he Baran Dogan.. volgens mij zullen de Grijze Wolven je avatar niet zo leuk vinden.. het is maar dat je het weet..quote:Op woensdag 17 september 2008 12:02 schreef emokid het volgende:
Kegelvormige vind ik niet zo. Doe mij maar van die Poolse waterzakken, niet te groot uiteraard.
ik zei nog zo geen cupmaat en toch begin je er gvd over...quote:Op woensdag 17 september 2008 12:11 schreef DoctorB het volgende:
model bambonella's
zie Gianna Michaels bijvoorbeeld.
expert..quote:Op woensdag 17 september 2008 12:18 schreef ElectricEye het volgende:
Ter hoogte van de tepel moeten ze vol en rond zijn en bij voorkeur een goede zachte laag over de altijd ietwat hard aanvoelende melkklier. Wat grotere 'hangtieten' zijn om mee te spelen dus veel beter dan van die kleine staanders, om het maar niet over die enge kunststofbollen te hebben.
Echte tieten hangen tenslotte!
Wat ook prettig is, is als de tepels rechtvooruit of hooguit iets uit elkaar 'kijken'. Naar boven starende of scheelkijkende tepels maken borsten lelijker.
Wat lul je nou man?quote:Op woensdag 17 september 2008 12:16 schreef darrenbrass het volgende:
[..]
ik zei nog zo geen cupmaat en toch begin je er gvd over...woest ben ik, woest zeg ik je..
NSFWquote:Op woensdag 17 september 2008 12:55 schreef emokid het volgende:
http://www.bigboobsalert.com/bustypl-anya.php
[ afbeelding ]
Dit soort borsten alleen dan net iets kleiner. Godverdomme en ik zit op stage ook nog, allemachtig wat een vrouw!
quote:Op woensdag 17 september 2008 13:10 schreef emokid het volgende:
Dan heb je het ook wel over iemand, Ewa Sonnett van Busty.pl. Wat een vrouw, bijna al die vrouwen van Busty.pl zijn om te smullen.
ik had ergens zo een login(username&password) liggen, gevonden op zo een pr0nblog..quote:Op woensdag 17 september 2008 13:13 schreef emokid het volgende:
Heb je sessie waar ze met de hele crew van Busty.pl bij dat zwembad zitten?Tietenparadijs ik zeg het je!
ik ben m kwijtgeraakt, toen ik op een dag op vakantie ging en alle sporen van pr0n (cookies, passwords, logs) heb uitgewist..quote:Op woensdag 17 september 2008 13:17 schreef emokid het volgende:
Serieus? Mocht je die ooit willen delen dan kun je mij PM'en.
een picca van jou borsten zou wel veel waarde toevoegen aan dit topique..quote:Op woensdag 17 september 2008 13:51 schreef Tally het volgende:
Mind the SlowChat..
En op KPD zijn meer onderwerpen/foto's en/of filmpjes te vinden over dit onderwerp!
Liever nietquote:Op woensdag 17 september 2008 13:53 schreef darrenbrass het volgende:
[..]
een picca van jou borsten zou wel veel waarde toevoegen aan dit topique..
Dude, no way!quote:Op woensdag 17 september 2008 11:53 schreef darrenbrass het volgende:
Ik heb gemerkt dat je verschillende soorten borsten hebt..
Ik vind het juist het mooist als ze net iets naar boven wippen, wat DoctorB zegt dus.quote:Op woensdag 17 september 2008 12:18 schreef ElectricEye het volgende:
Wat ook prettig is, is als de tepels rechtvooruit of hooguit iets uit elkaar 'kijken'. Naar boven starende of scheelkijkende tepels maken borsten lelijker.
quote:
bee stingsquote:
nice!quote:Op woensdag 17 september 2008 23:14 schreef speknek het volgende:
[..]. Fuck yeah.
[ afbeelding ]
offem,
[ afbeelding ]
gast, kom opquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:47 schreef SwitcheR het volgende:
Doe mij deze maar....
[ afbeelding ]
Best lekkerquote:
zie ik daar haar uit r broekje komenquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:30 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Best lekker![]()
Ik vind dit soort borsten wel mooi
[ afbeelding ]
OH NEE, EEN PAAR HAARTJES!!! THE HORROR!!! VIERENDELEN, DIE HOER!!11quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:11 schreef Szura het volgende:
[..]
zie ik daar haar uit r broekje komen
nee echt joh!quote:Op woensdag 17 september 2008 11:53 schreef darrenbrass het volgende:
Ik heb gemerkt dat je verschillende soorten borsten hebt..
leuke damesquote:Op woensdag 17 september 2008 23:14 schreef speknek het volgende:
[..]. Fuck yeah.
[ afbeelding ]
offem,
[ afbeelding ]
quote:
Zoiets welquote:
Dan heb je precies hetzelfde probleem.quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:47 schreef MB88 het volgende:
Iedereen maar met dat grote spul.
Denk ook eens aan de toekomst! Voor je het weet gaat ze er vandoor met een kerel die wél een boobjob voor haar kan betalen...![]()
Doe mij maar kleine borstjes.
ké danquote:Op woensdag 17 september 2008 13:47 schreef emokid het volgende:
Succestopic, 500 views maar 20 reacties, schaam U niet om hier te posten, bezoeker!
Wat heb je zelf?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
ké dan
klein rond en stevig is het allermooiste
Ik vind die grote lichte tepels echt afgrijselijk, maar kleine donkere vrouwelijke tepels zijn nog altijd groter dan mannelijke tepels en dus leukerquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:25 schreef speknek het volgende:
Ik kan daar toch niet bij, mannen die het liefst op donkere kleine tepeltjes vallen. Da's zoiets als op sixpacks of shemales vallen.
Iddquote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
ké dan
klein rond en stevig is het allermooiste
Als ik in d'r fobo kijk iets wat ik wel kan waarderenquote:
Igaquote:Op woensdag 17 september 2008 18:59 schreef Modus het volgende:
Bij voorkeur die mèt tepels..
Maar deze bv. zijn wel gezellig:
[ afbeelding ].
Dat dus, maar daarom zeg ik het nietquote:
Het ging om de borsten. En bovendien, wat boeit schaamhaar nou weerquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:11 schreef Szura het volgende:
[..]
zie ik daar haar uit r broekje komen
HAHAHAHAAHAHAHAHAHHAA!!!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:43 schreef tong80 het volgende:
Ik zie liever Hugo Borst dan Els Borst.
Of was dat de vraag niet ?
Mjammie!quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:11 schreef Bikkelmannetje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit komt heel aardig in de buurt
quote:
Kleiner?quote:Op woensdag 17 september 2008 12:55 schreef emokid het volgende:
http://www.bigboobsalert.com/bustypl-anya.php
[ afbeelding ]
Dit soort borsten alleen dan net iets kleiner. Godverdomme en ik zit op stage ook nog, allemachtig wat een vrouw!
inderdaad, deze kan je nog tietneuken zonder dat ie eruitfloeptquote:Op maandag 20 oktober 2008 02:57 schreef joekels het volgende:
[..]
Kleiner?
Perfekt zo zo zouden ze allemaal moeten zijn...gewoon H(eerlijk)
om eerlijk te zijn vind ik dat gewoon goorquote:Op maandag 20 oktober 2008 03:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
inderdaad, deze kan je nog tietneuken zonder dat ie eruitfloept
net zoals deze 2, hoewel best humorshoot
http://www.bigboobsalert.com/edenmor-terry-xxcel.php
Dat zouden mijn borsten kunnen zijn. Ik vind die van Quinne (Suicide girls) erg mooi.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:23 schreef Modus het volgende:
Plaatje uit mijn vorige post doet het niet meer. Ik ben ook de beroerdste niet, want deze zijn het delen wel waard..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Zie ook Iga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |