Tallybabe, komt toch maar zelden hier. Dat kipje zit vaker op andere plaatsen.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
eigenlijk zijn dit ook kipjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HUP HOCKEYEN JIJ!!!quote:Op woensdag 17 september 2008 18:08 schreef Ynske het volgende:
heeft iemand een pakje zin voor me?
moet strakjes gaan hockeyen maar t blijven hangen lokt ook zo lekker
Die zit vaak op stok geloof ik.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tallybabe, komt toch maar zelden hier. Dat kipje zit vaker op andere plaatsen.
Ah. Ik dus.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:10 schreef Kuukske het volgende:
Da's Rancid. Voor de niet-weters.
Ik zie het!!!quote:
Maakt dat wat uit?quote:Op woensdag 17 september 2008 18:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tallybabe, komt toch maar zelden hier. Dat kipje zit vaker op andere plaatsen.
Ik heb wel andere pakjes voor jequote:Op woensdag 17 september 2008 18:08 schreef Ynske het volgende:
heeft iemand een pakje zin voor me?
moet strakjes gaan hockeyen maar t blijven hangen lokt ook zo lekker
quote:
quote:
quote:Maar verder wat Kuuk zegt:
[..]
Je hebt nog geen huishoudelijk werk verricht vandaag?quote:
Als sla je me dood, maar doe dat maar nietquote:Op woensdag 17 september 2008 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Welke hypotheek moet ik nemen?
Geen beleggingshypotheek.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Welke hypotheek moet ik nemen?
hebt die zoveel geld dan?quote:Op woensdag 17 september 2008 18:41 schreef Kuukske het volgende:
Ga je verhuizen Fles?
Weet ik veel.quote:
Das wel de bedoeling hequote:Op woensdag 17 september 2008 18:41 schreef Kuukske het volgende:
Ga je verhuizen Fles?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |