PSV loopt in ieder geval qua punten niet uitquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:27 schreef RayMania het volgende:
Nu maar hopen dat Ajax wint, anders heb je nog geen fuck aan die nederlaag van AZ.
Zou typisch Ajax zijn als we niet profiteren. Of je verliest >0-1 en heb je nog een slechter weekend ook.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
PSV loopt in ieder geval qua punten niet uit
AZ won.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:27 schreef RayMania het volgende:
Nu maar hopen dat Ajax wint, anders heb je nog geen fuck aan die nederlaag van AZ.
word ook net wakker, kom tot dezelfde constateringquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:44 schreef tong80 het volgende:
Ik ga nog eens even liggen.
Word net wakker en AZ heeft gewonnen
Okeequote:Op zondag 21 september 2008 13:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
beetje bewolkt en 15 graden
alles goed hier verder en daar?
Van waar die verlegenheid?quote:
Prijzenquote:Op vrijdag 19 september 2008 07:24 schreef dndiek het volgende:
[..]
Tof!
Ik hoorde iets van 130 euro per kaartje, anders had ik er ook nog eens een keer over nagedacht om te gaan
Ik heb er geen moeite/problemen mee hoorquote:Op zondag 21 september 2008 17:27 schreef sjimz het volgende:
Autoloze zondagen zijn kut!
Ik wel, kon niet eens naar mijn eigen huis komen.quote:Op zondag 21 september 2008 17:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb er geen moeite/problemen mee hoor
Een goed milieu is er ook voor jouw kutkinderenquote:Op zondag 21 september 2008 17:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik wel, kon niet eens naar mijn eigen huis komen.
Laat die geitenwollesokkenbreiers iets zinvols doen.
Ik wist gewoon dat jij er op zou reagerenquote:Op zondag 21 september 2008 17:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Een goed milieu is er ook voor jouw kutkinderen
Zal 1 autoloze zondag bijdragen aan een goed milieu?quote:Op zondag 21 september 2008 17:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Een goed milieu is er ook voor jouw kutkinderen
Maak dat SCH eens wijs.quote:Op zondag 21 september 2008 17:43 schreef RayMania het volgende:
Allemaal zogenaamde schijnheiligheid. Als je echt milieubewust bezig wilt zijn, dan moet je alleen lopen of fietsen. Niet één dag de auto laten staan, maar altijd.
Kan toch een begin zijn. Ik vind het wel een goed signaal. Bovendien is het leuk, een keertje zo'n dag dat de straat van de kinderen is.quote:Op zondag 21 september 2008 17:43 schreef RayMania het volgende:
Allemaal zogenaamde schijnheiligheid. Als je echt milieubewust bezig wilt zijn, dan moet je alleen lopen of fietsen. Niet één dag de auto laten staan, maar altijd.
Ik ga doordeweeks al met de trein naar school toe, laat me dan lekker op zondag in mijn autootje tuffenquote:Op zondag 21 september 2008 17:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Kan toch een begin zijn. Ik vind het wel een goed signaal. Bovendien is het leuk, een keertje zo'n dag dat de straat van de kinderen is.
je kan het ook omdraaien, 1 dag niet met de auto bij je huis komen, dat is toch niet zo'n probleem?quote:Op zondag 21 september 2008 17:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zal 1 autoloze zondag bijdragen aan een goed milieu?
Ik betwijfel het.
Ja dat is wel een probleem.quote:Op zondag 21 september 2008 17:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je kan het ook omdraaien, 1 dag niet met de auto bij je huis komen, dat is toch niet zo'n probleem?
Ja, het is natuurlijk wel okay, maar men moet ook rekening houden met mensen die door bijvoorbeeld werk niet zonder auto kunnen in het weekend. Lijkt me reteirritant als je daardoor allerlei dingen moet regelen. Maar dat ben ik.quote:Op zondag 21 september 2008 17:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Kan toch een begin zijn. Ik vind het wel een goed signaal. Bovendien is het leuk, een keertje zo'n dag dat de straat van de kinderen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |