Dat lukt je ook niet als je niet een "door hyves erkende artiest" (ofzo) bent. Je zult 't met filmpjes via YT of DM moeten doen denk ik..quote:Op maandag 22 september 2008 19:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik snap niet hoe ik dit op mn DJ Sandstorm hyves kan zetten
Hebben jullie allemaal al een Dream achtergelaten? klikquote:Op maandag 22 september 2008 19:21 schreef DiedjeeJ het volgende:
Hi there M&M!!Leuke commercial voor MetMichiel in de USA
![]()
quote:Op maandag 22 september 2008 19:23 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hebben jullie allemaal al een Dream achtergelaten? klik
Mijn droom is dat ze de economie gaan herstellenquote:Op maandag 22 september 2008 19:24 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik weet niet wat mijn dream is voor Amerika......voor mijn idee is alles in Amerika toch nep (vooral dat ge-haleluja)
jah .. ze maken het alleen maar zieker op dit moment, maar wat mij zo tegen de borst aanstuit is dat alles zo betrokken word op God, Jezus en wie nog meer allemaal...oh vergeet de bible niet en naja ...dat vind ik dus niks aan Amerikaquote:Op maandag 22 september 2008 19:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Mijn droom is dat ze de economie gaan herstellen
Met je linker- of rechteroor vandaag?quote:
Daar moet ik eerst nog 'n nachtje over slapen/dromen..quote:Op maandag 22 september 2008 19:23 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hebben jullie allemaal al een Dream achtergelaten? klik
Nog niet, maar hij staat al wel op Youtube.quote:Op maandag 22 september 2008 19:26 schreef Marc63 het volgende:
Nieuwe Killers al geweest?
was meer blij jullie weer te zienquote:Op maandag 22 september 2008 19:26 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en dat vond je leuk? (vanwaar de)
![]()
welkom thuis iig
Praise The Lord!!quote:Op maandag 22 september 2008 19:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah .. ze maken het alleen maar zieker op dit moment, maar wat mij zo tegen de borst aanstuit is dat alles zo betrokken word op God, Jezus en wie nog meer allemaal...oh vergeet de bible niet en naja ...dat vind ik dus niks aan Amerika..
God Bless
zelfs niet met die 700 miljard van bushquote:Op maandag 22 september 2008 19:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Mijn droom is dat ze de economie gaan herstellen, maar dat is min of meer onbegonnen werk
.
quote:Op maandag 22 september 2008 19:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nog niet, maar hij staat al wel op Youtube.
Ja die kant van Amerika is watquote:Op maandag 22 september 2008 19:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah .. ze maken het alleen maar zieker op dit moment, maar wat mij zo tegen de borst aanstuit is dat alles zo betrokken word op God, Jezus en wie nog meer allemaal...oh vergeet de bible niet en naja ...dat vind ik dus niks aan Amerika..
God Bless
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |