Ja, ik wil wel Photoshop kunnen, want dan kan ik de vetrolletjes wegpoetsen voor ik de foto's hier ga postenquote:Op woensdag 17 september 2008 23:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Voor een fotoshoot heb je een goede fotograaf nodig, dan is Photoshop zelf kunnen niet nodig. Desnoods laat je de fotograaf het nog shoppen. Shoot lijkt mij ook wel leuk. Maar ik hou eigenlijk niet van foto's, vind altijd dat ik er stom op sta
.
Heb je een linkje?quote:Op woensdag 17 september 2008 23:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik kreeg vandaag ook pm trouwens:
[..]
Heb het betreffende topic even opgezocht en ik had de TS - zonder de OP goed te lezen, trouwens - een prutser genoemd.
En daar krijg ik dan een pm voor van een andere user. Sommige mensen...
_!!!
srsly!quote:Op woensdag 17 september 2008 23:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik kreeg vandaag ook pm trouwens:
[..]
Heb het betreffende topic even opgezocht en ik had de TS - zonder de OP goed te lezen, trouwens - een prutser genoemd.
En daar krijg ik dan een pm voor van een andere user. Sommige mensen...
_!!!
Wil je een dreun?quote:Op woensdag 17 september 2008 23:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, maar jij hebt dan ook geen smaak
whahaquote:Op woensdag 17 september 2008 23:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Die krijgen mijn ouders (ookal heeft mijn moeder die zelf uitgekozen)
Ik voelde me ook mooi in die jurkquote:Op woensdag 17 september 2008 23:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat begrijp ik![]()
Maar als ik een fotoshoot zou doen (wat een zeldzaamheid zou zijn) dan zou ik er wel zo mooi mogelijk op willen staan, dus wel mooie kleren enzo aan. Vandaar
maak me gekquote:Op woensdag 17 september 2008 23:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wil je een dreun?.
Motorchickie.
Ben je bang voor de camera? Dan sta je er inderdaad altijd stom op.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Voor een fotoshoot heb je een goede fotograaf nodig, dan is Photoshop zelf kunnen niet nodig. Desnoods laat je de fotograaf het nog shoppen. Shoot lijkt mij ook wel leuk. Maar ik hou eigenlijk niet van foto's, vind altijd dat ik er stom op sta
.
Nouja er hangt een baby foto van mij in de gang en verder geen foto's van mij (omdat ik die ook altijd haatte) en nu toch maar deze ernaastquote:Op woensdag 17 september 2008 23:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
whahavoor de 'schoolfoto' die je niet meer krijgt
Mooi is niet per sé nep of overgestyled.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik voelde me ook mooi in die jurkmaar ben niet zo van het neppe en overgestylde dingen
Eens kijken, ik had ergens een paar trucjes gevonden voor makkeljk photoshoppenquote:Op woensdag 17 september 2008 23:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik wil wel Photoshop kunnen, want dan kan ik de vetrolletjes wegpoetsen voor ik de foto's hier ga posten.
Heb het juiste woord nog niet gevondenquote:Op woensdag 17 september 2008 23:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mooi is niet per sé nep of overgestyled.
Of jij vindt dat ik elke dag overgestyled de deur uitga![]()
Maar eventueel met een sexy shoot wel ietsje meer gestyled denk ik. Dat wordt zo snel ordinair.
De brulshirtfoto was idd niet heel flatteus neequote:Op woensdag 17 september 2008 23:12 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben zeer on-fotogeniek. Er worden zélden mooie foto's van mij gemaakt. Poseren kan ik niet, dan weet ik me geen houding te geven. De foto's van mezelf die ik mooi vind, zijn in een onbewaakt ogenblik gemaakt.
Mijn vader heeft nog steeds een foto van toen ik 12 was, gemaakt in zo'n fotohokje (overbelichting!) met half uitgezakt haar (mijn moeder had mijn haar gekruld, maar na een uur was dat alweer uitgezakt)_O-quote:Op woensdag 17 september 2008 23:12 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn ouders hebben al mijn schoolfoto's, van begin tot einde, in een lijstje zitten. Elke keer kwam de nieuwe er weer voor, zeg maar
Is wel leuk om zo af en toe eens te zien, vroegah, met een enorme spleet tussen mn voortanden, witblond haar en een jurkje met een gigantische kraag
Die was ook niet flatteus bedoeld.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De brulshirtfoto was idd niet heel flatteus nee.
Valt mee, maar merk wel dat ik er beter op sta als ik wat verlegen kijkquote:Op woensdag 17 september 2008 23:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ben je bang voor de camera? Dan sta je er inderdaad altijd stom op.
Sinds ik dat ontdekt heb, sta ik een stuk beter op foto's. Dát, en een beetje uitvogelen hoe je er voordelig op staat(ja, ik kijk naar programma's als America's Next Top Model)
quote:Op woensdag 17 september 2008 23:12 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn ouders hebben al mijn schoolfoto's, van begin tot einde, in een lijstje zitten. Elke keer kwam de nieuwe er weer voor, zeg maar
Is wel leuk om zo af en toe eens te zien, vroegah, met een enorme spleet tussen mn voortanden, witblond haar en een jurkje met een gigantische kraag

Ik plaag je maar evenquote:Op woensdag 17 september 2008 23:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die was ook niet flatteus bedoeld.
Jij bent echt geobsedeerd door die foto hè?
Mwah, bij mij neigt een beetje ordi al snel naar trailer trash. Neuhquote:Op woensdag 17 september 2008 23:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Heb het juiste woord nog niet gevondenmaar meer net ofzo, dat past ook meer bij jou
En ordinair mag soms ook wel
quote:Op woensdag 17 september 2008 23:15 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Zo hebben mijn ouders dat ook.
Mijn allereerste schoolfoto (3 jr, jaja, toen ging ik al naar school)
[ afbeelding ].
Goeie tietenquote:Op woensdag 17 september 2008 23:15 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mwah, bij mij neigt een beetje ordi al snel naar trailer trash. Neuh![]()
Ik heb een beetje de bouw van Tatjana Simic. Mooi rond, vrouwelijk maar het wordt heel snel té.
O wat lang!quote:Op woensdag 17 september 2008 23:17 schreef Miss_S het volgende:
Ik ben douchen, slapen en dan weg tot maandagavond
Sweet!quote:Op woensdag 17 september 2008 23:15 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Zo hebben mijn ouders dat ook.
Mijn allereerste schoolfoto (3 jr, jaja, toen ging ik al naar school)
[ afbeelding ].
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zou er nog 1 moeten zijn van toen ik 16 was (enorm geblondeerd) maar die kan ik niet meer vinden.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik was vergeten dat ik dingen moest doen bij mijn ouders, dus ik heb daar (normaal) gegeten. Maar morgen ga ik boodschapjes doen voor de rest van de lijst, en mijn man doet ook meequote:
Jullie hebben mijn vraag nog niet beantwoord en nu weet ik niet wat ik moet doen.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:42 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb morgen mijn eerste VvE-vergadering bij mijn nieuwe baan. Zal ik dat jurkje aandoen? Of is dat too much voor naar het werk / naar klanten?
Klein stukje, maar ik vond het een triest programma. En die kerel was echt ranzig.quote:Op donderdag 18 september 2008 07:11 schreef vamperotica het volgende:
Iemand dat Dun/Dikprogramma ná de naakte waarheid nog gezien?
quote:Op donderdag 18 september 2008 08:54 schreef Inderdaad het volgende:
Goedemorgen.
Lijstje van gister:
O: ananas
T: 2 volkorenkoekjes
L: Noodles
T: 2 volkorenkoekjes
D: Friet.
Iig genoeg calorien.
Nah, ik doe maar gewoon iets. SHE-dieet was iets te moeilijk vol te houden op school.quote:Op donderdag 18 september 2008 09:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Doe je aan een koolhydraatdieet?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |