Heiligschennis. Modje, ik eis een ban. In mijn religie zijn paardenbiefstukken onrein en de persoon die deze eet moet ritueel gestenigd worden, evenals zijn kinderen en al zijn kippen. Wij beoefenen een vreedzame religie, voor dit soort mensen is geen ruimte natuurlijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:34 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
In mijn hemel zijn geen levende paarden aanwezig.
Wel (paarden)biefstukken.
Leuke reactiequote:Op zaterdag 27 september 2008 22:29 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Bedankt voor je open en heldere post.
Dit spreekt mij meteen een stuk beter aan door je manier van schrijven en openheid.
Behalve dat ik jou wellicht verkeerd heb ingeschat is dat andersom ook zo.
Misschien was het mijn manier van schrijven, maar ik wilde even benadrukken dat ik absoluut niet van jou eis of zou kunnen eissen dat je het per definitie met mij eens moet zijn.
Als je het achteraf allemaal onzin vind, dan is dat natuurlijk jouw goed recht.
Het was maar mijn zorgen dat ik per definitie kon gaan verwachten dat je overal wel een antwoord op zou gaan zoeken om het maar te kunnen "ontkrachten".
Ik zal eens wat gaan knutselen en dan naar je toe sturen (dus niet posten.)
[..]
Is je vader de Alan Nash van de Shiatsu?quote:Genoeg mensen die tot heden nog niet ontmaskert zijn omdat het misschien niet te bewijzen is maar ook niet te ontkrachten.
Kijk maar eens naar de dieren prater Penelope Smith.
Of mijn eigen vader Alan Nash.
Beide veteranen die beiden met hun eigen "gaven" bijzondere dingen doen, elke dag weer. Mijn vader al voor 30 jaar.
De vertaalde en verbouwde chatlog zal het uitwijzen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:17 schreef Hanoying het volgende:
Maar Het kan volgens mij best zijn dat je niet zozeer helderziend bent maar dat je gewoon wat gevoelig bent voor onderliggende suggesties die mensen in (chat)sessies naar voren laten komen en dat je daar (al dan niet bewust) op inspeelt. Het kan dan voor beide partijen lijken alsof je helderziend bent en dingen verteld die je niet kan weten maar dit kan dan alsnog een rationele grondslag hebben.
I can proudly say: yes. The one and only!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:17 schreef Hanoying het volgende:
Is je vader de Alan Nash van de Shiatsu?
Da's de euforie na het ziekbed, gewoon rustig afwachten die stroom positivisme neemt vanzelf weer af.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:07 schreef heartz het volgende:
Lachuhh..... Na stomme griep
![]()
![]()
.
Maar jullie posts maken me aan het lachen, das gezond
.
Wat gaan ze dan nu weer onderzoeken?quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:17 schreef Manke het volgende:
Heb een nieuw topic gemaakt, maar dat had denk ik niet gehoeven.
Ze gaan bijna-dood ervaringen met bijbehorende oobe wetenschappelijk onderzoeken:
http://www.mindbodysymposium.com/human-consciousness-project.html
jah maarrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:54 schreef Manke het volgende:
Dat orgaantje is de pijnappelklier, en waarschijnlijk maakt die een flinke dosis DMT aan bij overlijden. DMT zit overigens in vele soorten hallucinerende drugs.
Dit is het officiele bericht, die url boven is waar het onderzoek onder valt maar niet uitvoert (foutje)::
http://www.southampton.ac(...)008/sep/08_165.shtml
Als het een hallucinatie isquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:20 schreef Manke het volgende:
Ja, dat zou je denken, dat het 't bewustzijn is van een overledene. Misschien worden ze gezien omdat diegene weet dat ze overleden zijn. Soort wishful thinking.
Als het sterfproces en een hallucinatie door dmt het zelfde zijn, dan zullen in een opgewekte hallicunatie ook overledenen gezien kunnen worden, heb dit alleen nooit gelezen.
Geen idee, ben heel benieuwd wat het onderzoek gaat uitwijzen. Staat het bewustzijn los van het lichaam of is het een produkt van het lichaam?
De pijnappelklier is ws het 3e oog chakra, dus kn kloppen wat je zei.
trusten
Hoezo ?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:44 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Als het een hallucinatie is
zou je ook bv je geile buurvrouw cq man zien tijdens je sterfbedje...
maar dat gebeurd dus niet.
Ik denk dat daar het bewijs in zit.
Welk onderzoek zegt dat ?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:55 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
jah maarrrrrrrrrrrrrr
Men ziet alleen overledenen aan de overkant..
Geen nog levende mensen nml!!!
Zelfs mensen waarvan men niet wist dat zij overleden waren!
Mijn chatsessie met overleden paarden in Australië!quote:
Hoe weet je dat dat niet gebeurt, ervaring?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:44 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Als het een hallucinatie is
zou je ook bv je geile buurvrouw cq man zien tijdens je sterfbedje...
maar dat gebeurd dus niet.
Ik denk dat daar het bewijs in zit.
Maar we wachten af wat de geleerde heren ons wederom te verkondigen hebben tzt...
nadat ze weer heel veel geld hebben uitgegeven...
terwijl ik het antwoord al had..zeg maar..
Ik heb zoveel boeken gelezen inmiddels inzake reïncarnatie etc...quote:
Ik sprak enkele mensen die dus zelf een BDE meemaakten!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:28 schreef Manke het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dat niet gebeurt, ervaring?
Blijf erbij dat de dood een hallucinatie is, tenzij de 'geleerde heren' met een ander antwoord komen.
En wat voor antwoord had jij dan?
ik ben zeer geinteresseerd in de schrijvers van die boeken. ZOu je deze even voor mij kunnen vermelden?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:37 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik heb zoveel boeken gelezen inmiddels inzake reïncarnatie etc...
Er is niet één die een nog levend persoon waarneemt aan de overzijde.
Dat geeft te denken, tevens zien ze daar bv mensen waarvan zij niet eens wisten dat deze al overleden was, bv uit het oog verloren vrienden of familieleden.
Kijk een hallucinatie zou inhouden dat je dus iets droomt enzo, toch over de gehele wereld, bosjesman of Yuppie ze maken allen precies hetzelfde mee. Nml die tunnel in en licht op het einde.
Kinderen daarentegen vertellen er helemaal openlijk over..echt bizar.
Ik vind dit een zeer interessante materie
Mensen die de BDE zelf meemaakten, zaten dus in die hallucinatie.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:38 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik sprak enkele mensen die dus zelf een BDE meemaakten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |