Ik zoek nog vrouwen voor achter het raam.quote:
Ik geloof niet dat je daar rijk van wordtquote:Op zaterdag 20 september 2008 04:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zoek nog vrouwen voor achter het raam.
Niks voor jou ?
Is wel vreemd voor een DJ tegenwoordigquote:Op zaterdag 20 september 2008 04:11 schreef Ole het volgende:
nee, maar hij is wel grappig! En heeft een goede smaak qua muziek, vind ik.
Tong heeft deze titel gekozen toch?quote:Op zaterdag 20 september 2008 08:23 schreef WebHawkjuh het volgende:
Goedemorgen enzo...
Ik bij gebrek aan kwaliteit schakelen naar radio2, ik wordt al warm van de titel "De Heer ontwaakt! (Sander de Heer)", is er iets wat 'Plaza' heet. Review volgt![]()
Maar waarom, waarom hebben ze de zaterdagochtend bij de PO zo verneukt?
offtopic: Over verneuken gesproken: wie heeft de titel verkracht?
Kan een modje er iets als dit van maken:
[3FM #737] Met een boieng 737 in die luuucht!
en dan _deze_ op erin mikken? Tong lijkt het niet te kunnen![]()
Bette van MYA was er ook, nog gehoord?quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:51 schreef Jannekje7 het volgende:
Ben trouwens gister naar de kamasutrabeurs geweest (lache!) en toen met de trein terug en toen op de fiets vergezeld door MYA en toen kwam ik thuis en ik had t KOUD! Heerlijk een kruikje warm gemaakt, dikke pyjama aan en hops, onder de dekens!
Heb als een blok geslapen, en werd vanmorgen rond 10u heerlijk uitgeslapen wakker! Lang geleden dat ik zó lekker geslapen heb!
Op de kamasutrabeurs? Nee, niet gehoord.quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:57 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Bette van MYA was er ook, nog gehoord?
"Liar liar, pants on fire", blijft leuk![]()
Oh en Roel, ben jaloers als ik dat lees..![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:59 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Op de kamasutrabeurs? Nee, niet gehoord.
En heb van MYA alleen t laatste stukkie gehoord, en van de Linko snapte ik ook enkel de achterstevori, hahaha
Als je internet met Mozilla Firefox moet je eens de extensie FoxMarks installeren. Die slaat je favorieten op ergens op internet, zodat je ze altijd weer terug kan zoeken als er iets crashed.quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:19 schreef TheArt het volgende:
Tuurlijk, ik ben al mijn internetfavorieten weer kwijtgeraakt. Kan iemand aan mij die link van het archief van de P.O. van 3FM weer geven waar alle afleveringen van de afgelopen jaren opstaan
Mijn dank is zeer groot (ook voor de tip trouwens).quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je internet met Mozilla Firefox moet je eens de extensie FoxMarks installeren. Die slaat je favorieten op ergens op internet, zodat je ze altijd weer terug kan zoeken als er iets crashed.
De URL die je vraagt is trouwens http://audio.omroep.nl/podcast/radio3/
Ik had al iets vernomen dat je een leuk logeer adres had. Ben benieuwd naar je verhalenquote:Op zaterdag 20 september 2008 11:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Groeten vanuit Dingle. Vandaag prima weer hier: strakblauwe lucht, zon en lekkere temperatuur. Voor Dingle noordelijker gezeten en weer veel mooie gebieden (Connemara
, Loop Head
). Thnx, ER
![]()
. Vandaag richting Kerry en ook daar weer van de mooie landschappen (en pints
) genieten
.
Es ff kijken wanneer ik die PALLET aan foto's ga bewerken... Heb er al meer dan 1.300 gemaakt![]()
.
Tot later.
Ik heb het eerst uitgezet. Maar daarna ben ik wel gaan slapen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:50 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Daar ben ik heerlijk bij in slaap gevallen![]()
[ afbeelding ]!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |