abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62052066
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 10:34 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

In mijn hemel zijn geen levende paarden aanwezig.
Wel (paarden)biefstukken.
Heiligschennis. Modje, ik eis een ban. In mijn religie zijn paardenbiefstukken onrein en de persoon die deze eet moet ritueel gestenigd worden, evenals zijn kinderen en al zijn kippen. Wij beoefenen een vreedzame religie, voor dit soort mensen is geen ruimte natuurlijk.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 15:47:48 #152
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_62052345
Hoe fijn, hoe eerzaam, Blue-Eagle houdt zo erg veel van me dat ie me eerder in de hemel wil hebben !
zzz
  woensdag 1 oktober 2008 @ 19:17:04 #153
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_62057909
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 22:29 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Bedankt voor je open en heldere post.
Dit spreekt mij meteen een stuk beter aan door je manier van schrijven en openheid.
Behalve dat ik jou wellicht verkeerd heb ingeschat is dat andersom ook zo.
Misschien was het mijn manier van schrijven, maar ik wilde even benadrukken dat ik absoluut niet van jou eis of zou kunnen eissen dat je het per definitie met mij eens moet zijn.
Als je het achteraf allemaal onzin vind, dan is dat natuurlijk jouw goed recht.
Het was maar mijn zorgen dat ik per definitie kon gaan verwachten dat je overal wel een antwoord op zou gaan zoeken om het maar te kunnen "ontkrachten".
Ik zal eens wat gaan knutselen en dan naar je toe sturen (dus niet posten.)
[..]
Leuke reactie Antwoorden zoeken in de zin van "zoeken naar een meer logische verklaring "is overigens wel een hobby van me hoor. Als je me een chatsessie toestuurt zal ik hem dan ook wel degelijk kritisch bekijken en wat brainstormen over mogelijke andere verklaringen dan 'Darkwolf communiceert met overleden mensen/dieren". Niet zozeer om het per definitie te ontkrachten maar eerder omdat ik denk dat je niet met overleden dieren/mensen kan communiceren en dat er dus een andere verklaring moet zijn. Dat wil overigens niet zeggen dat je een oplichter bent of iets dergelijks, misschien geloof je zelf nog het meest in je eigen gaven. Maar Het kan volgens mij best zijn dat je niet zozeer helderziend bent maar dat je gewoon wat gevoelig bent voor onderliggende suggesties die mensen in (chat)sessies naar voren laten komen en dat je daar (al dan niet bewust) op inspeelt. Het kan dan voor beide partijen lijken alsof je helderziend bent en dingen verteld die je niet kan weten maar dit kan dan alsnog een rationele grondslag hebben. Als je me een chatsessie stuurt zal ik dan ook met name vanuit die invalshoek kijken; 'Is het gespreksverloop mogelijk op basis van rationele grondslagen". Ik verwacht van wel, maar zal het ook onderkennen als dat niet zo is.
quote:
Genoeg mensen die tot heden nog niet ontmaskert zijn omdat het misschien niet te bewijzen is maar ook niet te ontkrachten.
Kijk maar eens naar de dieren prater Penelope Smith.
Of mijn eigen vader Alan Nash.
Beide veteranen die beiden met hun eigen "gaven" bijzondere dingen doen, elke dag weer. Mijn vader al voor 30 jaar.
Is je vader de Alan Nash van de Shiatsu?
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
  donderdag 2 oktober 2008 @ 01:57:32 #154
225916 solem2
joods bruidje
pi_62067712
dood als onoverkomelijke gebeurtenis in een ieders mensenleven is nog altijd een postulaat.
Ze zeggen dat als je lang genoeg door een muur probeert te lopen je, mits je levensjaren je toelaten, daarin zal slagen. Tot de eerste mens ouder wordt dan 160 ga ik pas weer in God geloven. Als ie langer gaat leven dan 1000 jaar, in hitler en als ik niet ouder mag worden dan 27 in jimi, kurt en janis. Als ik evenoud mocht worden als de duivel dan zit ik al in de hemel.
met een grote waffel
  donderdag 2 oktober 2008 @ 08:20:15 #155
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_62068775
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 19:17 schreef Hanoying het volgende:
Maar Het kan volgens mij best zijn dat je niet zozeer helderziend bent maar dat je gewoon wat gevoelig bent voor onderliggende suggesties die mensen in (chat)sessies naar voren laten komen en dat je daar (al dan niet bewust) op inspeelt. Het kan dan voor beide partijen lijken alsof je helderziend bent en dingen verteld die je niet kan weten maar dit kan dan alsnog een rationele grondslag hebben.
De vertaalde en verbouwde chatlog zal het uitwijzen.
Mits... het persoon in kwestie het toelaat.
Voor de zekerheid ga ik toch aan haar vragen of ik het uberhaupt in verbouwde vorm mag delen met iemand.
(Met een uurtje weet ik het en ga ik aan de slag.)
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 19:17 schreef Hanoying het volgende:
Is je vader de Alan Nash van de Shiatsu?
I can proudly say: yes. The one and only!

[ Bericht 51% gewijzigd door Darkwolf op 02-10-2008 08:25:59 ]
  zondag 5 oktober 2008 @ 23:07:58 #156
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_62161632
Lachuhh.... . Na stomme griep .
Maar jullie posts maken me aan het lachen , das gezond .
Volg je hart, gebruik je verstand.
  maandag 6 oktober 2008 @ 07:19:58 #157
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_62164422
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 23:07 schreef heartz het volgende:
Lachuhh.... . Na stomme griep .
Maar jullie posts maken me aan het lachen , das gezond .
Da's de euforie na het ziekbed, gewoon rustig afwachten die stroom positivisme neemt vanzelf weer af.
  maandag 6 oktober 2008 @ 23:17:19 #158
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_62189823
Heb een nieuw topic gemaakt, maar dat had denk ik niet gehoeven.
Ze gaan bijna-dood ervaringen met bijbehorende oobe wetenschappelijk onderzoeken:

http://www.mindbodysymposium.com/human-consciousness-project.html
pi_62191606
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 23:17 schreef Manke het volgende:
Heb een nieuw topic gemaakt, maar dat had denk ik niet gehoeven.
Ze gaan bijna-dood ervaringen met bijbehorende oobe wetenschappelijk onderzoeken:

http://www.mindbodysymposium.com/human-consciousness-project.html
Wat gaan ze dan nu weer onderzoeken?

Als mensen doodgaan zien ze overleden mensen aan de andere kant
Ook mensen waarvan men niet wist dat deze overleden waren, nu dat lijkt me geen hersenfoutje oid..hoe weten die hersenen dat dan toevallig?
Nee, dat orgaantje in de hersenen dat geprikkeld wordt is waarschijnlijk een soort superchakra ,die inderdaad de poort is naar het hiernamaals.
Dus dat is op te wekken ja, net als dit kan met bepaalde drugs *zegt men*

Soms zie je van die zwervers op straat die lullen met iemand die wij niet zien, maar wie zegt dat hij niet lekker loopt te keuvelen met een overleden ziel die nog aard gebonden is?
Ben ik diegene die mag zeggen, heey die vent is gek? Dacht het niet. Ik zie niet wat hij ziet, maar wil dat dan zeggen dat wat hij waarneemt fout is?
...
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 00:54:01 #160
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_62191631
Dat orgaantje is de pijnappelklier, en waarschijnlijk maakt die een flinke dosis DMT aan bij overlijden. DMT zit overigens in vele soorten hallucinerende drugs.

Dit is het officiele bericht, die url boven is waar het onderzoek onder valt maar niet uitvoert (foutje)::
http://www.southampton.ac(...)008/sep/08_165.shtml
pi_62191641
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 00:54 schreef Manke het volgende:
Dat orgaantje is de pijnappelklier, en waarschijnlijk maakt die een flinke dosis DMT aan bij overlijden. DMT zit overigens in vele soorten hallucinerende drugs.

Dit is het officiele bericht, die url boven is waar het onderzoek onder valt maar niet uitvoert (foutje)::
http://www.southampton.ac(...)008/sep/08_165.shtml
jah maarrrrrrrrrrrrrr

Men ziet alleen overledenen aan de overkant..

Geen nog levende mensen nml!!!

Zelfs mensen waarvan men niet wist dat zij overleden waren!

-------
Dat kan een hallucinatie niet waarmaken nml
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 01:20:39 #162
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_62191945
Ja, dat zou je denken, dat het 't bewustzijn is van een overledene. Misschien worden ze gezien omdat diegene weet dat ze overleden zijn. Soort wishful thinking.
Als het sterfproces en een hallucinatie door dmt het zelfde zijn, dan zullen in een opgewekte hallicunatie ook overledenen gezien kunnen worden, heb dit alleen nooit gelezen.
Geen idee, ben heel benieuwd wat het onderzoek gaat uitwijzen. Staat het bewustzijn los van het lichaam of is het een produkt van het lichaam?

De pijnappelklier is ws het 3e oog chakra, dus kn kloppen wat je zei.

trusten
pi_62192204
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 01:20 schreef Manke het volgende:
Ja, dat zou je denken, dat het 't bewustzijn is van een overledene. Misschien worden ze gezien omdat diegene weet dat ze overleden zijn. Soort wishful thinking.
Als het sterfproces en een hallucinatie door dmt het zelfde zijn, dan zullen in een opgewekte hallicunatie ook overledenen gezien kunnen worden, heb dit alleen nooit gelezen.
Geen idee, ben heel benieuwd wat het onderzoek gaat uitwijzen. Staat het bewustzijn los van het lichaam of is het een produkt van het lichaam?

De pijnappelklier is ws het 3e oog chakra, dus kn kloppen wat je zei.

trusten
Als het een hallucinatie is
zou je ook bv je geile buurvrouw cq man zien tijdens je sterfbedje...
maar dat gebeurd dus niet.
Ik denk dat daar het bewijs in zit.
Maar we wachten af wat de geleerde heren ons wederom te verkondigen hebben tzt...
nadat ze weer heel veel geld hebben uitgegeven...
terwijl ik het antwoord al had..zeg maar..
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 09:37:49 #164
31101 _Led_
pi_62194696
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 01:44 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Hoezo ?
Als je DMT neemt ga je toch niet gelijk je geile buurvrouw zien ?
Rare redenering.
zzz
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 09:38:44 #165
31101 _Led_
pi_62194716
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 00:55 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

jah maarrrrrrrrrrrrrr

Men ziet alleen overledenen aan de overkant..

Geen nog levende mensen nml!!!

Zelfs mensen waarvan men niet wist dat zij overleden waren!
Welk onderzoek zegt dat ?
zzz
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 09:48:20 #166
185261 Scaurus
Memento mori
pi_62194909
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 09:38 schreef L.Denninger het volgende:
Mijn chatsessie met overleden paarden in Australië!
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
pi_62195246
Wat een topic is dit geworden zeg
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 15:12:59 #168
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_62202906
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 10:03 schreef Scorpie het volgende:
Wat een topic is dit geworden zeg
Geen idee, is het minder zweverig geworden, of meer?
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 15:28:59 #169
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_62203334
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 01:44 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Maar we wachten af wat de geleerde heren ons wederom te verkondigen hebben tzt...
nadat ze weer heel veel geld hebben uitgegeven...
terwijl ik het antwoord al had..zeg maar..

Hoe weet je dat dat niet gebeurt, ervaring?
Blijf erbij dat de dood een hallucinatie is, tenzij de 'geleerde heren' met een ander antwoord komen.
En wat voor antwoord had jij dan?

[ Bericht 9% gewijzigd door Manke op 07-10-2008 15:36:27 ]
pi_62476558
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 09:38 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Ik heb zoveel boeken gelezen inmiddels inzake reïncarnatie etc...
Er is niet één die een nog levend persoon waarneemt aan de overzijde.
Dat geeft te denken, tevens zien ze daar bv mensen waarvan zij niet eens wisten dat deze al overleden was, bv uit het oog verloren vrienden of familieleden.

Kijk een hallucinatie zou inhouden dat je dus iets droomt enzo, toch over de gehele wereld, bosjesman of Yuppie ze maken allen precies hetzelfde mee. Nml die tunnel in en licht op het einde.
Kinderen daarentegen vertellen er helemaal openlijk over..echt bizar.
Ik vind dit een zeer interessante materie
pi_62476579
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 15:28 schreef Manke het volgende:

[..]

Hoe weet je dat dat niet gebeurt, ervaring?
Blijf erbij dat de dood een hallucinatie is, tenzij de 'geleerde heren' met een ander antwoord komen.
En wat voor antwoord had jij dan?
Ik sprak enkele mensen die dus zelf een BDE meemaakten!
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 14:14:38 #172
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62483199
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 01:37 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Ik heb zoveel boeken gelezen inmiddels inzake reïncarnatie etc...
Er is niet één die een nog levend persoon waarneemt aan de overzijde.
Dat geeft te denken, tevens zien ze daar bv mensen waarvan zij niet eens wisten dat deze al overleden was, bv uit het oog verloren vrienden of familieleden.

Kijk een hallucinatie zou inhouden dat je dus iets droomt enzo, toch over de gehele wereld, bosjesman of Yuppie ze maken allen precies hetzelfde mee. Nml die tunnel in en licht op het einde.
Kinderen daarentegen vertellen er helemaal openlijk over..echt bizar.
Ik vind dit een zeer interessante materie
ik ben zeer geinteresseerd in de schrijvers van die boeken. ZOu je deze even voor mij kunnen vermelden?
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 14:15:05 #173
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62483212
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 01:38 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Ik sprak enkele mensen die dus zelf een BDE meemaakten!
Mensen die de BDE zelf meemaakten, zaten dus in die hallucinatie.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 18:58:25 #174
174875 Stigma
Bonbonnetje?
pi_62488935
Ik hoop i.i.g. niet op reïncarnatie, aangezien nogal wat mensen en dieren in ontzettende kutomstandigheden leven i.t.t. mijzelf zou de kans dat ik een minder leuk leven ervoor terug krijg veel groter zijn dan dat ik iets gelijkwaardigs terug krijg.

Verder heb ik geen idee, en kan ik ook totaal geen zinnige uitspraak doen over deze vraag. Ik geloof in geen van de voorgelegde keuzes (A, B, C), maar juist daarom zal ik er ook nooit één 100% uitsluiten, omdat je het niet zeker kan weten.
Mwah ik zou wel een bonbonnetje lusten!
pi_62580300
Na de dood is de toekomst die wacht, en gezien we nu niet in de toekomst kunnen leven kan dat straks na de dood ook niet. Een oneindig lange toekomst na de dood zonder heden dus vanzelf een grote leegte in duisternis onthuld.

Daarnaast sterft het lichaam af en vanzelf gaat alles verloren. Kan over energievelden spreken die aanwezig blijven maar waarschijnlijk lost het allemaal op. Voor mij geen enge gedachte want 80 jaar leven in dit bestaan vind ik meer dan genoeg. Moet er niet aan denken dat er nog 10 levens op mij aan het wachten zijn en een eeuwig bestaan in een hemel zie ik ook niet zitten. En zoals eerder vermeld in geval van een nieuw leven na de dood kan ik toch niets herinneren ervan dus dat is vanzelf ook erg zinloos.

Kan dan tenslotte nog denken dat het dromen is na de dood maar ook dromen wordt door hersens in werking gesteld en dus ook dat valt af. Een diepe donkere slaap blijft over zonder besef en gevoel, lekker pitten dus.

Ain't that cute

[ Bericht 30% gewijzigd door Topspin op 22-10-2008 13:20:08 ]
Genieten is toegestaan!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')