Eens.quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:47 schreef -Hans- het volgende:
Ben geen Snow Patrol-fan maar ik vind dit toch wel een erg leuke single.
Het klinkt in elk geval heel anders dan Shut Your Eyes en Chasing Cars wat eigenlijk weinig up-tempo platen zijn. Take Back The City is tenminste lekker up-tempo.quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:48 schreef Litton-Lane het volgende:
Ligt het aan mij als ik zeg dat ik dit een andere sound vind, dan die ik ken van Snow patrol.
Ik vind hem wel goed overigens [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:53 schreef DiedjeeJ het volgende:
Underworld? en Fleet Foxes nog?
Geen tijd voor The Killers dus..![]()
quote:
Sinds vandaagquote:Op zaterdag 20 september 2008 00:54 schreef -Hans- het volgende:
ooeh mooi ditFleet Foxes - He Doesn't Know Why
quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:55 schreef moveyourass-kevin het volgende:
shit we gaan de killers niet meer halen vanavond
Groeten terug!quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:58 schreef moveyourass-kevin het volgende:
wij gaan er vandoor... hopelijk tot volgende week weer!!! en de groeten van der rudy!
Volgende week de Thin White Duke mix dan maar?quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:55 schreef moveyourass-kevin het volgende:
shit we gaan de killers niet meer halen vanavond
Het was weer een waar genoegenquote:Op zaterdag 20 september 2008 00:58 schreef moveyourass-kevin het volgende:
wij gaan er vandoor... hopelijk tot volgende week weer!!! en de groeten van der rudy!
Dat zal het meeste Giel worden wat ik zal horen van de afgelopen en komende weken/ maanden, als hij dat doet....quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:58 schreef -Hans- het volgende:
Hopen dat Giel de show begint met The Killers - Mr. Brightside..
Tot volgende week Kevin en Rudy![]()
Heldquote:Op zaterdag 20 september 2008 00:59 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Volgende week de Thin White Duke mix dan maar?
wel 9 minuten versiequote:Op zaterdag 20 september 2008 00:59 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Volgende week de Thin White Duke mix dan maar?
Goed weekend, ook Der Rudy natuurlijk![]()
Check.quote:
Check.quote:Op zaterdag 20 september 2008 01:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
De uit knop in indruk positie
Klopt, die is van Sawdust.quote:Op zaterdag 20 september 2008 01:04 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hij duurt iets langer toch?
Ik heb een 10 minuten + met een verborgen song aan het einde.![]()
* Sirolf is naar YouTube verhuist...quote:Op zaterdag 20 september 2008 01:05 schreef Litton-Lane het volgende:
Kop dichten de the killers draaien
Ik ook nu!quote:Op zaterdag 20 september 2008 01:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf is naar YouTube verhuist...
quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:57 schreef Sirolf het volgende:
Tot zover MoveYourAss, en aangezien er geen tijd meer over is, wordt het tijd om te verhuizen naar YouTube of MP3...Kevin & Rudy
Wombats
Helaas pas om 01:55 op tvquote:Op zaterdag 20 september 2008 01:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Oohh Ancilla.
Misschien toch maar even kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |