Gemistquote:Op zaterdag 20 september 2008 21:59 schreef muisje-eliza het volgende:
euh ben nu koefnoen aan t kijken...ik lig echt in n deuk
quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gemist
Dan maar morgen kijken op uitzendinggemist.nl
Raymann liever niet, mij trekt die humor niet echt.quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Eliza, net het laatste stukje gezien en zometeen Raymann is laat.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Raymann liever niet, mij trekt die humor niet echt.
Ik moet er ook maar net voor in de stemming zijn, maar meestal vind ik het wel erg leuk. Quintus, Achmed en Tante Es zijn toch wel mijn favoriet.quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Raymann liever niet, mij trekt die humor niet echt.
Dat kan echt niet samen in 1 zin: koefnoen en in een deukquote:Op zaterdag 20 september 2008 21:59 schreef muisje-eliza het volgende:
euh ben nu koefnoen aan t kijken...ik lig echt in n deuk
quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat kan echt niet samen in 1 zin: koefnoen en in een deuk
Radioring!quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:57 schreef Sirolf het volgende:
Domien begon eerder vanavond over het aantal dagen tot Serious Request, en dat bracht me op een idee...
Dus hierbij een rijtje met countdowns voor gebeurtenissen op 3FM.
Over 11 dagen: Domien voortaan elke werkdag tussen 4 en 6 uur (01 okt 2008)
Over 13 dagen: 90s Request (03 okt 2008)
Over 27 dagen: Claudia d'r Op komt terug als vervanger van Leuk Is Anders (17 okt 2008)
Over 56 dagen: MetMichiel Pepernoten Countdown (15 nov 2008)
Over 90 dagen: Serious Request (19 dec 2008)
Iemand nog toevoegingen...?
"Om Koefnoen lig ik nooit in een deuk"quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat kan echt niet samen in 1 zin: koefnoen en in een deuk
hehe, good onequote:Op zaterdag 20 september 2008 22:13 schreef Piles het volgende:
[..]
"Om Koefnoen lig ik nooit in een deuk"
Huh? Je bedoelt over meer dan 4 weken?quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ohja! Gelijk even toegevoegd aan het rijtje.
Is al over minder dan 4 dagen zelfs.
quote:
Ik heb een beetje scheef gekeken, dacht 24 september te zien ipv 24 oktober...quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:41 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Huh? Je bedoelt over meer dan 4 weken?
Ik schrok al. Nu heb ik tenminste nog de tijd om erbij te kunnen zijnquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb een beetje scheef gekeken, dacht 24 september te zien ipv 24 oktober...
Tuurlijk niet, wie luistert er nou naar 3FM BPM?quote:Op zondag 21 september 2008 01:39 schreef on_air het volgende:
Oh, er is ook gewoon niemand meer.
Ikkequote:Op zondag 21 september 2008 10:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, wie luistert er nou naar 3FM BPM?
Mogge!
Ik somsquote:Op zondag 21 september 2008 10:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mogge!
Good point.quote:Op zondag 21 september 2008 10:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mogge!
Heerlijk....klussen op zondag, ik begin meestal al om 7 uurquote:Op zondag 21 september 2008 11:36 schreef muisje-eliza het volgende:moge...
*haat klussende buurmannendie alleen op zondag klussen*
quote:Op zondag 21 september 2008 11:55 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeiemorgen!
Ik was gister echt té laat thuis!
Mn pa zit in een musicalzanggroep (ofzo) en ze hadden première. Afgezien van de blunders die de techniek maakte, was het een erg leuke show!
PI my dear, PI.quote:
t Was maar een klein zaaltje, maar dat zat wel helemaal volquote:Op zondag 21 september 2008 11:57 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat leuk zeg! waren er veel mensen?
Ja, heel subtiel.quote:Op zondag 21 september 2008 12:19 schreef Litton-Lane het volgende:
Eddie: "Er staan hier kapsters en het ziet er nogal Kinky uit. Ze hebben zelf ook een Kinky kapsel."
Sluikreclame
Ik luister wel 3FMquote:Op zondag 21 september 2008 15:01 schreef muisje-eliza het volgende:
tis t rustig hier...naja ben ook DTM aan t kijken
Thanks, ik had bijna de radio aangezet....quote:Op zondag 21 september 2008 18:14 schreef Piles het volgende:
Barbara & Ali B, dat gaat 'm niet worden![]()
Maar waar zat het lek nou dan?quote:Op zondag 21 september 2008 20:02 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeiiiieavond!!
Het rivieraquarium is gelijmd (bleek na moeilijke inrichting lek, zie een paar topics eerder) en ik had weer een mooie waterval gebouwd van de stenen... doet de stomingspomp t niet >|
Dus waterval is afgebroken, pomp gefixt, en nu ga ik voor waterval bouwen poging 3!
Nou, eigenlijk was het aquarium gewoon heel slecht gekit, vooral de onderkant. Dus bij de onderplaat was de kit iets gaan loslaten en dan gaat t lekken... Maargoed, kit eruit gehaald, heel de boel opnieuw gekit en klaaar!quote:
Dat zal wel een heel karwei zijn geweest om het lek te vinden of viel het nog enigszins mee? Wat ik me van de foto's kan herinneren was het nogal een groot aquarium. Ben trouwens benieuwd naar de foto's.quote:Op zondag 21 september 2008 21:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk was het aquarium gewoon heel slecht gekit, vooral de onderkant. Dus bij de onderplaat was de kit iets gaan loslaten en dan gaat t lekken... Maargoed, kit eruit gehaald, heel de boel opnieuw gekit en klaaar!
Nu is het ding weer ingericht en de garries zitten erin. Het water is alleen nog een beetje troebel, maar dat trekt zo wel weg. Morgen eens kijken of ik weer foto's kan maken
Dat was dus gisteren. Vandaag ging het alweer iets beter, onthoudt hij dingen een minuut of 10 en weet hij wél dat het 2008 is. Uitrekenen hoe oud hij zelf dan is bleef echter lastigquote:Collega's,
Het gaat inmiddels ietsjes beter met m'n vader. Hij is vanmorgen op een
rustige manier wakker geworden, maar (hopelijk slechts tijdelijk) z'n
korte termijn geheugen volledig kwijt (stelt continu telkens weer
dezelfde vragen) en ook met z'n lange termijn geheugen gaat het niet
geweldig. Zo wist hij bijvoorbeeld vanmiddag (in tegenstelling tot
vanmorgen) wel wie wij zijn en zelfs de naam van de hond welke we pas
één week in huis hebben, maar welk jaar het is en hoe oud hij dus is
wist hij absoluut niet (hij gokte uiteindelijk op 2001...)
Daarnaast weten ze dus nog steeds niet wat dit alles heeft veroorzaakt.
Wel beschouwen ze hem nu als buiten levensgevaar en is hij dus van de
Intensive Care naar de Care afdeling verhuisd.
Zolang de situatie niet plots weer verslechterd betekend dit dat ik er
vanaf maandagochtend gewoon weer ben. Wel moet ik maandag (voor zover nu
bekend, de afspraak kan nog verzet worden) direct na LunchBreek naar
huis om op Nova te passen zodat m'n moeder naar het ziekenhuis kan voor
een gesprek met de neuroloog.
Ik zou het prettig vinden als ik de komende week zowel productionele als
presentationele (is dat uberhaupt een woord?) ondersteuning zou kunnen
krijgen voor LunchBreek. Wel stel ik hierbij de eis dat er géén lessen
geskipt mogen worden! Als jullie mij zouden kunnen laten weten wie er
wanneer kan helpen, graag. Het gaat dan dus om 12:00-13:00/13:30 en
ergens in de ochtend een half uurtje voor het voorbereidende
productionele werk. Bij voorbaat dank!
Groet en tot maandag,
Ronald
Het is maar goed dat die Audi's echt een waanzinnig lekker geluid maken...quote:Op zondag 21 september 2008 15:08 schreef muisje-eliza het volgende:
DTM is ook saai........behalve als er n ongeluk gebeurd :p
*toch maar radio aangezet*
Ah, ik dacht al.quote:Op zondag 21 september 2008 23:17 schreef borisz het volgende:
Mijn mailbox was gekraakt.
Iemand heeft daar gebruikt van gemaakt door te spammen.
Die is zo vet.quote:Op maandag 22 september 2008 08:04 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf luistert Scream If You Want To Go Faster in de bus, op weg naar het station.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |