Dat lukt je ook niet als je niet een "door hyves erkende artiest" (ofzo) bent. Je zult 't met filmpjes via YT of DM moeten doen denk ik..quote:Op maandag 22 september 2008 19:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik snap niet hoe ik dit op mn DJ Sandstorm hyves kan zetten
Hebben jullie allemaal al een Dream achtergelaten? klikquote:Op maandag 22 september 2008 19:21 schreef DiedjeeJ het volgende:
Hi there M&M!!Leuke commercial voor MetMichiel in de USA
![]()
quote:Op maandag 22 september 2008 19:23 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hebben jullie allemaal al een Dream achtergelaten? klik
Mijn droom is dat ze de economie gaan herstellenquote:Op maandag 22 september 2008 19:24 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik weet niet wat mijn dream is voor Amerika......voor mijn idee is alles in Amerika toch nep (vooral dat ge-haleluja)
jah .. ze maken het alleen maar zieker op dit moment, maar wat mij zo tegen de borst aanstuit is dat alles zo betrokken word op God, Jezus en wie nog meer allemaal...oh vergeet de bible niet en naja ...dat vind ik dus niks aan Amerikaquote:Op maandag 22 september 2008 19:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Mijn droom is dat ze de economie gaan herstellen
Met je linker- of rechteroor vandaag?quote:
Daar moet ik eerst nog 'n nachtje over slapen/dromen..quote:Op maandag 22 september 2008 19:23 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hebben jullie allemaal al een Dream achtergelaten? klik
Nog niet, maar hij staat al wel op Youtube.quote:Op maandag 22 september 2008 19:26 schreef Marc63 het volgende:
Nieuwe Killers al geweest?
was meer blij jullie weer te zienquote:Op maandag 22 september 2008 19:26 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en dat vond je leuk? (vanwaar de)
![]()
welkom thuis iig
Praise The Lord!!quote:Op maandag 22 september 2008 19:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah .. ze maken het alleen maar zieker op dit moment, maar wat mij zo tegen de borst aanstuit is dat alles zo betrokken word op God, Jezus en wie nog meer allemaal...oh vergeet de bible niet en naja ...dat vind ik dus niks aan Amerika..
God Bless
zelfs niet met die 700 miljard van bushquote:Op maandag 22 september 2008 19:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Mijn droom is dat ze de economie gaan herstellen, maar dat is min of meer onbegonnen werk
.
quote:Op maandag 22 september 2008 19:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nog niet, maar hij staat al wel op Youtube.
Ja die kant van Amerika is watquote:Op maandag 22 september 2008 19:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah .. ze maken het alleen maar zieker op dit moment, maar wat mij zo tegen de borst aanstuit is dat alles zo betrokken word op God, Jezus en wie nog meer allemaal...oh vergeet de bible niet en naja ...dat vind ik dus niks aan Amerika..
God Bless
Dat mag! Maar vind het wel leuk als jullie ergens de komende tijd een reactie achter laten!quote:Op maandag 22 september 2008 19:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Daar moet ik eerst nog 'n nachtje over slapen/dromen..
Ik heb het niet alleen over die 700 miljard, maar ze hebben een hoop schulden in het buitenland vooral China en de andere Aziatische landen, hopelijk kunnen ze dat terugbetalen.quote:Op maandag 22 september 2008 19:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zelfs niet met die 700 miljard van bush
quote:Op maandag 22 september 2008 19:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over die 700 miljard, maar ze hebben een hoop schulden in het buitenland vooral China en de andere Aziatische landen, hopelijk kunnen ze dat terugbetalen.
Bill Clinton had de economie herstelt die de ouwe Bush naar de knoppen had geholpen. Alleen George W moest het weer om zeep helpen.
Ik moet ze van afgelopen jaar (vanaf november '07) eigenlijk nog eens allemaal uit knippen. Misschien begin ik daar binnenkort wel eens aan als ik zin hebquote:Op maandag 22 september 2008 19:37 schreef muisje-eliza het volgende:
oke ik had in t vorige topic wat streams gehad waar de jaarmix van DJ Sandstorm op zou moeten staan, de eerste twee moet ik downloaden en opslaan *en dat vind ik eng van programma's die ik niet ken* en die andere stotterd zo erg dat het bijna een eigen stotter-remix is geworden
En iedereen die dollar maar zo heilig verklarenquote:Op maandag 22 september 2008 19:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
alles wat geleend is is nep...dat geld bestaat niet eens...heb een keer een docu gezien over Amerikaans geld...als ze wat moeten lenen... *maken* ze plotseling een bedrag wat ze nodig hebben maar niemand weet waar t geld eigenlijk vandaan komt.
Daarom loopt Amerika nu op zn gat...maar wie bepaald hoeveel geld er op dat moment in omloop is...dat doen die vage banken allemaal
quote:Op maandag 22 september 2008 19:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moet ze van afgelopen jaar (vanaf november '07) eigenlijk nog eens allemaal uit knippen. Misschien begin ik daar binnenkort wel eens aan als ik zin heb
Ik loop ook nogal achter met de Ekstra Weekend Uuropeners. Moet ik binnenkort ook maar eens wat aan gaan doen.quote:Op maandag 22 september 2008 19:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moet ze van afgelopen jaar (vanaf november '07) eigenlijk nog eens allemaal uit knippen. Misschien begin ik daar binnenkort wel eens aan als ik zin heb
Klopt heel veel geld is 'nep'. Ik heb die docu ook gezien. Maar goed alles valt of staat bij vertrouwen. Zolang het vertrouwen in het systeem blijft gaat het goed, anders gaan we een tweede 1929 te gemoed.quote:Op maandag 22 september 2008 19:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
alles wat geleend is is nep...dat geld bestaat niet eens...heb een keer een docu gezien over Amerikaans geld...als ze wat moeten lenen... *maken* ze plotseling een bedrag wat ze nodig hebben maar niemand weet waar t geld eigenlijk vandaan komt.
Daarom loopt Amerika nu op zn gat...maar wie bepaald hoeveel geld er op dat moment in omloop is...dat doen die vage banken allemaal
Ja, als ze iets van me moeten hebben wel hèquote:
Ik ben geen deskundige op dat gebied, maar dat gaat volgens mij gewoon gebeurenquote:Op maandag 22 september 2008 19:44 schreef borisz het volgende:
Klopt heel veel geld is 'nep'. Ik heb die docu ook gezien. Maar goed alles valt of staat bij vertrouwen. Zolang het vertrouwen in het systeem blijft gaat het goed, anders gaan we een tweede 1929 te gemoed.
Ah, dus je gaat eind december gewoon expres op vakantie, zodat je geen bergen met video-knipwerk hebt.quote:Op maandag 22 september 2008 19:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, als ze iets van me moeten hebben wel hè![]()
quote:Op maandag 22 september 2008 19:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik word opgeleid om daar deskundig op te gaan antwoordenquote:Op maandag 22 september 2008 19:47 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Ik ben geen deskundige op dat gebied, maar dat gaat volgens mij gewoon gebeuren
Sssttttquote:Op maandag 22 september 2008 19:48 schreef Sirolf het volgende:
Ah, dus je gaat eind december gewoon expres op vakantie, zodat je geen bergen met video-knipwerk hebt.
Ach wat, ik begin alvast welquote:
Klopt, ik heb vet lang geen radio geluisterd.quote:Op maandag 22 september 2008 19:51 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Goed..kheb je n tijdje niet gezien hier
Ik ook wel een beetje (4e jaars Bedrijfseconomie)quote:Op maandag 22 september 2008 19:51 schreef borisz het volgende:
Ik word opgeleid om daar deskundig op te gaan antwoorden.
Nou ja, bij een wereldcrisis heb je daar weinig meer aan lijkt mequote:In Nederland is het allemaal wel goed geregeld qua controle etc. Sparen tot en met 20.000 euro is ook altijd veilig.
Alleen banken kunnen geen gekke dingen doen.
Zekerquote:Maar nogmaals alles valt of staat bij vertrouwen.
quote:Op maandag 22 september 2008 19:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ssstttt![]()
[..]
Ach wat, ik begin alvast wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |