quote:Op donderdag 18 september 2008 21:29 schreef Nielez het volgende:
Nu doe je aan menselijke knuffels?
quote:Op donderdag 18 september 2008 21:30 schreef LastRequest het volgende:
Ik had een konijnenknuffel die Lapwing heette, en ik was er heilig van overtuigd dat ik die nog steeds had.. Maar moeders vertelde me vorig jaar dat dit Lapwing versie 7 is
Doe je dingquote:Op donderdag 18 september 2008 21:31 schreef Fopspeen300 het volgende:
mag ik even een serieuze vraag stellen nijmegenaren?
Ruilen?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:34 schreef Nielez het volgende:
Ik heb dat eigenlijk nooit gehad.
Zo'n knuffel die echt een naam had ofzo.
Behalve nu, maar nu is t een meisje.
Ik heb er geloof ik één post geplaatst, maar het is wel ideaal om de tietenfipo's vandaan te halenquote:Op donderdag 18 september 2008 21:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mikkie hangt te veel in het breezertopic
Wat een verkapte teveepeequote:Op donderdag 18 september 2008 21:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb er geloof ik één post geplaatst, maar het is wel ideaal om de tietenfipo's vandaan te halen
quote:Op donderdag 18 september 2008 21:35 schreef LastRequest het volgende:
CP ik moet wel zeggen dat flipperdeflap een ernstige naam is hahaha
Ja superlief he! Ik vind mezelf ook schattigquote:Op donderdag 18 september 2008 21:37 schreef Nielez het volgende:
@Foto LR.
Wat lieeeef!
Ik dacht dat blauw->jongens, roze->meisjes?
Of was dat toen nog niet?
Ze waren er bij LR nog niet helemaal over uit wellicht?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:37 schreef Nielez het volgende:
@Foto LR.
Wat lieeeef!
Ik dacht dat blauw->jongens, roze->meisjes?
Of was dat toen nog niet?
HEY!quote:Op donderdag 18 september 2008 21:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ze waren er bij LR nog niet helemaal over uit wellicht?
Je begrijpt dat die lingeriepics van jou dan ook het Net over gaanquote:Op donderdag 18 september 2008 21:41 schreef LastRequest het volgende:
[..]
HEY!
Zal ik Lieve Mikkie.jpg anders even posten?
Blof!quote:Op donderdag 18 september 2008 21:41 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Zal ik Lieve Mikkie.jpg anders even posten?
Dat ze ze nog niet gezien heeft in het breezertopicquote:Op donderdag 18 september 2008 21:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je begrijpt dat die lingeriepics van jou dan ook het Net over gaan.
Euh... nee. Geen pics van mij op het net. En ook niet via msnquote:
Is niet zo interessant hoorquote:
Ze hadden met veel meer moeten winnen. Maar inderdaad, netjes. Baal nu wel dat ik er niet bij was, stomme clubcardverplichtingquote:
So truequote:Op donderdag 18 september 2008 21:43 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Gewoon een foto van een bol babyhoofd, niks knaps aan.
quote:Op donderdag 18 september 2008 21:45 schreef Nielez het volgende:
Mooi niet dat je dan foto's van mij vroeger (dik + nog dikker hoofd) verkleed als pipo de clown op een podium voor een solo carnavalsoptreden krijgt te zien.
Dat wil je waarschijnlijk ook niet. Mn vriendin heeft me n kwartier uitgelachen
Post er ff eentjequote:Op donderdag 18 september 2008 21:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hier ligt de hele kamer vol met kinderfoto's van mijmijn moeder is een fotoboek aant maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |