yupquote:Op woensdag 17 september 2008 22:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oooh, dan kan er nog van alles misgaan.
Vulling:quote:350 g bloem
snufje zout
150 g boter
100 g poedersuiker
2 geklutste eieren
Bloem en zout op werkblad zeven, boter erdoor wrijven tot het broodkruimelig is. Suiker toevoegen en mengen. Eieren toevoegen en mengen. Kneden tot je een mooi fluweelzacht deeg hebt. Folie eromheen en in de koeling leggen. Daarna uitrollen en ondiepe taartvorm mee bekleden. Daarna terug in koeling.
Koud serveren!quote:4 eieren
2 eidooiers
275 g fijne suiker
190 ml room (de vetste die je kunt krijgen, liefst die blikjes van de Turk)
275 ml citroensap (vers bij voorkeur)
fijngeraspte schil van 3 citroenen
Meng eieren, eidooiers en suiker. Voeg room al kloppen toe en dan citroensap en schil.
Haal bodem uit koeling en bedek met bakpapier. Leg daar bonen op. Tien minuten bakken op 190 graden. Papier en bonen verwijderen en nog tien minuten bakken of tot het net gaar, maar nog bleek is. Haal uit de oven en verlaag temperatuur tot 150 graden.
Zet bakvorm op bakplaat en giet vulling erin. 35-40 minuten bakken, of tot vulling vast is geworden.
Love is in the airquote:Op woensdag 17 september 2008 22:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nope, 2 jaar pas.
Maar het lijkt al wel een eeuwigheid (en dat bedoel ik positief hoor)
Het klopt gewoon, lijkt alsof het niet anders geweest is, met nukken en al
hier stopte ik met lezen, in eerste instantiequote:Op woensdag 17 september 2008 22:42 schreef Viking84 het volgende:
Mark is ook thuis en hij kan amper nog zitten: "Auw, ik heb zo'n last van m'n kont joh" *kreun ende zucht*.
Mental imagequote:Op woensdag 17 september 2008 22:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
yup
maar dat kon ook al na een maand, of pas over 35 jaar als ik oud en verschrompeld ben inclusief theezakjes![]()
Heeft hij wel voor de rest van de week wel zijn lichaamsbeweging gehadquote:Op woensdag 17 september 2008 22:42 schreef Viking84 het volgende:
Mark is ook thuis en hij kan amper nog zitten: "Auw, ik heb zo'n last van m'n kont joh" *kreun ende zucht*.Hij heeft in totaal zo'n zes uur op de fiets gezeten vandaag (vier uur heen, want toen fietsten ze enorm om en twee uur terug).
Na een jaarquote:Op woensdag 17 september 2008 22:43 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Love is in the airHoe snel ging je samenwonen?
Ik ben nu 3,5 jaar samen met mijn vriend (officieel niet samenwonend, in de praktijk wel)
Het is maar goed dat 'ie niet mee leest (hij ligt hier op mijn bed), want hij is echt geen homoquote:Op woensdag 17 september 2008 22:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hier stopte ik met lezen, in eerste instantie![]()
dacht even: een pot en een homo, dat dat goed gaat![]()
Ik vind theezakjes nu niet bepaaldquote:
Maak daar maar 'rest van de maand' vanquote:Op woensdag 17 september 2008 22:44 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Heeft hij wel voor de rest van de week wel zijn lichaamsbeweging gehad
Ai, dat laatste is herkenbaarquote:Op woensdag 17 september 2008 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Na een jaar
Was helemaal niet de bedoeling eigenlijk. Daarom was ik in eerste instantie in Arnhem gaan wonen, zodat we wel dichterbij zouden wonen, maar niet meteen samen of op elkaars lip..
Maargoed.. toen ik eenmaal daar woonde sliep René nog maar 1 nacht per week op zijn kamer en betaalde daar wel 300 euro in de maand voor... dus toen zijn we toch maar gaan samenwonen. En ach, het gaat hartstikke goed, nog steeds geen officiele ruzie gehad
ik ben stiekem gewoon en burgertrutquote:Op woensdag 17 september 2008 22:46 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ai, dat laatste is herkenbaarMijn vriend is nooit meer weggegaan nadat ie mij verzorgd had na mijn operatie (2 jaar geleden). Zo af en toe slaapt hij thuis, maar eigenlijk altijd hier.
Maar we zien het gewoon beiden niet zitten om samen te wonen een studio.
Buiten dat... dan zit je zo vast... dat vind ik toch nog een beetje eng
Haha, ik ook wel een beetje hoor. Behalve dat ik geen kinderen wil.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben stiekem gewoon en burgertrut
De enige lesbische relatie die ik heb gehad woonde ik idd binnen een week met haar samenquote:Op woensdag 17 september 2008 22:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil mooi niet samenwonen, hoor. Ik hoor vaak van die verhalen over lesbo's die binnen een week bij elkaar intrekken. Rrrrr. Laat mij maar LAT-ten, dan houd je de spanning er een beetje in. Alleen wonen wil ik echter ook niet, vandaar de keuze voor een woongroep
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahaha! I rest my casequote:Op woensdag 17 september 2008 22:52 schreef SHE het volgende:
[..]
De enige lesbische relatie die ik heb gehad woonde ik idd binnen een week met haar samen![]()
Getrouwd met een man?quote:( waarom het uit ging: ik werd verliefd op een jongetje. Zi heeft me echter ingehaald, want is inmiddels gelukkig getrouwd met kids)
Binnen een week samenwonen?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil mooi niet samenwonen, hoor. Ik hoor vaak van die verhalen over lesbo's die binnen een week bij elkaar intrekken. Rrrrr. Laat mij maar LAT-ten, dan houd je de spanning er een beetje in. Alleen wonen wil ik echter ook niet, vandaar de keuze voor een woongroep
.
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:53 schreef Miss_S het volgende:
Voor diegene die benieuwd waren
Een paar foto's van de fotoshoot met RonaldVVind de eerste en de 3e wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de rest beetje overgeposeerd, en dat is gewoon niet mijn ding
Zowel zelf op de foto gaan als foto's maken.
Ja doei.
Yep. terwijl ze daarvoor ruim 15 jaar exclusief lesbische relaties had.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahahaha! I rest my case.
[..]
Getrouwd met een man?.
na-aperquote:Op woensdag 17 september 2008 22:55 schreef Viking84 het volgende:
@ Miss_S: Mooi! Vooral de eerste en derde foto!.
Een paar foto's van de fotoshoot met RonaldVDie op die houten palen is mooi, maar ik vind je jurkje niet heel flatterendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je taille valt weg en het lijkt alsof je borsten een beetje hangen in die jurk
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ik zou bijna denken dat je een relatie met mijn vrouw hebt gehad, want het klinkt precies als haar situatie: eerst alleen maar lesbisch, vervolgens toch verliefd worden op een man en twee kinderen krijgen.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Yep. terwijl ze daarvoor ruim 15 jaar exclusief lesbische relaties had.
Ineens veranderd.
Daarom..uiteindelijk is iedereen bisexueel
Thanks, ook mijn favorieten samen met de laatste foto, maar die is in het echt mooier dan op de comput0erquote:Op woensdag 17 september 2008 22:55 schreef Viking84 het volgende:
@ Miss_S: Mooi! Vooral de eerste en derde foto!.
Een paar foto's van de fotoshoot met RonaldVInderdaad de eerste en de derde zijn de allermooiste! Zijn sowieso erg mooie foto's gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Dat lijkt niet zo dat is gewoon zo na 30 kilo afgevallen te zijnquote:Op woensdag 17 september 2008 22:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die op die houten palen is mooi, maar ik vind je jurkje niet heel flatterendJe taille valt weg en het lijkt alsof je borsten een beetje hangen in die jurk
Niet iedereen denk ik. Ik ken er genoeg die 'ieeeeew' zeggen als ik ze vraag naar hun gedachten om ooit eens met iemand van hetzelfde geslacht te zoenen.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Yep. terwijl ze daarvoor ruim 15 jaar exclusief lesbische relaties had.
Ineens veranderd.
Daarom..uiteindelijk is iedereen bisexueel
O, ik had jouw post niet eens gezien. Sowieso lees ik snel over een heleboel posts heen. Denk ik dat ik op de laatste post heb gereageerd, staan er meteen alweer een heleboel bij!quote:Op woensdag 17 september 2008 22:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
na-apercreëer je eigen smaak anders even
Ik ben zo'n trut dat ik er dan wel voor zorg dat je dat niet op foto's ziet.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat lijkt niet zo dat is gewoon zo na 30 kilo afgevallen te zijn![]()
En het is wel een wonder dat ik die houten palen overleefd heb en er niet vanaf gevallen ben
Yep. Daar verdenk ikquote:Op woensdag 17 september 2008 22:58 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Niet iedereen denk ik. Ik ken er genoeg die 'ieeeeew' zeggen als ik ze vraag naar hun gedachten om ooit eens met iemand van hetzelfde geslacht te zoenen.
Ik denk alleen dat men eerder de keuze maakt om te gaan trouwen met iemand van het andere geslacht omdat dat sociaal geaccepteerd is. Jammer.
Nou ik vond het eigenlijk juist belangrijk om mezelf zo te leren accepteren, ik heb vaak pushup bh's aan maar vond het juist ook wel goed voor mezelf om het zo een keer te doen. En op deze foto's vind ik het nog geeneens lelijk (op 1 foto die hier niet staat wel)quote:Op woensdag 17 september 2008 23:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ben zo'n trut dat ik er dan wel voor zorg dat je dat niet op foto's ziet.
die 1e is trouwens wel heel goed geluktLeuk voor je vriendje
Dat begrijp ikquote:Op woensdag 17 september 2008 23:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nou ik vond het eigenlijk juist belangrijk om mezelf zo te leren accepteren, ik heb vaak pushup bh's aan maar vond het juist ook wel goed voor mezelf om het zo een keer te doen. En op deze foto's vind ik het nog geeneens lelijk (op 1 foto die hier niet staat wel)
En die 1e wou ik eerst in het groot voor mijn vriend doen, maar dat vind ik dan weer iets te veel van het goede.
Ik zou wel de eerste doenquote:Op woensdag 17 september 2008 23:03 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou de derde doen, voor je vriend.
Sfeervol en niet te *pats* *boem* hier ben ik
Voor een fotoshoot heb je een goede fotograaf nodig, dan is Photoshop zelf kunnen niet nodig. Desnoods laat je de fotograaf het nog shoppenquote:Op woensdag 17 september 2008 23:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil ook nog wel eens een fotoshoot doen. Maar eerst maar eens met Photoshop leren werken.
Heb het betreffende topic even opgezocht en ik had de TS - zonder de OP goed te lezen, trouwens - een prutser genoemd.quote:Hi Viking,
Je bijdrage in het topic over het KPN-/Hi-oplichtingsverhaal vind ik zo ontzettend stupide dat ik er gewoon geen andere, fijnere of puntiger formulering voor kan bedenken. Als dit het niveau van de komende Nederlandse jeugd is (1984 is blijkbaar je afleveringsjaar), dan zijn we met z'n allen glashard verne*kt. Helaas denk ik dat dat ook echt het geval is, aangezien je generatiegenoten niet veel meer talent voor lezen of algemeen begrip tonen.
Neem nog een Breezertje!
Groeten,
Jazeera
Dat is niet zo heel moeilijk hoor. Ooit, in een ver verleden, toen ik nog Communicatie studeerde, heb ik Photoshop lessen gehad (en ook video editing!) De betreffende docent heeft me nog geholpen om een foto van iemand die ik absoluut niet mocht volledig te verbouwenquote:Op woensdag 17 september 2008 23:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil ook nog wel eens een fotoshoot doen. Maar eerst maar eens met Photoshop leren werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |