EnGCatjuh gefeliciteerd.quote:
gefeliciteerdquote:Op donderdag 18 september 2008 17:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
EnGCatjuh gefeliciteerd.
En een vodka-red bull voor Mess, want die moet nog een weekendje door hoor ik net.
haar op je ballen is zoooooo 2005quote:Op donderdag 18 september 2008 18:59 schreef SCH het volgende:
Heb je nu eindelijk haar op je ballen?
Mooie overwinnning inderdaad!quote:Op donderdag 18 september 2008 21:53 schreef rubbereend het volgende:
rondje op kosten van onze Nijmeegse vrienden!
en minstens zo belangrijk, de braceletquote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en minstens zo belangrijk, de bracelet
je kan gewoon zeggen dat hij in die categorie wereldkampioen is in online poker!quote:Op donderdag 18 september 2008 22:29 schreef borisz het volgende:
Voordat bos of tong komt zeggen wie ?
Nou Rubentv won een zeer belangrijk pokertoernooi op internet, won daarmee 135duizend dollar.
Zegmaar uit de categorie wk poker.
Ze hebben nu al toernooien gesplitst over twee dagen.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je kan gewoon zeggen dat hij in die categorie wereldkampioen is in online poker!
16 uur online pokeren, dat is best zwaar! Dat zijn zo enorm veel handen
wie ?quote:Op donderdag 18 september 2008 22:29 schreef borisz het volgende:
Voordat bos of tong komt zeggen wie ?
Nou Rubentv won een zeer belangrijk pokertoernooi op internet, won daarmee 135duizend dollar.
Zegmaar uit de categorie wk poker.
Je weet wel, rubentvquote:
que?quote:
Online poker! Een betere hobby kan ik me niet bedenken!quote:
kijk dat zijn de betere plannen!quote:Op donderdag 18 september 2008 23:00 schreef Grulez het volgende:
BIER!
bier is één van de belangrijkste onderdelen van pokerquote:Op donderdag 18 september 2008 23:28 schreef RayMania het volgende:
Ik heb gister ook een heel belangrijk pokertoernooi gespeeld. Buyin van ¤2 en ik werd laatste. Maar er was bier.
of juist wel, schuif modus is dan nog makkelijkerquote:Op donderdag 18 september 2008 23:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Niet teveel, dat helpt niet zo mee.
Donequote:Op vrijdag 19 september 2008 01:20 schreef tong80 het volgende:
Bos heb je wat te doen straks :
Het is weer tijd voor een dilemma topic # 11
Ik heb geen idee of ze Pale Light hebben gespeeld. De enige titel die ik me nog kan herinneren dat de zangeres zei is Lost. Maar op zich vond ik het optreden helemaal niet slechtquote:Op vrijdag 19 september 2008 01:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Asraï, bestaan die nog? Pale Light is mooi. Alleen heb ik wat live opnames van ze, maar daar is het allemaal toch wat minder...
Tof!quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ga trouwens naar Coldplay in Ahoy'. Maatje van me had 8(!) kaarten gewonnen via zijn werk, VIP. Diner, gratiez bier, goede kaarten, etc. Nu maar eens even wat van ze downloaden
.
130 Euro.quote:Op vrijdag 19 september 2008 07:24 schreef dndiek het volgende:
[..]
Tof!
Ik hoorde iets van 130 euro per kaartje, anders had ik er ook nog eens een keer over nagedacht om te gaan
Damm mij had 't ook nog wel leuk geleken, maar als ze idd 130 zijn... pff wat een bedragen zegquote:Op vrijdag 19 september 2008 07:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
130 Euro.![]()
Wat belachelijk hoog zeg.
Ik wist dat Almere in het buitenland ligt, maar helemaal in Australië...?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:35 schreef RayMania het volgende:
Ik ga me maar eens opmaken voor een nieuw werkdagje. Nu tegen de befaamde billen aankruipen. Trusten!
Maar eerst even acht uur video terugkijken.
Of je geeft er 2 wegquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:37 schreef Da_Sandman het volgende:
He, één van de 13 SCH supporters in Portugal.
Kosten die kaarten 130 euro? Verkopen dan maar.
Eten is zo jaren 90quote:
Ja prima Tong !quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:20 schreef tong80 het volgende:
IK lag om kwart voor elf in bed.
Ik zeg het steeds weer dat ik niet te vroeg naar bed moet gaan.
Dan maar weer ff Fokken.
Alles goed Bjoro ?
Dat w as ook ééns maar nooit weerquote:Op zaterdag 20 september 2008 00:29 schreef borisz het volgende:
Tong en kwart voor elf in bed, dan word je toch meestal wakker ?
goed plan !quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:28 schreef tong80 het volgende:
Ok Bjoro. Dan let ik op de zaak.
Doe ik...een echte tongzoen, zeg ik er dan bij !quote:Doe je een kusje aan je wonderschone dochter namens mij ?
It wasn't mequote:Op zaterdag 20 september 2008 03:52 schreef Ole het volgende:
er staat hier gewoon een stel te sexen voor mijn deur.
Bah !
quote:Op zaterdag 20 september 2008 04:29 schreef tong80 het volgende:
Trusten.
Appelsientje doe wat aan je haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |