he Baran Dogan.. volgens mij zullen de Grijze Wolven je avatar niet zo leuk vinden.. het is maar dat je het weet..quote:Op woensdag 17 september 2008 12:02 schreef emokid het volgende:
Kegelvormige vind ik niet zo. Doe mij maar van die Poolse waterzakken, niet te groot uiteraard.
ik zei nog zo geen cupmaat en toch begin je er gvd over...quote:Op woensdag 17 september 2008 12:11 schreef DoctorB het volgende:
model bambonella's
zie Gianna Michaels bijvoorbeeld.
expert..quote:Op woensdag 17 september 2008 12:18 schreef ElectricEye het volgende:
Ter hoogte van de tepel moeten ze vol en rond zijn en bij voorkeur een goede zachte laag over de altijd ietwat hard aanvoelende melkklier. Wat grotere 'hangtieten' zijn om mee te spelen dus veel beter dan van die kleine staanders, om het maar niet over die enge kunststofbollen te hebben.
Echte tieten hangen tenslotte!
Wat ook prettig is, is als de tepels rechtvooruit of hooguit iets uit elkaar 'kijken'. Naar boven starende of scheelkijkende tepels maken borsten lelijker.
Wat lul je nou man?quote:Op woensdag 17 september 2008 12:16 schreef darrenbrass het volgende:
[..]
ik zei nog zo geen cupmaat en toch begin je er gvd over...woest ben ik, woest zeg ik je..
NSFWquote:Op woensdag 17 september 2008 12:55 schreef emokid het volgende:
http://www.bigboobsalert.com/bustypl-anya.php
[ afbeelding ]
Dit soort borsten alleen dan net iets kleiner. Godverdomme en ik zit op stage ook nog, allemachtig wat een vrouw!
quote:Op woensdag 17 september 2008 13:10 schreef emokid het volgende:
Dan heb je het ook wel over iemand, Ewa Sonnett van Busty.pl. Wat een vrouw, bijna al die vrouwen van Busty.pl zijn om te smullen.
ik had ergens zo een login(username&password) liggen, gevonden op zo een pr0nblog..quote:Op woensdag 17 september 2008 13:13 schreef emokid het volgende:
Heb je sessie waar ze met de hele crew van Busty.pl bij dat zwembad zitten?Tietenparadijs ik zeg het je!
ik ben m kwijtgeraakt, toen ik op een dag op vakantie ging en alle sporen van pr0n (cookies, passwords, logs) heb uitgewist..quote:Op woensdag 17 september 2008 13:17 schreef emokid het volgende:
Serieus? Mocht je die ooit willen delen dan kun je mij PM'en.
een picca van jou borsten zou wel veel waarde toevoegen aan dit topique..quote:Op woensdag 17 september 2008 13:51 schreef Tally het volgende:
Mind the SlowChat..
En op KPD zijn meer onderwerpen/foto's en/of filmpjes te vinden over dit onderwerp!
Liever nietquote:Op woensdag 17 september 2008 13:53 schreef darrenbrass het volgende:
[..]
een picca van jou borsten zou wel veel waarde toevoegen aan dit topique..
Dude, no way!quote:Op woensdag 17 september 2008 11:53 schreef darrenbrass het volgende:
Ik heb gemerkt dat je verschillende soorten borsten hebt..
Ik vind het juist het mooist als ze net iets naar boven wippen, wat DoctorB zegt dus.quote:Op woensdag 17 september 2008 12:18 schreef ElectricEye het volgende:
Wat ook prettig is, is als de tepels rechtvooruit of hooguit iets uit elkaar 'kijken'. Naar boven starende of scheelkijkende tepels maken borsten lelijker.
quote:
bee stingsquote:
nice!quote:Op woensdag 17 september 2008 23:14 schreef speknek het volgende:
[..]. Fuck yeah.
[ afbeelding ]
offem,
[ afbeelding ]
gast, kom opquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:47 schreef SwitcheR het volgende:
Doe mij deze maar....
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |