Dat lukt je ook niet als je niet een "door hyves erkende artiest" (ofzo) bent. Je zult 't met filmpjes via YT of DM moeten doen denk ik..quote:Op maandag 22 september 2008 19:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik snap niet hoe ik dit op mn DJ Sandstorm hyves kan zetten
Hebben jullie allemaal al een Dream achtergelaten? klikquote:Op maandag 22 september 2008 19:21 schreef DiedjeeJ het volgende:
Hi there M&M!!Leuke commercial voor MetMichiel in de USA
![]()
quote:Op maandag 22 september 2008 19:23 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hebben jullie allemaal al een Dream achtergelaten? klik
Mijn droom is dat ze de economie gaan herstellenquote:Op maandag 22 september 2008 19:24 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik weet niet wat mijn dream is voor Amerika......voor mijn idee is alles in Amerika toch nep (vooral dat ge-haleluja)
jah .. ze maken het alleen maar zieker op dit moment, maar wat mij zo tegen de borst aanstuit is dat alles zo betrokken word op God, Jezus en wie nog meer allemaal...oh vergeet de bible niet en naja ...dat vind ik dus niks aan Amerikaquote:Op maandag 22 september 2008 19:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Mijn droom is dat ze de economie gaan herstellen
Met je linker- of rechteroor vandaag?quote:
Daar moet ik eerst nog 'n nachtje over slapen/dromen..quote:Op maandag 22 september 2008 19:23 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hebben jullie allemaal al een Dream achtergelaten? klik
Nog niet, maar hij staat al wel op Youtube.quote:Op maandag 22 september 2008 19:26 schreef Marc63 het volgende:
Nieuwe Killers al geweest?
was meer blij jullie weer te zienquote:Op maandag 22 september 2008 19:26 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en dat vond je leuk? (vanwaar de)
![]()
welkom thuis iig
Praise The Lord!!quote:Op maandag 22 september 2008 19:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah .. ze maken het alleen maar zieker op dit moment, maar wat mij zo tegen de borst aanstuit is dat alles zo betrokken word op God, Jezus en wie nog meer allemaal...oh vergeet de bible niet en naja ...dat vind ik dus niks aan Amerika..
God Bless
zelfs niet met die 700 miljard van bushquote:Op maandag 22 september 2008 19:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Mijn droom is dat ze de economie gaan herstellen, maar dat is min of meer onbegonnen werk
.
quote:Op maandag 22 september 2008 19:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nog niet, maar hij staat al wel op Youtube.
Ja die kant van Amerika is watquote:Op maandag 22 september 2008 19:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah .. ze maken het alleen maar zieker op dit moment, maar wat mij zo tegen de borst aanstuit is dat alles zo betrokken word op God, Jezus en wie nog meer allemaal...oh vergeet de bible niet en naja ...dat vind ik dus niks aan Amerika..
God Bless
Dat mag! Maar vind het wel leuk als jullie ergens de komende tijd een reactie achter laten!quote:Op maandag 22 september 2008 19:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Daar moet ik eerst nog 'n nachtje over slapen/dromen..
Ik heb het niet alleen over die 700 miljard, maar ze hebben een hoop schulden in het buitenland vooral China en de andere Aziatische landen, hopelijk kunnen ze dat terugbetalen.quote:Op maandag 22 september 2008 19:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zelfs niet met die 700 miljard van bush
quote:Op maandag 22 september 2008 19:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over die 700 miljard, maar ze hebben een hoop schulden in het buitenland vooral China en de andere Aziatische landen, hopelijk kunnen ze dat terugbetalen.
Bill Clinton had de economie herstelt die de ouwe Bush naar de knoppen had geholpen. Alleen George W moest het weer om zeep helpen.
Ik moet ze van afgelopen jaar (vanaf november '07) eigenlijk nog eens allemaal uit knippen. Misschien begin ik daar binnenkort wel eens aan als ik zin hebquote:Op maandag 22 september 2008 19:37 schreef muisje-eliza het volgende:
oke ik had in t vorige topic wat streams gehad waar de jaarmix van DJ Sandstorm op zou moeten staan, de eerste twee moet ik downloaden en opslaan *en dat vind ik eng van programma's die ik niet ken* en die andere stotterd zo erg dat het bijna een eigen stotter-remix is geworden
En iedereen die dollar maar zo heilig verklarenquote:Op maandag 22 september 2008 19:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
alles wat geleend is is nep...dat geld bestaat niet eens...heb een keer een docu gezien over Amerikaans geld...als ze wat moeten lenen... *maken* ze plotseling een bedrag wat ze nodig hebben maar niemand weet waar t geld eigenlijk vandaan komt.
Daarom loopt Amerika nu op zn gat...maar wie bepaald hoeveel geld er op dat moment in omloop is...dat doen die vage banken allemaal
quote:Op maandag 22 september 2008 19:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moet ze van afgelopen jaar (vanaf november '07) eigenlijk nog eens allemaal uit knippen. Misschien begin ik daar binnenkort wel eens aan als ik zin heb
Ik loop ook nogal achter met de Ekstra Weekend Uuropeners. Moet ik binnenkort ook maar eens wat aan gaan doen.quote:Op maandag 22 september 2008 19:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moet ze van afgelopen jaar (vanaf november '07) eigenlijk nog eens allemaal uit knippen. Misschien begin ik daar binnenkort wel eens aan als ik zin heb
Klopt heel veel geld is 'nep'. Ik heb die docu ook gezien. Maar goed alles valt of staat bij vertrouwen. Zolang het vertrouwen in het systeem blijft gaat het goed, anders gaan we een tweede 1929 te gemoed.quote:Op maandag 22 september 2008 19:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
alles wat geleend is is nep...dat geld bestaat niet eens...heb een keer een docu gezien over Amerikaans geld...als ze wat moeten lenen... *maken* ze plotseling een bedrag wat ze nodig hebben maar niemand weet waar t geld eigenlijk vandaan komt.
Daarom loopt Amerika nu op zn gat...maar wie bepaald hoeveel geld er op dat moment in omloop is...dat doen die vage banken allemaal
Ja, als ze iets van me moeten hebben wel hèquote:
Ik ben geen deskundige op dat gebied, maar dat gaat volgens mij gewoon gebeurenquote:Op maandag 22 september 2008 19:44 schreef borisz het volgende:
Klopt heel veel geld is 'nep'. Ik heb die docu ook gezien. Maar goed alles valt of staat bij vertrouwen. Zolang het vertrouwen in het systeem blijft gaat het goed, anders gaan we een tweede 1929 te gemoed.
Ah, dus je gaat eind december gewoon expres op vakantie, zodat je geen bergen met video-knipwerk hebt.quote:Op maandag 22 september 2008 19:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, als ze iets van me moeten hebben wel hè![]()
quote:Op maandag 22 september 2008 19:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik word opgeleid om daar deskundig op te gaan antwoordenquote:Op maandag 22 september 2008 19:47 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Ik ben geen deskundige op dat gebied, maar dat gaat volgens mij gewoon gebeuren
Sssttttquote:Op maandag 22 september 2008 19:48 schreef Sirolf het volgende:
Ah, dus je gaat eind december gewoon expres op vakantie, zodat je geen bergen met video-knipwerk hebt.
Ach wat, ik begin alvast welquote:
Klopt, ik heb vet lang geen radio geluisterd.quote:Op maandag 22 september 2008 19:51 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Goed..kheb je n tijdje niet gezien hier
Ik ook wel een beetje (4e jaars Bedrijfseconomie)quote:Op maandag 22 september 2008 19:51 schreef borisz het volgende:
Ik word opgeleid om daar deskundig op te gaan antwoorden.
Nou ja, bij een wereldcrisis heb je daar weinig meer aan lijkt mequote:In Nederland is het allemaal wel goed geregeld qua controle etc. Sparen tot en met 20.000 euro is ook altijd veilig.
Alleen banken kunnen geen gekke dingen doen.
Zekerquote:Maar nogmaals alles valt of staat bij vertrouwen.
quote:Op maandag 22 september 2008 19:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ssstttt![]()
[..]
Ach wat, ik begin alvast wel
Gewoon blijven hoorquote:Op maandag 22 september 2008 19:53 schreef Noortje. het volgende:
Klopt, ik heb vet lang geen radio geluisterd.
En had geen zin om te posten. Had een beetje een dipje enzo.
Maar ik ben terug! Voorlopig!
en de volgende 20.000 euro krijg je 90% van terug , dus beste kan je je geld spreiden over de banken als je het niet vertrouwdquote:Op maandag 22 september 2008 19:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik word opgeleid om daar deskundig op te gaan antwoorden.
In Nederland is het allemaal wel goed geregeld qua controle etc. Sparen tot en met 20.000 euro is ook altijd veilig.
Alleen banken kunnen geen gekke dingen doen.
Maar nogmaals alles valt of staat bij vertrouwen.
Hyves doe ik niet aan, dus dat doe je maar lekker zelfquote:Op maandag 22 september 2008 19:54 schreef muisje-eliza het volgende:
t moet uiteindelijk hierop komen
![]()
![]()
![]()
Ja in NL is de solvabiliteit redelijk goed. Ik ben tweede jaars economiequote:Op maandag 22 september 2008 19:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook wel een beetje (4e jaars Bedrijfseconomie)
[..]
Nou ja, bij een wereldcrisis heb je daar weinig meer aan lijkt me
Alleen handig als er 1 bank failliet gaat
[..]
Zeker
Ik hoorde vanmiddag dat hier in Nederland een solvabiliteitseis van 33% is, en over het algemeen is dat 50%.
In de VS is dit 5%! Niet zo heel gek dat die banken omvallen dus
Niet zozeer een 'hallo ik ben depressief'-dipje, maar meer een 'ik heb echt zo geen zin om te posten want dan moet ik moeite doen (namelijk typen) dus ik doe het ook lekker niet'-dipje.quote:Op maandag 22 september 2008 19:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Gewoon blijven hoor
Dip of geen dip
Hier loopt het ook niet zo lekker, maar ik post toch gewoon door hoor![]()
heb ik ook weleens last van hoorquote:Op maandag 22 september 2008 19:58 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Niet zozeer een 'hallo ik ben depressief'-dipje, maar meer een 'ik heb echt zo geen zin om te posten want dan moet ik moeite doen (namelijk typen) dus ik doe het ook lekker niet'-dipje.
Posten is nooit verplicht , soms kun je door muziek uit je dip komen en soms niet.quote:Op maandag 22 september 2008 19:58 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Niet zozeer een 'hallo ik ben depressief'-dipje, maar meer een 'ik heb echt zo geen zin om te posten want dan moet ik moeite doen (namelijk typen) dus ik doe het ook lekker niet'-dipje.
quote:Op maandag 22 september 2008 20:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Posten is nooit verplicht , soms kun je door muziek uit je dip komen en soms niet.
Als je maar de oorzaak aanpakt van je dip.
Moet je ook totaal niet voor schamenquote:Op maandag 22 september 2008 20:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
tis niet echt een dip...gewoon een gezonde dosis *nergens zin in alles kost me moeite en ik schaam me er niet voor me zo te gedragen*
quote:Op maandag 22 september 2008 20:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moet je ook totaal niet voor schamen
De opperposter van het FOK!Forum, zie http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals en verbaas je over z'n postaantal.quote:Op maandag 22 september 2008 20:05 schreef muisje-eliza het volgende:
wie is eigenlijk * DE TONG* (zie vorige topic) Janne en ik wisten niet waar jullie het over hadden
De Tong is een poster op fok met meer dan 300.000 posts , niemand weet exact wie hij is. hij staat in de top10 posters van de wereldquote:Op maandag 22 september 2008 20:05 schreef muisje-eliza het volgende:
wie is eigenlijk * DE TONG* (zie vorige topic) Janne en ik wisten niet waar jullie het over hadden
quote:Op maandag 22 september 2008 20:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De opperposter van het FOK!Forum, zie http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals en verbaas je over z'n postaantal.
Er zijn mensen bij gaia online met 450k postsquote:Op maandag 22 september 2008 20:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De Tong is een poster op fok met meer dan 300.000 posts , niemand weet exact wie hij is. hij staat in de top10 posters van de wereld
Denk het wel, tenzij dat er nog iets gestuurd is na donderdagquote:Op maandag 22 september 2008 20:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Djurre....bericht van Broekie al gelezen?
Mag het ook voor gek verklaren zijnquote:Op maandag 22 september 2008 20:08 schreef muisje-eliza het volgende:
oh aha...verklaard......
kga m meteen een pm sturen en aan m vragen oftie wel weet dat mensen tegen hem opkijken![]()
geef hem tips mensenquote:Op maandag 22 september 2008 20:11 schreef Piles het volgende:
Iemand hier nog tips voor een simpel, snel en goed muziek-knip-programma
Werk nu altijd met Premiere, maar beetje overkill voor alleen audio
Soundforge of nu adobe audicityquote:Op maandag 22 september 2008 20:11 schreef Piles het volgende:
neuh....quote:Op maandag 22 september 2008 20:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk het wel, tenzij dat er nog iets gestuurd is na donderdag
ProTools?quote:Op maandag 22 september 2008 20:11 schreef Piles het volgende:
Euhm dit bericht ken ik niet, verplaastsen we wel even naar msn.quote:Op maandag 22 september 2008 20:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neuh....
naja, hoop dat zn pa toch wel snel opknapt. Ze beschouwen hem niet meer in levensgevaar dus hij is van de Intensive care naar de care verhuisd
Audacity bedoel je denk ikquote:Op maandag 22 september 2008 20:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
Soundforge of nu adobe audicity
Ken ik nietquote:
Audition heb ik, maar vind ik een beetje ingewikkeld en uitgebreid voor alleen knippen en opslaanquote:Je zou Audacity (gratis), Adobe Audition of zelfs Nero WaveEditor kunnen proberen.
hoeft niet persee, iedereen weet nu wat er aan de hand is, ik dacht jij ook al n beetje.quote:Op maandag 22 september 2008 20:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Euhm dit bericht ken ik niet, verplaastsen we wel even naar msn.
ProTools is een erg professioneel audio-editing pakket. Ze gebruiken het o.a. bij 3FM.quote:Op maandag 22 september 2008 20:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Audacity bedoel je denk ik
Ga ik zo proberen
[..]
Ken ik niet
[..]
Audition heb ik, maar vind ik een beetje ingewikkeld en uitgebreid voor alleen knippen en opslaan
Scary, hierbij sterkte gewenst aan broekie en familiequote:Op maandag 22 september 2008 20:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hoeft niet persee, iedereen weet nu wat er aan de hand is, ik dacht jij ook al n beetje.
Zn pa is tijdens het postlopen zomaar inelkaar geklapt, meteen allerlei scans en onderzoekjes gehad maar niks geks kunnen vinden. Zijn lange en korte termijngeheugen waren in eerste instantie foetsjie maar nu alleen zijn lange termijn geheugen nog. Zo ongeveer. Broekie weet niet oftie as vrijdag mee kan naar Muijs.
quote:Op maandag 22 september 2008 20:18 schreef Sirolf het volgende:
ProTools is een erg professioneel audio-editing pakket. Ze gebruiken het o.a. bij 3FM.
Zou een beetje overkill zijn, vandaar de
quote:Op maandag 22 september 2008 20:18 schreef Brennel het volgende:
Wat is de nieuwe Novastar toch een juweeltje![]()
Deze vind ik... apart *beng beng*
Glücklichquote:Op maandag 22 september 2008 19:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
heb ik ook weleens last van hoorniks mis mee
Viele Spassquote:Op maandag 22 september 2008 20:22 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Glücklich
Ik ga naar een vriendin, tot de volgende keer!
toedelquote:Op maandag 22 september 2008 20:22 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Glücklich
Ik ga naar een vriendin, tot de volgende keer!
Mooi? Smaken verschillen gelukkigquote:Op maandag 22 september 2008 20:20 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
origineel weleens gehoord? dies ook heeeeel mooi
hier ? Ik dacht in Amsterdamquote:Op maandag 22 september 2008 20:27 schreef Againzender het volgende:
ik hier?
Gewoon mailen naar michiel at 3fm.nl, met als onderwerp: PEPERNOTENACTIEquote:Op maandag 22 september 2008 20:27 schreef muisje-eliza het volgende:
Maricha, ik wil ook stickers bestellen, maar ik heb geen windows-mail als standaard mail, daarom mog ik geen mail sturen zegt de computer tegen mij. Mag ik je mijn adres pmmen?
quote:Ja, ik wil graag de NEE!GEEN PEPERNOTEN TOT SINTERKLAAS! sticker ontvangen.
Naam:
Adres:
Postcode:
Stuur even een mail met als onderwerp: NEE! GEEN PEPERNOTEN TOT SINTERKLAAS en in de mail je naam, adres e.d. dan komt het ook goed. Liever geen PM want alles moet op 1 plek in de mailbox terecht komen.quote:Op maandag 22 september 2008 20:27 schreef muisje-eliza het volgende:
Maricha, ik wil ook stickers bestellen, maar ik heb geen windows-mail als standaard mail, daarom mog ik geen mail sturen zegt de computer tegen mij. Mag ik je mijn adres pmmen?
weer verdwaaldquote:
Zou best kunnen, maar dat heeft niets te maken met deze actie...quote:Op maandag 22 september 2008 20:34 schreef muisje-eliza het volgende:
mn man vroeg aan me of 3FM niet zolangzamerhand mn adres heeft
BBC heeft de première, daar is 'ie net afgelopen dus hij zal er zo wel aankomenquote:Op maandag 22 september 2008 20:34 schreef Sirolf het volgende:
Michiel is wel druk bezig met luisteraars vasthouden voor de Killers-single zeg!
En dat terwijl de single vanmiddag al op Youtube stond.quote:Op maandag 22 september 2008 20:38 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
BBC heeft de première, daar is 'ie net afgelopen dus hij zal er zo wel aankomen
ik hoor hem voor het eerst nu in ieder gevalquote:Op maandag 22 september 2008 20:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dat terwijl de single vanmiddag al op Youtube stond.
Gisteren ook al. Tegen dat gelek is toch niets te doen..quote:Op maandag 22 september 2008 20:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dat terwijl de single vanmiddag al op Youtube stond.
Ik luister 3FM, kijk Holland Sport, zit op MSN, probeer uit te vinden hoe Audition werkt, en post op FOK!quote:
quote:Op maandag 22 september 2008 20:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik luister 3FM, kijk Holland Sport, zit op MSN, probeer uit te vinden hoe Audition werkt, en post op FOK!
Sorry dat de snelheid er een beetje uit is hier
gewoon je vibrator verbouwen wil ook helpenquote:Op maandag 22 september 2008 21:02 schreef muisje-eliza het volgende:
ik verstond het niet goed maar zei ze nou dat tv's electrische schokjes geven?![]()
je moet die dingen ook niet in een stopcontact stoppenquote:Op maandag 22 september 2008 21:02 schreef muisje-eliza het volgende:
ik verstond het niet goed maar zei ze nou dat tv's electrische schokjes geven?![]()
ze zal wel doodgevroren zijn met haar koude schoudersquote:Op maandag 22 september 2008 21:12 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ben dit nummer wel een beetje zat eerlijk gezegd
quote:Op maandag 22 september 2008 21:13 schreef Brennel het volgende:
* Brennel heeft ook weer een requestje ingeleverd
Hoe was de vrijdag weekendekstra , leuk genoeg om helemaal terug te luisteren ?quote:Op maandag 22 september 2008 21:13 schreef -Hans- het volgende:
Vrijdag was @ MYA de Basement Jaxx Classic Remix van Cold Shoulder te horen en ik moet zeggen dat ik die een stuk beter kan hebben dan het origineel. Die vind ik maar..
quote:Op maandag 22 september 2008 21:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Eén van de artiesten waarbij de kans dat Michiel je request draait een stuk hoger ligt.
neuh, die troelaboela die er was had last van der PPS denk ikquote:Op maandag 22 september 2008 21:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe was de vrijdag weekendekstra , leuk genoeg om helemaal terug te luisteren ?
Tijdens en na de uitzending waren er hier veel klachten over de gast (Nicolette van Dam), maar of je 't wil terugluisteren moet je zelf weten.quote:Op maandag 22 september 2008 21:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Klinkt als gevalletje jammer en niet luisterenquote:Op maandag 22 september 2008 21:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tijdens en na de uitzending waren er hier veel klachten over de gast (Nicolette van Dam), maar of je 't wil terugluisteren moet je zelf weten.
Mwa.. Ekdom deed trouwens nog Pretty Young Thing (PYT) van MJ na voor de cam en dat was f*cking goed. Gast vond ik niet heel boeiend.quote:Op maandag 22 september 2008 21:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ja, die remix is leuk iddquote:Op maandag 22 september 2008 21:13 schreef -Hans- het volgende:
Vrijdag was @ MYA de Basement Jaxx Classic Remix van Cold Shoulder te horen en ik moet zeggen dat ik die een stuk beter kan hebben dan het origineel. Die vind ik maar..
't enige wat ik daar nu nog aan toe te voegen heb is dat hij op de wachtlijsten staat voor een MRI scan en een EEG scan. Maar, beide wachtlijsten zijn nog enkele weken lang...quote:Beste allemaal,
Er zijn van die momenten dat je mond open valt van verbazing, waarna je in woede uitbarst. Dit is zo'n moment...
Zojuist hoor ik van m'n moeder dat de arts waar zij vanmiddag een gesprek mee had m'n vader morgen uit het ziekenhuis gaat ontslaan. Oftewel, vanaf morgen zitten wij in huis met een persoon met een dusdanig slecht geheugen dat hij een gevaar voor zichzelf kan zijn (mediceijnen meerdere keren innemen bijvoorbeeld). Hoe ze dit in hun hoofd kunnen halen is mij even onduidelijk.
Afhankelijk van hoelaat hij morgen ontslagen wordt (als het goed is horen wij dat vanavond nog) ben ik wel of niet aanwezig. Wel weet ik zeker dat m'n afspraak met Herbert en Arjan later op de middag niet door kan gaan, excuses daarvoor.
Wat betreft de rest van deze week moet er eerst gekeken worden hoe hij thuis is. Hij kan immers echt niet alleen thuis zijn in deze toestand...
Nouja, tot dusver deze update, later vanavond misschien meer. 'k zal vanavond in ieder geval even de draaiboeken voor LunchBreek van de rest van de week doormailen naar de algemene list ipv de lunchbreek list en dan zien we wel of de uitzendingen wel of niet door gaan.
Groetjes,
Ronald
2003 ?quote:Op maandag 22 september 2008 21:24 schreef Againzender het volgende:
Damn, laatste optreden van Soundgarden in Nederland was ik nog bij. Ik word oud
Editors - Smokers Outside The Hospital Doorsquote:
Heel veel positieve energie gewenst voor jullie allen, dit wordt een zware tijd voor jullie.quote:Op maandag 22 september 2008 21:25 schreef Broekie het volgende:
- knip -
veel eerder, 1997 ofzo? Tenminste, dat dacht ik. Weet nog dat de bassist compleet over de zeik ging.quote:
Sterkte met de hele situatie....quote:Op maandag 22 september 2008 21:25 schreef Broekie het volgende:
Ha allemaal,
Laat ik maar weer beginnen met het quoten van een mailtje van eerder vanmiddag, puur uit luiheid (nouja, moeheid eigenlijk).
[..]
't enige wat ik daar nu nog aan toe te voegen heb is dat hij op de wachtlijsten staat voor een MRI scan en een EEG scan. Maar, beide wachtlijsten zijn nog enkele weken lang...
In de tussentijd zitten wij vanaf morgenochtend met iemand in huis die een gevaar voor zichzelf is, hij weet immers 10 minuten later niet meer dat ie bijvoorbeeld z'n medicijnen al ingenomen heeft (gaan we dus verstoppen), dat hij bedrust moet hebben (blijf nou liggen, nee, je hoeft niet naar je werk) etc etc...
quote:Op maandag 22 september 2008 21:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heel veel positieve energie gewenst voor jullie allen
Dank je, 'k ben er ook bang voor inderdaad. 'k snap echt niet hoe ze iemand die eigenlijk 24/7 "bewaking" nodig heeft om op te letten dat ie geen gekke dingen doet naar huis laat gaan...quote:Op maandag 22 september 2008 21:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heel veel positieve energie gewenst voor jullie allen, dit wordt een zware tijd voor jullie.
Hm, daar kan je wat leuks van maken volgens mijquote:Op maandag 22 september 2008 21:33 schreef muisje-eliza het volgende:
ha! Westerman op nl3
en t gaat over Religie in Amerika vs Religie in NL![]()
Wat een naar verhaal!!! Heel veel sterktequote:Op maandag 22 september 2008 21:31 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dank je, 'k ben er ook bang voor inderdaad. 'k snap echt niet hoe ze iemand die eigenlijk 24/7 "bewaking" nodig heeft om op te letten dat ie geen gekke dingen doet naar huis laat gaan...
En dan zijn er speciale revalidatiecentra voor dit soort gevallen, maar niemand in het ziekenhuis die hem daar voor op geeft...
zekerquote:Op maandag 22 september 2008 21:59 schreef borisz het volgende:
Sterkte broekie en familie.
Westerman was leuk om te zien.
ff vertelle hoe de verbouwing ging natuurlijkquote:Op maandag 22 september 2008 22:06 schreef Brennel het volgende:
Eric en Michiel zijn duidelijk blij elkaar weer te zien
Dit is toch de nieuwe James Bond song? Zet het tegenover You know My name en dan vind ik dit toch wel bijzonder matig. You Know My Name knalt echt binnen maar dit heeft mij nog geen seconde weten te boeien. Misschien dat het nog komt... Betwijfel het. Kijk wel erg uit naar de nieuwe James Bond.quote:Op maandag 22 september 2008 22:31 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Erg fijn weer![]()
Weet nog niet wat ik hier van moet vinden..
Toch niet om versiertips te geven..?quote:
Nou dat dusquote:Op maandag 22 september 2008 23:15 schreef DiedjeeJ het volgende:
Kids mag van mij wel wat vaker gedraaid worden. En de mix van Soulwax is ook erg fijn
Net thuis en meteen geluisterd. Vind em wel erg mooi, maar doet me eigenlijk nog niet zo heel veel. Maar dat komt vast wel als ik em nog een paar keer luister.quote:Op maandag 22 september 2008 23:41 schreef DiedjeeJ het volgende:
En daar is de nieuwe single weer van The Killers!!
Het was voor mij ook ff wennen. Heb 'm inmiddels al wat vaker gedraaid en vind 'm telkens beter worden.quote:Op maandag 22 september 2008 23:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Net thuis en meteen geluisterd. Vind em wel erg mooi, maar doet me eigenlijk nog niet zo heel veel. Maar dat komt vast wel als ik em nog een paar keer luister.
Mwah, wat scheelt het?!quote:Op dinsdag 23 september 2008 00:50 schreef Rojan_UK het volgende:
Grappig... Ik zet de cam aan, staat er dat het nummer wat er op dit moment gedraaid wordt Slipnot en wat hoor ik? Giovanca.
Precies! Ik haal Slayer en Wouter Hamel ook vaak door elkaar...quote:Op dinsdag 23 september 2008 00:52 schreef Rojan_UK het volgende:
[..]
Nou precies... easy mistake to make...
Dat probleem heb ik nou steeds met Metallica en Jamie Lidell...quote:Op dinsdag 23 september 2008 01:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Precies! Ik haal Slayer en Wouter Hamel ook vaak door elkaar...
Dat zei ik net dus ook op antiroos.lichtsnel.nlquote:Op dinsdag 23 september 2008 01:36 schreef Sersjee het volgende:
Ze heeft wel een punt qua stoppen met rücksichtlos geld pompen in en spullen inzamelen voor Afrika.
Puik. Ik ga pitten.quote:Op dinsdag 23 september 2008 01:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat zei ik net dus ook op antiroos.lichtsnel.nl
Ja ik moet toegeven, alhoewel dit totaal mijn muziekstijl niet is, vind ik het een lekkere plaat...quote:
Ja, heldin dat ze er rondloopt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 01:58 schreef Rojan_UK het volgende:
Ik was even weggelopen om te gaan roken, maar heeft Roos AC/DC nou opnieuw ingestart?
Hoe komt ze er op? Oh ja! Van mijquote:
In dat geval: Marc, een biljante ingeving...quote:Op dinsdag 23 september 2008 02:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hoe komt ze er op? Oh ja! Van mijIk kreeg zelfs nog een dvd voor het afleveren van die prijzen
Weltrusten
Wij hierquote:
Draaiboek template; openingsnummer, nog een nummer, kleine onderbreking aankondiging jumpstart plaat en dan pas de eerste presentatie (bedrijf van de dag).quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:21 schreef LeonH het volgende:
kan het aan mij liggen dat ik in die 20 minuten nog geen Gerard heb gehoord?
edit: ah daar is ie dan
Het nummer is dus nooit op de Nederlandse markt uitgebracht. Maar wie weet verschijnt het eens als b-kantje op een single. Is alleen uitgebracht in canada.quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:35 schreef on_air het volgende:
Gisteren draaide Ekdom "With You" van Anouk, maar waarom kan ik nergens terug vinden op welk album het staat?
Oh joh. Interessant. Giel is er wel redelijk mee aan de haal gegaan als ik de stats zo na kijk.quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het nummer is dus nooit op de Nederlandse markt uitgebracht. Maar wie weet verschijnt het eens als b-kantje op een single. Is alleen uitgebracht in canada.
Je kan er ook vrijmakkelijk aankomen via itunes canada, met canadese proxy kun je het zo downloadenquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:53 schreef on_air het volgende:
[..]
Oh joh. Interessant. Giel is er wel redelijk mee aan de haal gegaan als ik de stats zo na kijk.
Als ik dan nog Itunes zou hebben.quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je kan er ook vrijmakkelijk aankomen via itunes canada, met canadese proxy kun je het zo downloaden
Ik was al redelijk blij met mijn NL en USA itunes accountquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je kan er ook vrijmakkelijk aankomen via itunes canada, met canadese proxy kun je het zo downloaden
Regio onderscheid maken isquote:Op dinsdag 23 september 2008 11:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik was al redelijk blij met mijn NL en USA itunes account, ga er niet ook nog eens een canadese bij nemen
.
Ja, we zijn allemaal één groot gelijke wereldbevolking.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Regio onderscheid maken is![]()
opsouten met regio dvds en muziek
zou wel moeten, alleen werkelijkheid is iets andersquote:Op dinsdag 23 september 2008 11:28 schreef on_air het volgende:
[..]
Ja, we zijn allemaal één groot gelijke wereldbevolking.
No shit.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zou wel moeten, alleen werkelijkheid is iets anders![]()
Was om half 11 wakker, maar lag wel lekkerquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dus jij bent ook net wakker
quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:46 schreef Piles het volgende:
[..]
vrijdag 21-03-2008 is ie ook nog gedraaid
Oh ja, das was hetquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, om 14.46 uur. Maar toen sneeuwde het dan ook.
Is ie er uit geschopt bij de Vara?quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:53 schreef wolfrolf het volgende:
Sinds wanneer is Stenders Eetvermaak van de VPRO?(zie www.3fm.nl)
Kan het me niet voorstellen...quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:02 schreef broer het volgende:
[..]
Stenders die overhoop ligt met een omroep? Dat is een wel héél vergezochte optie, hè?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:41 schreef Piles het volgende:
Wat hebben ze nou weer voor iets aan de telefoon![]()
Paar weken geleden heb ik er hier nog iets over gehoord, maar zou het zo niet wetenquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:51 schreef Qunix het volgende:
Weet iemand waar ik de podcast kan vinden van een programma waar Giel een keer voor inviel en 3 uur lang Troppical Danny & Guilermo - Toppertje draaide?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:51 schreef Qunix het volgende:
Weet iemand waar ik de podcast kan vinden van een programma waar Giel een keer voor inviel en 3 uur lang Troppical Danny & Guilermo - Toppertje draaide?
Ik heb precies hetzelfdequote:Op dinsdag 23 september 2008 14:03 schreef muisje-eliza het volgende:
ik kan die carglass reclame echt niet meer horen dank zij Gerard![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde
Daarnaast kan ik die reclame ook echt niet meer aanhoren
Ja ik zit nu op school en Youtube enzo zijn daar afgesloten, dus dan maar op mijn mobiel radio luisteren.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
lekker heh, maak er ook dagelijks gebruik van als ik van en naar mn werk reis
quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..], * Da_Sandman ook gaat, VIP kaarten gekregen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |