Zonde! Wat heb je?quote:Op woensdag 17 september 2008 18:15 schreef Fha het volgende:
Ik had gekookt en nu staat het koud te worden want ik heb eigenlijk geen honger hahaha
Spaghetti met gehaktsausquote:
quote:
Lekkerquote:
Oke nu krijg ik door jou toch maar honger hahahquote:
Graag gedaan.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:22 schreef Fha het volgende:
Oke nu krijg ik door jou toch maar honger hahah
Hé Fleske!quote:Op woensdag 17 september 2008 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga zo ook maar eens wat instant noodles in een pan mikken
quote:Op woensdag 17 september 2008 18:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé Fleske!. Hoe is het met de knie?
Aai d'rover.quote:
Als je Kuukske even laat praten heb je zo wel hongerquote:
Hèhè.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:07 schreef Fha het volgende:
Als je Kuukske even laat praten heb je zo wel honger
Doe maarquote:Op woensdag 17 september 2008 19:05 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Goedenavond mensen, ben wat aan het fotoshoppen voor vanavond. Willen jullie hem straks zien?
Kippepoten, aardappelwafeltjes, groente en pindasaus.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:26 schreef Fha het volgende:
Wat maak je?
En wat eet jíj?quote:
Lekkuuuur!quote:Op woensdag 17 september 2008 19:27 schreef marcb1974 het volgende:
Kippepoten, aardappelwafeltjes, groente en pindasaus.
crossposten ftwquote:Op woensdag 17 september 2008 19:34 schreef Kuukske het volgende:
Dat zei ik in de Lounge al tegen je!
Ik zelf ook niet, vandaar dat ik ook alleen even ga fietsenquote:Op woensdag 17 september 2008 19:36 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind het wel laat om te sporten. Ik kan dat nooit hoor.. om half 8 nog sporten.
Daarom ga ik altijd rond een uur of 10/11 sochtendsquote:Op woensdag 17 september 2008 19:36 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind het wel laat om te sporten. Ik kan dat nooit hoor.. om half 8 nog sporten.
Had ik die luxe maar.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:38 schreef Fha het volgende:
Daarom ga ik altijd rond een uur of 10/11 sochtendssavonds doe ik het toch niet..
Succes jort
Welk kind, van welke reclame?quote:Op woensdag 17 september 2008 18:17 schreef Pheno het volgende:
Mag dat kind van die reclame dood?
Doen we er voor jou toch iets anders bijquote:Op woensdag 17 september 2008 19:31 schreef Kuukske het volgende:
Alleen de pindasaus is wat minder.
Like duh.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:05 schreef Fha het volgende:
"het gaat hier alleen maar over geld geld geld"
Welkom in de 2e kamer mevrouw
Helaas heb ik gemist welke naam bij dit zeer heldere licht hoortquote:
Aaahw zieltjequote:
OVquote:Op woensdag 17 september 2008 20:45 schreef OA het volgende:
Weer oneindig lang onderweg geweest om thuis te komen...![]()
Boot van 16 en 18 uur zou niet varen, maar die van 17u kennelijk ook niet...Vraagt een van mijn medereizigers naar de reden, krijgt ie geen antwoord. Vraagt ie het nogmaals, wordt hij afgeblaft...
![]()
Kut OV![]()
Nog 1 dag en daarna heb ik de auto een paar dagen. Vervolgens is het vakantie en daarna is schoonOA weer terug.
Je zou het posten!quote:Op woensdag 17 september 2008 20:28 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Zo, ben klaar met fotoshoppen, fieuw.
quote:
Ondankbare hondenquote:Op woensdag 17 september 2008 20:53 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Al mijn werk voor niets gedaan. [17 september 2008] Tussenstanden Champions League E-F-G-H
Ik doe er eigenlijk nooit suiker bijquote:Op woensdag 17 september 2008 20:54 schreef DaMart het volgende:
Thee zonder suiker.
Thee met suiker.
Ik altijd, zonder vind ik het gewoon niet lekkerquote:Op woensdag 17 september 2008 20:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik doe er eigenlijk nooit suiker bij
quote:Op woensdag 17 september 2008 20:53 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Al mijn werk voor niets gedaan. [17 september 2008] Tussenstanden Champions League E-F-G-H
En gelijk heb je! Thee met suiker ftwquote:Op woensdag 17 september 2008 20:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik altijd, zonder vind ik het gewoon niet lekker.
Ultimate p0wn van vandaag denk ik wel.quote:
Goede thee behoeft geen suiker.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:57 schreef Fha het volgende:
[..]
En gelijk heb je! Thee met suiker ftw
Ik drink enkel groene thee.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:00 schreef Pheno het volgende:
Earl grey of zo wel, maar die zooi van PW zuip ik niet.
Dat wel, maar als nog zijn het ondankbare honden...quote:Op woensdag 17 september 2008 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ultimate p0wn van vandaag denk ik wel.
Doe er iets aan.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:01 schreef OA het volgende:
[..]
Dat wel, maar als nog zijn het ondankbare honden...
Gelijk hebben ze.quote:
Netjesquote:Op woensdag 17 september 2008 19:49 schreef Pheno het volgende:
Zo, boodschappen gedaan:
Voor MPG: ongeveer witte huis. En dan met een grote boodschappentas. Who needs sport?
Nee.quote:
Oeg, goed idee Jortquote:
Pics or it didn't happenquote:Op woensdag 17 september 2008 20:28 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Zo, ben klaar met fotoshoppen, fieuw.
Whehequote:Op woensdag 17 september 2008 20:45 schreef OA het volgende:
Weer oneindig lang onderweg geweest om thuis te komen...![]()
Boot van 16 en 18 uur zou niet varen, maar die van 17u kennelijk ook niet...Vraagt een van mijn medereizigers naar de reden, krijgt ie geen antwoord. Vraagt ie het nogmaals, wordt hij afgeblaft...
![]()
Kut OV![]()
Nog 1 dag en daarna heb ik de auto een paar dagen. Vervolgens is het vakantie en daarna is schoonOA weer terug.
En dan niet verder lezen zodat hij merkt dat er pics zijn. Bad MPG.quote:
quote:
Eensquote:
MPG vraagt graag naar de bekende weg, onder het mom van postopkrikken mosterd-maaltijdquote:Op woensdag 17 september 2008 21:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan niet verder lezen zodat hij merkt dat er pics zijn. Bad MPG.
quote:
Gezien.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan niet verder lezen zodat hij merkt dat er pics zijn. Bad MPG.
KWOOTVERKLOOTERTquote:
Whehehe, en dan ben jij de quoteverkloterquote:
Bustedquote:Op woensdag 17 september 2008 21:12 schreef OA het volgende:
[..]
MPG vraagt graag naar de bekende weg, onder het mom van postopkrikken mosterd-maaltijd
Jij bent er ook een hoorquote:Op woensdag 17 september 2008 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Whehehe, en dan ben jij de quoteverkloter
Shit, bustedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |