quote:Op donderdag 18 september 2008 21:29 schreef Nielez het volgende:
Nu doe je aan menselijke knuffels?
quote:Op donderdag 18 september 2008 21:30 schreef LastRequest het volgende:
Ik had een konijnenknuffel die Lapwing heette, en ik was er heilig van overtuigd dat ik die nog steeds had.. Maar moeders vertelde me vorig jaar dat dit Lapwing versie 7 is
Doe je dingquote:Op donderdag 18 september 2008 21:31 schreef Fopspeen300 het volgende:
mag ik even een serieuze vraag stellen nijmegenaren?
Ruilen?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:34 schreef Nielez het volgende:
Ik heb dat eigenlijk nooit gehad.
Zo'n knuffel die echt een naam had ofzo.
Behalve nu, maar nu is t een meisje.
Ik heb er geloof ik één post geplaatst, maar het is wel ideaal om de tietenfipo's vandaan te halenquote:Op donderdag 18 september 2008 21:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mikkie hangt te veel in het breezertopic
Wat een verkapte teveepeequote:Op donderdag 18 september 2008 21:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb er geloof ik één post geplaatst, maar het is wel ideaal om de tietenfipo's vandaan te halen
quote:Op donderdag 18 september 2008 21:35 schreef LastRequest het volgende:
CP ik moet wel zeggen dat flipperdeflap een ernstige naam is hahaha
Ja superlief he! Ik vind mezelf ook schattigquote:Op donderdag 18 september 2008 21:37 schreef Nielez het volgende:
@Foto LR.
Wat lieeeef!
Ik dacht dat blauw->jongens, roze->meisjes?
Of was dat toen nog niet?
Ze waren er bij LR nog niet helemaal over uit wellicht?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:37 schreef Nielez het volgende:
@Foto LR.
Wat lieeeef!
Ik dacht dat blauw->jongens, roze->meisjes?
Of was dat toen nog niet?
HEY!quote:Op donderdag 18 september 2008 21:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ze waren er bij LR nog niet helemaal over uit wellicht?
Je begrijpt dat die lingeriepics van jou dan ook het Net over gaanquote:Op donderdag 18 september 2008 21:41 schreef LastRequest het volgende:
[..]
HEY!
Zal ik Lieve Mikkie.jpg anders even posten?
Blof!quote:Op donderdag 18 september 2008 21:41 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Zal ik Lieve Mikkie.jpg anders even posten?
Dat ze ze nog niet gezien heeft in het breezertopicquote:Op donderdag 18 september 2008 21:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je begrijpt dat die lingeriepics van jou dan ook het Net over gaan.
Euh... nee. Geen pics van mij op het net. En ook niet via msnquote:
Is niet zo interessant hoorquote:
Ze hadden met veel meer moeten winnen. Maar inderdaad, netjes. Baal nu wel dat ik er niet bij was, stomme clubcardverplichtingquote:
So truequote:Op donderdag 18 september 2008 21:43 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Gewoon een foto van een bol babyhoofd, niks knaps aan.
quote:Op donderdag 18 september 2008 21:45 schreef Nielez het volgende:
Mooi niet dat je dan foto's van mij vroeger (dik + nog dikker hoofd) verkleed als pipo de clown op een podium voor een solo carnavalsoptreden krijgt te zien.
Dat wil je waarschijnlijk ook niet. Mn vriendin heeft me n kwartier uitgelachen
Post er ff eentjequote:Op donderdag 18 september 2008 21:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hier ligt de hele kamer vol met kinderfoto's van mijmijn moeder is een fotoboek aant maken
1 juiste reactie voor:quote:Op donderdag 18 september 2008 21:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en ik slaap nog steeds met 2 knuffels in bedSinds mijn 18e eigenlijk weer mee begonnen
Een robijntje en een ander lief beertje
En ik had vroegah een witte beer en die kon je ook transformeren in een kussen, en die heette Rosa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |