Zoooo, ik ben pas net wakker en t is te merken. Ik snap m pas nu je m schrijft!quote:Op maandag 22 september 2008 09:52 schreef Sersjee het volgende:Ace
![]()
Paul Carrack
![]()
Goeie link ook, van Paul McKaartnie naar Ace
Je hebt over mij gedroomd dusquote:Op maandag 22 september 2008 09:44 schreef Jannekje7 het volgende:
Zo, ik heb me toch naar gedroomd...
Goeiemorgen trouwens
Standaardgrap: waarom gingen de Beatles nooit klaverjassen?quote:Op maandag 22 september 2008 10:01 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Zoooo, ik ben pas net wakker en t is te merken. Ik snap m pas nu je m schrijft!
Could be...quote:
Ik ben erg slecht in raadsels...quote:Op maandag 22 september 2008 10:05 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Standaardgrap: waarom gingen de Beatles nooit klaverjassen?
Euhm... Paul Mc... vul die maar ff aan.quote:Op maandag 22 september 2008 10:12 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik ben erg slecht in raadsels...En ik kan niet klaverjassen, mss scheelt dat?
+3 voor de poging.quote:Op maandag 22 september 2008 10:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Euhm... Paul Mc... vul die maar ff aan.
Ja, dus, ahum.... zie je, ben nog niet wakker!quote:Op maandag 22 september 2008 10:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Euhm... Paul Mc... vul die maar ff aan.
Zie jequote:Op maandag 22 september 2008 10:11 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Could be...
kHeb iets gedroomd over die twee kerels van Supernatural (serie op Net5, één van de twee is zooooo yummie!) en nog twee kerels die ik niet kende en ik.
We liepen in één of ander gebouw en er werd langs alle kanten op ons geschoten. Er zaten ook allemaal een soort van kanonnetjes in de muur die fungeerden als mitterailleurs (of hoe schrijf je dat? Veel kogels iig). En we moesten uit dat gebouw zien te komen om een hond te redden ofzo? En sommige van de kogels waren giftig. Als je plat op je buik ging liggen, konden die kanonnetjes je niet raken, dus steeds renden we een stukje en gingen dan wee rop ons buik liggen.
Uiteindelijk kwamen we ongeschonden, of met een paar gaatjes, uit het gebouw, wat een stoptrein bleek te zijn. We hadden de hond bij ons, maar die moest weer terug naar zn baasje en die zat in een andere trein ofzo?
Nouja, het was iig heel erg vaag... werd helemaal gejaagd wakker!
Jawohl. Maar wel een beetje naar om de een of andere manier. Teveel van het goede.quote:Op maandag 22 september 2008 10:26 schreef Sersjee het volgende:
Terugkerend naar een eerdere discussie: Bill Withers is cool omdat ie een Righteous Brother isDirty Dancing doet daar niets aan af.
Wat is dit toch mooi...
Withers of Medley. Niet hetzelfde me dunkt.quote:Op maandag 22 september 2008 10:26 schreef Sersjee het volgende:
Terugkerend naar een eerdere discussie: Bill Withers is cool omdat ie een Righteous Brother isDirty Dancing doet daar niets aan af.
Wat is dit toch mooi...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |