Heiligschennis. Modje, ik eis een ban. In mijn religie zijn paardenbiefstukken onrein en de persoon die deze eet moet ritueel gestenigd worden, evenals zijn kinderen en al zijn kippen. Wij beoefenen een vreedzame religie, voor dit soort mensen is geen ruimte natuurlijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:34 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
In mijn hemel zijn geen levende paarden aanwezig.
Wel (paarden)biefstukken.
Leuke reactiequote:Op zaterdag 27 september 2008 22:29 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Bedankt voor je open en heldere post.
Dit spreekt mij meteen een stuk beter aan door je manier van schrijven en openheid.
Behalve dat ik jou wellicht verkeerd heb ingeschat is dat andersom ook zo.
Misschien was het mijn manier van schrijven, maar ik wilde even benadrukken dat ik absoluut niet van jou eis of zou kunnen eissen dat je het per definitie met mij eens moet zijn.
Als je het achteraf allemaal onzin vind, dan is dat natuurlijk jouw goed recht.
Het was maar mijn zorgen dat ik per definitie kon gaan verwachten dat je overal wel een antwoord op zou gaan zoeken om het maar te kunnen "ontkrachten".
Ik zal eens wat gaan knutselen en dan naar je toe sturen (dus niet posten.)
[..]
Is je vader de Alan Nash van de Shiatsu?quote:Genoeg mensen die tot heden nog niet ontmaskert zijn omdat het misschien niet te bewijzen is maar ook niet te ontkrachten.
Kijk maar eens naar de dieren prater Penelope Smith.
Of mijn eigen vader Alan Nash.
Beide veteranen die beiden met hun eigen "gaven" bijzondere dingen doen, elke dag weer. Mijn vader al voor 30 jaar.
De vertaalde en verbouwde chatlog zal het uitwijzen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:17 schreef Hanoying het volgende:
Maar Het kan volgens mij best zijn dat je niet zozeer helderziend bent maar dat je gewoon wat gevoelig bent voor onderliggende suggesties die mensen in (chat)sessies naar voren laten komen en dat je daar (al dan niet bewust) op inspeelt. Het kan dan voor beide partijen lijken alsof je helderziend bent en dingen verteld die je niet kan weten maar dit kan dan alsnog een rationele grondslag hebben.
I can proudly say: yes. The one and only!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:17 schreef Hanoying het volgende:
Is je vader de Alan Nash van de Shiatsu?
Da's de euforie na het ziekbed, gewoon rustig afwachten die stroom positivisme neemt vanzelf weer af.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:07 schreef heartz het volgende:
Lachuhh..... Na stomme griep
![]()
![]()
.
Maar jullie posts maken me aan het lachen, das gezond
.
Wat gaan ze dan nu weer onderzoeken?quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:17 schreef Manke het volgende:
Heb een nieuw topic gemaakt, maar dat had denk ik niet gehoeven.
Ze gaan bijna-dood ervaringen met bijbehorende oobe wetenschappelijk onderzoeken:
http://www.mindbodysymposium.com/human-consciousness-project.html
jah maarrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:54 schreef Manke het volgende:
Dat orgaantje is de pijnappelklier, en waarschijnlijk maakt die een flinke dosis DMT aan bij overlijden. DMT zit overigens in vele soorten hallucinerende drugs.
Dit is het officiele bericht, die url boven is waar het onderzoek onder valt maar niet uitvoert (foutje)::
http://www.southampton.ac(...)008/sep/08_165.shtml
Als het een hallucinatie isquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:20 schreef Manke het volgende:
Ja, dat zou je denken, dat het 't bewustzijn is van een overledene. Misschien worden ze gezien omdat diegene weet dat ze overleden zijn. Soort wishful thinking.
Als het sterfproces en een hallucinatie door dmt het zelfde zijn, dan zullen in een opgewekte hallicunatie ook overledenen gezien kunnen worden, heb dit alleen nooit gelezen.
Geen idee, ben heel benieuwd wat het onderzoek gaat uitwijzen. Staat het bewustzijn los van het lichaam of is het een produkt van het lichaam?
De pijnappelklier is ws het 3e oog chakra, dus kn kloppen wat je zei.
trusten
Hoezo ?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:44 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Als het een hallucinatie is
zou je ook bv je geile buurvrouw cq man zien tijdens je sterfbedje...
maar dat gebeurd dus niet.
Ik denk dat daar het bewijs in zit.
Welk onderzoek zegt dat ?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:55 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
jah maarrrrrrrrrrrrrr
Men ziet alleen overledenen aan de overkant..
Geen nog levende mensen nml!!!
Zelfs mensen waarvan men niet wist dat zij overleden waren!
Mijn chatsessie met overleden paarden in Australië!quote:
Hoe weet je dat dat niet gebeurt, ervaring?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:44 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Als het een hallucinatie is
zou je ook bv je geile buurvrouw cq man zien tijdens je sterfbedje...
maar dat gebeurd dus niet.
Ik denk dat daar het bewijs in zit.
Maar we wachten af wat de geleerde heren ons wederom te verkondigen hebben tzt...
nadat ze weer heel veel geld hebben uitgegeven...
terwijl ik het antwoord al had..zeg maar..
Ik heb zoveel boeken gelezen inmiddels inzake reïncarnatie etc...quote:
Ik sprak enkele mensen die dus zelf een BDE meemaakten!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:28 schreef Manke het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dat niet gebeurt, ervaring?
Blijf erbij dat de dood een hallucinatie is, tenzij de 'geleerde heren' met een ander antwoord komen.
En wat voor antwoord had jij dan?
ik ben zeer geinteresseerd in de schrijvers van die boeken. ZOu je deze even voor mij kunnen vermelden?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:37 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik heb zoveel boeken gelezen inmiddels inzake reïncarnatie etc...
Er is niet één die een nog levend persoon waarneemt aan de overzijde.
Dat geeft te denken, tevens zien ze daar bv mensen waarvan zij niet eens wisten dat deze al overleden was, bv uit het oog verloren vrienden of familieleden.
Kijk een hallucinatie zou inhouden dat je dus iets droomt enzo, toch over de gehele wereld, bosjesman of Yuppie ze maken allen precies hetzelfde mee. Nml die tunnel in en licht op het einde.
Kinderen daarentegen vertellen er helemaal openlijk over..echt bizar.
Ik vind dit een zeer interessante materie
Mensen die de BDE zelf meemaakten, zaten dus in die hallucinatie.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:38 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik sprak enkele mensen die dus zelf een BDE meemaakten!
Een dood mens is zoiets als een onzichtbare kleur.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:02 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Aha, en al die mensen die zogenaamd 'dood' zijn spelen gewoon een hele lange vorm van verstoppertje ?
Een dood mens is zoiets als een ongeboren mens.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:08 schreef PMK111 het volgende:
[..]
Een dood mens is zoiets als een onzichtbare kleur.
Oh? Ik heb anders noch angst noch jaloezie betreft het sterven. Het is gewoon een overgang naar iets anders.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:12 schreef Synthesist het volgende:
Mensen willen geloven dat er iets is na de dood. Komt allemaal voort uit angst en jaloezie om datgene na hun dood niet meer mee te kunnen maken.
Dat slaat dus nergens op.quote:Dood is dood, er is niets. Als je slaapt merk je er ook niets van, dus.
Ik gok dat 'leven' een beetje is zoals dromen. Elk leven is een lange droom en als je dood gaat wordt je wakker. Wanneer je 'wakker' bent zul je je meerdere dromen danwel levens herinneren, terwijl je wanneer je droomt, je vaak alleen bewust bent van die droom.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:29 schreef Topspin het volgende:
Dat hele reincarnatie gedoe begrijp ik dus niet helemaal zo goed
In dit leven ben ik bewust van mijn bestaan en besef ik me wie ik ben en wat ik doe. Ga ik dan dood dan krijg ik een nieuw bestaan met een heel ander iets. Alles is weg van dit huidige bestaan en ik herinner me ook niets van een vorig bestaan. Wat heb je dan aan reincarnatie? Een totaal nieuw leven waar ik me niet in kan inleven? Dan heb ik wel een nieuw leven maar alles is weg van herinneringen en mijn huidige "ik" is ook verdwenen, dan lijkt dat net zo goed op dood zijn in zekere zin omdat het ook staat voor een totale black-out.
Zou het zo zijn dat ik vanuit mijn huidige ik verder leef en wel kan herinneren van dit bestaan en zo steeds verder ga dan zou het iets anders zijn. Maar de wereld bestaat miljarden jaren en heb nog nooit een flash-back gehad dus de kans dat het de komende 1000 jaar wel gaat gebeuren van flash-backs is erg gering.
Dus dan maar genieten van dit "korte" bestaan zolang het nog kan.
Maakt niet uit, als je maar gelukkig bent.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:03 schreef Synthesist het volgende:
Dood kent geen bewustzijn.
Voor de rest lach ik iedereen uit die gelooft in leven na de dood
Gut mot ik die zolder weer op om effe titels te gaan opschrijven voor jou een papiertje en het dan online te gooien?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik ben zeer geinteresseerd in de schrijvers van die boeken. ZOu je deze even voor mij kunnen vermelden?
nou plaats zat hoor voor nieuw leven bekijk dit maar eens...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:39 schreef Arithil het volgende:
Nou.. ik hoop op C of B :p alleen dan geen hel natuurlijk![]()
Maja ik ben toch bang voor A ._.
Maar als het C is.. en wat als de aarde nou explodeert ofzo.. als wat en waar moet je dan weer geboren worden
andere planeet ofzo?
Correctie.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:09 schreef Baasvaak. het volgende:
Bewustzijn is niet meer dan het waarnemen van stimuli door de zintuigen. Stel dat je voor dat je geen zintuigen hebt, dan heb je ook geen leven. Dat is wat ik me bij de dood voor stel. Er is niets.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:20 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Nee, immers: wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein.
dat vind ik nu een hele goede opmerking!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:08 schreef PMK111 het volgende:
[..]
Een dood mens is zoiets als een onzichtbare kleur.
Het lichaam is aardsquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:04 schreef TLC het volgende:
Ik geloof wel in een Hiernamaals, en in een Hemel.
Lichaam en geest scheiden zich af na de dood denk ik ; het lichaam vergaat maar de geest / de ziel leeft door.
Misschien is er wel een Aards Hemelrijk.
"weliswaar indentificeren sommigen de slaap ten onrechte met een toestand waarin de dood zich weerspiegelt. De lethargie waaruit jullie deze morgen onwillekeurig vrij laat ontwaakten, moet veeleer vereenzelvigd worden met de toestand van voor onze geboorte. De slaap is een terugkeer tot ons embryon, een tijdreizende speurtocht. Slechts als embryonaal wezen kenden wij het volmaakte geluk, zonder behoeften, zonder tekortkomingen, en vooral zonder onrust. In zoverre kunnen we de slaap als een echo van dit tijdperk beschouwen." Lampo, 1947quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:16 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Oh? Ik heb anders noch angst noch jaloezie betreft het sterven. Het is gewoon een overgang naar iets anders.
Ben ik morgen dood? Ja het zuigt... maar dan zijt het zo.
Bang ben ik er absoluut niet voor en maak gewoon van elke dag het beste.
[..]
Dat slaat dus nergens op.
Je droomt... en als het even mee zit ben je zelfs daarvan bewust wat ook weer mogelijkheden / perspectieven kan bieden.
Vergelijk het dan eerder met een coma.
Meh, ik nietquote:Op zondag 2 november 2008 02:00 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
dat vind ik nu een hele goede opmerking!
Diepzinnig ook!
quote:Op zondag 2 november 2008 04:03 schreef Morwen het volgende:
Ik denk dat iemand pas echt dood is als er niemand meer aan diegene denkt. Universele energie dus. Wat nou als je iemand 30 jaar niet ziet? Is die dan ook dood? Nee toch.............voor mij is iemand pas dood als ik hem uit mijn leven ban en dat doet veel meer pijn als dat dat "zonder jouw schuld" gebeurt.
De dood is veel minder heftig dan de beslissingen die we zelf nemen. De dood is vaak een verlossing, niet altijd, maar bij ziekte wel..
Na de dood. Hmmmm, ik denk terug waar je vandaan kwam, het grote niks. Ik kan me niet herinneren dat ik kut de aarde opkwam dus mijn vertrek zal wel net zoiets zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |