tja daar hebben mensen in Rotterdam ook last van als een hele dag de marathon voorbij komt, enzo zijn er tal van evenementen gedurende het jaar.quote:Op zondag 21 september 2008 17:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, het is natuurlijk wel okay, maar men moet ook rekening houden met mensen die door bijvoorbeeld werk niet zonder auto kunnen in het weekend. Lijkt me reteirritant als je daardoor allerlei dingen moet regelen. Maar dat ben ik.
Maar voor topsport heb ik alle begrip!quote:Op zondag 21 september 2008 17:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tja daar hebben mensen in Rotterdam ook last van als een hele dag de marathon voorbij komt, enzo zijn er tal van evenementen gedurende het jaar.
je moet gewoon eens positief leren denken en genieten van geitenwollensokken!quote:Op zondag 21 september 2008 18:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar voor topsport heb ik alle begrip!
Voor geitenwollensokkentypes niet.
Ik denk positief.quote:Op zondag 21 september 2008 18:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je moet gewoon eens positief leren denken en genieten van geitenwollensokken!
Begrijp me niet verkeerd. Ik ben geen tegenstander van de autoloze zondag . Maar omdat SCH begon over een goed milieu kwam ik met deze reactie.quote:Op zondag 21 september 2008 17:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je kan het ook omdraaien, 1 dag niet met de auto bij je huis komen, dat is toch niet zo'n probleem?
Klein katertjequote:
En al zou ik die een hebben, dan nog zou ik geen tegenstander zijn van een autoloze zondag.quote:Op zondag 21 september 2008 18:51 schreef pascalheister het volgende:
bos die heeft makkelijk praten, die heeft niet eens een auto
Omdat je geen rijbewijs hebt om in je auto te rijden?quote:Op zondag 21 september 2008 18:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En al zou ik die een hebben, dan nog zou ik geen tegenstander zijn van een autoloze zondag.
En ook als ik een rijbewijs zou hebben, zou ik er niks op tegen hebben.quote:Op zondag 21 september 2008 19:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat je geen rijbewijs hebt om in je auto te rijden?
Maar jij had de auto vast ook niet nodig vandaag.quote:Op zondag 21 september 2008 19:34 schreef Suijk het volgende:
Ik heb een rijbewijs en een auto en het maakte mij ook niet uit.
quote:Op zondag 21 september 2008 19:49 schreef lookinforyou het volgende:
Avond![]()
Vandaag (met de auto) naar avonturenpark Hellendoorn geweest. De kids vonden het er erg leuk.
Hellendorn is een best lollig park, wat zal het zijn, tien jaar geleden ofzo dat ik er ben geweest.quote:Op zondag 21 september 2008 19:49 schreef lookinforyou het volgende:
Avond![]()
Vandaag (met de auto) naar avonturenpark Hellendoorn geweest. De kids vonden het er erg leuk.
Ja is ook zo hoor.quote:Op zondag 21 september 2008 21:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Hellendorn is een best lollig park, wat zal het zijn, tien jaar geleden ofzo dat ik er ben geweest.
Rioolrat is tof ja.quote:Op zondag 21 september 2008 21:36 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ja is ook zo hoor.
Een zo'n achtbaan (rioolrat) in het stikdonker, die vind ik zo leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |