Dat zou misschien wel eens tijd worden ja.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een keer het huis uit
Maar om dan helemaal naar de uithoeken te gaan verhuizen omdat het daar goedkoop wonen is?
Hij zeurt bij mij niet om geld, het zakgeld krijgt hij van zijn pa, de jongste krijgt het zakgeld van mij.quote:Nouja, dan gaat ie minder bij jou zeuren om geld
Neuh.quote:
quote:
Nou zegquote:Op woensdag 17 september 2008 20:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat zou misschien wel eens tijd worden ja.![]()
Nouja, het noorden, oosten en zuiden zijn wel goedkoper, en voor mij is dat een uithoek jaquote:Uithoek.Nee met z'n allen op een kluitje dat is lekker.
En wat gaat je oudste doen dan? Krantenwijk ofzo?quote:Hij zeurt bij mij niet om geld, het zakgeld krijgt hij van zijn pa, de jongste krijgt het zakgeld van mij.
Met mijn vrouw, niet met jouquote:
kquote:Op woensdag 17 september 2008 20:51 schreef Pheno het volgende:
Maar hoi is ook zo afgezaagd.
Je alfabet is wat anders dan die van mij.quote:
ja?quote:Op woensdag 17 september 2008 20:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je alfabet is wat anders dan die van mij.
Halloquote:Op woensdag 17 september 2008 21:00 schreef azoee het volgende:
euhhh hoii.. (A) ?
quote:Op woensdag 17 september 2008 21:00 schreef azoee het volgende:
euhhh hoii.. (A) ?
quote:
Ik zei MISSCHIENNNNNNNNNNNquote:
O? En het huis is ook te koop?quote:Nouja, het noorden, oosten en zuiden zijn wel goedkoper, en voor mij is dat een uithoek ja
Als ik genoeg geld heb weet ik al welk huis ik ga kopen
Yep. Is nogal lastig hier, moest hij toch wel een dik jaar op wachten. Maar nu heeft hij er een.quote:En wat gaat je oudste doen dan? Krantenwijk ofzo?
Eens. Oh wacht, ik zei het dan ook.quote:
We hebben het over van alles en nog wat. En gewoon kijken of je ergens over mee kan lullen, dat werkt het best.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:02 schreef azoee het volgende:
alles goed mensen?
Ben hier pas nieuwdus ik weet niet hoe alles precies in elkaar zit, en waar jullie het over hebben in deze topic..
'quote:Op woensdag 17 september 2008 21:02 schreef azoee het volgende:
alles goed mensen?
Ben hier pas nieuwdus ik weet niet hoe alles precies in elkaar zit, en waar jullie het over hebben in deze topic..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |