Allemaal handwerk deze selectie.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:15 schreef Pheno het volgende:
Goed scriptje.
Leuke bhquote:
Hou es op met je buurmeisje te spammenquote:
OAdin is er zeker nietquote:Op woensdag 17 september 2008 21:18 schreef OA het volgende:
Doe eens zonder bovenstukje. Iedereen die nu werkt en een baas achter zich heeft staan, is toch al pwnd.
quote:
Werk?quote:Op woensdag 17 september 2008 21:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hou es op met je buurmeisje te spammen
Als de sluiting ook maar gemakkelijk is.quote:
quote:
Jawel hoor, maar die kijkt tvquote:
Ik heb een jochie in mijn klas die nog steeds test of de sluitingen van de bh's van de meiden in de klas makkelijk zijnquote:Op woensdag 17 september 2008 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als de sluiting ook maar gemakkelijk is.
Faal als de meiden hem slaan, als ze het toelaten is het niet faal te noemenquote:Op woensdag 17 september 2008 21:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb een jochie in mijn klas die nog steeds test of de sluitingen van de bh's van de meiden in de klas makkelijk zijndan ben je 20 ofzo..
faal.
Wel faal als dat nog steeds het hoogtepunt van je dag is..quote:Op woensdag 17 september 2008 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Faal als de meiden hem slaan, als ze het toelaten is het niet faal te noemen
quote:Op woensdag 17 september 2008 21:21 schreef JortK het volgende:
[..]
Weet ze trouwens al dat je op Fok zit?
En heeft hij jouw sluiting al opengekregen?quote:Op woensdag 17 september 2008 21:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb een jochie in mijn klas die nog steeds test of de sluitingen van de bh's van de meiden in de klas makkelijk zijndan ben je 20 ofzo..
faal.
Maar dat hoofd.....Bend over....quote:
Ja, maar wát een kutkopquote:
Beetje jammer van die rotkopquote:
Tja als hij er nog op gaat spuiten ook wel.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Wel faal als dat nog steeds het hoogtepunt van je dag is..
Haha gatver hou maar op hahahquote:Op woensdag 17 september 2008 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja als hij er nog op gaat spuiten ook wel.
quote:
quote:
quote:
quote:
Russischquote:
In dit geval wel jaquote:
quote:
quote:
quote:
Ik heb van die glazen die niet heet worden aan de buitenkant!quote:
Wat heb dat met koude thee te makenquote:Op woensdag 17 september 2008 21:29 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb van die glazen die niet heet worden aan de buitenkant!
Bij alle meiden in de klas tijdens colleges? Dan nogquote:
Ik val niet op blond.quote:
Goede reden.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik val niet op blond.
Hoe lang duren die college's?quote:Op woensdag 17 september 2008 21:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Bij alle meiden in de klas tijdens colleges? Dan nogZelfde antwoord voor Ph
Dan blijf ik wel tussen de tieten van mijn vrouw.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Bij alle meiden in de klas tijdens colleges? Dan nogZelfde antwoord voor Ph
quote:Op woensdag 17 september 2008 21:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik val niet op blond.
tinypic?quote:
Hangt er van af. Soms een uur, soms 2,5. of iets daar tussen in.quote:
En hoeveel vrouwen zitten er in je klas?quote:Op woensdag 17 september 2008 21:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Hangt er van af. Soms een uur, soms 2,5. of iets daar tussen in.
Ik niet. En dat is jammer.quote:
Die is 12 ofzo man!quote:
16. maar bij grote colleges hebben we met alle studenten van de opleiding les.. dus dan zijn het er een stuk of.. 150? en ja die probeert hij allemaalquote:Op woensdag 17 september 2008 21:35 schreef JortK het volgende:
[..]
En hoeveel vrouwen zitten er in je klas?
Dit soort fotos makenquote:Op woensdag 17 september 2008 21:36 schreef JortK het volgende:
WTF moet je met je motor in de huiskamer
[ afbeelding ]
WHo cares? neucken.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:36 schreef JortK het volgende:
WTF moet je met je motor in de huiskamer
[ afbeelding ]
12 en zulke tieten. Ik weet dat meisjes steeds jonger vrouw worden, maar dit....quote:
Goed materiaal voor Russisch.quote:
Lang leve de push up bhquote:Op woensdag 17 september 2008 21:38 schreef OA het volgende:
[..]
12 en zulke tieten. Ik weet dat meisjes steeds jonger vrouw worden, maar dit....
Kansloos... maar lukt het weleens?quote:Op woensdag 17 september 2008 21:36 schreef Fha het volgende:
[..]
16. maar bij grote colleges hebben we met alle studenten van de opleiding les.. dus dan zijn het er een stuk of.. 150? en ja die probeert hij allemaal
Niet zo als je 12 bent...quote:
Hij krijgt ze wel eens los ja, om vervolgens een mep voor zn kop te krijgenquote:
12 moet mij wel lukken om onder te spuiten in 2,5-3 uur.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:36 schreef Fha het volgende:
[..]
16. maar bij grote colleges hebben we met alle studenten van de opleiding les.. dus dan zijn het er een stuk of.. 150? en ja die probeert hij allemaal
Dat is prima mogelijk hoorquote:
Dan moet die er meer liefde in stoppen.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij krijgt ze wel eens los ja, om vervolgens een mep voor zn kop te krijgen
Dat zou zo zijn als Gerard Joling naakt werd gepostquote:Op woensdag 17 september 2008 21:38 schreef JortK het volgende:
Het gaat echt helemaal de verkeerde kant op dit topic
En terechtquote:Op woensdag 17 september 2008 21:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij krijgt ze wel eens los ja, om vervolgens een mep voor zn kop te krijgen
Ouwe geilpijpquote:Op woensdag 17 september 2008 21:18 schreef OA het volgende:
Doe eens zonder bovenstukje. Iedereen die nu werkt en een baas achter zich heeft staan, is toch al pwnd.
fapfapfap?quote:
Doe het niet.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou zo zijn als Gerard Joling naakt werd gepost
Magnetronquote:
Eigen ervaring?quote:
Nee vriendinnenquote:
* Pheno browses his privat collection...quote:
Kleine moeite om effe nieuw water te koken?quote:
Wat is daar zo erg aan?quote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 21:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee vriendinnenhet heeft mij nooit echt bezig gehouden, bomen klimmen is heul wel leuker
Ik heb geen collection pics. Of filmpjes ftm.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:42 schreef OA het volgende:
[..]
* Pheno browses his privat collection...
Ik bedoel zulke grote borsten op je 12e...quote:Op woensdag 17 september 2008 21:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee vriendinnenhet heeft mij nooit echt bezig gehouden, bomen klimmen is heul wel leuker
Already Busy!quote:Op woensdag 17 september 2008 21:42 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Kleine moeite om effe nieuw water te koken?
druk bezig met tieten posten en dus geen tijd om nieuwe thee te zetten?quote:
Genuked waterquote:
met of zonder gebruik van push up?quote:Op woensdag 17 september 2008 21:43 schreef OA het volgende:
[..]
Ik bedoel zulke grote borsten op je 12e...
Waterkoker staat al aanquote:Op woensdag 17 september 2008 21:44 schreef Fha het volgende:
[..]
druk bezig met tieten posten en dus geen tijd om nieuwe thee te zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |