Met een rietje voor SCHquote:Op maandag 22 september 2008 18:21 schreef SCH het volgende:
Oh gratis bier, dat is echt iets voor mij
Van dag veranderd?quote:Op maandag 22 september 2008 18:33 schreef rubbereend het volgende:
gratis bier! Dadelijk eerst maar eens compitie gaan spelen
Hoe doe je dat dan achter de schermenquote:
Zie jij iets met FC dan?quote:Op maandag 22 september 2008 20:32 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan achter de schermen?
Ja duh, ga lekker bijdehand doen achter de schermen of zoquote:
quote:Op maandag 22 september 2008 20:36 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ja duh, ga lekker bijdehand doen achter de schermen of zo
Mjah hoor, druk, maar wel op een leuke manierquote:
Ook druk, op een leuke manier. Morgen naar Dortmund, donderdagavond terug, dan gelijk naar Arena om nog de bekerwedstrijd te halen. En dan van het weekend weer tegen Vitesse. Blij als het maandag is met twee zeges.quote:Op maandag 22 september 2008 20:40 schreef dndiek het volgende:
en met u?
Aah u = Ajaxquote:Op maandag 22 september 2008 20:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ook druk, op een leuke manier. Morgen naar Dortmund, donderdagavond terug, dan gelijk naar Arena om nog de bekerwedstrijd te halen. En dan van het weekend weer tegen Vitesse. Blij als het maandag is met twee zeges.
LIEGEN!quote:
quote:MLN Suske en Wiske....
pagina: 1 2 tong80 88 1061 21/09 22:46 - thaduck
quote:
Thomas is tof.quote:Op maandag 22 september 2008 21:03 schreef tong80 het volgende:
In het topic heben ze het allemaal tegen Thomas Dewkker.
Ik vind het gewoon een zelfbewuste sportman.
Ik oordel niert door één interview. Ik zag een zelfbewuste sportman.quote:Op maandag 22 september 2008 21:19 schreef SCH het volgende:
Foute vent die Thomas Dekker, deugt voor geen meter.
Van een van die shirts van hem, kan jouw moeder een maand eten tong80
Ik oordeel ook niet vanwege 1 interview. Had het geluid zelfs uitstaan. Heb net weer een verhaal over hem in de Sportweek gelezen. Ik houd gewoon niet zo van die dopingkikkers en ruziemakers. Op FOK! zou hij meer dan 300 notes hebben, da's toch ziekquote:Op maandag 22 september 2008 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik oordel niert door één interview. Ik zag een zelfbewuste sportman.
Schaam je SCHquote:Op maandag 22 september 2008 21:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik oordeel ook niet vanwege 1 interview. Had het geluid zelfs uitstaan. Heb net weer een verhaal over hem in de Sportweek gelezen. Ik houd gewoon niet zo van die dopingkikkers en ruziemakers. Op FOK! zou hij meer dan 300 notes hebben, da's toch ziek
Thomas Dekker is tien jaar lang de beste geweest in zijn klasse.quote:Op maandag 22 september 2008 21:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik oordeel ook niet vanwege 1 interview. Had het geluid zelfs uitstaan. Heb net weer een verhaal over hem in de Sportweek gelezen. Ik houd gewoon niet zo van die dopingkikkers en ruziemakers. Op FOK! zou hij meer dan 300 notes hebben, da's toch ziek
Alleen omdat je een matennaaier bentquote:
Ik ben al 14 jaar bij hetzelfde bedrijf, gebruik geen doping en heb geen appartementen in het buitenland.quote:Op maandag 22 september 2008 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Thomas Dekker is tien jaar lang de beste geweest in zijn klasse.
Wordt vierde en vijde in klassiekers dit jaar maar heeft te veel praatjes.
Je moet je verbonden voelen met hem.
Die is bejaarden aan het regieseren SCH.quote:Op maandag 22 september 2008 21:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben al 14 jaar bij hetzelfde bedrijf, gebruik geen doping en heb geen appartementen in het buitenland.
Bel je moeder maar even wat ze van hem vindt
Jij vindt elke sportman die wat doet met zn geld dus een lul?quote:Op maandag 22 september 2008 21:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben al 14 jaar bij hetzelfde bedrijf, gebruik geen doping en heb geen appartementen in het buitenland.
Bel je moeder maar even wat ze van hem vindt
Van Basten werd pas op zijn 16de ontdekt. Bergkamp speelde in de A2 van Ajax voordat Cruijf hem zag spelen.quote:Op maandag 22 september 2008 21:30 schreef RayMania het volgende:
Je kan beter niet zo opgehemeld worden, want dan bereik je bijna nooit iets.
Kijk maar naar Krajicek, De Bakker of Dekker. Alle leeftijdsgenoten die minder werden ingeschat als deze sporters schat ik een grotere carrière in; Arantxa Rus, Robin Haase en Robert Gesink.
A2 is snel weg of net niet in principequote:Op maandag 22 september 2008 21:35 schreef RayMania het volgende:
In de A2 kom je natuurlijk ook niets voor niets. Net of Cruijff Bergkamp heeft ontdekt, lijkt mij niet.
Nee, Piet de Visser heeft hun beide ontdekt.quote:Op maandag 22 september 2008 21:35 schreef RayMania het volgende:
In de A2 kom je natuurlijk ook niets voor niets. Net of Cruijff Bergkamp heeft ontdekt, lijkt mij niet.
Bergkamp was een anonieme speler totdat Cruijff het briljante in hem zagquote:Op maandag 22 september 2008 21:35 schreef RayMania het volgende:
Waar staat dat?quote:Op maandag 22 september 2008 21:32 schreef Grulez het volgende:
[..]
Jij vindt elke sportman die wat doet met zn geld dus een lul?
quote:Op maandag 22 september 2008 21:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, Piet de Visser heeft hun beide ontdekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |