EnGCatjuh gefeliciteerd.quote:
gefeliciteerdquote:Op donderdag 18 september 2008 17:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
EnGCatjuh gefeliciteerd.
En een vodka-red bull voor Mess, want die moet nog een weekendje door hoor ik net.
haar op je ballen is zoooooo 2005quote:Op donderdag 18 september 2008 18:59 schreef SCH het volgende:
Heb je nu eindelijk haar op je ballen?
Mooie overwinnning inderdaad!quote:Op donderdag 18 september 2008 21:53 schreef rubbereend het volgende:
rondje op kosten van onze Nijmeegse vrienden!
en minstens zo belangrijk, de braceletquote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en minstens zo belangrijk, de bracelet
je kan gewoon zeggen dat hij in die categorie wereldkampioen is in online poker!quote:Op donderdag 18 september 2008 22:29 schreef borisz het volgende:
Voordat bos of tong komt zeggen wie ?
Nou Rubentv won een zeer belangrijk pokertoernooi op internet, won daarmee 135duizend dollar.
Zegmaar uit de categorie wk poker.
Ze hebben nu al toernooien gesplitst over twee dagen.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je kan gewoon zeggen dat hij in die categorie wereldkampioen is in online poker!
16 uur online pokeren, dat is best zwaar! Dat zijn zo enorm veel handen
wie ?quote:Op donderdag 18 september 2008 22:29 schreef borisz het volgende:
Voordat bos of tong komt zeggen wie ?
Nou Rubentv won een zeer belangrijk pokertoernooi op internet, won daarmee 135duizend dollar.
Zegmaar uit de categorie wk poker.
Je weet wel, rubentvquote:
que?quote:
Online poker! Een betere hobby kan ik me niet bedenken!quote:
kijk dat zijn de betere plannen!quote:Op donderdag 18 september 2008 23:00 schreef Grulez het volgende:
BIER!
bier is één van de belangrijkste onderdelen van pokerquote:Op donderdag 18 september 2008 23:28 schreef RayMania het volgende:
Ik heb gister ook een heel belangrijk pokertoernooi gespeeld. Buyin van ¤2 en ik werd laatste. Maar er was bier.
of juist wel, schuif modus is dan nog makkelijkerquote:Op donderdag 18 september 2008 23:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Niet teveel, dat helpt niet zo mee.
Donequote:Op vrijdag 19 september 2008 01:20 schreef tong80 het volgende:
Bos heb je wat te doen straks :
Het is weer tijd voor een dilemma topic # 11
Ik heb geen idee of ze Pale Light hebben gespeeld. De enige titel die ik me nog kan herinneren dat de zangeres zei is Lost. Maar op zich vond ik het optreden helemaal niet slechtquote:Op vrijdag 19 september 2008 01:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Asraï, bestaan die nog? Pale Light is mooi. Alleen heb ik wat live opnames van ze, maar daar is het allemaal toch wat minder...
Tof!quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ga trouwens naar Coldplay in Ahoy'. Maatje van me had 8(!) kaarten gewonnen via zijn werk, VIP. Diner, gratiez bier, goede kaarten, etc. Nu maar eens even wat van ze downloaden
.
130 Euro.quote:Op vrijdag 19 september 2008 07:24 schreef dndiek het volgende:
[..]
Tof!
Ik hoorde iets van 130 euro per kaartje, anders had ik er ook nog eens een keer over nagedacht om te gaan
Damm mij had 't ook nog wel leuk geleken, maar als ze idd 130 zijn... pff wat een bedragen zegquote:Op vrijdag 19 september 2008 07:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
130 Euro.![]()
Wat belachelijk hoog zeg.
Ik wist dat Almere in het buitenland ligt, maar helemaal in Australië...?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:35 schreef RayMania het volgende:
Ik ga me maar eens opmaken voor een nieuw werkdagje. Nu tegen de befaamde billen aankruipen. Trusten!
Maar eerst even acht uur video terugkijken.
Of je geeft er 2 wegquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:37 schreef Da_Sandman het volgende:
He, één van de 13 SCH supporters in Portugal.
Kosten die kaarten 130 euro? Verkopen dan maar.
Eten is zo jaren 90quote:
Ja prima Tong !quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:20 schreef tong80 het volgende:
IK lag om kwart voor elf in bed.
Ik zeg het steeds weer dat ik niet te vroeg naar bed moet gaan.
Dan maar weer ff Fokken.
Alles goed Bjoro ?
Dat w as ook ééns maar nooit weerquote:Op zaterdag 20 september 2008 00:29 schreef borisz het volgende:
Tong en kwart voor elf in bed, dan word je toch meestal wakker ?
goed plan !quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:28 schreef tong80 het volgende:
Ok Bjoro. Dan let ik op de zaak.
Doe ik...een echte tongzoen, zeg ik er dan bij !quote:Doe je een kusje aan je wonderschone dochter namens mij ?
It wasn't mequote:Op zaterdag 20 september 2008 03:52 schreef Ole het volgende:
er staat hier gewoon een stel te sexen voor mijn deur.
Bah !
quote:Op zaterdag 20 september 2008 04:29 schreef tong80 het volgende:
Trusten.
Appelsientje doe wat aan je haar
quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:40 schreef RayMania het volgende:
[TK] Fiets Limited Gsus Cruiser Hiphopski.
Hoorooquote:Op zaterdag 20 september 2008 12:47 schreef Bluezz het volgende:
Hi mates
We hebben het heerlijk (warm) hier. Zie blogje hieronder voor foto's en kleine verslagjes.
*Spammmmmmmmmmm*
We gaan weer
Goed geslapen tong?quote:
Test.quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:43 schreef RayMania het volgende:
Ik zie het niet overal. Sinds gisteren volgens mij.
Test.quote:
Bedankt ik verbeter het evenquote:
Een belangrijke muur ?quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:12 schreef appelsientje het volgende:
Goedemiddag
Zo de muur die staat
lekker wezen klussen vandaag.. heerlijk weer
Het is een muur in de slaap kamer (we zijn een inloopkast aan het maken)quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een belangrijke muur ?
En heb je zelf gemetseld ?
Je bent een liliputter in dit topic.quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:21 schreef RijstNatie het volgende:
ik ben toch de keizer van dit topic?
ik eis meteen antwoord op het volgende:
Buitenlands voetbal zenden ze dat niet meer uit?
Duits, spaans, italiaans, engels?
RTL 7 ?
waar is het gebleven?
http://www.atdhe.net/ Hier kun je wel wat zien als je wil.quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:21 schreef RijstNatie het volgende:
ik ben toch de keizer van dit topic?
ik eis meteen antwoord op het volgende:
Buitenlands voetbal zenden ze dat niet meer uit?
Duits, spaans, italiaans, engels?
RTL 7 ?
waar is het gebleven?
Dat is toch het mooiste wat er is?quote:
Opa's zijn leuk.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:14 schreef borisz het volgende:
Avond
net terug van opa. Was gezellig al vertel je 5x het zelfde verhaal, dat maakt niet uit
.
Probleem is dat zijn korte termijn geheugen 0,0 is, zit nu ook in een verzorgingshuis, want oma kan dat alleen niet meer aan.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Opa's zijn leuk.
Ik heb alles van de sterrenhemel geleerd van hem en leren dammen.
Hij kon zo dammen dat ik won door 8 dammen te slaan
* Bjoro weer de volledige 90 minuten in de benenquote:
HBC 3-09![]()
De Meer 3-07
Kon. HFC 3-06
VEW 3-06
RCH 3-06
Hoofddorp 2-04
SIZO 3-03
KDO 3-03
Alliance'22 3-03
Velsen 3-03
Sp. Martinus 2-00
VVH/Velserbr 3-00
maar ik blijf er gelukkig heel normaal onder!quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:37 schreef tong80 het volgende:
Bjoro is onze voetballende Hools voetbal held
quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:42 schreef Bjoro het volgende:
Zouden de Golfertjes al geland zijn eigenlijk ?
quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:47 schreef Bluezz het volgende:
Hi mates
We hebben het heerlijk (warm) hier. Zie blogje hieronder voor foto's en kleine verslagjes.
*Spammmmmmmmmmm*
We gaan weer
http://www.paulentrudiereisverslag.web-log.nl/quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:42 schreef Bjoro het volgende:
Zouden de Golfertjes al geland zijn eigenlijk ?
ah oke thanks, jij ook Bossie !quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:48 schreef borisz het volgende:
[..]
http://www.paulentrudiereisverslag.web-log.nl/
PSV loopt in ieder geval qua punten niet uitquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:27 schreef RayMania het volgende:
Nu maar hopen dat Ajax wint, anders heb je nog geen fuck aan die nederlaag van AZ.
Zou typisch Ajax zijn als we niet profiteren. Of je verliest >0-1 en heb je nog een slechter weekend ook.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
PSV loopt in ieder geval qua punten niet uit
AZ won.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:27 schreef RayMania het volgende:
Nu maar hopen dat Ajax wint, anders heb je nog geen fuck aan die nederlaag van AZ.
word ook net wakker, kom tot dezelfde constateringquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:44 schreef tong80 het volgende:
Ik ga nog eens even liggen.
Word net wakker en AZ heeft gewonnen
Okeequote:Op zondag 21 september 2008 13:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
beetje bewolkt en 15 graden
alles goed hier verder en daar?
Van waar die verlegenheid?quote:
Prijzenquote:Op vrijdag 19 september 2008 07:24 schreef dndiek het volgende:
[..]
Tof!
Ik hoorde iets van 130 euro per kaartje, anders had ik er ook nog eens een keer over nagedacht om te gaan
Ik heb er geen moeite/problemen mee hoorquote:Op zondag 21 september 2008 17:27 schreef sjimz het volgende:
Autoloze zondagen zijn kut!
Ik wel, kon niet eens naar mijn eigen huis komen.quote:Op zondag 21 september 2008 17:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb er geen moeite/problemen mee hoor
Een goed milieu is er ook voor jouw kutkinderenquote:Op zondag 21 september 2008 17:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik wel, kon niet eens naar mijn eigen huis komen.
Laat die geitenwollesokkenbreiers iets zinvols doen.
Ik wist gewoon dat jij er op zou reagerenquote:Op zondag 21 september 2008 17:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Een goed milieu is er ook voor jouw kutkinderen
Zal 1 autoloze zondag bijdragen aan een goed milieu?quote:Op zondag 21 september 2008 17:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Een goed milieu is er ook voor jouw kutkinderen
Maak dat SCH eens wijs.quote:Op zondag 21 september 2008 17:43 schreef RayMania het volgende:
Allemaal zogenaamde schijnheiligheid. Als je echt milieubewust bezig wilt zijn, dan moet je alleen lopen of fietsen. Niet één dag de auto laten staan, maar altijd.
Kan toch een begin zijn. Ik vind het wel een goed signaal. Bovendien is het leuk, een keertje zo'n dag dat de straat van de kinderen is.quote:Op zondag 21 september 2008 17:43 schreef RayMania het volgende:
Allemaal zogenaamde schijnheiligheid. Als je echt milieubewust bezig wilt zijn, dan moet je alleen lopen of fietsen. Niet één dag de auto laten staan, maar altijd.
Ik ga doordeweeks al met de trein naar school toe, laat me dan lekker op zondag in mijn autootje tuffenquote:Op zondag 21 september 2008 17:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Kan toch een begin zijn. Ik vind het wel een goed signaal. Bovendien is het leuk, een keertje zo'n dag dat de straat van de kinderen is.
je kan het ook omdraaien, 1 dag niet met de auto bij je huis komen, dat is toch niet zo'n probleem?quote:Op zondag 21 september 2008 17:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zal 1 autoloze zondag bijdragen aan een goed milieu?
Ik betwijfel het.
Ja dat is wel een probleem.quote:Op zondag 21 september 2008 17:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je kan het ook omdraaien, 1 dag niet met de auto bij je huis komen, dat is toch niet zo'n probleem?
Ja, het is natuurlijk wel okay, maar men moet ook rekening houden met mensen die door bijvoorbeeld werk niet zonder auto kunnen in het weekend. Lijkt me reteirritant als je daardoor allerlei dingen moet regelen. Maar dat ben ik.quote:Op zondag 21 september 2008 17:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Kan toch een begin zijn. Ik vind het wel een goed signaal. Bovendien is het leuk, een keertje zo'n dag dat de straat van de kinderen is.
tja daar hebben mensen in Rotterdam ook last van als een hele dag de marathon voorbij komt, enzo zijn er tal van evenementen gedurende het jaar.quote:Op zondag 21 september 2008 17:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, het is natuurlijk wel okay, maar men moet ook rekening houden met mensen die door bijvoorbeeld werk niet zonder auto kunnen in het weekend. Lijkt me reteirritant als je daardoor allerlei dingen moet regelen. Maar dat ben ik.
Maar voor topsport heb ik alle begrip!quote:Op zondag 21 september 2008 17:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tja daar hebben mensen in Rotterdam ook last van als een hele dag de marathon voorbij komt, enzo zijn er tal van evenementen gedurende het jaar.
je moet gewoon eens positief leren denken en genieten van geitenwollensokken!quote:Op zondag 21 september 2008 18:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar voor topsport heb ik alle begrip!
Voor geitenwollensokkentypes niet.
Ik denk positief.quote:Op zondag 21 september 2008 18:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je moet gewoon eens positief leren denken en genieten van geitenwollensokken!
Begrijp me niet verkeerd. Ik ben geen tegenstander van de autoloze zondag . Maar omdat SCH begon over een goed milieu kwam ik met deze reactie.quote:Op zondag 21 september 2008 17:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je kan het ook omdraaien, 1 dag niet met de auto bij je huis komen, dat is toch niet zo'n probleem?
Klein katertjequote:
En al zou ik die een hebben, dan nog zou ik geen tegenstander zijn van een autoloze zondag.quote:Op zondag 21 september 2008 18:51 schreef pascalheister het volgende:
bos die heeft makkelijk praten, die heeft niet eens een auto
Omdat je geen rijbewijs hebt om in je auto te rijden?quote:Op zondag 21 september 2008 18:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En al zou ik die een hebben, dan nog zou ik geen tegenstander zijn van een autoloze zondag.
En ook als ik een rijbewijs zou hebben, zou ik er niks op tegen hebben.quote:Op zondag 21 september 2008 19:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat je geen rijbewijs hebt om in je auto te rijden?
Maar jij had de auto vast ook niet nodig vandaag.quote:Op zondag 21 september 2008 19:34 schreef Suijk het volgende:
Ik heb een rijbewijs en een auto en het maakte mij ook niet uit.
quote:Op zondag 21 september 2008 19:49 schreef lookinforyou het volgende:
Avond![]()
Vandaag (met de auto) naar avonturenpark Hellendoorn geweest. De kids vonden het er erg leuk.
Hellendorn is een best lollig park, wat zal het zijn, tien jaar geleden ofzo dat ik er ben geweest.quote:Op zondag 21 september 2008 19:49 schreef lookinforyou het volgende:
Avond![]()
Vandaag (met de auto) naar avonturenpark Hellendoorn geweest. De kids vonden het er erg leuk.
Ja is ook zo hoor.quote:Op zondag 21 september 2008 21:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Hellendorn is een best lollig park, wat zal het zijn, tien jaar geleden ofzo dat ik er ben geweest.
Rioolrat is tof ja.quote:Op zondag 21 september 2008 21:36 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ja is ook zo hoor.
Een zo'n achtbaan (rioolrat) in het stikdonker, die vind ik zo leuk
quote:Op zondag 21 september 2008 23:26 schreef rubbereend het volgende:
bockbier!
quote:
Ik heb de 10e pas tentamens.quote:Op maandag 22 september 2008 09:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mogguh!
Zelfstudieweek, woensdag en vrijdag zijn alweer de eerste (deel)examens
quote:Op maandag 22 september 2008 09:15 schreef Bluezz het volgende:
Trimt Sientje het bed uit, goedemoooooooooooooooooooooooooooooooooooogguh
Het is hier bijna dinertime, mates
We gaan weer bye(en zet in het naar buiten lopen nog wat VB's op de bar).
Met een rietje voor SCHquote:Op maandag 22 september 2008 18:21 schreef SCH het volgende:
Oh gratis bier, dat is echt iets voor mij
Van dag veranderd?quote:Op maandag 22 september 2008 18:33 schreef rubbereend het volgende:
gratis bier! Dadelijk eerst maar eens compitie gaan spelen
Hoe doe je dat dan achter de schermenquote:
Zie jij iets met FC dan?quote:Op maandag 22 september 2008 20:32 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan achter de schermen?
Ja duh, ga lekker bijdehand doen achter de schermen of zoquote:
quote:Op maandag 22 september 2008 20:36 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ja duh, ga lekker bijdehand doen achter de schermen of zo
Mjah hoor, druk, maar wel op een leuke manierquote:
Ook druk, op een leuke manier. Morgen naar Dortmund, donderdagavond terug, dan gelijk naar Arena om nog de bekerwedstrijd te halen. En dan van het weekend weer tegen Vitesse. Blij als het maandag is met twee zeges.quote:Op maandag 22 september 2008 20:40 schreef dndiek het volgende:
en met u?
Aah u = Ajaxquote:Op maandag 22 september 2008 20:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ook druk, op een leuke manier. Morgen naar Dortmund, donderdagavond terug, dan gelijk naar Arena om nog de bekerwedstrijd te halen. En dan van het weekend weer tegen Vitesse. Blij als het maandag is met twee zeges.
LIEGEN!quote:
quote:MLN Suske en Wiske....
pagina: 1 2 tong80 88 1061 21/09 22:46 - thaduck
quote:
Thomas is tof.quote:Op maandag 22 september 2008 21:03 schreef tong80 het volgende:
In het topic heben ze het allemaal tegen Thomas Dewkker.
Ik vind het gewoon een zelfbewuste sportman.
Ik oordel niert door één interview. Ik zag een zelfbewuste sportman.quote:Op maandag 22 september 2008 21:19 schreef SCH het volgende:
Foute vent die Thomas Dekker, deugt voor geen meter.
Van een van die shirts van hem, kan jouw moeder een maand eten tong80
Ik oordeel ook niet vanwege 1 interview. Had het geluid zelfs uitstaan. Heb net weer een verhaal over hem in de Sportweek gelezen. Ik houd gewoon niet zo van die dopingkikkers en ruziemakers. Op FOK! zou hij meer dan 300 notes hebben, da's toch ziekquote:Op maandag 22 september 2008 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik oordel niert door één interview. Ik zag een zelfbewuste sportman.
Schaam je SCHquote:Op maandag 22 september 2008 21:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik oordeel ook niet vanwege 1 interview. Had het geluid zelfs uitstaan. Heb net weer een verhaal over hem in de Sportweek gelezen. Ik houd gewoon niet zo van die dopingkikkers en ruziemakers. Op FOK! zou hij meer dan 300 notes hebben, da's toch ziek
Thomas Dekker is tien jaar lang de beste geweest in zijn klasse.quote:Op maandag 22 september 2008 21:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik oordeel ook niet vanwege 1 interview. Had het geluid zelfs uitstaan. Heb net weer een verhaal over hem in de Sportweek gelezen. Ik houd gewoon niet zo van die dopingkikkers en ruziemakers. Op FOK! zou hij meer dan 300 notes hebben, da's toch ziek
Alleen omdat je een matennaaier bentquote:
Ik ben al 14 jaar bij hetzelfde bedrijf, gebruik geen doping en heb geen appartementen in het buitenland.quote:Op maandag 22 september 2008 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Thomas Dekker is tien jaar lang de beste geweest in zijn klasse.
Wordt vierde en vijde in klassiekers dit jaar maar heeft te veel praatjes.
Je moet je verbonden voelen met hem.
Die is bejaarden aan het regieseren SCH.quote:Op maandag 22 september 2008 21:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben al 14 jaar bij hetzelfde bedrijf, gebruik geen doping en heb geen appartementen in het buitenland.
Bel je moeder maar even wat ze van hem vindt
Jij vindt elke sportman die wat doet met zn geld dus een lul?quote:Op maandag 22 september 2008 21:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben al 14 jaar bij hetzelfde bedrijf, gebruik geen doping en heb geen appartementen in het buitenland.
Bel je moeder maar even wat ze van hem vindt
Van Basten werd pas op zijn 16de ontdekt. Bergkamp speelde in de A2 van Ajax voordat Cruijf hem zag spelen.quote:Op maandag 22 september 2008 21:30 schreef RayMania het volgende:
Je kan beter niet zo opgehemeld worden, want dan bereik je bijna nooit iets.
Kijk maar naar Krajicek, De Bakker of Dekker. Alle leeftijdsgenoten die minder werden ingeschat als deze sporters schat ik een grotere carrière in; Arantxa Rus, Robin Haase en Robert Gesink.
A2 is snel weg of net niet in principequote:Op maandag 22 september 2008 21:35 schreef RayMania het volgende:
In de A2 kom je natuurlijk ook niets voor niets. Net of Cruijff Bergkamp heeft ontdekt, lijkt mij niet.
Nee, Piet de Visser heeft hun beide ontdekt.quote:Op maandag 22 september 2008 21:35 schreef RayMania het volgende:
In de A2 kom je natuurlijk ook niets voor niets. Net of Cruijff Bergkamp heeft ontdekt, lijkt mij niet.
Bergkamp was een anonieme speler totdat Cruijff het briljante in hem zagquote:Op maandag 22 september 2008 21:35 schreef RayMania het volgende:
Waar staat dat?quote:Op maandag 22 september 2008 21:32 schreef Grulez het volgende:
[..]
Jij vindt elke sportman die wat doet met zn geld dus een lul?
quote:Op maandag 22 september 2008 21:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, Piet de Visser heeft hun beide ontdekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |