quote:Op maandag 22 september 2008 19:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ssstttt![]()
[..]
Ach wat, ik begin alvast wel
Gewoon blijven hoorquote:Op maandag 22 september 2008 19:53 schreef Noortje. het volgende:
Klopt, ik heb vet lang geen radio geluisterd.
En had geen zin om te posten. Had een beetje een dipje enzo.
Maar ik ben terug! Voorlopig!
en de volgende 20.000 euro krijg je 90% van terug , dus beste kan je je geld spreiden over de banken als je het niet vertrouwdquote:Op maandag 22 september 2008 19:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik word opgeleid om daar deskundig op te gaan antwoorden.
In Nederland is het allemaal wel goed geregeld qua controle etc. Sparen tot en met 20.000 euro is ook altijd veilig.
Alleen banken kunnen geen gekke dingen doen.
Maar nogmaals alles valt of staat bij vertrouwen.
Hyves doe ik niet aan, dus dat doe je maar lekker zelfquote:Op maandag 22 september 2008 19:54 schreef muisje-eliza het volgende:
t moet uiteindelijk hierop komen
![]()
![]()
![]()
Ja in NL is de solvabiliteit redelijk goed. Ik ben tweede jaars economiequote:Op maandag 22 september 2008 19:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook wel een beetje (4e jaars Bedrijfseconomie)
[..]
Nou ja, bij een wereldcrisis heb je daar weinig meer aan lijkt me
Alleen handig als er 1 bank failliet gaat
[..]
Zeker
Ik hoorde vanmiddag dat hier in Nederland een solvabiliteitseis van 33% is, en over het algemeen is dat 50%.
In de VS is dit 5%! Niet zo heel gek dat die banken omvallen dus
Niet zozeer een 'hallo ik ben depressief'-dipje, maar meer een 'ik heb echt zo geen zin om te posten want dan moet ik moeite doen (namelijk typen) dus ik doe het ook lekker niet'-dipje.quote:Op maandag 22 september 2008 19:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Gewoon blijven hoor
Dip of geen dip
Hier loopt het ook niet zo lekker, maar ik post toch gewoon door hoor![]()
heb ik ook weleens last van hoorquote:Op maandag 22 september 2008 19:58 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Niet zozeer een 'hallo ik ben depressief'-dipje, maar meer een 'ik heb echt zo geen zin om te posten want dan moet ik moeite doen (namelijk typen) dus ik doe het ook lekker niet'-dipje.
Posten is nooit verplicht , soms kun je door muziek uit je dip komen en soms niet.quote:Op maandag 22 september 2008 19:58 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Niet zozeer een 'hallo ik ben depressief'-dipje, maar meer een 'ik heb echt zo geen zin om te posten want dan moet ik moeite doen (namelijk typen) dus ik doe het ook lekker niet'-dipje.
quote:Op maandag 22 september 2008 20:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Posten is nooit verplicht , soms kun je door muziek uit je dip komen en soms niet.
Als je maar de oorzaak aanpakt van je dip.
Moet je ook totaal niet voor schamenquote:Op maandag 22 september 2008 20:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
tis niet echt een dip...gewoon een gezonde dosis *nergens zin in alles kost me moeite en ik schaam me er niet voor me zo te gedragen*
quote:Op maandag 22 september 2008 20:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moet je ook totaal niet voor schamen
De opperposter van het FOK!Forum, zie http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals en verbaas je over z'n postaantal.quote:Op maandag 22 september 2008 20:05 schreef muisje-eliza het volgende:
wie is eigenlijk * DE TONG* (zie vorige topic) Janne en ik wisten niet waar jullie het over hadden
De Tong is een poster op fok met meer dan 300.000 posts , niemand weet exact wie hij is. hij staat in de top10 posters van de wereldquote:Op maandag 22 september 2008 20:05 schreef muisje-eliza het volgende:
wie is eigenlijk * DE TONG* (zie vorige topic) Janne en ik wisten niet waar jullie het over hadden
quote:Op maandag 22 september 2008 20:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De opperposter van het FOK!Forum, zie http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals en verbaas je over z'n postaantal.
Er zijn mensen bij gaia online met 450k postsquote:Op maandag 22 september 2008 20:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De Tong is een poster op fok met meer dan 300.000 posts , niemand weet exact wie hij is. hij staat in de top10 posters van de wereld
Denk het wel, tenzij dat er nog iets gestuurd is na donderdagquote:Op maandag 22 september 2008 20:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Djurre....bericht van Broekie al gelezen?
Mag het ook voor gek verklaren zijnquote:Op maandag 22 september 2008 20:08 schreef muisje-eliza het volgende:
oh aha...verklaard......
kga m meteen een pm sturen en aan m vragen oftie wel weet dat mensen tegen hem opkijken![]()
geef hem tips mensenquote:Op maandag 22 september 2008 20:11 schreef Piles het volgende:
Iemand hier nog tips voor een simpel, snel en goed muziek-knip-programma
Werk nu altijd met Premiere, maar beetje overkill voor alleen audio
Soundforge of nu adobe audicityquote:Op maandag 22 september 2008 20:11 schreef Piles het volgende:
Iemand hier nog tips voor een simpel, snel en goed muziek-knip-programma
Werk nu altijd met Premiere, maar beetje overkill voor alleen audio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |