Ik zou daar niet al te lang mee wachten, meestal zijn ze in mijn geval dan uitverkocht/niet meer in mijn maat/alleen nog in de verkeerde kleurquote:Op woensdag 17 september 2008 07:35 schreef motorbloempje het volgende:
heb gisteren laarzen gezien bij de Van Haren voor een euro of 35.. wie weet dat ik daar volgende week eens wat ga passen
Is die nóg niet hersteld?quote:Op woensdag 17 september 2008 09:40 schreef ColdFeet het volgende:
Merel, lig je al in bed?
Ik heb om 11 uur een afspraak bij mijn nieuwe huisarts. Voor mijn knie. zucht.
Is daar dan niet iets aan te doen wat langer effect heeft? Want dit kan niet heel gezond zijn voor je knieen.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, ik verrek om de haverklap mijn kniebanden
waarom denk je dat ze ervoor onder behandeling is?quote:Op woensdag 17 september 2008 09:51 schreef omearos het volgende:
[..]
Is daar dan niet iets aan te doen wat langer effect heeft? Want dit kan niet heel gezond zijn voor je knieen.
Sterkte iig
Dat is ook lekker kut. Hebben ze een verklaring waarom het nog steeds niet goed is?quote:Op woensdag 17 september 2008 09:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, ik verrek om de haverklap mijn kniebanden
gatverdarrie CF. Zo slepend is dat! Succes bij de dokter vandaag!quote:Op woensdag 17 september 2008 10:19 schreef ColdFeet het volgende:
Sowieso ziet het ernaar uit dat ik gewoon slappe gewrichten heb... Erfelijke belasting enzo![]()
Ik heb, toen ik bijna klaar was met revalideren van die operatie, een keer echt fors mn banden verrekt, en nu zijn ze gewoon slapper: bij het minste geringste voel ik het er weer in schieten.
dat zijn de goede berichtenquote:Op woensdag 17 september 2008 10:29 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik pas weer in een broek die ik afgelopen jaar echt niet aankon. En nu wel. En ik moet er bijna een riem bij om!
ouchquote:Op woensdag 17 september 2008 10:19 schreef ColdFeet het volgende:
Sowieso ziet het ernaar uit dat ik gewoon slappe gewrichten heb... Erfelijke belasting enzo![]()
Ik heb, toen ik bijna klaar was met revalideren van die operatie, een keer echt fors mn banden verrekt, en nu zijn ze gewoon slapper: bij het minste geringste voel ik het er weer in schieten.
alleen dat buikje eroverheen is zo jammer!quote:Op woensdag 17 september 2008 10:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat zijn de goede berichten
fijn voelt dat hè?
ik heb bij jou nog nooit een buik kunnen ontdekkenquote:Op woensdag 17 september 2008 10:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
alleen dat buikje eroverheen is zo jammer!
nou. hij zit er echt. een rol. bah.quote:Op woensdag 17 september 2008 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb bij jou nog nooit een buik kunnen ontdekken![]()
Ik heb even in je fotoboek gekeken, maar geen rol gezien! Je ziet er op die foto's trouwens heel anders uit dan op die foto met dat "thuisvestje" (dat overigens heel leuk zou kunnen staan op een strak zwart jurkje)quote:Op woensdag 17 september 2008 10:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nou. hij zit er echt. een rol. bah.
Het werklozenbestaan bevalt je wel geloof ikquote:Op woensdag 17 september 2008 12:42 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgenmiddag,
Heb me verslapen. Werd om 9 uur wakker: "Aah, nog even blijven liggen...", toen was het half 11 en wilde ik er bijna uit gaan en pas om 12 uur werd ik weer wakker.
Nee, niet echtquote:Op woensdag 17 september 2008 13:05 schreef computergirl het volgende:
[..]
Het werklozenbestaan bevalt je wel geloof ik
Dat van die halve dagen waar je geen zin in had?quote:Op woensdag 17 september 2008 13:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Maar ik heb toch niet veel nuttigs te doen nu. Maandag beginnen bij het CWI, dan komt er iig wat geld binnen en dan maar hopen dat ik snel iets anders vind.
Ja, dat van die halve dagen ja. Ik zal wel blij zijn als ik weer iets om handen heb. Ik maak me nu wel nuttig door mezelf nieuwe dingen aan te leren (Photoshop, content management systemen), maar het thuis zitten begint me idd behoorlijk de keel uit te hangen. Heb totaal geen ritme.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:25 schreef computergirl het volgende:
[..]
Dat van die halve dagen waar je geen zin in had?
Het lijkt me echt wel belangrijk om in ieder geval iets te doen idd, ik heb/had zelf de neiging om op een gegeven moment helemaal mijn bed niet meer uit te komen. Vroeger dan, tegenwoordig sta ik ook in de vakantie om 7 uur op.
Heb je al eens vrijwilligerswerk geprobeerd? Misschien dat je daarmee je cv ook wat kan pimpen (schrijven voor verenigingsblad of zo?)
quote:Op woensdag 17 september 2008 13:23 schreef SHE het volgende:
Ik heb vandaag mijn schattige Asus EEE mini pc binnengekregen, zoooo schattig en past met gemak in mijn handtasje
Dat ze zoveel snelheid in zo'n klein ding kunnen proppen is echt wonderbaarlijk
Je eet wel iets teveel vetten en iets teveel suikers.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:37 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn dagmenu:
O: ei + sultana (2) + kruidkoek
T: yoghurt met vruchtjes
L: spruitjes met roomsaus + klein schaaltje zalm met kiemen en komkommer
T: appel + kiwi
D: lasagna + sla
@Viking84: weet je waarmee je jezelf in de kijker speelt én veel schrijfervaring opdoet? Met een weblog over een werkelijk interessant onderwerp. Verzamel alle informatie die je over het onderwerp kan vinden, herschrijf het, maak eigen nieuws.... Iedere dag een nieuw bericht. Zo doe je een berg aan ervaring op en heb je een mooi visitekaartje.
Ik weet het. De roomsaus, de sultana's en de lasagna zijn zeer a-typisch voor mijn recente voedingspatroon. Ik heb alleen een beetje behoefte aan troostvoeding en dan leken dit mij betere alternatieven dan een grote coupe roomijs of een tostie ofzo, naast de normale maaltijden.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:05 schreef SHE het volgende:
[..]
Je eet wel iets teveel vetten en iets teveel suikers.
Uitstekend planquote:Op woensdag 17 september 2008 13:37 schreef Tinkepink het volgende:
@Viking84: weet je waarmee je jezelf in de kijker speelt én veel schrijfervaring opdoet? Met een weblog over een werkelijk interessant onderwerp. Verzamel alle informatie die je over het onderwerp kan vinden, herschrijf het, maak eigen nieuws.... Iedere dag een nieuw bericht. Zo doe je een berg aan ervaring op en heb je een mooi visitekaartje.
Ja, maar ik heb nu trek! De wortels of kiwi waren mijn tussendoortje op mijn werk. Ik heb de keuze uit snickers, snoepjes, vieze chocolaatjes (gezamenlijke snoepkist van de collega's), sloffe rijstwafels, oude amandelen, walnoten, wortels of een kiwi.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:23 schreef SHE het volgende:
In wortels zitten ook veel suikers
Gewoon lekker salade met stukje lasagne eten.
Ik ben volledig afgekickt van snoepjes. De sultana's vanmorgen heb ik ook alleen maar gegeten omdat ik in de auto zat, trek had en er niets anders voorhanden was. Ik vind ze niet eens lekker. Heel soms, als ik trek heb en er is niets anders in de buurt dan eet ik er wel wat van, maar ik zal het zelden pakken uit "lekkere trek".quote:Op woensdag 17 september 2008 14:35 schreef SHE het volgende:
Dat je trouwen kan werken met snickers, snoep en chocola om je heen.
Ik zou er niet tegenkunnen en het demonstratief allemaal opeten zodat het weg was
Wasser mis met kiwi dan?quote:Op woensdag 17 september 2008 14:17 schreef Tinkepink het volgende:
Nou, dan skip ik de lasagne en de kiwi maaren eet in plaats daarvan 2 wortels en een salade zonder olie (en een heeeeeeel klein stukje lasagne).
Ik dacht dat daar veel suiker in zat. Maar ik kan het mis hebben hoor.quote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
ach, in snotjes zitten ook wat calorien
Mwoah ongeveer net zoveel als in een sinaasappel, maar nog steeds minder dan 10 gram, dus is te verwaarlozen.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik dacht dat daar veel suiker in zat. Maar ik kan het mis hebben hoor.
In een appel zitten meer vezels, dus ik denk dat dit een urban myth is.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:41 schreef vamperotica het volgende:
Ah... dacht juist dat kiwi's goed voor den stoelgang waren of hek da gewoon gedroomd?
Nieuwe dingen kopen is altijd leuk, maar je kan ook gaatjes laten bijprikken bij een schoenmakerquote:Op woensdag 17 september 2008 15:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou ja, heb er maar een leuke riem bij gekocht want degene die ik had kon al niet meer, te weinig gaatjes
Nieuw is leuker jaquote:Op woensdag 17 september 2008 15:52 schreef computergirl het volgende:
[..]
Nieuwe dingen kopen is altijd leuk, maar je kan ook gaatjes laten bijprikken bij een schoenmaker
Maar ik vind ze ook heerlijk hoor!quote:Op woensdag 17 september 2008 15:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Kiwi is gewoon lekkah. Fruit is gewoon goed voor je en je moet het lekker vinden anders eet je hte toch niet.
Gisteren had ik perzikken op de weegschaal ze kostten 1E per stuk!! ja dahaag, dan maar een lekkere zak Granny Smith ofzo.
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:22 schreef conleche het volgende:
Hé gals!! We zijn net aangekomen in het zuiden en ik zit nu in de auto bij de MacDo terwijl meneer C. even de zware boodschappen haalt. Ik durf hond niet alleen in de auto te laten. Dus!
Helaas teveel om bij te lezen, doe ik de volgende keer, maar even over de foto's uploaden. Ik zat in de auto voor ons huis en had nog draadloos bereik en de foto's zijn gewoon met m'n appel macbookje genomen! Sjiekhendig!
Nu weer een stukkie lezen....
Hyper-U oléeeeeequote:Op woensdag 17 september 2008 16:22 schreef conleche het volgende:
Hé gals!! We zijn net aangekomen in het zuiden en ik zit nu in de auto bij de MacDo terwijl meneer C. even de zware boodschappen haalt. Ik durf hond niet alleen in de auto te laten. Dus!
Helaas teveel om bij te lezen, doe ik de volgende keer, maar even over de foto's uploaden. Ik zat in de auto voor ons huis en had nog draadloos bereik en de foto's zijn gewoon met m'n appel macbookje genomen! Sjiekhendig!
Nu weer een stukkie lezen....
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:25 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Was gisteren te laat om je een fijne vakantie te wensen, dus hierbij.
Ik zou 'm toch niet schrappen hoor. Voor de broodnodige vezels is 'ie prima. (net als ongeschilde peer, allerie soorten steenfruit, druiven, ananas, aardbei, framboos, meloen en rabarberquote:Op woensdag 17 september 2008 15:53 schreef vamperotica het volgende:
Ah....
Cranky vampy pakt dan nog maar een kiwi'tje!!
Tnx voor de info!
* kiwi van poepvoerlijstje schrapt
Maakt niet uit, whatever you like. Dobbels zijn prima.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:26 schreef k_i_m het volgende:
SHE, nog een vraagje over de kip; Er moet spek in, maar wat voor spek? Gewoon van die dobbelsteentjes?
Heb ik ook gedaan als keuzevak, is echt enorm leukquote:Op woensdag 17 september 2008 18:34 schreef Miss_S het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat ik mee mag doen met de workshop gebarentaal die georganiseerd wordt door mijn studievereniging
Wat een gezeik CF, ik weet hoe kut een lamme knie is.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:35 schreef ColdFeet het volgende:
Kwak, heb jij veel onderwijstaken?
Oh ja, ik ga nog even mopperen over m'n knie: ga nu maar weer aan de ontstekingsremmers en de kine; andere optie is CT-scan laten maken en evt weer opereren, maar daar ben ik logischerwijs niet zo happig op, dus toch maar weer proberen
Ben benieuwdquote:Op woensdag 17 september 2008 18:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan als keuzevak, is echt enorm leuk![]()
Ja! Maar! Ik! Wil! Hardlopen!!!quote:Op woensdag 17 september 2008 18:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat een gezeik CF, ik weet hoe kut een lamme knie is.
De mijne is trouwens helemaal tof, ik ga er nog wel doorheen als ik mijn pootje verkeerd neerzet en voetballen gaat ook niet meer lukken, maar ik kan nog op 8 cm hak lopen dus ik ben gelukkig
quote:Op woensdag 17 september 2008 18:35 schreef ColdFeet het volgende:
Kwak, heb jij veel onderwijstaken?
Oh ja, ik ga nog even mopperen over m'n knie: ga nu maar weer aan de ontstekingsremmers en de kine; andere optie is CT-scan laten maken en evt weer opereren, maar daar ben ik logischerwijs niet zo happig op, dus toch maar weer proberen
1) Heel hard oefenen.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:34 schreef Miss_S het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat ik mee mag doen met de workshop gebarentaal die georganiseerd wordt door mijn studievereniging
Het is maar 1 workshop dus ben benieuwd hoeveel je aan mij zou hebbenquote:Op woensdag 17 september 2008 18:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
1) Heel hard oefenen.
2) Naar de meet komen.
3) Tijdens de meet tolken voor mij.
Inderdaad altijd een hele klus maar wat een mooie foto die laatstequote:Op woensdag 17 september 2008 19:08 schreef Sugar het volgende:
Wij hebben net familiekiekjes gemaakt.Lastig hoor, iedereen goed erop!
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb in 1 muziekles het handalfabet geleerd, dus dat kan bestquote:Op woensdag 17 september 2008 19:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het is maar 1 workshop dus ben benieuwd hoeveel je aan mij zou hebben
Leuke foto'squote:Op woensdag 17 september 2008 19:08 schreef Sugar het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We zullen zienquote:Op woensdag 17 september 2008 19:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb in 1 muziekles het handalfabet geleerd, dus dat kan best.
Tof! Weet je of ze dat vaker doen?quote:Op woensdag 17 september 2008 19:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het is maar 1 workshop dus ben benieuwd hoeveel je aan mij zou hebben
Nee sorry, staat verder niet op de agenda dus denk dat het een eenmalig iets is maar zeker weten doe ik het nietquote:Op woensdag 17 september 2008 19:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tof! Weet je of ze dat vaker doen?
Hmmm, ik ben er "vroeger" vaak achteraan geweest maar ze geven pas echte cursussen als je een directe slechthorende/dove familielid hebt.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:55 schreef motorbloempje het volgende:
jammer
Zou het graag eens leren. Ok dit is maar een workshop, maar even kijken of het me ligt is wel leuk
Wat een leuke foto's! Juist die eerste ook, 2 kleintjes die elkaar zo lief aankijkenquote:Op woensdag 17 september 2008 19:08 schreef Sugar het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt een andere avaquote:Op woensdag 17 september 2008 20:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat een leuke foto's! Juist die eerste ook, 2 kleintjes die elkaar zo lief aankijken.
Jouw schuld. Ik besloot dat blond me beter zou staan en wilde deze al een hele tijdquote:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met jouw (2e) fotoshoot? Zijn daar nog mooie foto's uit gekomen?quote:Op woensdag 17 september 2008 19:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Inderdaad altijd een hele klus maar wat een mooie foto die laatste
Popje!quote:Op woensdag 17 september 2008 20:18 schreef Vivi het volgende:
Poppetjes! Ik ben terug.
Ik weet nu zeker dat ik moet emigreren..![]()
![]()
Fotospam volgt morgen, ik wil alleen wél alvast verklappen dat ik geen snotjes genuttigd heb.
Is het voor jou misschien een idee om in het weekend heel veel te koken, in te vriezen en doordeweeks gewoon wat uit de vriezer te plukken? Is ook snel, en heb je er iets meer vat opquote:Op woensdag 17 september 2008 20:57 schreef Isegrim het volgende:
Morgen ben ik ook weer onderweg, 's avonds dan, dus even kijken wat ik dan ga eten...
Het is ook niet schokkend, maar het is minder goed en gezond dan ik tegenwoordig gewend ben te eten en dat vind ik jammer. 't Is niet dat ik me vreselijk schuldig voel ofzo, want in het algemeen houd ik me zeer strikt aan het schema.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Is het voor jou misschien een idee om in het weekend heel veel te koken, in te vriezen en doordeweeks gewoon wat uit de vriezer te plukken? Is ook snel, en heb je er iets meer vat op. Verder vind ik je lijstje niet schokkend, ik zie niet de enorme hoeveelheden chocolade of snoep die ik op zo'n dag (en vandaag) zou wegwerken ... heb je het op de snacks na nog netjes gedaan ...
quote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 21:17 schreef Isegrim het volgende:
En dat terwijl jij een neuspeuterende viking in je avatar hebt...
Ons = 100 g. Dus 'maar' 750 kcal per zakje. Scheelt toch weerquote:Op woensdag 17 september 2008 21:24 schreef Aventura het volgende:
Hebben jullie dat ook weleens, dat je enorm schrikt van de hoeveelheid kcal die ergens in zit? Doorgaans ben ik wel op de hoogte van wat ik naarbinnen schuif, maar afgelopen week had ik toch weer vier van die momenten.
- Japanse hot rijstcrackers. Ook een kleine 500 kcal per ons. Zo'n lullig minuscuul zakje van 150 gram bevat dus 1500 kcal, en dat gaat er gewoon doorheen op een avondje met z'n tweetjes. Kan je net zo goed een familiezak chips leegvreten.
Oja, tuurlijkquote:Op woensdag 17 september 2008 21:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ons = 100 g. Dus 'maar' 750 kcal per zakje. Scheelt toch weer. Maar ik heb het inderdaad ook. Van de week nog, met die paar scheuten olie die tegen de 1000 kcal leveren. Zelfde met chocolade. Die milka-repen zijn heerlijk, maar 1500 kcal per stuk. En ik had een reep weggewerkt in 2 dagen.
Omg, daar zit ook nog koek en caramel in. Slechter kan niet. Lekker lijkt het me welquote:Op woensdag 17 september 2008 21:36 schreef Chicolate het volgende:
Milka Choco Swing![]()
[ afbeelding ]
Milka Caramel![]()
[ afbeelding ]
Maar die gaan dus per 300 gram reep, en dat heb je zo op.
Juist, en daarom haal ik het dus nooit in huisquote:Op woensdag 17 september 2008 21:36 schreef Chicolate het volgende:
Milka Choco Swing![]()
[ afbeelding ]
Milka Caramel![]()
[ afbeelding ]
Maar die gaan dus per 300 gram reep, en dat heb je zo op.
quote:Op woensdag 17 september 2008 19:08 schreef Sugar het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, ik nog steeds niet. Deze week was echt een snoepweek. Maar ja, ik was dan ook jarig én nu ongesteldquote:Op woensdag 17 september 2008 21:45 schreef Isegrim het volgende:
Dat kan ik dus tegenwoordig gewoon; een lading chocola in huis hebben en elke dag maar één stukje nemen.![]()
Ik heb vanavond kippevleugeltjes opquote:Op woensdag 17 september 2008 21:49 schreef Isegrim het volgende:
Oh god, mijn vriend is ook zo'n mier met botjes. Hij weigert gewoon dingen met botten te eten.Terwijl ik echt stapeldol ben op vlees van 't bot.
![]()
![]()
Ja, dat had ik dus ook vorige week na de friet. Opgeblazen buik en winderigheid.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:49 schreef ColdFeet het volgende:
Kim, wat ga je in vredesnaam koken?
Ik heb friet gegetenEn het was lekker
en nu heb ik buikpijn
Vlak voor ik ongesteld word mag ik van mezelf twee stukjes per dag.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou, ik nog steeds niet. Deze week was echt een snoepweek. Maar ja, ik was dan ook jarig én nu ongesteldIk heb nooit zo enorm veel behoefte aan zoet, maar voordat ik ongesteld moet worden dan heb ik een enorme trek in chocola.
Ja, vlees van 't bot is zóveel lekkerder. Maar hij heeft liever een droge kipfilet...quote:Op woensdag 17 september 2008 21:50 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb vanavond kippevleugeltjes opHeerlijk!
![]()
Het is altijd zo mals dan
Ik kan gewoon geen maat houdenquote:Op woensdag 17 september 2008 21:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Vlak voor ik ongesteld word mag ik van mezelf twee stukjes per dag.
Een hele kip gevuld met knoflook en spek. Staat op het SHE menuquote:Op woensdag 17 september 2008 21:49 schreef ColdFeet het volgende:
Kim, wat ga je in vredesnaam koken?
Ik heb friet gegetenEn het was lekker
en nu heb ik buikpijn
Ja, hier wordt het ook een keer tijd. Lingerie kan heel veel voor je silhouet doen, mits je de juiste modellen en maten draagt.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:04 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind die lingeriestukjes het leukst.Ik wil ook weer eens écht mooie lingerie gaan kopen.
Leukquote:Op woensdag 17 september 2008 22:05 schreef motorbloempje het volgende:
whaaahooooooooooooooooooooooo![]()
Met oud en nieuw zitten wij inCanterbuy in Kent in Engeland
![]()
in een beeldig klein Inn-etje![]()
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:03 schreef vamperotica het volgende:
SHE menu?
Nu word ik eraan herinnerd dat ik een afspraak moet maken met de kapper. Mijn haar zit al weken voor geen meterquote:Op woensdag 17 september 2008 22:08 schreef Aventura het volgende:
Ik krijg wel een beetje jeuk van die man.
'Je haar. En wat is er met je haar?' Alsof-ie het tegen een kleuter heeft.
OOOO Maar een heus menu??!!quote:Op woensdag 17 september 2008 22:08 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, van het SHE dieet om de laatste kilo's te laten verdwijnen.
Ja, ik vind die kerel ook heel naar. Die mogen ze er wel uittyfen.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:08 schreef Aventura het volgende:
Ik krijg wel een beetje jeuk van die man.
'Je haar. En wat is er met je haar?' Alsof-ie het tegen een kleuter heeft.
Ik ook, maar ik ga al jaren naar een kapper in Baarn (ik woon in Amsterdamquote:Op woensdag 17 september 2008 22:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nu word ik eraan herinnerd dat ik een afspraak moet maken met de kapper. Mijn haar zit al weken voor geen meter
Bij mij hebben ze het bij de Cosmo 2 x echt super geknipt, echt dat de slag erin viel en dat ik krullen had als ik een beetje mousse in mijn haar deedquote:Op woensdag 17 september 2008 22:12 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ga al jaren naar een kapper in Baarn (ik woon in Amsterdam) en betaal dan zo 100 euro. Ik wil daar vanaf, en eens een goede kapper bij mij in de buurt vinden. Je zou denken, no problemo in Amsterdam, maar dat valt toch tegen. Ik heb heel fijn krullend haar en dat snappen kappers niet.
Toch niet alleen hé?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:11 schreef Viking84 het volgende:
Met kerst zit ik gewoon thuis.
Mijn vader is 2e kerstdag jarig en Marks vader op 1e kerstdag, daar ben ik de afgelopen jaren steeds naartoe gegaan, maar of dat deze kerst ook zo is, aangezien ik dan hopelijk elders woon, dat weet ik niet.
Vroeger verfde ik het heel vaak, nu niet meer, maar nu begin ik wat grijs te zienquote:Op woensdag 17 september 2008 22:16 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze het bij de Cosmo 2 x echt super geknipt, echt dat de slag erin viel en dat ik krullen had als ik een beetje mousse in mijn haar deed
Meeste kappers knippen mijn haar nat, en dan is het aan het einde: "Je hebt slag!" Ja, muts, dat zei ik toch!
En idd, het is duur. Verf jij het? Ik ben er nu maar mee gestopt omdat ik het wel een erg dure hobby vond.
Ik ben nog jong, grijs ben ik nog niet. Maar volgens mij kun je je haar niet kleuren met henna als je grijze haren hebt. Pin me er niet op vast, maar ik meen het ergens gelezen te hebben dat henna niet geschikt is voor grijs haar.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:26 schreef Aventura het volgende:
[..]
Vroeger verfde ik het heel vaak, nu niet meer, maar nu begin ik wat grijs te zien
Maar aangezien ik daar vroeger mijn haar echt mee verneukt heb, ga ik niet meer voor de kappers- of thuisverf. Misschien ga ik ook aan de henna. Dat is er in alle kleuren, niet alleen helrood.
Hee, waar blijft het recept trouwens?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:26 schreef Isegrim het volgende:
Die Govert de Roos lijkt me wel een prettig mens.
Ik ben ook nog wel jong (30 jaar) voor grijze haren, ik heb er ook nog maar 3 ofzo gespotquote:Op woensdag 17 september 2008 22:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ben nog jong, grijs ben ik nog niet. Maar volgens mij kun je je haar niet kleuren met henna als je grijze haren hebt. Pin me er niet op vast, maar ik meen het ergens gelezen te hebben dat henna niet geschikt is voor grijs haar.
http://www.hairweb.nl/haar-kleuren-henna.htm
Je grijze haren zullen oranje worden vrees ik. Even navraag doen bij de kapper.
Ja super foto'squote:Op woensdag 17 september 2008 20:56 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk afgelopen met jouw (2e) fotoshoot? Zijn daar nog mooie foto's uit gekomen?
WB Vief!
De citroentaart?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:32 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hee, waar blijft het recept trouwens?.
Mijn zus heeft vrij veel grijze haren, maar die verft het nu. Die is ook 30. Alleen afkomstig uit Bangladesh (pikzwart haar) denk dat het daar aan ligt.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:32 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik ben ook nog wel jong (30 jaar) voor grijze haren, ik heb er ook nog maar 3 ofzo gespot
Maar ik ga het inderdaad even navragen.
ook gezelligquote:Op woensdag 17 september 2008 22:07 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Leuk![]()
Met Kerst zit ik hoogstwaarschijnlijk in de sneeuw (Avoriaz, frankrijk). Wintersport
Niet alleen met, maar met m'n schoonfamilie erbij.
2 jaar nog maarquote:Op woensdag 17 september 2008 22:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ook gezellig
René en ik zijn de 30ste 2 jaar samen, dus wilden we eigenlijk wel 'lekker saamjes' weg
Dit is voor mij ook de eerste keer dat ik Oud en Nieuw in het buitenland vier! En dan ook nog in het land van mijn dromen
Nope, 2 jaar pas.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:38 schreef Ewelina het volgende:
[..]
2 jaar nog maarIk dacht dat jullie veel langer bij elkaar waren!
Ik zou nog weleens metnaar Polen willen, mijn geboorteplaats laten zien. Voorlopig even nog niet.
yupquote:Op woensdag 17 september 2008 22:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oooh, dan kan er nog van alles misgaan.
Vulling:quote:350 g bloem
snufje zout
150 g boter
100 g poedersuiker
2 geklutste eieren
Bloem en zout op werkblad zeven, boter erdoor wrijven tot het broodkruimelig is. Suiker toevoegen en mengen. Eieren toevoegen en mengen. Kneden tot je een mooi fluweelzacht deeg hebt. Folie eromheen en in de koeling leggen. Daarna uitrollen en ondiepe taartvorm mee bekleden. Daarna terug in koeling.
Koud serveren!quote:4 eieren
2 eidooiers
275 g fijne suiker
190 ml room (de vetste die je kunt krijgen, liefst die blikjes van de Turk)
275 ml citroensap (vers bij voorkeur)
fijngeraspte schil van 3 citroenen
Meng eieren, eidooiers en suiker. Voeg room al kloppen toe en dan citroensap en schil.
Haal bodem uit koeling en bedek met bakpapier. Leg daar bonen op. Tien minuten bakken op 190 graden. Papier en bonen verwijderen en nog tien minuten bakken of tot het net gaar, maar nog bleek is. Haal uit de oven en verlaag temperatuur tot 150 graden.
Zet bakvorm op bakplaat en giet vulling erin. 35-40 minuten bakken, of tot vulling vast is geworden.
Love is in the airquote:Op woensdag 17 september 2008 22:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nope, 2 jaar pas.
Maar het lijkt al wel een eeuwigheid (en dat bedoel ik positief hoor)
Het klopt gewoon, lijkt alsof het niet anders geweest is, met nukken en al
hier stopte ik met lezen, in eerste instantiequote:Op woensdag 17 september 2008 22:42 schreef Viking84 het volgende:
Mark is ook thuis en hij kan amper nog zitten: "Auw, ik heb zo'n last van m'n kont joh" *kreun ende zucht*.
Mental imagequote:Op woensdag 17 september 2008 22:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
yup
maar dat kon ook al na een maand, of pas over 35 jaar als ik oud en verschrompeld ben inclusief theezakjes![]()
Heeft hij wel voor de rest van de week wel zijn lichaamsbeweging gehadquote:Op woensdag 17 september 2008 22:42 schreef Viking84 het volgende:
Mark is ook thuis en hij kan amper nog zitten: "Auw, ik heb zo'n last van m'n kont joh" *kreun ende zucht*.Hij heeft in totaal zo'n zes uur op de fiets gezeten vandaag (vier uur heen, want toen fietsten ze enorm om en twee uur terug).
Na een jaarquote:Op woensdag 17 september 2008 22:43 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Love is in the airHoe snel ging je samenwonen?
Ik ben nu 3,5 jaar samen met mijn vriend (officieel niet samenwonend, in de praktijk wel)
Het is maar goed dat 'ie niet mee leest (hij ligt hier op mijn bed), want hij is echt geen homoquote:Op woensdag 17 september 2008 22:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hier stopte ik met lezen, in eerste instantie![]()
dacht even: een pot en een homo, dat dat goed gaat![]()
Ik vind theezakjes nu niet bepaaldquote:
Maak daar maar 'rest van de maand' vanquote:Op woensdag 17 september 2008 22:44 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Heeft hij wel voor de rest van de week wel zijn lichaamsbeweging gehad
Ai, dat laatste is herkenbaarquote:Op woensdag 17 september 2008 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Na een jaar
Was helemaal niet de bedoeling eigenlijk. Daarom was ik in eerste instantie in Arnhem gaan wonen, zodat we wel dichterbij zouden wonen, maar niet meteen samen of op elkaars lip..
Maargoed.. toen ik eenmaal daar woonde sliep René nog maar 1 nacht per week op zijn kamer en betaalde daar wel 300 euro in de maand voor... dus toen zijn we toch maar gaan samenwonen. En ach, het gaat hartstikke goed, nog steeds geen officiele ruzie gehad
ik ben stiekem gewoon en burgertrutquote:Op woensdag 17 september 2008 22:46 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ai, dat laatste is herkenbaarMijn vriend is nooit meer weggegaan nadat ie mij verzorgd had na mijn operatie (2 jaar geleden). Zo af en toe slaapt hij thuis, maar eigenlijk altijd hier.
Maar we zien het gewoon beiden niet zitten om samen te wonen een studio.
Buiten dat... dan zit je zo vast... dat vind ik toch nog een beetje eng
Haha, ik ook wel een beetje hoor. Behalve dat ik geen kinderen wil.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben stiekem gewoon en burgertrut
De enige lesbische relatie die ik heb gehad woonde ik idd binnen een week met haar samenquote:Op woensdag 17 september 2008 22:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil mooi niet samenwonen, hoor. Ik hoor vaak van die verhalen over lesbo's die binnen een week bij elkaar intrekken. Rrrrr. Laat mij maar LAT-ten, dan houd je de spanning er een beetje in. Alleen wonen wil ik echter ook niet, vandaar de keuze voor een woongroep
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahaha! I rest my casequote:Op woensdag 17 september 2008 22:52 schreef SHE het volgende:
[..]
De enige lesbische relatie die ik heb gehad woonde ik idd binnen een week met haar samen![]()
Getrouwd met een man?quote:( waarom het uit ging: ik werd verliefd op een jongetje. Zi heeft me echter ingehaald, want is inmiddels gelukkig getrouwd met kids)
Binnen een week samenwonen?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil mooi niet samenwonen, hoor. Ik hoor vaak van die verhalen over lesbo's die binnen een week bij elkaar intrekken. Rrrrr. Laat mij maar LAT-ten, dan houd je de spanning er een beetje in. Alleen wonen wil ik echter ook niet, vandaar de keuze voor een woongroep
.
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:53 schreef Miss_S het volgende:
Voor diegene die benieuwd waren
Een paar foto's van de fotoshoot met RonaldVVind de eerste en de 3e wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de rest beetje overgeposeerd, en dat is gewoon niet mijn ding
Zowel zelf op de foto gaan als foto's maken.
Ja doei.
Yep. terwijl ze daarvoor ruim 15 jaar exclusief lesbische relaties had.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahahaha! I rest my case.
[..]
Getrouwd met een man?.
na-aperquote:Op woensdag 17 september 2008 22:55 schreef Viking84 het volgende:
@ Miss_S: Mooi! Vooral de eerste en derde foto!.
Een paar foto's van de fotoshoot met RonaldVDie op die houten palen is mooi, maar ik vind je jurkje niet heel flatterendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je taille valt weg en het lijkt alsof je borsten een beetje hangen in die jurk
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ik zou bijna denken dat je een relatie met mijn vrouw hebt gehad, want het klinkt precies als haar situatie: eerst alleen maar lesbisch, vervolgens toch verliefd worden op een man en twee kinderen krijgen.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Yep. terwijl ze daarvoor ruim 15 jaar exclusief lesbische relaties had.
Ineens veranderd.
Daarom..uiteindelijk is iedereen bisexueel
Thanks, ook mijn favorieten samen met de laatste foto, maar die is in het echt mooier dan op de comput0erquote:Op woensdag 17 september 2008 22:55 schreef Viking84 het volgende:
@ Miss_S: Mooi! Vooral de eerste en derde foto!.
Een paar foto's van de fotoshoot met RonaldVInderdaad de eerste en de derde zijn de allermooiste! Zijn sowieso erg mooie foto's gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Dat lijkt niet zo dat is gewoon zo na 30 kilo afgevallen te zijnquote:Op woensdag 17 september 2008 22:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die op die houten palen is mooi, maar ik vind je jurkje niet heel flatterendJe taille valt weg en het lijkt alsof je borsten een beetje hangen in die jurk
Niet iedereen denk ik. Ik ken er genoeg die 'ieeeeew' zeggen als ik ze vraag naar hun gedachten om ooit eens met iemand van hetzelfde geslacht te zoenen.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Yep. terwijl ze daarvoor ruim 15 jaar exclusief lesbische relaties had.
Ineens veranderd.
Daarom..uiteindelijk is iedereen bisexueel
O, ik had jouw post niet eens gezien. Sowieso lees ik snel over een heleboel posts heen. Denk ik dat ik op de laatste post heb gereageerd, staan er meteen alweer een heleboel bij!quote:Op woensdag 17 september 2008 22:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
na-apercreëer je eigen smaak anders even
Ik ben zo'n trut dat ik er dan wel voor zorg dat je dat niet op foto's ziet.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat lijkt niet zo dat is gewoon zo na 30 kilo afgevallen te zijn![]()
En het is wel een wonder dat ik die houten palen overleefd heb en er niet vanaf gevallen ben
Yep. Daar verdenk ikquote:Op woensdag 17 september 2008 22:58 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Niet iedereen denk ik. Ik ken er genoeg die 'ieeeeew' zeggen als ik ze vraag naar hun gedachten om ooit eens met iemand van hetzelfde geslacht te zoenen.
Ik denk alleen dat men eerder de keuze maakt om te gaan trouwen met iemand van het andere geslacht omdat dat sociaal geaccepteerd is. Jammer.
Nou ik vond het eigenlijk juist belangrijk om mezelf zo te leren accepteren, ik heb vaak pushup bh's aan maar vond het juist ook wel goed voor mezelf om het zo een keer te doen. En op deze foto's vind ik het nog geeneens lelijk (op 1 foto die hier niet staat wel)quote:Op woensdag 17 september 2008 23:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ben zo'n trut dat ik er dan wel voor zorg dat je dat niet op foto's ziet.
die 1e is trouwens wel heel goed geluktLeuk voor je vriendje
Dat begrijp ikquote:Op woensdag 17 september 2008 23:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nou ik vond het eigenlijk juist belangrijk om mezelf zo te leren accepteren, ik heb vaak pushup bh's aan maar vond het juist ook wel goed voor mezelf om het zo een keer te doen. En op deze foto's vind ik het nog geeneens lelijk (op 1 foto die hier niet staat wel)
En die 1e wou ik eerst in het groot voor mijn vriend doen, maar dat vind ik dan weer iets te veel van het goede.
Ik zou wel de eerste doenquote:Op woensdag 17 september 2008 23:03 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou de derde doen, voor je vriend.
Sfeervol en niet te *pats* *boem* hier ben ik
Voor een fotoshoot heb je een goede fotograaf nodig, dan is Photoshop zelf kunnen niet nodig. Desnoods laat je de fotograaf het nog shoppenquote:Op woensdag 17 september 2008 23:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil ook nog wel eens een fotoshoot doen. Maar eerst maar eens met Photoshop leren werken.
Heb het betreffende topic even opgezocht en ik had de TS - zonder de OP goed te lezen, trouwens - een prutser genoemd.quote:Hi Viking,
Je bijdrage in het topic over het KPN-/Hi-oplichtingsverhaal vind ik zo ontzettend stupide dat ik er gewoon geen andere, fijnere of puntiger formulering voor kan bedenken. Als dit het niveau van de komende Nederlandse jeugd is (1984 is blijkbaar je afleveringsjaar), dan zijn we met z'n allen glashard verne*kt. Helaas denk ik dat dat ook echt het geval is, aangezien je generatiegenoten niet veel meer talent voor lezen of algemeen begrip tonen.
Neem nog een Breezertje!
Groeten,
Jazeera
Dat is niet zo heel moeilijk hoor. Ooit, in een ver verleden, toen ik nog Communicatie studeerde, heb ik Photoshop lessen gehad (en ook video editing!) De betreffende docent heeft me nog geholpen om een foto van iemand die ik absoluut niet mocht volledig te verbouwenquote:Op woensdag 17 september 2008 23:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil ook nog wel eens een fotoshoot doen. Maar eerst maar eens met Photoshop leren werken.
Ja, ik wil wel Photoshop kunnen, want dan kan ik de vetrolletjes wegpoetsen voor ik de foto's hier ga postenquote:Op woensdag 17 september 2008 23:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Voor een fotoshoot heb je een goede fotograaf nodig, dan is Photoshop zelf kunnen niet nodig. Desnoods laat je de fotograaf het nog shoppen. Shoot lijkt mij ook wel leuk. Maar ik hou eigenlijk niet van foto's, vind altijd dat ik er stom op sta
.
Heb je een linkje?quote:Op woensdag 17 september 2008 23:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik kreeg vandaag ook pm trouwens:
[..]
Heb het betreffende topic even opgezocht en ik had de TS - zonder de OP goed te lezen, trouwens - een prutser genoemd.
En daar krijg ik dan een pm voor van een andere user. Sommige mensen...
_!!!
srsly!quote:Op woensdag 17 september 2008 23:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik kreeg vandaag ook pm trouwens:
[..]
Heb het betreffende topic even opgezocht en ik had de TS - zonder de OP goed te lezen, trouwens - een prutser genoemd.
En daar krijg ik dan een pm voor van een andere user. Sommige mensen...
_!!!
Wil je een dreun?quote:Op woensdag 17 september 2008 23:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, maar jij hebt dan ook geen smaak
whahaquote:Op woensdag 17 september 2008 23:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Die krijgen mijn ouders (ookal heeft mijn moeder die zelf uitgekozen)
Ik voelde me ook mooi in die jurkquote:Op woensdag 17 september 2008 23:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat begrijp ik![]()
Maar als ik een fotoshoot zou doen (wat een zeldzaamheid zou zijn) dan zou ik er wel zo mooi mogelijk op willen staan, dus wel mooie kleren enzo aan. Vandaar
maak me gekquote:Op woensdag 17 september 2008 23:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wil je een dreun?.
Motorchickie.
Ben je bang voor de camera? Dan sta je er inderdaad altijd stom op.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Voor een fotoshoot heb je een goede fotograaf nodig, dan is Photoshop zelf kunnen niet nodig. Desnoods laat je de fotograaf het nog shoppen. Shoot lijkt mij ook wel leuk. Maar ik hou eigenlijk niet van foto's, vind altijd dat ik er stom op sta
.
Nouja er hangt een baby foto van mij in de gang en verder geen foto's van mij (omdat ik die ook altijd haatte) en nu toch maar deze ernaastquote:Op woensdag 17 september 2008 23:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
whahavoor de 'schoolfoto' die je niet meer krijgt
Mooi is niet per sé nep of overgestyled.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik voelde me ook mooi in die jurkmaar ben niet zo van het neppe en overgestylde dingen
Eens kijken, ik had ergens een paar trucjes gevonden voor makkeljk photoshoppenquote:Op woensdag 17 september 2008 23:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik wil wel Photoshop kunnen, want dan kan ik de vetrolletjes wegpoetsen voor ik de foto's hier ga posten.
Heb het juiste woord nog niet gevondenquote:Op woensdag 17 september 2008 23:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mooi is niet per sé nep of overgestyled.
Of jij vindt dat ik elke dag overgestyled de deur uitga![]()
Maar eventueel met een sexy shoot wel ietsje meer gestyled denk ik. Dat wordt zo snel ordinair.
De brulshirtfoto was idd niet heel flatteus neequote:Op woensdag 17 september 2008 23:12 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben zeer on-fotogeniek. Er worden zélden mooie foto's van mij gemaakt. Poseren kan ik niet, dan weet ik me geen houding te geven. De foto's van mezelf die ik mooi vind, zijn in een onbewaakt ogenblik gemaakt.
Mijn vader heeft nog steeds een foto van toen ik 12 was, gemaakt in zo'n fotohokje (overbelichting!) met half uitgezakt haar (mijn moeder had mijn haar gekruld, maar na een uur was dat alweer uitgezakt)_O-quote:Op woensdag 17 september 2008 23:12 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn ouders hebben al mijn schoolfoto's, van begin tot einde, in een lijstje zitten. Elke keer kwam de nieuwe er weer voor, zeg maar
Is wel leuk om zo af en toe eens te zien, vroegah, met een enorme spleet tussen mn voortanden, witblond haar en een jurkje met een gigantische kraag
Die was ook niet flatteus bedoeld.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De brulshirtfoto was idd niet heel flatteus nee.
Valt mee, maar merk wel dat ik er beter op sta als ik wat verlegen kijkquote:Op woensdag 17 september 2008 23:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ben je bang voor de camera? Dan sta je er inderdaad altijd stom op.
Sinds ik dat ontdekt heb, sta ik een stuk beter op foto's. Dát, en een beetje uitvogelen hoe je er voordelig op staat(ja, ik kijk naar programma's als America's Next Top Model)
quote:Op woensdag 17 september 2008 23:12 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn ouders hebben al mijn schoolfoto's, van begin tot einde, in een lijstje zitten. Elke keer kwam de nieuwe er weer voor, zeg maar
Is wel leuk om zo af en toe eens te zien, vroegah, met een enorme spleet tussen mn voortanden, witblond haar en een jurkje met een gigantische kraag
Ik plaag je maar evenquote:Op woensdag 17 september 2008 23:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die was ook niet flatteus bedoeld.
Jij bent echt geobsedeerd door die foto hè?
Mwah, bij mij neigt een beetje ordi al snel naar trailer trash. Neuhquote:Op woensdag 17 september 2008 23:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Heb het juiste woord nog niet gevondenmaar meer net ofzo, dat past ook meer bij jou
En ordinair mag soms ook wel
quote:Op woensdag 17 september 2008 23:15 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Zo hebben mijn ouders dat ook.
Mijn allereerste schoolfoto (3 jr, jaja, toen ging ik al naar school)
[ afbeelding ].
Goeie tietenquote:Op woensdag 17 september 2008 23:15 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mwah, bij mij neigt een beetje ordi al snel naar trailer trash. Neuh![]()
Ik heb een beetje de bouw van Tatjana Simic. Mooi rond, vrouwelijk maar het wordt heel snel té.
O wat lang!quote:Op woensdag 17 september 2008 23:17 schreef Miss_S het volgende:
Ik ben douchen, slapen en dan weg tot maandagavond
Sweet!quote:Op woensdag 17 september 2008 23:15 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Zo hebben mijn ouders dat ook.
Mijn allereerste schoolfoto (3 jr, jaja, toen ging ik al naar school)
[ afbeelding ].
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zou er nog 1 moeten zijn van toen ik 16 was (enorm geblondeerd) maar die kan ik niet meer vinden.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik was vergeten dat ik dingen moest doen bij mijn ouders, dus ik heb daar (normaal) gegeten. Maar morgen ga ik boodschapjes doen voor de rest van de lijst, en mijn man doet ook meequote:
Jullie hebben mijn vraag nog niet beantwoord en nu weet ik niet wat ik moet doen.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:42 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb morgen mijn eerste VvE-vergadering bij mijn nieuwe baan. Zal ik dat jurkje aandoen? Of is dat too much voor naar het werk / naar klanten?
Klein stukje, maar ik vond het een triest programma. En die kerel was echt ranzig.quote:Op donderdag 18 september 2008 07:11 schreef vamperotica het volgende:
Iemand dat Dun/Dikprogramma ná de naakte waarheid nog gezien?
quote:Op donderdag 18 september 2008 08:54 schreef Inderdaad het volgende:
Goedemorgen.
Lijstje van gister:
O: ananas
T: 2 volkorenkoekjes
L: Noodles
T: 2 volkorenkoekjes
D: Friet.
Iig genoeg calorien.
Nah, ik doe maar gewoon iets. SHE-dieet was iets te moeilijk vol te houden op school.quote:Op donderdag 18 september 2008 09:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Doe je aan een koolhydraatdieet?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |