he Baran Dogan.. volgens mij zullen de Grijze Wolven je avatar niet zo leuk vinden.. het is maar dat je het weet..quote:Op woensdag 17 september 2008 12:02 schreef emokid het volgende:
Kegelvormige vind ik niet zo. Doe mij maar van die Poolse waterzakken, niet te groot uiteraard.
ik zei nog zo geen cupmaat en toch begin je er gvd over...quote:Op woensdag 17 september 2008 12:11 schreef DoctorB het volgende:
model bambonella's
zie Gianna Michaels bijvoorbeeld.
expert..quote:Op woensdag 17 september 2008 12:18 schreef ElectricEye het volgende:
Ter hoogte van de tepel moeten ze vol en rond zijn en bij voorkeur een goede zachte laag over de altijd ietwat hard aanvoelende melkklier. Wat grotere 'hangtieten' zijn om mee te spelen dus veel beter dan van die kleine staanders, om het maar niet over die enge kunststofbollen te hebben.
Echte tieten hangen tenslotte!
Wat ook prettig is, is als de tepels rechtvooruit of hooguit iets uit elkaar 'kijken'. Naar boven starende of scheelkijkende tepels maken borsten lelijker.
Wat lul je nou man?quote:Op woensdag 17 september 2008 12:16 schreef darrenbrass het volgende:
[..]
ik zei nog zo geen cupmaat en toch begin je er gvd over...woest ben ik, woest zeg ik je..
NSFWquote:Op woensdag 17 september 2008 12:55 schreef emokid het volgende:
http://www.bigboobsalert.com/bustypl-anya.php
[ afbeelding ]
Dit soort borsten alleen dan net iets kleiner. Godverdomme en ik zit op stage ook nog, allemachtig wat een vrouw!
quote:Op woensdag 17 september 2008 13:10 schreef emokid het volgende:
Dan heb je het ook wel over iemand, Ewa Sonnett van Busty.pl. Wat een vrouw, bijna al die vrouwen van Busty.pl zijn om te smullen.
ik had ergens zo een login(username&password) liggen, gevonden op zo een pr0nblog..quote:Op woensdag 17 september 2008 13:13 schreef emokid het volgende:
Heb je sessie waar ze met de hele crew van Busty.pl bij dat zwembad zitten?Tietenparadijs ik zeg het je!
ik ben m kwijtgeraakt, toen ik op een dag op vakantie ging en alle sporen van pr0n (cookies, passwords, logs) heb uitgewist..quote:Op woensdag 17 september 2008 13:17 schreef emokid het volgende:
Serieus? Mocht je die ooit willen delen dan kun je mij PM'en.
een picca van jou borsten zou wel veel waarde toevoegen aan dit topique..quote:Op woensdag 17 september 2008 13:51 schreef Tally het volgende:
Mind the SlowChat..
En op KPD zijn meer onderwerpen/foto's en/of filmpjes te vinden over dit onderwerp!
Liever nietquote:Op woensdag 17 september 2008 13:53 schreef darrenbrass het volgende:
[..]
een picca van jou borsten zou wel veel waarde toevoegen aan dit topique..
Dude, no way!quote:Op woensdag 17 september 2008 11:53 schreef darrenbrass het volgende:
Ik heb gemerkt dat je verschillende soorten borsten hebt..
Ik vind het juist het mooist als ze net iets naar boven wippen, wat DoctorB zegt dus.quote:Op woensdag 17 september 2008 12:18 schreef ElectricEye het volgende:
Wat ook prettig is, is als de tepels rechtvooruit of hooguit iets uit elkaar 'kijken'. Naar boven starende of scheelkijkende tepels maken borsten lelijker.
quote:
bee stingsquote:
nice!quote:Op woensdag 17 september 2008 23:14 schreef speknek het volgende:
[..]. Fuck yeah.
[ afbeelding ]
offem,
[ afbeelding ]
gast, kom opquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:47 schreef SwitcheR het volgende:
Doe mij deze maar....
[ afbeelding ]
Best lekkerquote:
zie ik daar haar uit r broekje komenquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:30 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Best lekker![]()
Ik vind dit soort borsten wel mooi
[ afbeelding ]
OH NEE, EEN PAAR HAARTJES!!! THE HORROR!!! VIERENDELEN, DIE HOER!!11quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:11 schreef Szura het volgende:
[..]
zie ik daar haar uit r broekje komen
nee echt joh!quote:Op woensdag 17 september 2008 11:53 schreef darrenbrass het volgende:
Ik heb gemerkt dat je verschillende soorten borsten hebt..
leuke damesquote:Op woensdag 17 september 2008 23:14 schreef speknek het volgende:
[..]. Fuck yeah.
[ afbeelding ]
offem,
[ afbeelding ]
quote:
Zoiets welquote:
Dan heb je precies hetzelfde probleem.quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:47 schreef MB88 het volgende:
Iedereen maar met dat grote spul.
Denk ook eens aan de toekomst! Voor je het weet gaat ze er vandoor met een kerel die wél een boobjob voor haar kan betalen...![]()
Doe mij maar kleine borstjes.
ké danquote:Op woensdag 17 september 2008 13:47 schreef emokid het volgende:
Succestopic, 500 views maar 20 reacties, schaam U niet om hier te posten, bezoeker!
Wat heb je zelf?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
ké dan
klein rond en stevig is het allermooiste
Ik vind die grote lichte tepels echt afgrijselijk, maar kleine donkere vrouwelijke tepels zijn nog altijd groter dan mannelijke tepels en dus leukerquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:25 schreef speknek het volgende:
Ik kan daar toch niet bij, mannen die het liefst op donkere kleine tepeltjes vallen. Da's zoiets als op sixpacks of shemales vallen.
Iddquote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
ké dan
klein rond en stevig is het allermooiste
Als ik in d'r fobo kijk iets wat ik wel kan waarderenquote:
Igaquote:Op woensdag 17 september 2008 18:59 schreef Modus het volgende:
Bij voorkeur die mèt tepels..
Maar deze bv. zijn wel gezellig:
[ afbeelding ].
Dat dus, maar daarom zeg ik het nietquote:
Het ging om de borsten. En bovendien, wat boeit schaamhaar nou weerquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:11 schreef Szura het volgende:
[..]
zie ik daar haar uit r broekje komen
HAHAHAHAAHAHAHAHAHHAA!!!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:43 schreef tong80 het volgende:
Ik zie liever Hugo Borst dan Els Borst.
Of was dat de vraag niet ?
Mjammie!quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:11 schreef Bikkelmannetje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit komt heel aardig in de buurt
quote:
Kleiner?quote:Op woensdag 17 september 2008 12:55 schreef emokid het volgende:
http://www.bigboobsalert.com/bustypl-anya.php
[ afbeelding ]
Dit soort borsten alleen dan net iets kleiner. Godverdomme en ik zit op stage ook nog, allemachtig wat een vrouw!
inderdaad, deze kan je nog tietneuken zonder dat ie eruitfloeptquote:Op maandag 20 oktober 2008 02:57 schreef joekels het volgende:
[..]
Kleiner?
Perfekt zo zo zouden ze allemaal moeten zijn...gewoon H(eerlijk)
om eerlijk te zijn vind ik dat gewoon goorquote:Op maandag 20 oktober 2008 03:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
inderdaad, deze kan je nog tietneuken zonder dat ie eruitfloept
net zoals deze 2, hoewel best humorshoot
http://www.bigboobsalert.com/edenmor-terry-xxcel.php
Dat zouden mijn borsten kunnen zijn. Ik vind die van Quinne (Suicide girls) erg mooi.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:23 schreef Modus het volgende:
Plaatje uit mijn vorige post doet het niet meer. Ik ben ook de beroerdste niet, want deze zijn het delen wel waard..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Zie ook Iga.
Ieder zijn eigen mening daarin.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:48 schreef Chickiewickie het volgende:
Ik geloof mijn ogen niet!!
Dat het meerendeel man hier, van die lelijke , mega vreemde joekels houd! Sorry maar het meeste wat ik hier voorbij zie komen vind ik echt walgelijk!
Nou heb ik zelf maar een b cupje..waarvan ik wou dat er iets (maar dan ook echt iets!) meer bij zat..maar DIT slaat echt alles. vreselijk!!
*boehoe* onzekerheid slaat toequote:Op dinsdag 4 november 2008 23:48 schreef Chickiewickie het volgende:
Dat het meerendeel man hier, van die lelijke , mega vreemde joekels houd! Sorry maar het meeste wat ik hier voorbij zie komen vind ik echt walgelijk!
Nou heb ik zelf maar een b cupje..waarvan ik wou dat er iets (maar dan ook echt iets!) meer bij zat..maar DIT slaat echt alles. vreselijk!!
Ik vind het nog wel aardig verdeeld: van klein tot heel groot. Alleen van de kleintjes zijn er minder foto's geplaatst.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:48 schreef Chickiewickie het volgende:
Hier kan ik me wel in vinden. Al ken ik een aantal meiden die een D cup hebben, en die helemaal niet zo groot zijn hoor. Maar C is oke.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:31 schreef Tuvai.net het volgende:
Mijn voorkeur gaat uit naar flinke C`tjes. Alles wat boven D's komt is te veel van het goede en alles kleiner dan C is geen hand op te leggen.
jij bent ook een vrouw, dus je mag daar niet over oordelenquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:48 schreef Chickiewickie het volgende:
Beter wordt het nietquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:26 schreef BabblingBrook het volgende:
Dat zouden mijn borsten kunnen zijn. Ik vind die van Quinne (Suicide girls) erg mooi.
[ afbeelding ]
Whehehe, minderwaardigheidscomplexje?quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:48 schreef Chickiewickie het volgende:
zei "Assman".quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:21 schreef Assman77 het volgende:
Borsten, ik vind ze ook bijna allemaal mooi. Die grote verscheidenheid aan borsten vind ik echt prachtig. Het belangrijkste is dat ze echtheid uitstralen, m.a.w. zonder balloneffect. Overdreven boobjobs zijn zo vreselijk zonde. Grootte maakt echt geen moer uit. Als ze wat hangen ook niet.
If you're a big fat man, I'm a titty fan, I love to see yours to.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:21 schreef Onslaught het volgende:
Die van vrouwen....
Het komt wel eens voor dat mannen borsten hebben, persoonlijk vind ik dat iets minder...
Ik moet je helaas teleurstellen...quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
If you're a big fat man, I'm a titty fan, I love to see yours to.
Show them to me.
Jouw smaak bevalt mequote:Op woensdag 17 september 2008 13:07 schreef darrenbrass het volgende:
deze zijn ook wel lekker om tussen te liggen..
[ afbeelding ]
google eens maar op Ewa Sonnet
Zoals dit dus?quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:13 schreef RRGJL het volgende:
Nou, gewoon, tepels die ietsje omhoog wijzen in plaats van recht vooruit..
Ze hangen niet waterpas dus ik neig ook naar echt.quote:Op zondag 9 november 2008 12:07 schreef W1ZZ het volgende:
Ik val niet op hele grote borsten (ben sowieso een billenman) maar ze moeten we mooi gevormd zijn en wat ik wel echt belangrijk vind is dat de tepels mooi vooruit staan:
[ afbeelding ]
Experts: wat is uw mening over het 'au naturel' gehalte van deze boobies? Ik weet het niet maar neig naar echt...
Ik vind dat juist mooiquote:
Te ranzig voor woorden! Dat zijn geen borsten maar hangende melk zakkenquote:Op woensdag 17 september 2008 13:07 schreef darrenbrass het volgende:
deze zijn ook wel lekker om tussen te liggen..
[ afbeelding ]
google eens maar op Ewa Sonnet
Eensch! De bovenste zijn mooi, de 2e kan je niet goed genoeg zien ivm t bikini topje wat nog iets aan steun geeft waardoor je niet weet of t hangers zijn of niet. En nr 3 is weer te ranzigquote:Op woensdag 5 november 2008 23:12 schreef PluisigNijntje het volgende:
Dit is mooi. [ afbeelding ] [ afbeelding ]
En dit vind ik niet mooi meer, wat een uiers.
[ afbeelding ]
Erg mooi! Zeker de rest van dat vrouwtje ook! (Wat we er van zien dan)quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:22 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zoals dit dus?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:11 schreef Bikkelmannetje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit komt heel aardig in de buurt
Smerig zulke grote tepelhovenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:23 schreef Modus het volgende:
Plaatje uit mijn vorige post doet het niet meer. Ik ben ook de beroerdste niet, want deze zijn het delen wel waard..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Zie ook Iga.
Maak je niet druk meid B is groot zat . Persoonlijk vind ik neet iets meer dan een hand vol zat! (das dus b 75 in mijn geval)quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:48 schreef Chickiewickie het volgende:
Idd.quote:Op zondag 9 november 2008 22:10 schreef Parafernalia het volgende:
[ afbeelding ]
Liever iets te klein dan te groot.
Grote tieten
het bekende copy/paste verhaalquote:Op zondag 9 november 2008 22:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd.
Die foto is nou al tig keer in dit topic gezet. (niet dat r wat mis is met haar maar er zijn toch nog wel meer vrouwen met mooie borsten.)
quote:Op zondag 9 november 2008 21:22 schreef Laton het volgende:
grote tepelhoven
kankerwoord dat wel
maar damn
Yikes!quote:Op zondag 30 november 2008 18:52 schreef Outpost76 het volgende:
Dit is een leuke site waar je borsten een cijfer kan geven
dan heb je niet bij de top 25 gekeken zekers?quote:Op maandag 1 december 2008 10:45 schreef MB88 het volgende:
[..]
Yikes!
Ik vond het meer een site waar je slechte dromen van krijgt...
Dat klopt er zitten hele ranzige tussen. Maar ja je hebt met alles zn ups en zn downs he.quote:Op maandag 1 december 2008 11:48 schreef MB88 het volgende:
Jawel! Niets dan lof daarover... Maar er komt ook regelmatig iets voorbij dat ik liever niet zie
Niet te groot niet te klein?quote:Op woensdag 17 september 2008 13:26 schreef emokid het volgende:
Dwaas! Deze mevrouw heeft ook wel mooie borsten trouwens: http://images.google.nl/images?source=ig&hl=nl&rlz=&=&q=carmella%20bing&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
Niet te groot en niet te klein en ook niet echt kegelvormig. Volgens mij zelfs ook gewoon echte borsten, of zijn ze nep?
quote:Op zondag 14 december 2008 16:00 schreef SwitcheR het volgende:
Doe mij ook maar die van Gianna Michaels!
Heel dat lichaam is IMO trouwens perfect!, inclusief dat geile uitdagende koppie van d'r!!
[ afbeelding ]
S.
Verschillende? Ze heeft er inderdaad 2.quote:Op zondag 14 december 2008 17:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
de zelfde vrouw met verschillende boobies
2e rijtje 1e foto zien r borsten r anders uit imo dan op de andere foto'squote:Op zondag 14 december 2008 17:28 schreef Assman77 het volgende:
[..]
Verschillende? Ze heeft er inderdaad 2.
quote:Op zondag 14 december 2008 17:08 schreef Outpost76 het volgende:
Net als die van Alissa Milano :
[ afbeelding ]
Maar ook hier kan je ze niet echt goed zien. Lekker is t wel!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 december 2008 17:38 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 december 2008 17:38 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tepels vind ik toch niet zo mooi..quote:Op zondag 14 december 2008 17:38 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Giannaquote:Op zondag 14 december 2008 16:00 schreef SwitcheR het volgende:
Doe mij ook maar die van Gianna Michaels!
Heel dat lichaam is IMO trouwens perfect!, inclusief dat geile uitdagende koppie van d'r!!
[ afbeelding ]
S.
quote:
Dat je dat mooi kan vinden maar goed ieder gelukkig zn eigen smaak en over smaak valt niet te twisten.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:43 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
GIANNA.
Dit is echt de vrouw die ik wil trouwen.
Wie is dat? dr borsten mogen iets groter maar t ziet er erg lekker uit!quote:
Die is gewoon lelijk, maar zo heerlijk geilquote:Op donderdag 18 december 2008 00:40 schreef Outpost76 het volgende:
Dat je dat mooi kan vinden maar goed ieder gelukkig zn eigen smaak en over smaak valt niet te twisten.![]()
Cup C is niet kleinquote:Op maandag 29 december 2008 20:08 schreef martin67 het volgende:
Tja, das heel persoonlijk.
Ik vind de mooiste borsten kleine borsten, cup b of c, bij meisjes van rond de 20.
De borsten nijn dan nog hard en stijf en hebben een bepaalde vorm die ze bij oudere vrouwen niet meer hebben; een soort glooiing van boven naar beneden en dan een appelvormige onderkant. echt zeer fraai.
Meisjes rond die leeftijd zijn sowieso erg mooi. Ook hun dijbenen hebben een erg fraaie vorm die je bij oudere vrouwen helaas niet meer terugziet.
Dat konden wel die van mij zijn!quote:Op zondag 14 december 2008 17:38 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hou me tegen!quote:
WEL WAAR!quote:
Maar ja natuurlijk, je hebt me niet beledigd, ik heb ook de goede maat borsten (vind ik zelfquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:23 schreef martin67 het volgende:
Luxuria, ik wilde je niet beledigen!
"Kleiner", bedoelde ik.
Niet van die maga toeters.
Vergeven?
xxx
Ze hebben nummers en letters om de grote aan te geven hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:16 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Maar ja natuurlijk, je hebt me niet beledigd, ik heb ook de goede maat borsten (vind ik zelf). Niet te groot, niet te klein, iets meer richting groot dan richting klein.
Ieder zn eigen smaak gelukkig. Ik heb liever een maatje B75 tot C75 anders worden ze veel te groot en gaan ze al snel hangenquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:15 schreef DoctorB het volgende:
[..]
WEL WAAR!
Cup C is KLEIN.
Vanaf DD begint het wat te worden.
Foto's??quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:16 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Maar ja natuurlijk, je hebt me niet beledigd, ik heb ook de goede maat borsten (vind ik zelf). Niet te groot, niet te klein, iets meer richting groot dan richting klein.
Die van mij lijken hier opquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Foto's??
Anders niet pochen in zo een topic natuurlijk
Misschien íetsje groter, moeilijk vergelijken.quote:
Als je dat persé wil weten pm je me maarquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:32 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ze hebben nummers en letters om de grote aan te geven hoor
Doen wij wel voor je hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:24 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Die van mij lijken hier op![]()
[..]
Misschien íetsje groter, moeilijk vergelijken.
Ik wordt elke keer toch afgeleid door die enorme flaporen...quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze lekkere tieten verdienen op elke pagina te staan
bedanktquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik wordt elke keer toch afgeleid door die enorme flaporen...
quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:24 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Die van mij lijken hier op![]()
[..]
Misschien íetsje groter, moeilijk vergelijken.
Welke flap oren? Als dat al flappies zijn omg.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik wordt elke keer toch afgeleid door die enorme flaporen...
Kloptquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:58 schreef LXIV het volgende:
Die tieten hierboven zijn vooral zo lekker omdat het meisje dat eraan vast zit precies een meisje is dat ook twee deuren verderop kan wonen. Of die je toevallig in een chat weet over te halen om een foto te maken en naar jou te sturen. Zou het een fotomodel zijn dan was het een stuk minder spannend.
Die zijn inderdaad wel erg mooiquote:
Ze doet me denken aan een karakter uit Willow ofzo....quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:59 schreef Assman77 het volgende:
OMG, het wordt hier steeds erger!
Hebben jullie het over grote oren bij dat meisje? Dat lieve poezelige oortje dat je daar ziet?![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze lekkere tieten verdienen op elke pagina te staan
Volgens mij is ze eerder verlegen. Dat maakt t nog schattiger!quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:23 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"That sure smells funny".
Ik vind die ribben erg lelijkquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:51 schreef cerberus84 het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad wel erg mooi
En volgens mij is zij erg dun, dat is toch ook niet mooi in verhouding dan met zo'n grote borsten?quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:23 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"That sure smells funny".
Kom dan met goede voorbeelden.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:32 schreef Luxuria het volgende:
Ik zeur aardig maar die 2 foto's vind ik niet mooi
Daar heb je een punt, maar ik kijk nooit naar plaatjes met borsten en ben ook niet van plan om daarnaar te gaan kijken.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kom dan met goede voorbeelden.
Het ging ook alleen om de borsten.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:32 schreef Luxuria het volgende:
[..]
En volgens mij is zij erg dun, dat is toch ook niet mooi in verhouding dan met zo'n grote borsten?
quote:Op woensdag 31 december 2008 13:32 schreef Luxuria het volgende:
[..]
En volgens mij is zij erg dun, dat is toch ook niet mooi in verhouding dan met zo'n grote borsten?
Beter dan dikke mensen met kleine borsten, dat ziet er helemaal raar uit.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:32 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ribben????quote:
Hoeft ook niet. Maak een foto van je zelf en wij kijken er dan wel naar ok?quote:Op woensdag 31 december 2008 13:44 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar ik kijk nooit naar plaatjes met borsten en ben ook niet van plan om daarnaar te gaan kijken.
Iddquote:Op woensdag 31 december 2008 21:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Beter dan dikke mensen met kleine borsten, dat ziet er helemaal raar uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door wonietnormaal op 01-01-2009 13:14:41 ]...
quote:Op woensdag 31 december 2008 21:10 schreef Assman77 het volgende:
Kan iemand deze meid vertellen hoe ze moet focussen? Ik wil dit scherp zien!
[ afbeelding ]
Wacht maar tot ze dat topje uit doet. Dan is er weinig lol en moois meer aan.quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:22 schreef FP128 het volgende:
[..]
Zij heeft perfect borsten en elke vrouw die grotere heeft moet worden afgeschoten omdat het vaak vette hobits zijn.
Volgens mij kijk je naar het verkeerd plaatje ze heeft namelijk haar topje al uitquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze dat topje uit doet. Dan is er weinig lol en moois meer aan.
ps ik vind deze al te groot. Zullen we haar dan ook maar afschieten?
En het erge is dat er een stuk of 20 foto's staan waarvan dit de scherpste is!quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Volgens mij kijk je naar het verkeerd plaatje ze heeft namelijk haar topje al uit
damn tis zeker 1 januariquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Volgens mij kijk je naar het verkeerd plaatje ze heeft namelijk haar topje al uit
picsquote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:52 schreef Djeez het volgende:
Peervormig met grote knoppen erop. En minimaal cup C...
quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:09 schreef wonietnormaal het volgende:
gemma atkinson
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als dit een foto was van alleen de borsten, zou ik nog denken dat het de mijne waren!
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
quote:Op zondag 29 maart 2009 22:21 schreef Fritsel17 het volgende:
Lekkerste borsten Miss Russia...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oordeel zelf..
http://www.kp.ru/photo/gallery/13079/
http://farm4.static.flickr.com/3631/3396012938_4106f75fec_o.jpg
http://farm4.static.flickr.com/3560/3395199259_c81bc383ac_o.jpg
http://farm4.static.flickr.com/3620/3395199977_e95fc55027_o.jpg
http://farm4.static.flickr.com/3609/3395200417_1bc9aeb8ff_o.jpg
http://farm4.static.flickr.com/3578/3396014190_c4eed39f34_o.jpg
http://farm4.static.flickr.com/3466/3395201081_25ccc6fb34_o.jpg
Die zijn qua grote idd perfect!quote:Op zondag 29 maart 2009 22:21 schreef Fritsel17 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oordeel zelf..
nicequote:Op zondag 29 maart 2009 22:21 schreef Fritsel17 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oordeel zelf..
Eenschquote:Op zondag 14 december 2008 17:29 schreef Meddo het volgende:
zoiets
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
in ieder geval niet zo groot
die 3 die jij citeerde; vind ze toch echt duidelijk te kleinquote:
zonder enige twijfel.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:50 schreef SwitcheR het volgende:
Damn, zij blijft toch de allerlekkerste hoor. Vooral dat geile bekkie van d'r is helemaal top!!!![]()
Giannaquote:
Neh.. Klein maar fijnquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:52 schreef Estii het volgende:
[..]
die 3 die jij citeerde; vind ze toch echt duidelijk te klein
quote:Op woensdag 1 april 2009 20:12 schreef fs180 het volgende:
http://77.247.179.169/images/full/41/879/879518049.jpg
Je maakt een grap hoop ik?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:50 schreef SwitcheR het volgende:
Damn, zij blijft toch de allerlekkerste hoor. Vooral dat geile bekkie van d'r is helemaal top!!!![]()
Moet je eens een vrouwelijke mongool proberen, die hebben zo'n beetje hetzelfde figuurquote:Op woensdag 1 april 2009 21:53 schreef SwitcheR het volgende:
Nee, toch niet. Geen grap dus.
Ik vind haar echt perfect, helemaal mijn smaak. Lekker geil koppie, met een super geil lachje en een lichaam wat op iedere plaats de juiste afmetingen heeft. Ik ben niet zo voor die skinny types. Mag best wat aan zitten. Ook haar goed gevulde billen zijn dus superb!!!![]()
![]()
S.
Ziet er wel iets beter uit, maar nakend valt ze zwaar tegenquote:
Gadverdamme, die kop verneukt alles gelijk al, ik kom er niet eens aan toe om de tieten te checken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2011: Groezrock - Pinkpop - Hurricane - Summerfestival - Exit - Parade - Dour - Rock Werchter - Sziget - Lowlands - Laundry Day - Iceland Airwaves
Hoppa!! Lekker zomertje!
die quote ik nog even.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:53 schreef SwitcheR het volgende:
Nee, toch niet. Geen grap dus.
Ik vind haar echt perfect, helemaal mijn smaak. Lekker geil koppie, met een super geil lachje en een lichaam wat op iedere plaats de juiste afmetingen heeft. Ik ben niet zo voor die skinny types. Mag best wat aan zitten. Ook haar goed gevulde billen zijn dus superb!!!![]()
![]()
S.
quote:Op donderdag 2 april 2009 18:28 schreef MB88 het volgende:
Doe mij maar kleinGeniaal! Lekkere natuurlijke tieten. Niet van die ranzige dikke uiers als hier boven te veel gepost worden als je t mij vraagt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BV :
Ok deze zijn iets voller dan die van Lexi maar iig niet van die ranzige uiers.
Hier moet je echt een voorbeeld van geven.quote:Op maandag 6 april 2009 13:28 schreef FP128 het volgende:
Vrouwen met peervormige strakke borsten(atletisch types vaak) die heb ik het liefst.
Je gebruikt waarschijnlijk een host die niet aan deeplinken doet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:44 schreef Outpost76 het volgende:
[ afbeelding ]
echt of nep?
Hier staat de rest.
ps vraag me wel af waar mn link is gebleven in mn vorige post
nee was gewoon 1 foto van een fotoshoot die zo op t net te vinden is. Mocht het zo zijn wat jij zegt dan staat er altijd nog iets in de trant van deze foto is verwijderd.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Je gebruikt waarschijnlijk een host die niet aan deeplinken doet.
En misschien is het handig om dit topic te verplaatsen naar KPD..
Nee hoor staat er niet altijdquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
nee was gewoon 1 foto van een fotoshoot die zo op t net te vinden is. Mocht het zo zijn wat jij zegt dan staat er altijd nog iets in de trant van deze foto is verwijderd.
Ach het gaat hier over borsten lijkt me niet echt kpd maar dat is niet aan mij.
Tja maar de link naar die pagina werkt nog wel. Ze zullen t waarschijnlijk niet leuk vinden dat een foto zo neer gezet wordt aangezien je dan geen reclame meer tegen komt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee hoor staat er niet altijdDe meeste sites doen dat.. Maar er zijn er ook genoeg die het niet doen..
De foto's van de tieten interesseren (nou ja) ook niet.. Het is meer de gehele lichaam.. Het begint meer een KPD topic te worden..
Ik ga overleggenquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maar het is aan jullie als mod niet aan mij. Ik post all1 en als ie in kpd staat kom ik er ook nog steeds dus maakt t mij niets uit.
Zeker wel.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:17 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Je kunt niet menen dat je dat lekker vindt
Ach ik ben blij dat er mensen zijn die dat lekker vinden. Deste meer wel lekkere vrouwen zijn er voor mij.quote:
Wat is er dan niet lekker aan haar ?quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach ik ben blij dat er mensen zijn die dat lekker vinden. Deste meer wel lekkere vrouwen zijn er voor mij.
Jij bent kats homo als je Gianna Michaels niet lekker vindt. Punt uit!quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach ik ben blij dat er mensen zijn die dat lekker vinden. Deste meer wel lekkere vrouwen zijn er voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |