quote:Op woensdag 17 september 2008 15:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stuart voorbij, waar is die spamnicht gebleven? Die was opeens weg
Als je de 160 van mij veel vond, dan ken je Stuart nog nietquote:
Al tijden niet meer iig volgens mij...quote:Op woensdag 17 september 2008 15:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je de 160 van mij veel vond, dan ken je Stuart nog niet
Die ragt er rustig 700 per dag door, wekenlang
[Centraal] Fok!kers die in het niets verdwijnen #2quote:Op woensdag 17 september 2008 15:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stuart voorbij, waar is die spamnicht gebleven? Die was opeens weg
Whehe, heb je het paniekstukje in Metro gelezen vandaag?quote:Op woensdag 17 september 2008 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja thee. Gloeiend gevaarlijke thee.
gloeiende gloeiende ...quote:Op woensdag 17 september 2008 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja thee. Gloeiend gevaarlijke thee.
Nee, LL maakte me bangquote:Op woensdag 17 september 2008 15:59 schreef OA het volgende:
Whehe, heb je het paniekstukje in Metro gelezen vandaag?
Hoezo niet meer?quote:Op woensdag 17 september 2008 16:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gloeiende gloeiende ...
pff marc pm't niet meer.. hoppa meteen heb ik niets meer te doen
Ik wel 1 keerquote:Op woensdag 17 september 2008 16:04 schreef MPG het volgende:
Hoezo niet meer?
Ik heb je nog nooit gePMd
er bestaan meer leuke marcen hoorquote:Op woensdag 17 september 2008 16:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoezo niet meer?
Ik heb je nog nooit gePMd
nja met lol bereik je wel de meeste mensen maar tis idd niet grappigquote:Op woensdag 17 september 2008 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
wel een raar verhaal van die theeIk vind niet dat de brandwondenstichting zich met dat soort "grappigheid" zou moeten inlaten
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:05 schreef MPG het volgende:
#270 OA 33934
#282 Muck 33443
#290 Frutsel 33041
#294 MPG 32798
Ik zie de lol of de grap niet... Wordt er iets anders bedoeld dan?quote:Op woensdag 17 september 2008 16:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja met lol bereik je wel de meeste mensen maar tis idd niet grappig
Nja thee (of iig kokend water) is blijkbaar brandwonden-oorzaak nr 1quote:Op woensdag 17 september 2008 16:14 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zie de lol of de grap niet... Wordt er iets anders bedoeld dan?
Stuartquote:
Hij heeft zich vanmorgen al netjes gemeldquote:
Ik weet precies waar 'ie is, heb ik geen topic voor nodig om me dat af te vragenquote:Op woensdag 17 september 2008 15:54 schreef MPG het volgende:
[..]
[Centraal] Fok!kers die in het niets verdwijnen #2
Thee hoort heet te zijnquote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja thee (of iig kokend water) is blijkbaar brandwonden-oorzaak nr 1
tuurlijk is de thee niet zelf gevaarlijk.. maar nu willen ze grappig zijn door te zeggen dat thee gevaarlijk is ...
poging mislukt
Levensgevaarlijke toeiquote:
Heeft jou moeder je nooit blazen geleerd?quote:
ja maar ik lees niet echt terugquote:Op woensdag 17 september 2008 16:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij heeft zich vanmorgen al netjes gemeld
lomp.....quote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Levensgevaarlijke toeiaanklagen die hap
Heb jij het van je moeder geleerdquote:Op woensdag 17 september 2008 16:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heeft jou moeder je nooit blazen geleerd?
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb jij het van je moeder geleerd![]()
?
Blazen? ja hoor..quote:Op woensdag 17 september 2008 16:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb jij het van je moeder geleerd![]()
?
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Blazen? ja hoor..
Zuigen heb ik zelfstudie voor gedaan![]()
Ik vind zelfstudie eng, dus ik blijft liever ongeoefendquote:Op woensdag 17 september 2008 16:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Blazen? ja hoor..
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:40 schreef OA het volgende:
WDs.
En heb mn masterdiploma daarvanquote:Op woensdag 17 september 2008 16:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Blazen? ja hoor..
bewijzen willen wequote:Op woensdag 17 september 2008 16:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En heb mn masterdiploma daarvan![]()
jajaquote:Maar ik mag zo naar huis\
wanhopige goedmaakpoging
quote:
quote:
ik ookquote:
naaienquote:Op woensdag 17 september 2008 17:06 schreef DR34M3R het volgende:
ik heb ook geen zin meer, ik naai er zo ook uit
Nou, nou, nou, nou?quote:Op woensdag 17 september 2008 16:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet precies waar 'ie is, heb ik geen topic voor nodig om me dat af te vragen.
Eenschquote:
wat?quote:
je piem0lquote:Op woensdag 17 september 2008 17:42 schreef JortK het volgende:
Het is toch nog aardig snel.
kom maar weer brengenquote:
Veel langerquote:Op woensdag 17 september 2008 16:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Stuart. Die heeft Fok! volgens mij al ruim een jaar geleden de rug toegekeerd
.
Voor mij? Wat lief!quote:
WMzquote:
Kan een week duren, maar ik kom er aanquote:
Daar word ik altijd stil vanquote:Op woensdag 17 september 2008 17:57 schreef Fha het volgende:
Vandaag een dr phil waar ik echt stil van ben..
Mja maar nu stil omdat ik echt geschokt ben, geen kibbelende idioten vandaag.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar word ik altijd stil van
Jerry Springer was tenminste nog humor, maar verder het zelfde gezeik
Die hoeft niet aan de sonja bakker.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:57 schreef Fha het volgende:
Vandaag een dr phil waar ik echt stil van ben..
Springerquote:Op woensdag 17 september 2008 17:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar word ik altijd stil van
Jerry Springer was tenminste nog humor, maar verder het zelfde gezeik
Nee niet bepaald.. bleg.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die hoeft niet aan de sonja bakker.
Kibbelende idioten horen bij die show, dus die zijn er nu ookquote:Op woensdag 17 september 2008 17:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja maar nu stil omdat ik echt geschokt ben, geen kibbelende idioten vandaag.
Dan moet ik je toch echt teleur stellen vandaagquote:Op woensdag 17 september 2008 18:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kibbelende idioten horen bij die show, dus die zijn er nu ook
Je hebt het duidelijk wel eens gezienquote:Op woensdag 17 september 2008 18:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kibbelende idioten horen bij die show, dus die zijn er nu ook
Soms zap ik iid niet snel genoegquote:Op woensdag 17 september 2008 18:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt het duidelijk wel eens gezien
quote:Op woensdag 17 september 2008 18:01 schreef Kuukske het volgende:
Hoezo, wat is er bij Dr Phil? Praat me even bij. Ik ben nog aan het werk.
Anorexia extreme dus.quote:
WPzquote:
Wel een wespentaillequote:Op woensdag 17 september 2008 18:03 schreef Fha het volgende:
[..]
WPz
Een vrouwtje met een gigantische eetstoornis. Echt eng vind ik
Oh getverdemme.quote:
Jezus.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:08 schreef Pheno het volgende:
Het zuur van het augurkpot drinken als avondeten
Soms vreetbuien hebben van 10K kalorieen
En dan gaan kotsn tot je bloed/gal kotst
Toch houdt het een keer op.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:13 schreef Fha het volgende:
Bizar hoeveel een mensenlichaam kan hebben.
Zonde! Wat heb je?quote:Op woensdag 17 september 2008 18:15 schreef Fha het volgende:
Ik had gekookt en nu staat het koud te worden want ik heb eigenlijk geen honger hahaha
Spaghetti met gehaktsausquote:
quote:
Lekkerquote:
Oke nu krijg ik door jou toch maar honger hahahquote:
Graag gedaan.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:22 schreef Fha het volgende:
Oke nu krijg ik door jou toch maar honger hahah
Hé Fleske!quote:Op woensdag 17 september 2008 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga zo ook maar eens wat instant noodles in een pan mikken
quote:Op woensdag 17 september 2008 18:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé Fleske!. Hoe is het met de knie?
Aai d'rover.quote:
Als je Kuukske even laat praten heb je zo wel hongerquote:
Hèhè.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:07 schreef Fha het volgende:
Als je Kuukske even laat praten heb je zo wel honger
Doe maarquote:Op woensdag 17 september 2008 19:05 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Goedenavond mensen, ben wat aan het fotoshoppen voor vanavond. Willen jullie hem straks zien?
Kippepoten, aardappelwafeltjes, groente en pindasaus.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:26 schreef Fha het volgende:
Wat maak je?
En wat eet jíj?quote:
Lekkuuuur!quote:Op woensdag 17 september 2008 19:27 schreef marcb1974 het volgende:
Kippepoten, aardappelwafeltjes, groente en pindasaus.
crossposten ftwquote:Op woensdag 17 september 2008 19:34 schreef Kuukske het volgende:
Dat zei ik in de Lounge al tegen je!
Ik zelf ook niet, vandaar dat ik ook alleen even ga fietsenquote:Op woensdag 17 september 2008 19:36 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind het wel laat om te sporten. Ik kan dat nooit hoor.. om half 8 nog sporten.
Daarom ga ik altijd rond een uur of 10/11 sochtendsquote:Op woensdag 17 september 2008 19:36 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind het wel laat om te sporten. Ik kan dat nooit hoor.. om half 8 nog sporten.
Had ik die luxe maar.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:38 schreef Fha het volgende:
Daarom ga ik altijd rond een uur of 10/11 sochtendssavonds doe ik het toch niet..
Succes jort
Welk kind, van welke reclame?quote:Op woensdag 17 september 2008 18:17 schreef Pheno het volgende:
Mag dat kind van die reclame dood?
Doen we er voor jou toch iets anders bijquote:Op woensdag 17 september 2008 19:31 schreef Kuukske het volgende:
Alleen de pindasaus is wat minder.
Like duh.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:05 schreef Fha het volgende:
"het gaat hier alleen maar over geld geld geld"
Welkom in de 2e kamer mevrouw
Helaas heb ik gemist welke naam bij dit zeer heldere licht hoortquote:
Aaahw zieltjequote:
OVquote:Op woensdag 17 september 2008 20:45 schreef OA het volgende:
Weer oneindig lang onderweg geweest om thuis te komen...![]()
Boot van 16 en 18 uur zou niet varen, maar die van 17u kennelijk ook niet...Vraagt een van mijn medereizigers naar de reden, krijgt ie geen antwoord. Vraagt ie het nogmaals, wordt hij afgeblaft...
![]()
Kut OV![]()
Nog 1 dag en daarna heb ik de auto een paar dagen. Vervolgens is het vakantie en daarna is schoonOA weer terug.
Je zou het posten!quote:Op woensdag 17 september 2008 20:28 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Zo, ben klaar met fotoshoppen, fieuw.
quote:
Ondankbare hondenquote:Op woensdag 17 september 2008 20:53 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Al mijn werk voor niets gedaan. [17 september 2008] Tussenstanden Champions League E-F-G-H
Ik doe er eigenlijk nooit suiker bijquote:Op woensdag 17 september 2008 20:54 schreef DaMart het volgende:
Thee zonder suiker.
Thee met suiker.
Ik altijd, zonder vind ik het gewoon niet lekkerquote:Op woensdag 17 september 2008 20:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik doe er eigenlijk nooit suiker bij
quote:Op woensdag 17 september 2008 20:53 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Al mijn werk voor niets gedaan. [17 september 2008] Tussenstanden Champions League E-F-G-H
En gelijk heb je! Thee met suiker ftwquote:Op woensdag 17 september 2008 20:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik altijd, zonder vind ik het gewoon niet lekker.
Ultimate p0wn van vandaag denk ik wel.quote:
Goede thee behoeft geen suiker.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:57 schreef Fha het volgende:
[..]
En gelijk heb je! Thee met suiker ftw
Ik drink enkel groene thee.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:00 schreef Pheno het volgende:
Earl grey of zo wel, maar die zooi van PW zuip ik niet.
Dat wel, maar als nog zijn het ondankbare honden...quote:Op woensdag 17 september 2008 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ultimate p0wn van vandaag denk ik wel.
Doe er iets aan.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:01 schreef OA het volgende:
[..]
Dat wel, maar als nog zijn het ondankbare honden...
Gelijk hebben ze.quote:
Netjesquote:Op woensdag 17 september 2008 19:49 schreef Pheno het volgende:
Zo, boodschappen gedaan:
Voor MPG: ongeveer witte huis. En dan met een grote boodschappentas. Who needs sport?
Nee.quote:
Oeg, goed idee Jortquote:
Pics or it didn't happenquote:Op woensdag 17 september 2008 20:28 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Zo, ben klaar met fotoshoppen, fieuw.
Whehequote:Op woensdag 17 september 2008 20:45 schreef OA het volgende:
Weer oneindig lang onderweg geweest om thuis te komen...![]()
Boot van 16 en 18 uur zou niet varen, maar die van 17u kennelijk ook niet...Vraagt een van mijn medereizigers naar de reden, krijgt ie geen antwoord. Vraagt ie het nogmaals, wordt hij afgeblaft...
![]()
Kut OV![]()
Nog 1 dag en daarna heb ik de auto een paar dagen. Vervolgens is het vakantie en daarna is schoonOA weer terug.
En dan niet verder lezen zodat hij merkt dat er pics zijn. Bad MPG.quote:
quote:
Eensquote:
MPG vraagt graag naar de bekende weg, onder het mom van postopkrikken mosterd-maaltijdquote:Op woensdag 17 september 2008 21:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan niet verder lezen zodat hij merkt dat er pics zijn. Bad MPG.
quote:
Gezien.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan niet verder lezen zodat hij merkt dat er pics zijn. Bad MPG.
KWOOTVERKLOOTERTquote:
Whehehe, en dan ben jij de quoteverkloterquote:
Bustedquote:Op woensdag 17 september 2008 21:12 schreef OA het volgende:
[..]
MPG vraagt graag naar de bekende weg, onder het mom van postopkrikken mosterd-maaltijd
Jij bent er ook een hoorquote:Op woensdag 17 september 2008 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Whehehe, en dan ben jij de quoteverkloter
Shit, bustedquote:
Allemaal handwerk deze selectie.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:15 schreef Pheno het volgende:
Goed scriptje.
Leuke bhquote:
Hou es op met je buurmeisje te spammenquote:
OAdin is er zeker nietquote:Op woensdag 17 september 2008 21:18 schreef OA het volgende:
Doe eens zonder bovenstukje. Iedereen die nu werkt en een baas achter zich heeft staan, is toch al pwnd.
quote:
Werk?quote:Op woensdag 17 september 2008 21:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hou es op met je buurmeisje te spammen
Als de sluiting ook maar gemakkelijk is.quote:
quote:
Jawel hoor, maar die kijkt tvquote:
Ik heb een jochie in mijn klas die nog steeds test of de sluitingen van de bh's van de meiden in de klas makkelijk zijnquote:Op woensdag 17 september 2008 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als de sluiting ook maar gemakkelijk is.
Faal als de meiden hem slaan, als ze het toelaten is het niet faal te noemenquote:Op woensdag 17 september 2008 21:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb een jochie in mijn klas die nog steeds test of de sluitingen van de bh's van de meiden in de klas makkelijk zijndan ben je 20 ofzo..
faal.
Wel faal als dat nog steeds het hoogtepunt van je dag is..quote:Op woensdag 17 september 2008 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Faal als de meiden hem slaan, als ze het toelaten is het niet faal te noemen
quote:Op woensdag 17 september 2008 21:21 schreef JortK het volgende:
[..]
Weet ze trouwens al dat je op Fok zit?
En heeft hij jouw sluiting al opengekregen?quote:Op woensdag 17 september 2008 21:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb een jochie in mijn klas die nog steeds test of de sluitingen van de bh's van de meiden in de klas makkelijk zijndan ben je 20 ofzo..
faal.
Maar dat hoofd.....Bend over....quote:
Ja, maar wát een kutkopquote:
Beetje jammer van die rotkopquote:
Tja als hij er nog op gaat spuiten ook wel.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Wel faal als dat nog steeds het hoogtepunt van je dag is..
Haha gatver hou maar op hahahquote:Op woensdag 17 september 2008 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja als hij er nog op gaat spuiten ook wel.
quote:
quote:
quote:
quote:
Russischquote:
In dit geval wel jaquote:
quote:
quote:
quote:
Ik heb van die glazen die niet heet worden aan de buitenkant!quote:
Wat heb dat met koude thee te makenquote:Op woensdag 17 september 2008 21:29 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb van die glazen die niet heet worden aan de buitenkant!
Bij alle meiden in de klas tijdens colleges? Dan nogquote:
Ik val niet op blond.quote:
Goede reden.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik val niet op blond.
Hoe lang duren die college's?quote:Op woensdag 17 september 2008 21:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Bij alle meiden in de klas tijdens colleges? Dan nogZelfde antwoord voor Ph
Dan blijf ik wel tussen de tieten van mijn vrouw.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Bij alle meiden in de klas tijdens colleges? Dan nogZelfde antwoord voor Ph
quote:Op woensdag 17 september 2008 21:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik val niet op blond.
tinypic?quote:
Hangt er van af. Soms een uur, soms 2,5. of iets daar tussen in.quote:
En hoeveel vrouwen zitten er in je klas?quote:Op woensdag 17 september 2008 21:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Hangt er van af. Soms een uur, soms 2,5. of iets daar tussen in.
Ik niet. En dat is jammer.quote:
Die is 12 ofzo man!quote:
16. maar bij grote colleges hebben we met alle studenten van de opleiding les.. dus dan zijn het er een stuk of.. 150? en ja die probeert hij allemaalquote:Op woensdag 17 september 2008 21:35 schreef JortK het volgende:
[..]
En hoeveel vrouwen zitten er in je klas?
Dit soort fotos makenquote:Op woensdag 17 september 2008 21:36 schreef JortK het volgende:
WTF moet je met je motor in de huiskamer
[ afbeelding ]
WHo cares? neucken.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:36 schreef JortK het volgende:
WTF moet je met je motor in de huiskamer
[ afbeelding ]
12 en zulke tieten. Ik weet dat meisjes steeds jonger vrouw worden, maar dit....quote:
Goed materiaal voor Russisch.quote:
Lang leve de push up bhquote:Op woensdag 17 september 2008 21:38 schreef OA het volgende:
[..]
12 en zulke tieten. Ik weet dat meisjes steeds jonger vrouw worden, maar dit....
Kansloos... maar lukt het weleens?quote:Op woensdag 17 september 2008 21:36 schreef Fha het volgende:
[..]
16. maar bij grote colleges hebben we met alle studenten van de opleiding les.. dus dan zijn het er een stuk of.. 150? en ja die probeert hij allemaal
Niet zo als je 12 bent...quote:
Hij krijgt ze wel eens los ja, om vervolgens een mep voor zn kop te krijgenquote:
12 moet mij wel lukken om onder te spuiten in 2,5-3 uur.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:36 schreef Fha het volgende:
[..]
16. maar bij grote colleges hebben we met alle studenten van de opleiding les.. dus dan zijn het er een stuk of.. 150? en ja die probeert hij allemaal
Dat is prima mogelijk hoorquote:
Dan moet die er meer liefde in stoppen.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij krijgt ze wel eens los ja, om vervolgens een mep voor zn kop te krijgen
Dat zou zo zijn als Gerard Joling naakt werd gepostquote:Op woensdag 17 september 2008 21:38 schreef JortK het volgende:
Het gaat echt helemaal de verkeerde kant op dit topic
En terechtquote:Op woensdag 17 september 2008 21:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij krijgt ze wel eens los ja, om vervolgens een mep voor zn kop te krijgen
Ouwe geilpijpquote:Op woensdag 17 september 2008 21:18 schreef OA het volgende:
Doe eens zonder bovenstukje. Iedereen die nu werkt en een baas achter zich heeft staan, is toch al pwnd.
fapfapfap?quote:
Doe het niet.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou zo zijn als Gerard Joling naakt werd gepost
Magnetronquote:
Eigen ervaring?quote:
Nee vriendinnenquote:
* Pheno browses his privat collection...quote:
Kleine moeite om effe nieuw water te koken?quote:
Wat is daar zo erg aan?quote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 21:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee vriendinnenhet heeft mij nooit echt bezig gehouden, bomen klimmen is heul wel leuker
Ik heb geen collection pics. Of filmpjes ftm.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:42 schreef OA het volgende:
[..]
* Pheno browses his privat collection...
Ik bedoel zulke grote borsten op je 12e...quote:Op woensdag 17 september 2008 21:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee vriendinnenhet heeft mij nooit echt bezig gehouden, bomen klimmen is heul wel leuker
Already Busy!quote:Op woensdag 17 september 2008 21:42 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Kleine moeite om effe nieuw water te koken?
druk bezig met tieten posten en dus geen tijd om nieuwe thee te zetten?quote:
Genuked waterquote:
met of zonder gebruik van push up?quote:Op woensdag 17 september 2008 21:43 schreef OA het volgende:
[..]
Ik bedoel zulke grote borsten op je 12e...
Waterkoker staat al aanquote:Op woensdag 17 september 2008 21:44 schreef Fha het volgende:
[..]
druk bezig met tieten posten en dus geen tijd om nieuwe thee te zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |