Ow daar had ik niet naar gekeken.quote:
Ik welquote:Op woensdag 17 september 2008 19:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow daar had ik niet naar gekeken.
Weg uit Limburg zou ook nog kunnen.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij paps en mams staan nog patiobungalows en appartementen te huur
Timquote:Op woensdag 17 september 2008 19:39 schreef es70 het volgende:
Tsk... Die herkennen niet eens een gouden ei zeg...
Hier staat ook nog wel wat te koopquote:Op woensdag 17 september 2008 19:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weg uit Limburg zou ook nog kunnen.![]()
Neh, denk wel meer richting Geleen/Sittard.
Alle lichten uit, dikke trui aanquote:Op woensdag 17 september 2008 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, wat instant noodles op die ik nog had liggen. Ik mag wel op water en brood als ik nog een huisje wil kopen ergens
Nouja, die levert ook warmte natuurlijkquote:
Ik kan niet kopen.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hier staat ook nog wel wat te koop
Gewoon de accu gebruiken zonder netsnoer thuis. En op je werk weer opladenquote:
Hier is ook wat te huurquote:
Hoezo "kan" je niet kopen? Kan dat ook al?quote:
Daar ga ik wel vanuit.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hier is ook wat te huur
Alleen liggen de prijzen hier wat hoger geloof ik
Aangezien ik nog een huis op mijn naam heb staan, kan ik niet nog een hypotheek op mijn naam krijgen.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo "kan" je niet kopen? Kan dat ook al?
Nouja, de prijzen mogen hier best wat omlaag eigenlijkquote:
En je kids verdienen nog niet genoeg?quote:Aangezien ik nog een huis op mijn naam heb staan, kan ik niet nog een hypotheek op mijn naam krijgen.
Oh zo. Ook lekker geregeldquote:Op woensdag 17 september 2008 20:22 schreef Bengeltje het volgende:
Aangezien ik nog een huis op mijn naam heb staan, kan ik niet nog een hypotheek op mijn naam krijgen.
Waarom zouden die omlaag moeten, de mensen betalen toch??quote:Op woensdag 17 september 2008 20:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nouja, de prijzen mogen hier best wat omlaag eigenlijk
[..]
En je kids verdienen nog niet genoeg?
Met wederzijds goed overleg.quote:
Maar even wachten nog dusquote:Op woensdag 17 september 2008 20:30 schreef Bengeltje het volgende:
Met wederzijds goed overleg.Het gaat wel veranderen, maar nu nog niet.
Ja, maar dat wil ik niet betalenquote:Op woensdag 17 september 2008 20:30 schreef Bengeltje het volgende:
Waarom zouden die omlaag moeten, de mensen betalen toch??
Hoezo helaasquote:Mijn oudste gaat eerdaags wat verdienen.(helaas mag hij het van me houden.
)
Ja en dan lekker rondkijken naar een eigen huisje.quote:
Wat boeit dat nu .quote:
Helaas voor mij, ik heb er niets aan.quote:Hoezo helaas
Ik wil ook wel een keer het huis uitquote:
Nouja, dan gaat ie minder bij jou zeuren om geldquote:Helaas voor mij, ik heb er niets aan. [ afbeelding ]
Ego-boost nodig?quote:
Dat zou misschien wel eens tijd worden ja.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een keer het huis uit
Maar om dan helemaal naar de uithoeken te gaan verhuizen omdat het daar goedkoop wonen is?
Hij zeurt bij mij niet om geld, het zakgeld krijgt hij van zijn pa, de jongste krijgt het zakgeld van mij.quote:Nouja, dan gaat ie minder bij jou zeuren om geld
Neuh.quote:
quote:
Nou zegquote:Op woensdag 17 september 2008 20:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat zou misschien wel eens tijd worden ja.![]()
Nouja, het noorden, oosten en zuiden zijn wel goedkoper, en voor mij is dat een uithoek jaquote:Uithoek.Nee met z'n allen op een kluitje dat is lekker.
En wat gaat je oudste doen dan? Krantenwijk ofzo?quote:Hij zeurt bij mij niet om geld, het zakgeld krijgt hij van zijn pa, de jongste krijgt het zakgeld van mij.
Met mijn vrouw, niet met jouquote:
kquote:Op woensdag 17 september 2008 20:51 schreef Pheno het volgende:
Maar hoi is ook zo afgezaagd.
Je alfabet is wat anders dan die van mij.quote:
ja?quote:Op woensdag 17 september 2008 20:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je alfabet is wat anders dan die van mij.
Halloquote:Op woensdag 17 september 2008 21:00 schreef azoee het volgende:
euhhh hoii.. (A) ?
quote:Op woensdag 17 september 2008 21:00 schreef azoee het volgende:
euhhh hoii.. (A) ?
quote:
Ik zei MISSCHIENNNNNNNNNNNquote:
O? En het huis is ook te koop?quote:Nouja, het noorden, oosten en zuiden zijn wel goedkoper, en voor mij is dat een uithoek ja
Als ik genoeg geld heb weet ik al welk huis ik ga kopen
Yep. Is nogal lastig hier, moest hij toch wel een dik jaar op wachten. Maar nu heeft hij er een.quote:En wat gaat je oudste doen dan? Krantenwijk ofzo?
Eens. Oh wacht, ik zei het dan ook.quote:
We hebben het over van alles en nog wat. En gewoon kijken of je ergens over mee kan lullen, dat werkt het best.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:02 schreef azoee het volgende:
alles goed mensen?
Ben hier pas nieuwdus ik weet niet hoe alles precies in elkaar zit, en waar jullie het over hebben in deze topic..
'quote:Op woensdag 17 september 2008 21:02 schreef azoee het volgende:
alles goed mensen?
Ben hier pas nieuwdus ik weet niet hoe alles precies in elkaar zit, en waar jullie het over hebben in deze topic..
Ik heb geen bier nodigquote:Op woensdag 17 september 2008 21:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
'
Zoals in elk topic op fok, willen de mannen tieten en bier.
euh.. okequote:Op woensdag 17 september 2008 21:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
'
Maar wel tieten en tongen.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen bier nodig
Dat heb ik al zeker een ruim jaar niet meer op. Al denk ik zelfs al twee jaar niet
Ik hoef geen bierquote:Op woensdag 17 september 2008 21:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
'
Daar had ik het niet over, ik ontkracht je stelling.quote:
Iedereen beschuldigt mij er van als ik 'quote:Op woensdag 17 september 2008 21:02 schreef Bengeltje het volgende:
Hoezo heeft Pheno last van hormonen?![]()
Hangt wel in de lucht vandaag zeg.
okquote:Ik zei MISSCHIENNNNNNNNNNN
Neequote:O? En het huis is ook te koop?
Dan werd het wel tijd jaquote:Yep. Is nogal lastig hier, moest hij toch wel een dik jaar op wachten. Maar nu heeft hij er een.
Fles lust er wel wat van.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:08 schreef azoee het volgende:
Haha, wilt er dan echt niemand bier?
quote:
Even doorsparenquote:Op woensdag 17 september 2008 21:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
Het gaat dan om dit stulpje
Met tuin enzo natuurlijk
Ik zei toch ook als ik het geld hadquote:
Daar zijn slowchats niet altijd voor bedoeldquote:Op woensdag 17 september 2008 21:14 schreef azoee het volgende:
euhh oke
maar ja, nog wat boeiends te melden? iemand?
FLes.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:08 schreef azoee het volgende:
Haha, wilt er dan echt niemand bier?
Dat kan jij helemaal niet.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar had ik het niet over, ik ontkracht je stelling.
Ja maar jij bent ook altijdquote:Op woensdag 17 september 2008 21:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
Iedereen beschuldigt mij er van als ik ',
,
,
' enzo post
Komt hij weer eens buiten.quote:Dan werd het wel tijd ja
Je moet wensen blijven houden, anders zou het leven ook saai zijn.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik zei toch ook als ik het geld had
quote:Op woensdag 17 september 2008 21:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
Daar zijn slowchats niet altijd voor bedoeld
quote:
Gaat ie bij jou in de buurt lopen?quote:Komt hij weer eens buiten.
preciesquote:Op woensdag 17 september 2008 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je moet wensen blijven houden, anders zou het leven ook saai zijn.
gewoon slap ouwehoerenquote:
Onzin, of wat er in je op komt. Gooi het in de groep, wie weet reageert er iemand.quote:
Qutie.quote:
Nee, bij zijn pa. Kan die meehelpen.quote:Gaat ie bij jou in de buurt lopen?
Ik heb weinig wensen op het moment. Maar gelukkig nog wel een paar.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
precies
heb al een leuk wensenlijstje opgesteld
Alleen ik denk niet dat ik daar de helft van af kan halen de komende 5 jaar
OOOOEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op woensdag 17 september 2008 21:17 schreef Troel het volgende:
* Still loving qu*
Vrij naar The Scorpions
qu fapt er op.quote:
Bengels!quote:
Heb je idd goed geregeld!quote:Nee, bij zijn pa. Kan die meehelpen.Goed geregeld.
Niet klagen over buikpijn straksquote:
*netjes gaat zitten*quote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 21:17 schreef Troel het volgende:
* Still loving qu*
Vrij naar The Scorpions
Alleen kan die vent niet zingenquote:
De megaspamz0r.quote:
Moet jij nodig zeggen met je 500 posts op een dag afeglopen weekquote:
Maar wel allemaal kwaliteitsposts.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen met je 500 posts op een dag afeglopen week
Dat waren geen loze kwartettenquote:Op woensdag 17 september 2008 21:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen met je 500 posts op een dag afeglopen week
netzoals die van jou?quote:Op woensdag 17 september 2008 21:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Maar wel allemaal kwaliteitsposts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |