september 2008 08:23 schreef WebHawkjuh het volgende:
Goedemorgen enzo...
Ik bij gebrek aan kwaliteit schakelen naar radio2, ik wordt al warm van de titel "De Heer ontwaakt! (Sander de Heer)", is er iets wat 'Plaza' heet. Review volgt![]()
Maar waarom, waarom hebben ze de zaterdagochtend bij de PO zo verneukt?
offtopic: Over verneuken gesproken: wie heeft de titel verkracht?
Kan een modje er iets als dit van maken:
[3FM #737] Met een boieng 737 in die luuucht!
en dan _deze_ op erin mikken? Tong lijkt het niet te kunnen![]()
Bette van MYA was er ook, nog gehoord?quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:51 schreef Jannekje7 het volgende:
Ben trouwens gister naar de kamasutrabeurs geweest (lache!) en toen met de trein terug en toen op de fiets vergezeld door MYA en toen kwam ik thuis en ik had t KOUD! Heerlijk een kruikje warm gemaakt, dikke pyjama aan en hops, onder de dekens!
Heb als een blok geslapen, en werd vanmorgen rond 10u heerlijk uitgeslapen wakker! Lang geleden dat ik zó lekker geslapen heb!
Op de kamasutrabeurs? Nee, niet gehoord.quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:57 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Bette van MYA was er ook, nog gehoord?
"Liar liar, pants on fire", blijft leuk![]()
Oh en Roel, ben jaloers als ik dat lees..![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:59 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Op de kamasutrabeurs? Nee, niet gehoord.
En heb van MYA alleen t laatste stukkie gehoord, en van de Linko snapte ik ook enkel de achterstevori, hahaha
Als je internet met Mozilla Firefox moet je eens de extensie FoxMarks installeren. Die slaat je favorieten op ergens op internet, zodat je ze altijd weer terug kan zoeken als er iets crashed.quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:19 schreef TheArt het volgende:
Tuurlijk, ik ben al mijn internetfavorieten weer kwijtgeraakt. Kan iemand aan mij die link van het archief van de P.O. van 3FM weer geven waar alle afleveringen van de afgelopen jaren opstaan
Mijn dank is zeer groot (ook voor de tip trouwens).quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je internet met Mozilla Firefox moet je eens de extensie FoxMarks installeren. Die slaat je favorieten op ergens op internet, zodat je ze altijd weer terug kan zoeken als er iets crashed.
De URL die je vraagt is trouwens http://audio.omroep.nl/podcast/radio3/
Ik had al iets vernomen dat je een leuk logeer adres had. Ben benieuwd naar je verhalenquote:Op zaterdag 20 september 2008 11:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Groeten vanuit Dingle. Vandaag prima weer hier: strakblauwe lucht, zon en lekkere temperatuur. Voor Dingle noordelijker gezeten en weer veel mooie gebieden (Connemara
, Loop Head
). Thnx, ER
![]()
. Vandaag richting Kerry en ook daar weer van de mooie landschappen (en pints
) genieten
.
Es ff kijken wanneer ik die PALLET aan foto's ga bewerken... Heb er al meer dan 1.300 gemaakt![]()
.
Tot later.
Ik heb het eerst uitgezet. Maar daarna ben ik wel gaan slapen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:50 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Daar ben ik heerlijk bij in slaap gevallen![]()
[ afbeelding ]!!
Cam stond hier aan, klikte even gewoon op Winamp, toen zag ik net iemand lopen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:45 schreef afzuigkapfilter het volgende:
Ja.
Maarreeuh, zit je nou serieus een shot van de gang te volgen?
Aha, Michiel moet dus weer werken vanavondquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:45 schreef afzuigkapfilter het volgende:
Ja.
Maarreeuh, zit je nou serieus een shot van de gang te volgen?
Erg tof ja! moest ook wel lachen om de OP want hij had jou eerste reactie uit het vorige topic gequote en als OP post gebruikt. Het was dus wel een OP maar alleen net een beetje anders.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:09 schreef Sersjee het volgende:
Ik geloof m'n ogen niet... Dè tong80 die een 3FM-topic heeft geopend...
We're not worthy
quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Erg tof ja! moest ook wel lachen om de OP want hij had jou eerste reactie uit het vorige topic gequote en als OP post gebruikt. Het was dus wel een OP maar alleen net een beetje anders.
quote:
Annemieke mocht nog niet weten wie meegewerkt haddenquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:32 schreef Sirolf het volgende:
Volgens Dalet is dit "Liedje - He's The Music"...
Woody Woodpeckerquote:Op zaterdag 20 september 2008 21:12 schreef Sirolf het volgende:
"Gewoon iemand nadoen, en dan niet aankomen met Bassie & Adriaan"
Nu SMSen er vast een berg mensen die Donald Duck na kunnen doen...
Wijn is ook okquote:
Gemistquote:Op zaterdag 20 september 2008 21:59 schreef muisje-eliza het volgende:
euh ben nu koefnoen aan t kijken...ik lig echt in n deuk
quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gemist
Dan maar morgen kijken op uitzendinggemist.nl
Raymann liever niet, mij trekt die humor niet echt.quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Eliza, net het laatste stukje gezien en zometeen Raymann is laat.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Raymann liever niet, mij trekt die humor niet echt.
Ik moet er ook maar net voor in de stemming zijn, maar meestal vind ik het wel erg leuk. Quintus, Achmed en Tante Es zijn toch wel mijn favoriet.quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Raymann liever niet, mij trekt die humor niet echt.
Dat kan echt niet samen in 1 zin: koefnoen en in een deukquote:Op zaterdag 20 september 2008 21:59 schreef muisje-eliza het volgende:
euh ben nu koefnoen aan t kijken...ik lig echt in n deuk
quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat kan echt niet samen in 1 zin: koefnoen en in een deuk
Radioring!quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:57 schreef Sirolf het volgende:
Domien begon eerder vanavond over het aantal dagen tot Serious Request, en dat bracht me op een idee...
Dus hierbij een rijtje met countdowns voor gebeurtenissen op 3FM.
Over 11 dagen: Domien voortaan elke werkdag tussen 4 en 6 uur (01 okt 2008)
Over 13 dagen: 90s Request (03 okt 2008)
Over 27 dagen: Claudia d'r Op komt terug als vervanger van Leuk Is Anders (17 okt 2008)
Over 56 dagen: MetMichiel Pepernoten Countdown (15 nov 2008)
Over 90 dagen: Serious Request (19 dec 2008)
Iemand nog toevoegingen...?
"Om Koefnoen lig ik nooit in een deuk"quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat kan echt niet samen in 1 zin: koefnoen en in een deuk
hehe, good onequote:Op zaterdag 20 september 2008 22:13 schreef Piles het volgende:
[..]
"Om Koefnoen lig ik nooit in een deuk"
Huh? Je bedoelt over meer dan 4 weken?quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ohja! Gelijk even toegevoegd aan het rijtje.
Is al over minder dan 4 dagen zelfs.
quote:
Ik heb een beetje scheef gekeken, dacht 24 september te zien ipv 24 oktober...quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:41 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Huh? Je bedoelt over meer dan 4 weken?
Ik schrok al. Nu heb ik tenminste nog de tijd om erbij te kunnen zijnquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb een beetje scheef gekeken, dacht 24 september te zien ipv 24 oktober...
Tuurlijk niet, wie luistert er nou naar 3FM BPM?quote:Op zondag 21 september 2008 01:39 schreef on_air het volgende:
Oh, er is ook gewoon niemand meer.
Ikkequote:Op zondag 21 september 2008 10:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, wie luistert er nou naar 3FM BPM?
Mogge!
Ik somsquote:Op zondag 21 september 2008 10:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mogge!
Good point.quote:Op zondag 21 september 2008 10:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mogge!
Heerlijk....klussen op zondag, ik begin meestal al om 7 uurquote:Op zondag 21 september 2008 11:36 schreef muisje-eliza het volgende:moge...
*haat klussende buurmannendie alleen op zondag klussen*
quote:Op zondag 21 september 2008 11:55 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeiemorgen!
Ik was gister echt té laat thuis!
Mn pa zit in een musicalzanggroep (ofzo) en ze hadden première. Afgezien van de blunders die de techniek maakte, was het een erg leuke show!
PI my dear, PI.quote:
t Was maar een klein zaaltje, maar dat zat wel helemaal volquote:Op zondag 21 september 2008 11:57 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat leuk zeg! waren er veel mensen?
Ja, heel subtiel.quote:Op zondag 21 september 2008 12:19 schreef Litton-Lane het volgende:
Eddie: "Er staan hier kapsters en het ziet er nogal Kinky uit. Ze hebben zelf ook een Kinky kapsel."
Sluikreclame
Ik luister wel 3FMquote:Op zondag 21 september 2008 15:01 schreef muisje-eliza het volgende:
tis t rustig hier...naja ben ook DTM aan t kijken
Thanks, ik had bijna de radio aangezet....quote:Op zondag 21 september 2008 18:14 schreef Piles het volgende:
Barbara & Ali B, dat gaat 'm niet worden![]()
Maar waar zat het lek nou dan?quote:Op zondag 21 september 2008 20:02 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeiiiieavond!!
Het rivieraquarium is gelijmd (bleek na moeilijke inrichting lek, zie een paar topics eerder) en ik had weer een mooie waterval gebouwd van de stenen... doet de stomingspomp t niet >|
Dus waterval is afgebroken, pomp gefixt, en nu ga ik voor waterval bouwen poging 3!
Nou, eigenlijk was het aquarium gewoon heel slecht gekit, vooral de onderkant. Dus bij de onderplaat was de kit iets gaan loslaten en dan gaat t lekken... Maargoed, kit eruit gehaald, heel de boel opnieuw gekit en klaaar!quote:
Dat zal wel een heel karwei zijn geweest om het lek te vinden of viel het nog enigszins mee? Wat ik me van de foto's kan herinneren was het nogal een groot aquarium. Ben trouwens benieuwd naar de foto's.quote:Op zondag 21 september 2008 21:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk was het aquarium gewoon heel slecht gekit, vooral de onderkant. Dus bij de onderplaat was de kit iets gaan loslaten en dan gaat t lekken... Maargoed, kit eruit gehaald, heel de boel opnieuw gekit en klaaar!
Nu is het ding weer ingericht en de garries zitten erin. Het water is alleen nog een beetje troebel, maar dat trekt zo wel weg. Morgen eens kijken of ik weer foto's kan maken
Dat was dus gisteren. Vandaag ging het alweer iets beter, onthoudt hij dingen een minuut of 10 en weet hij wél dat het 2008 is. Uitrekenen hoe oud hij zelf dan is bleef echter lastigquote:Collega's,
Het gaat inmiddels ietsjes beter met m'n vader. Hij is vanmorgen op een
rustige manier wakker geworden, maar (hopelijk slechts tijdelijk) z'n
korte termijn geheugen volledig kwijt (stelt continu telkens weer
dezelfde vragen) en ook met z'n lange termijn geheugen gaat het niet
geweldig. Zo wist hij bijvoorbeeld vanmiddag (in tegenstelling tot
vanmorgen) wel wie wij zijn en zelfs de naam van de hond welke we pas
één week in huis hebben, maar welk jaar het is en hoe oud hij dus is
wist hij absoluut niet (hij gokte uiteindelijk op 2001...)
Daarnaast weten ze dus nog steeds niet wat dit alles heeft veroorzaakt.
Wel beschouwen ze hem nu als buiten levensgevaar en is hij dus van de
Intensive Care naar de Care afdeling verhuisd.
Zolang de situatie niet plots weer verslechterd betekend dit dat ik er
vanaf maandagochtend gewoon weer ben. Wel moet ik maandag (voor zover nu
bekend, de afspraak kan nog verzet worden) direct na LunchBreek naar
huis om op Nova te passen zodat m'n moeder naar het ziekenhuis kan voor
een gesprek met de neuroloog.
Ik zou het prettig vinden als ik de komende week zowel productionele als
presentationele (is dat uberhaupt een woord?) ondersteuning zou kunnen
krijgen voor LunchBreek. Wel stel ik hierbij de eis dat er géén lessen
geskipt mogen worden! Als jullie mij zouden kunnen laten weten wie er
wanneer kan helpen, graag. Het gaat dan dus om 12:00-13:00/13:30 en
ergens in de ochtend een half uurtje voor het voorbereidende
productionele werk. Bij voorbaat dank!
Groet en tot maandag,
Ronald
Het is maar goed dat die Audi's echt een waanzinnig lekker geluid maken...quote:Op zondag 21 september 2008 15:08 schreef muisje-eliza het volgende:
DTM is ook saai........behalve als er n ongeluk gebeurd :p
*toch maar radio aangezet*
Ah, ik dacht al.quote:Op zondag 21 september 2008 23:17 schreef borisz het volgende:
Mijn mailbox was gekraakt.
Iemand heeft daar gebruikt van gemaakt door te spammen.
Die is zo vet.quote:Op maandag 22 september 2008 08:04 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf luistert Scream If You Want To Go Faster in de bus, op weg naar het station.
Zoooo, ik ben pas net wakker en t is te merken. Ik snap m pas nu je m schrijft!quote:Op maandag 22 september 2008 09:52 schreef Sersjee het volgende:Ace
![]()
Paul Carrack
![]()
Goeie link ook, van Paul McKaartnie naar Ace
Je hebt over mij gedroomd dusquote:Op maandag 22 september 2008 09:44 schreef Jannekje7 het volgende:
Zo, ik heb me toch naar gedroomd...
Goeiemorgen trouwens
Standaardgrap: waarom gingen de Beatles nooit klaverjassen?quote:Op maandag 22 september 2008 10:01 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Zoooo, ik ben pas net wakker en t is te merken. Ik snap m pas nu je m schrijft!
Could be...quote:
Ik ben erg slecht in raadsels...quote:Op maandag 22 september 2008 10:05 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Standaardgrap: waarom gingen de Beatles nooit klaverjassen?
Euhm... Paul Mc... vul die maar ff aan.quote:Op maandag 22 september 2008 10:12 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik ben erg slecht in raadsels...En ik kan niet klaverjassen, mss scheelt dat?
+3 voor de poging.quote:Op maandag 22 september 2008 10:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Euhm... Paul Mc... vul die maar ff aan.
Ja, dus, ahum.... zie je, ben nog niet wakker!quote:Op maandag 22 september 2008 10:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Euhm... Paul Mc... vul die maar ff aan.
Zie jequote:Op maandag 22 september 2008 10:11 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Could be...
kHeb iets gedroomd over die twee kerels van Supernatural (serie op Net5, één van de twee is zooooo yummie!) en nog twee kerels die ik niet kende en ik.
We liepen in één of ander gebouw en er werd langs alle kanten op ons geschoten. Er zaten ook allemaal een soort van kanonnetjes in de muur die fungeerden als mitterailleurs (of hoe schrijf je dat? Veel kogels iig). En we moesten uit dat gebouw zien te komen om een hond te redden ofzo? En sommige van de kogels waren giftig. Als je plat op je buik ging liggen, konden die kanonnetjes je niet raken, dus steeds renden we een stukje en gingen dan wee rop ons buik liggen.
Uiteindelijk kwamen we ongeschonden, of met een paar gaatjes, uit het gebouw, wat een stoptrein bleek te zijn. We hadden de hond bij ons, maar die moest weer terug naar zn baasje en die zat in een andere trein ofzo?
Nouja, het was iig heel erg vaag... werd helemaal gejaagd wakker!
Jawohl. Maar wel een beetje naar om de een of andere manier. Teveel van het goede.quote:Op maandag 22 september 2008 10:26 schreef Sersjee het volgende:
Terugkerend naar een eerdere discussie: Bill Withers is cool omdat ie een Righteous Brother isDirty Dancing doet daar niets aan af.
Wat is dit toch mooi...
Withers of Medley. Niet hetzelfde me dunkt.quote:Op maandag 22 september 2008 10:26 schreef Sersjee het volgende:
Terugkerend naar een eerdere discussie: Bill Withers is cool omdat ie een Righteous Brother isDirty Dancing doet daar niets aan af.
Wat is dit toch mooi...
Juust!quote:Op maandag 22 september 2008 10:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zie jeIk was die ene die yummie is
![]()
.
Het is maandag...quote:Op maandag 22 september 2008 10:35 schreef on_air het volgende:
[..]
Withers of Medley. Niet hetzelfde me dunkt.
Nee, helaas. Je moet het met KoL doen.quote:Op maandag 22 september 2008 10:37 schreef on_air het volgende:
Ben ik nu echt Oost Indisch doof? KoL MH? Ik blij zijn met Novastar als MH... Is die 't helemaal niet.
Oehja, de vliegende panters!quote:Op maandag 22 september 2008 10:38 schreef on_air het volgende:
[..]
Het is weer maandag.
Ik ben toch bekant 16
Heerlijk!quote:
quote:
Owww Brennel, wat jammer!quote:Op maandag 22 september 2008 11:11 schreef Brennel het volgende:
Vanochtend rij-examen gehad; puur op zenuwen gezakt...![]()
Opvrolijk-pogingen zijn welkom!
Is het mijn An Other Loney Soul girly shirtje?quote:Op maandag 22 september 2008 11:23 schreef Sersjee het volgende:
Weet je, ik heb zo'n vermoeden dat o_a wel iets heeft met Novastar.
Yup, ik ben gelijk naar de rijschool gegaan om het opnieuw aan te vragen. Aangegeven dat ik alle dagen kan, dus hopelijk hebben ze snel weer een plekje voor me.quote:Op maandag 22 september 2008 11:25 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Owww Brennel, wat jammer!![]()
Ik ben de eerste keer ook gezakt, deels door de zenuwen, deels omdat ik gewoon nog te onzeker was...
Al meteen een nieuw examen aangevraagd?
*dikke knuffel*
Heel goed mogelijk.quote:Op maandag 22 september 2008 11:28 schreef on_air het volgende:
[..]
Is het mijn An Other Loney Soul girly shirtje?
Guus is the manquote:
quote:Op maandag 22 september 2008 14:55 schreef rubbereend het volgende:zo da's lang geleden dat ik hier was
nou lekkere requestte weinig tijd voor
Die van 2006 staat hier: http://audio.omroep.nl/po(...)hief/20061231-20.mp3quote:Op maandag 22 september 2008 16:06 schreef muisje-eliza het volgende:
ben opzoek naar de jaarmixen van DJ Sandstorm...heeft iemand die ergens online staan?
hahaquote:Op maandag 22 september 2008 09:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De bus reed trouwens al snel genoeg, dus ik heb niet hoeven schreeuwen.
Nee, zat achter mijn bureau (maar daar kan ik ook fokkerquote:
quote:Op maandag 22 september 2008 19:04 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee, zat achter mijn bureau (maar daar kan ik ook fokker)
quote:Op maandag 22 september 2008 17:39 schreef Rojan_UK het volgende:
@Eliza: Ik heb er eentje gevonden, die van vorig jaar en die staat hier:
http://rapidshare.com/fil(...)3FM_Yearmix_2007.mp3
Edit: En volgens de overlevering zou dit de jaarmix 2006 moeten zijn:
http://rapidshare.com/fil(...)j_santstorm.mp3.html
quote:Op maandag 22 september 2008 19:14 schreef borisz het volgende:
Hoi
Lange dag
Oh aan alle 3fm mensen die in mijn adresboek staan, dat mailtje van gister was een spam mailtje die zichzelf automatisch doorzond.
Dat mailtje kreeg ik weer van iemand anders en die had het ook weer van iemand anders etc.
Michiel, Gerard, Giel, Bart, Paul, Annemiek, Domien hebben hem denk ik gehadquote:Op maandag 22 september 2008 19:15 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
k had m ook meteen weggegooid
quote:Op maandag 22 september 2008 19:17 schreef Feivel1 het volgende:
Ik meld me de komende dagen even niet..
Ben verkouden, met een luchtweginfectie, en dat juist op de dag dat ik mn eerste cursusdag bij de lokalo zou maken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |