Geen huishoudelijke taken doen dusquote:Op woensdag 17 september 2008 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet ik veelMaar goed, ik ben wel aan het werk gewoon
Niet geheel onbelangrijkquote:Op woensdag 17 september 2008 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee
Naja, misschien wat koken vanavond dus
Jaquote:Op woensdag 17 september 2008 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Inderdaad. Want zonder eten ga je dooodt
OH NOES!!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Inderdaad. Want zonder eten ga je dooodt
Neequote:
nouja, het enige verschil is dat we er nu niet zo veel plezier aan over hebben gehoudenquote:Op woensdag 17 september 2008 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neejij bent in de war met "we hebben genaaid"
Nou dat weet je niet natuurlijkquote:Op woensdag 17 september 2008 14:42 schreef qu63 het volgende:
nouja, het enige verschil is dat we er nu niet zo veel plezier aan over hebben gehouden
Oquote:Op woensdag 17 september 2008 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neejij bent in de war met "we hebben genaaid"
nah, dat denk ik nietquote:Op woensdag 17 september 2008 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat weet je niet natuurlijkMisschien is het wel een afschuwelijke traumatische rot-ervaring om met Tally te naaien.
Oh, daar gaan de hormonen weer.quote:
Dat zou wel verklaren waarom ze terug blijven komen.. Die willen natuurlijk het hoofdstuk afsluiten..quote:Op woensdag 17 september 2008 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat weet je niet natuurlijkMisschien is het wel een afschuwelijke traumatische rot-ervaring om met Tally te naaien.
Ik leef.. En daar houden we het ff opquote:
Dan ga ik niet naar jou toequote:Op woensdag 17 september 2008 14:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat zou wel verklaren waarom ze terug blijven komen.. Die willen natuurlijk het hoofdstuk afsluiten..
Moest vast van de psychEn ik maar denken dat ik zo goed was
![]()
Ach ik ben er eens geweest.. En ik denk dat die man gekker van mij werd dan ik normaler door hem ofzoquote:Op woensdag 17 september 2008 14:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan ga ik niet naar jou toe
Ben blij dat ik van dat gezeur af ben!
quote:Op woensdag 17 september 2008 14:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach ik ben er eens geweest.. En ik denk dat die man gekker van mij werd dan ik normaler door hem ofzo
Ja hequote:Op woensdag 17 september 2008 15:34 schreef Kuukske het volgende:
Wat een drukte vandaag.
Daarom begin ik er maar niet eens aanquote:Op woensdag 17 september 2008 14:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach ik ben er eens geweest.. En ik denk dat die man gekker van mij werd dan ik normaler door hem ofzo
Na een paar bezoeken was ik het ook wel zatquote:Op woensdag 17 september 2008 16:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Daarom begin ik er maar niet eens aan.
quote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 17:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Qutie![]()
[..]Sorry dat ik het vroeg.
Tis goed Yns.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis gewoon een verdomd lastige situatie
quote:
Nee, das een kip, dit zijn kipjes:quote:
Dan zouquote:Op woensdag 17 september 2008 17:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nee, das een kip, dit zijn kipjes:![]()
![]()
Hoogwaardig niveau van gesprekken. Immer.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:52 schreef Kuukske het volgende:
Zo, weer gezeteld. Hoe is het hier?
Aha. Nou, dan pak ik er even wat drinken bij.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:54 schreef Pheno het volgende:
Hoogwaardig niveau van gesprekken. Immer.
Zoals het op fok betaamt.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoogwaardig niveau van gesprekken. Immer.
eigenlijk zijn dit ook kipjesquote:Op woensdag 17 september 2008 17:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zougeen kip zijn, maar een kipje.
Tallybabe, komt toch maar zelden hier. Dat kipje zit vaker op andere plaatsen.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
eigenlijk zijn dit ook kipjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HUP HOCKEYEN JIJ!!!quote:Op woensdag 17 september 2008 18:08 schreef Ynske het volgende:
heeft iemand een pakje zin voor me?
moet strakjes gaan hockeyen maar t blijven hangen lokt ook zo lekker
Die zit vaak op stok geloof ik.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tallybabe, komt toch maar zelden hier. Dat kipje zit vaker op andere plaatsen.
Ah. Ik dus.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:10 schreef Kuukske het volgende:
Da's Rancid. Voor de niet-weters.
Ik zie het!!!quote:
Maakt dat wat uit?quote:Op woensdag 17 september 2008 18:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tallybabe, komt toch maar zelden hier. Dat kipje zit vaker op andere plaatsen.
Ik heb wel andere pakjes voor jequote:Op woensdag 17 september 2008 18:08 schreef Ynske het volgende:
heeft iemand een pakje zin voor me?
moet strakjes gaan hockeyen maar t blijven hangen lokt ook zo lekker
quote:
quote:
quote:Maar verder wat Kuuk zegt:
[..]
Je hebt nog geen huishoudelijk werk verricht vandaag?quote:
Als sla je me dood, maar doe dat maar nietquote:Op woensdag 17 september 2008 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Welke hypotheek moet ik nemen?
Geen beleggingshypotheek.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Welke hypotheek moet ik nemen?
hebt die zoveel geld dan?quote:Op woensdag 17 september 2008 18:41 schreef Kuukske het volgende:
Ga je verhuizen Fles?
Weet ik veel.quote:
Das wel de bedoeling hequote:Op woensdag 17 september 2008 18:41 schreef Kuukske het volgende:
Ga je verhuizen Fles?
Dan moet je welquote:Op woensdag 17 september 2008 18:48 schreef Ynske het volgende:
owja had nieuwe hockeyschoenen gekocht
Hm, praat me eens bij?quote:
Ik ook niet.quote:
Dat schiet lekker op danquote:
Gewoon, ik wil weg hier. Snel.quote:
Mja, Utrecht e.o. is ook niet echt goedkoop hequote:Op woensdag 17 september 2008 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, ik wil weg hier. Snel.
alleen wat ik allemaal zo zie daar word ik niet blij van.
maar heb je daar t geld voor en heb je al wat op t oog?quote:Op woensdag 17 september 2008 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, ik wil weg hier. Snel.
alleen wat ik allemaal zo zie daar word ik niet blij van.
owquote:Op woensdag 17 september 2008 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
zo ver ben ik nog niet eens. Ik had het om te beginnen over maandlasten.
quote:Op woensdag 17 september 2008 18:59 schreef Bengeltje het volgende:
Ik wil ook weer verhuizen.![]()
Er wonen helemaal geen gezellige (behalve ikzelf natuurlijk.) hier.
bij paps en mams staan nog patiobungalows en appartementen te huurquote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 18:08 schreef Kuukske het volgende:
Pķk pķk pķk.
Het bronzen ei?quote:
Dat ziet er niet uit als goud.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:26 schreef JortK het volgende:
Het gouden ei.
Dan laat je je hoofd thuis.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:31 schreef JortK het volgende:
Ik wil ook naar de sportschool, maar me hoofd wil niet
De filename welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |