3 weken geleden heb ik een postzegel aangeschaft. Die krengen kosten 44ct tegenwoordig. Ik denk dat ik voortaan maar weer gewoon overga op rooksignalen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:37 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Koop jij sowieso eigenlijk weleens wat?
Iedere vorm van censuur is onacceptabel wat mij betreft, en een reden om iets niet aan te schaffen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hij bedoeld gecencureerd op het gebied van bloed, niet schelden.
Ik ben vooral tegen bloed-censuur! Fuck dat, als ik mensen doodschiet wil ik bloed zien, dat is de helft van het plezier toch wel...!quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:50 schreef Yi-Long het volgende:
Iedere vorm van censuur is onacceptabel wat mij betreft, en een reden om iets niet aan te schaffen.
Uiteraard, maar het censureren van scheldwoorden is toch ook te belachelijk voor woorden!? Ik ben 31. Ik hoef geen geblieb in mijn entertainment. En ook toen ik 13-14 was moest ik niets van die onzin weten.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik ben vooral tegen bloed-censuur! Fuck dat, als ik mensen doodschiet wil ik bloed zien, dat is de helft van het plezier toch wel...!
Ja maar als dat er allemaal wel in zat kreeg de game en M rating en verkochten ze minder spellen, dus je faalt.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het censureren van scheldwoorden is toch ook te belachelijk voor woorden!? Ik ben 31. Ik hoef geen geblieb in mijn entertainment. En ook toen ik 13-14 was moest ik niets van die onzin weten.
ALS je het als developer dan gaat censureren (wat al overbodig en ongewenst is), bouw dan in ieder geval de optie in om die censuur uit te schakelen.
Volgens mij laten mensen de game nu juist liggen vanwege de censuur. Ik denk niet dat de game minder zou verkopen als ie een M-rating zou hebben. Sommige ouders kopen zo'n game dan niet voor hun kids, maar daartegenover staat weer dat veel tieners en jong-volwassenen de game dan weer extra aantrekkelijk vinden.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:59 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja maar als dat er allemaal wel in zat kreeg de game en M rating en verkochten ze minder spellen, dus je faalt.
Lang leve de grote retailers in de VS die weigere M-games te dragen.... Fucking slechte zooi, vind heel dat rating-systeem maar bizar...quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:59 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja maar als dat er allemaal wel in zat kreeg de game en M rating en verkochten ze minder spellen, dus je faalt.
Zie Spankiequote:Op woensdag 17 september 2008 00:02 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Volgens mij laten mensen de game nu juist liggen vanwege de censuur. Ik denk niet dat de game minder zou verkopen als ie een M-rating zou hebben. Sommige ouders kopen zo'n game dan niet voor hun kids, maar daartegenover staat weer dat veel tieners en jong-volwassenen de game dan weer extra aantrekkelijk vinden.
quote:
Best makkelijk, chopper bestellen, 30 raketten lozen.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:18 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik vind Mercs2 toch nog best pittig.
Ik moet nu zo´n kerk beschermen, tanks komen van alle kanten...backup zuigt keihard
Wat was jullie aanpak?
OMFG, ik had je qua post-gedrag eerder een jaar of 19 geschat.quote:
omfg wie maakt het ene zak uit?quote:Op woensdag 17 september 2008 00:32 schreef PP. het volgende:
[..]
OMFG, ik had je qua post-gedrag eerder een jaar of 19 geschat.
Heb jij het niet over Feeding Frenzy 2?quote:Op woensdag 17 september 2008 00:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
omfg wie maakt het ene zak uit?
Morgen Fusion Frenzy 2
(al weet ik niet waarom ik heb hype, ik zie gewoon veel mensen de game hypen dus ik hype gezellig mee, het lukt niet zo goed om de game binnen te krijgen op de debug...)
quote:Op woensdag 17 september 2008 00:49 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Heb jij het niet over Feeding Frenzy 2?
Fusion Frenzy 2 is al een tijdje uit en 1 van de kutste games op de 360.
Dat gok je mooi verkeerd, pubertje. Ik koop nooit iets 2de hands.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:20 schreef emokid het volgende:
Ik gok op dat Yi-Long in 2009 Augustus een Xbox 360 Elite heeft gekocht, tweedehands van marktplaats. Met een RROD in zijn eerste week zonder garantie.
Dat zal je leren als consument, Yi-Lang!
Ik wist niet dat je 31 was, ik gokte ook maar op een gemiddelde leeftijd 20-25. Als ik dat had geweten was ik minder provocerend geweest tegen je. En nee dit is geen grap.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat gok je mooi verkeerd, pubertje. Ik koop nooit iets 2de hands.
Mee eensquote:Op woensdag 17 september 2008 01:00 schreef DJ_ het volgende:
censuur zuigt gewoon hoe dan ook welke vorm dan ook , punt uit .
Ik ben altijd al redelijk rustig geweest hoor. Ik 'hap' niet echt snel, en met 'happen' bedoel ik dat ik me ergens heel druk om ga makenquote:Op woensdag 17 september 2008 00:59 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je 31 was, ik gokte ook maar op een gemiddelde leeftijd 20-25. Als ik dat had geweten was ik minder provocerend geweest tegen je. En nee dit is geen grap.Vandaar dat je altijd maar zo kalm bleef.
Spelen er nog mensen online met Burnout Paradise trouwens? Nu met die motoren en een aantrekkelijk marktplaats prijsje wil ik de game best spelen. Komt dat extra eiland ook ooit nog?
Als ik de cijfers mag geloven die ik zie als ik de game start nog vrij veelquote:Op woensdag 17 september 2008 00:59 schreef emokid het volgende:
[..]
Spelen er nog mensen online met Burnout Paradise trouwens? Nu met die motoren en een aantrekkelijk marktplaats prijsje wil ik de game best spelen. Komt dat extra eiland ook ooit nog?
Ik snap, thanks!quote:Op woensdag 17 september 2008 09:01 schreef Rossdale het volgende:
Nee, je vouwt hem dubbel en plakt hem met doorzichtige tape of plakband aan de bovenkant van de doos met de barcode naar boven. Zorg ervoor dat je dus niet over een naad heenkomt (waarde flappen van de doos samen komen en die je dus met tape aan elkaar plakt).
Simpeler kan ik het niet omschrijven hoor
maakt niks uitquote:Op woensdag 17 september 2008 09:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik snap, thanks!
Maar dan zit dus de handtekening + datum aan de onderkant, dan is dat toch niet meer te zien
Als ze die willen zien dan kunnen ze hem er dus afhalen. Het enige wat UPS interesseerd is die barcodequote:Op woensdag 17 september 2008 09:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik snap, thanks!
Maar dan zit dus de handtekening + datum aan de onderkant, dan is dat toch niet meer te zien
Zit jij ook niet op dat kinderforum van XBW? Met kinder bedoel ik kinderachtig, volgens mij zag ik je er ooit in een PES/FIFA discussie. Ik kwam er voor mijn ban vaak.quote:Op woensdag 17 september 2008 01:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben altijd al redelijk rustig geweest hoor. Ik 'hap' niet echt snel, en met 'happen' bedoel ik dat ik me ergens heel druk om ga maken
Precies!quote:Op woensdag 17 september 2008 09:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als ze die willen zien dan kunnen ze hem er dus afhalen. Het enige wat UPS interesseerd is die barcode
Bellen en klagen, eisen dat er iemand anders naar de klacht kijkt, volgens mij krijg je dan automagisch op zn minst EEN goodie!quote:Op woensdag 17 september 2008 10:13 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Precies!
Wat trouwens wel een naaistreek is van microsoft, ze hebben me niet nog een gratis maand live gegeven terwijl ik echtwel langer dan een maand mn xbox heb gemist
vorige topic meende iemand nog dat je altijd een maand live kreeg! blijkbaar toch nie?quote:Op woensdag 17 september 2008 10:13 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Precies!
Wat trouwens wel een naaistreek is van microsoft, ze hebben me niet nog een gratis maand live gegeven terwijl ik echtwel langer dan een maand mn xbox heb gemist
haha nicequote:Op woensdag 17 september 2008 12:22 schreef Sackboy het volgende:
Xbox 360 verkopen Japan boven PS3 en Wii
NEE WAT EEN TYFUS DING.quote:Op woensdag 17 september 2008 12:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik wil ook wel zo'n ding hebben om wat mee te spelen is dat leuk ?![]()
Het enige wat me nogal tegenstaat is de kans dat ie verrot gaat en dat je hem weer kan opsturen
Ja de red ring blijft toch altijd terugkeren, maar is grootendeels al verholpen.quote:Op woensdag 17 september 2008 12:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarom is dat bij die nieuwe dingen dan al niet gefixt
Wat heb je eigenlijk nodig voor zo'n ding. Als ik zeg maar die middelste neem dan heb je dat ding 1 (?) controler en een harde schijf erbij.
Dan heb je dus alleen nog wat spelltjes nodig kabels enz is allemaal aanwezig ?
Okeequote:Op woensdag 17 september 2008 12:54 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja de red ring blijft toch altijd terugkeren, maar is grootendeels al verholpen.
Ja vanaf volgende week zijn ze erg goedkoop, zorg er dan voor dat je een Pro pakket koopt, daar zit 1 draadloze controller bij en 1 harde schijf, kabels voor een HDTV of een normale tv, en dan voor de rest heb je misschien nog 1 controller nodig mits je vrienden hebt, en voor de rest wat spelletjes, dat is altijd handig.
Dat Pro pakket gaat met geld terug (even formuliertje invullen) 200 euro kosten, dus 2e hands is dan niet aan te raden, sowieso kan die ooit omgebouwd zijn en dan heb je geen garantie meer.quote:Op woensdag 17 september 2008 12:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee
Nouja er komt weer wat geld binnen dus dat is wel makkelijk dan dat e goedkoper wordenMaar het is dus sowieso niet echt aan te raden zoiets 2e hands te kopen ivm garantie ?
Mja en qua spelletjes heb nog een huisgenootje waar ik wel wat van kan lenen, wil eigenlijk gewoon een voetbal spelletje te hebben en iets om te schietendan vind ik het wel best, ben niet zo erg van de comptuerspelletjes dus dat scheelt
Absoluut geen tweedehands halen, dan word je flink gekontneukt door MS en dat voelt niet fijn ik zeg het je. Verder, omdat je toch niet zo fanboy bent, kun je een paar A titels nemen voor die genres. Gears of War 2/Call of Duty 5/Hell's Highway/Halo 3 als shooter.quote:Op woensdag 17 september 2008 12:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee
Nouja er komt weer wat geld binnen dus dat is wel makkelijk dan dat e goedkoper wordenMaar het is dus sowieso niet echt aan te raden zoiets 2e hands te kopen ivm garantie ?
Mja en qua spelletjes heb nog een huisgenootje waar ik wel wat van kan lenen, wil eigenlijk gewoon een voetbal spelletje te hebben en iets om te schietendan vind ik het wel best, ben niet zo erg van de comptuerspelletjes dus dat scheelt
Emokid heeft onplezierige ervaringen met stevig gekontneukt worden, merk ik al....quote:Op woensdag 17 september 2008 13:02 schreef emokid het volgende:
[..]
Absoluut geen tweedehands halen, dan word je flink gekontneukt door MS en dat voelt niet fijn ik zeg het je. Verder, omdat je toch niet zo fanboy bent, kun je een paar A titels nemen voor die genres. Gears of War 2/Call of Duty 5/Hell's Highway/Halo 3 als shooter.
Met de footies ligt dat wat ingewikkelder, FIFA of PES, het is maar wat je fijner vindt.
Dat heb ik ongeveer 3 of 4 weken terug al gedaan. maar nog niets geen mailtje gehad van info/acties oid?quote:Op woensdag 17 september 2008 13:05 schreef emokid het volgende:
Als je niet vies bent van wat moeite kun je je opgeven voor de gratis multiplayer beta van Call of Duty 5 en wellicht Gears of War 1 kopen voor een tientje, dan weet je gelijk hoe deel 2 ongeveer wordt.
Midden oktober begint het net als vorig jaar. Een weekje van tevoren zul je wel een mailtje krijgen. Dit jaar krijgt iedereen een token, tenminste dat zeggen ze. Met CoD4 was het oorlog op gamespot voor een token.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:23 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ongeveer 3 of 4 weken terug al gedaan. maar nog niets geen mailtje gehad van info/acties oid?
Alleen een bevestigings mailtje enzo. Meestal wordt je door dat soort lui kapot gespammed.
En mocht ik in aanraking komen van de beta wanneer zou dat ongeveer kunnen zijn dan?
Je gaat vast wel demo's downloaden toch?quote:Op woensdag 17 september 2008 13:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Mja het moet niet té duur worden natuurlijkmoet wel leuk blijven
Maarja wat heb je nodig qua schijfruimte of is dat wat bij die pro zit gewoon meer dan genoeg.
Ik wil trouwens gewoon alleen thuis wat aankloten dus niet via live spelen enz
Mediamarkt, veruit het goedkoopst. Woon jij niet in Enschede? Dan kun je bij de gameshop ook even kijken.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:28 schreef HenkieVdV het volgende:
He ik ga deze of volgende week denk ik een Xbox 360 elite halen met 120 gig HD. Mensen nog tips waar ik het beste dit kan kopen?Het is m'n eerste console die ik ga kopen.
Hoe zit dat dan met dat downloaden van die dingen enz preciesquote:Op woensdag 17 september 2008 13:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je gaat vast wel demo's downloaden toch?
Zit genoeg ruimte op!
Ja ben bij beide winkels nu geweest. Bij beide winkel kost die 370 euro ofzo? Ik heb ook al een HD TV uitgezocht bij MM.. Vraag me alleen af of er ergens nog betere en voordelerige opties zijn.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:30 schreef emokid het volgende:
[..]
Mediamarkt, veruit het goedkoopst. Woon jij niet in Enschede? Dan kun je bij de gameshop ook even kijken.
Dat van die huisgenoot is bullshit, dat kan niet.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan met dat downloaden van die dingen enz precies
Ja snap er geen zak van
Weet wel dat een oud huisgenootje van me ofzo die leende dan een spel van iemand en die zette hij dan op z'n harde schijf ofzo dat je die als het ware kopierd
Okee thnxquote:Op woensdag 17 september 2008 13:38 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dat van die huisgenoot is bullshit, dat kan niet.
Maar als je een utp kabeltje in je 360 doet kan je zeg maar ook gratis op xbox live, dan ga je gewoon simpel de 'marketplace' op en kan je rustig filmpjes en demo's downloaden
Allemaal erg simpel, zelfs voor dribbel.
Xbox Live arcade titels, Downloadable Content, filmpjesquote:Op woensdag 17 september 2008 13:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee thnx
Ja geen idee hoe dat werkte was nog zo'n oude xbox
Maar waarvoor gebruik je die schijfruimte allemaal dan eignelijk, je spellen op te slaan en demo's dan. Verder nog iets ?
iedereen krijgt een token?quote:Op woensdag 17 september 2008 13:30 schreef emokid het volgende:
[..]
Midden oktober begint het net als vorig jaar. Een weekje van tevoren zul je wel een mailtje krijgen. Dit jaar krijgt iedereen een token, tenminste dat zeggen ze. Met CoD4 was het oorlog op gamespot voor een token.
Je hebt toch ook toptitels in de schappen liggen die nu gewoon 20 euro zijn!? Of zijn alleen de allernieuwste titels 'top', en zijn de games van een half jaar-1jaar geleden opeens de moeite niet meer waard?quote:Op woensdag 17 september 2008 13:23 schreef emokid het volgende:
Waarom? Als die juist lekkere spelletjes wil spelen kan die het beste dé toptitels hebben thuis. Tenzij hij natuurlijk niet zo vele wil uitgeven dan kan ik dat begrijpen.
Ow ja joh!?quote:En Yi-Long, MS staat voor Microsoft mocht je dat niet gevat hebben.
Dan was je opmerking niet echt van de grappige kant.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je hebt toch ook toptitels in de schappen liggen die nu gewoon 20 euro zijn!? Of zijn alleen de allernieuwste titels 'top', en zijn de games van een half jaar-1jaar geleden opeens de moeite niet meer waard?
[..]
Ow ja joh!?
hoe meld je je aan voor die beta?quote:Op woensdag 17 september 2008 13:05 schreef emokid het volgende:
Als je niet vies bent van wat moeite kun je je opgeven voor de gratis multiplayer beta van Call of Duty 5 en wellicht Gears of War 1 kopen voor een tientje, dan weet je gelijk hoe deel 2 ongeveer wordt.
Als je Gears of War nog nooit gespeeld hebt, en je kunt die voor 20 euro halen in de winkel, waarom zou je dat dan niet doen!?quote:Op woensdag 17 september 2008 14:02 schreef emokid het volgende:
[..]
Dan was je opmerking niet echt van de grappige kant.
Waarom zou je Gears of War spelen als Gears of War 2 uit is, ik heb liever dat ik dan deel 2 speel. Dit is meer dan logisch dus ben wel benieuwd wat je dit keer te zeggen hebt over mijn post.
Gewoon registreren op de site met een juiste e-mail adres, je hoort vanzelf wanneer het zo ver is.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:17 schreef apengek het volgende:
[..]
hoe meld je je aan voor die beta?
uuhhmm ik heb ook pas gow gehaald en eerst uitgespeeld voordat ik naar 2 ga hoor.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:02 schreef emokid het volgende:
[..]
Dan was je opmerking niet echt van de grappige kant.
Waarom zou je Gears of War spelen als Gears of War 2 uit is, ik heb liever dat ik dan deel 2 speel. Dit is meer dan logisch dus ben wel benieuwd wat je dit keer te zeggen hebt over mijn post.
Ace Combat 6 is erg leuk/goed/mooi spel.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:34 schreef Edwinuss het volgende:
Is Ace Combat 6 de moeite waard ?
Zijn er verder nog vlieggames ?
Demo gespeeld! wat vet! Ik hoop dat het wel wat meer is dan een beetje die lui achtervolgen..quote:Op woensdag 17 september 2008 14:36 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ace Combat 6 is erg leuk/goed/mooi spel.
Over G Fighters, niet echt geweldig, zitten wel de gebruikelijke vliegtuigen in, F16, F117, A10, zulk soort dingen zegmaar, maar het is gewoon niet zo leuk, het ziet er niet zo goed uit, het is niet echt afwisselend, het is het allemaal net niet, alleen kopen als je een enorme flight (sim) fan bent.
Dan zijn er nog de Blazing Angels games, zijn wel aardig, ben er geen fan van, spelen zich volgens mij beiden af in WW2, dus oude toestellen. Het ziet er wel leuk uit, heeft een beetje een authentieke sfeer doordat het wat "bruinig" is, alsof het dus echt oud is.
Van Ace Combat is zeker weten een demo te vinden op market place, van de andere games weet ik het niet zeker, zou je gewoon even moeten rondkijken.
Was zekerquote:Op woensdag 17 september 2008 13:34 schreef Edwinuss het volgende:
Is Ace Combat 6 de moeite waard ?
Zijn er verder nog vlieggames ?
Ik had een heleboel mooie plannen maar iedereen vond dat kut omdat het maar ''gewoon'' een getal was dus het zal wel een gare tt worden van iemand en dan maar weer op naar #361quote:Op woensdag 17 september 2008 11:12 schreef 1-0-Ed het volgende:
Dus eh, wat zijn de 'plans' voor de opening van topic #360?
Ik neem aan dat we dan wel in het zonnetje worden gezet? Right? Yeah
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:01 schreef KneusTeun het volgende:
mooi feestje! bier en taart! tieten!
We kijken gewoon graag wat verder in de toekomstquote:Op woensdag 17 september 2008 17:41 schreef Wessiej het volgende:
Iedereen zegt Far Cry 3, het is gewoon deel 2
[ afbeelding ]
Oeps typotjequote:Op woensdag 17 september 2008 17:41 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
Das de PC versie, dat is inderdaad deel 2.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:41 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, heet gewoon Far Cry 2.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:26 schreef Un4 het volgende:
[..]
Das de PC versie, dat is inderdaad deel 2.
Op de consoles komt meteen deel 3 uit!![]()
Ricky Martin met een Lancer in zn handen...quote:Op woensdag 17 september 2008 20:17 schreef MrMonkeyman het volgende:
...en het klinkt alsof ze Dom meer Latino hebben gemaakt
Het verbaasde me dat ze niet de woorden "cholo", "ese", en "puta" hebben toegevoegdquote:Op woensdag 17 september 2008 20:41 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Ricky Martin met een Lancer in zn handen...
Wessiej Mercenaries heldquote:
Is die op de xbox (backwards compatible) en speelbaar met GH2/GH3 gitaar?quote:
Mijnes welquote:Op woensdag 17 september 2008 22:53 schreef Leonos het volgende:
Waarom is mijn Star Wars van gamehubs nog niet verstuurd
Ik ga ff behoorlijk offtopic:quote:Op woensdag 17 september 2008 23:38 schreef Ceased2Be het volgende:
TFU is cool, een of andere gameshop in Oss had hem blijkbaar al. Kreeg hem vanmiddag van een vriend van me
Dat is kinky shit Cybert!quote:Op donderdag 18 september 2008 00:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe videos Far Cry 2:
http://www.gametrailers.com/game/5229.html
!
nietes, gh3 owntquote:Op woensdag 17 september 2008 23:58 schreef Nemmii het volgende:
gh2 ownt , ik moet alleen freebird (expert) nog
Cybjequote:Op donderdag 18 september 2008 00:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe videos Far Cry 2:
http://www.gametrailers.com/game/5229.html
!
Vind hem ook erg goed, al ben ik nog niet zo ver. Dat eerste level met Vader is echt supervet. Wookies force choken!quote:Op woensdag 17 september 2008 23:38 schreef Ceased2Be het volgende:
TFU is cool, een of andere gameshop in Oss had hem blijkbaar al. Kreeg hem vanmiddag van een vriend van me
Ik zit vast op medium omdat mijn gitaar het aan het begeven is, wanneer ik een lange noot moet spelen en een fret vast moet houden dan stopt hij er halverwege mee. Ik denk dat ze een beetje slecht contact maken ofzo. Van de week eens met de contactspray in de weerquote:Op woensdag 17 september 2008 23:56 schreef lennartb.nl het volgende:
Joden wat is GH2 stom! Killing in the name of met een of andere saaie kutstem, valt dat me ff tegen
[TK] GH2 zonder gitaar
Ik had dat eerste level ook meteen de 12x frenzy achievement... eitje .. lekker wookies uit hun boomhut pushen.quote:Op donderdag 18 september 2008 09:02 schreef Un4 het volgende:
[..]
Vind hem ook erg goed, al ben ik nog niet zo ver. Dat eerste level met Vader is echt supervet. Wookies force choken!Had meteen ook a die frenzy achievements in dat eerste level.
Kan snappen dat de game repetitief kan worden maar dat ligt dan grotendeels aan de gamer zelf. Door steeds goed de omgeving te gebruiken en de nieuwe moves die je unlocked te gebruiken kan je echt hele vette dingen doen. En dan blijft het ook langer leuk. Verder is zit het met het verhaal ook wel goed van wat ik gezien heb.
Dat je lange noten maar half kan spelen maakt niet heel veel uit voor je score toch? Klinkt alleen vervelend.quote:Op donderdag 18 september 2008 09:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zit vast op medium omdat mijn gitaar het aan het begeven is, wanneer ik een lange noot moet spelen en een fret vast moet houden dan stopt hij er halverwege mee. Ik denk dat ze een beetje slecht contact maken ofzo. Van de week eens met de contactspray in de weer
Sfeerquote:Op donderdag 18 september 2008 10:02 schreef Strolie75 het volgende:
Far Cry 2 lijkt me wel aardig. Maar ik ga sowieso eerst voor Fable 2. Hoe meer ik lees over dit spel, hoe meer zin ik erin krijg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als goed is kun je je gitaar gewoon inruilen. de eerste generatie was gewoon brak!quote:Op donderdag 18 september 2008 09:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zit vast op medium omdat mijn gitaar het aan het begeven is, wanneer ik een lange noot moet spelen en een fret vast moet houden dan stopt hij er halverwege mee. Ik denk dat ze een beetje slecht contact maken ofzo. Van de week eens met de contactspray in de weer
Woei co-op!quote:Op donderdag 18 september 2008 00:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Call of Duty: World at War- Co-Op Trailer
4-player co-op. Gaaf.
Godverquote:Op donderdag 18 september 2008 00:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Call of Duty: World at War- Co-Op Trailer
4-player co-op. Gaaf.
quote:Op donderdag 18 september 2008 10:02 schreef Strolie75 het volgende:
Far Cry 2 lijkt me wel aardig. Maar ik ga sowieso eerst voor Fable 2. Hoe meer ik lees over dit spel, hoe meer zin ik erin krijg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Khad hem dinsdag gedownload en ff heel snel gespeeld.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:02 schreef apengek het volgende:
demo van mercenaries 2 staat op de US marketplace,
je hebt alleen wel gold nodig om em al te downloaden
Heb inmiddels de reparatie aangevraagd via internet, maar wat krijg ik nou thuis gestuurd?quote:Op donderdag 18 september 2008 12:40 schreef lennartb.nl het volgende:
je kan bellen inderdaad, of gewoon de reparatie aanvragen via xbox.com.
Grapjas, klik zelf eens op die links.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Gameplay videos Need for Speed Undercover:
http://n-joy.cz/video/need-for-speed...hpj1tpphglrp1/
http://n-joy.cz/video/need-for-speed...m6qduao94a59u/
http://n-joy.cz/video/need-for-speed...rfptv7mhmkyzu/
http://n-joy.cz/video/need-for-speed...5oweem249eipx/
Het heeft verdomd veel weg van Most Wanted wat geen slecht teken is. Die was best vermakelijk namelijk.
Fixed.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:10 schreef emokid het volgende:
[..]
Grapjas, klik zelf eens op die links.
16 oktober staat er op Bol.com als ik het goed hebquote:Op donderdag 18 september 2008 13:16 schreef emokid het volgende:
Dat is geweldig, kan mijn broer er ook even één halen. Komt die zodra PES2009 uit is? Lijkt me wel toch.
Die shit lijkt me vet manquote:Op donderdag 18 september 2008 12:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Demo van Fracture staat online voor de geïnteresseerden.
Je krijgt een label in de mail, die moet je printen. En je moet ook je xbox veilig verpakken in een doos. Beetje irritant dat je alles zo zelf moet doen maarja.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:09 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Heb inmiddels de reparatie aangevraagd via internet, maar wat krijg ik nou thuis gestuurd?
Label en ook een doos, of moet ik daar zelf voor zorgen?
Thanks!quote:Op donderdag 18 september 2008 14:21 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Je krijgt een label in de mail, die moet je printen. En je moet ook je xbox veilig verpakken in een doos. Beetje irritant dat je alles zo zelf moet doen maarja.
En zodra je m verpakt hebt met t label erop even ups bellen, afspraak maken om m op te halen.
Je krijgt hem terug in een mooie nette doos waar de xdoos netjes precies in past, niet je eigen doos dusquote:Op donderdag 18 september 2008 14:48 schreef Sala-adin het volgende:
Als je de xbox inpakt in een doos en wanneer je hem weer terug krijgt, krijg je hem in een andere verpakking of in hetzelfde doos als je hem toen verstuurd had?
Pro wordt toch 199 met cashback? Geldt die cashback toch ook zeker wel voor die PES-box? En dan nog, dan ben je nog duurder uit dan wanneer je PES en Pro los koopt, of mis ik iets?quote:Op donderdag 18 september 2008 13:11 schreef Enchanter het volgende:
Ik weet niet of het al vermeld / bekend was , maar er komt een PES2009 bundel met een 60gig XBOX en een controller voor ¤ 299,00
Mocht dit al gemeld zijn , dan moet je dit maar beschouwen als een TVP
Ja manquote:Op donderdag 18 september 2008 16:13 schreef emokid het volgende:
Geluksvogels met pro-order Hell's Highway op gamehubsGodver, ben ook veel te laat.
EAquote:Mirror's Edge gets release date
EA has announced a release date for the console versions of Mirror's Edge.
The PS3 and Xbox 360 versions will launch on 11th November. If you can't wait that long, a demo will be on Xbox Live and PSN next Friday 26th September.
The demo will feature the game's prologue, including the tutorial and a taster of the single-player story mode.
Plus, if you pre-order the game at "selected retailers", you'll get an exclusive code to unlock the demo's time trial mode. Then you can upload your fastest times to the leaderboards, and compete against your friends' ghosts.
So what of the PC version? According to EA, it'll be out "later in the winter". There's no word on when we can expect to see that exclusive downloadable content for the PS3 version, either, but we'll keep you posted.
Shit, ik ook.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:13 schreef emokid het volgende:
Geluksvogels met pro-order Hell's Highway op gamehubsGodver, ben ook veel te laat.
EA meldde mij anders deze datum vandaag:quote:Op donderdag 18 september 2008 16:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Volgende week demo van Mirror's Edge
Releasedate 11 november. Oktober en november worden gewoon te ziek![]()
[..]
EA![]()
Ubisoft, Activision en de rest zijn natuurlijk lekker gierig bezig.![]()
Ow en de PC gamers...![]()
13 november dusquote:Spring in november in het diepe met Faith! DICE, een studio van Electronic Arts Inc. (NASDAQ: ERTS), heeft vandaag aangekondigd dat hun veelgeprezen first person actieavontuur Mirror’s Edge™ op 13 november uitkomt voor het PLAYSTATION®3 computer entertainment systeem en het Xbox 360® videogame- en entertainmentsysteem. De PC-versie van Mirror’s Edge volgt later in de winter. Voor de lancering kun je alvast kennismaken met de game door de demo te downloaden via Xbox LIVE™ Marketplace of de PLAYSTATION® Store. De demo bevat de proloog, de tutorial van de game en een deel van de single-player.
Ik geef niet zoveel om GH, maar als ze er één maken met alleen maar Hendrix songs er op haal ik hem denk ik wel. Jimiquote:Op donderdag 18 september 2008 16:03 schreef KneusTeun het volgende:
Slash spreekt over Guitar Hero: Hendrix
Dus er komt een GH: hendrix!
bron:nu.nl
VGP? Is dat een soortgelijke gamehubs site? Bestaan die? Wat zijn trouwens mooie sites voor importgames (ik moet wel pay-pal kunnen gebruiken).quote:Op donderdag 18 september 2008 16:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Shit, ik ook.Nouja dan importeer ik het spel bij VGP wel.
Dat is heel goed mogelijk. Vrijwel alle Europese releases vallen twee dagen later uit.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
EA meldde mij anders deze datum vandaag:
[..]
13 november dusMisschien dat hij in de US of UK 2 dagen eerder uitkomt?
Ik zou zeggen kijk eens in het import topic. Daar staan al die dingen wel in.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:31 schreef emokid het volgende:
[..]
VGP? Is dat een soortgelijke gamehubs site? Bestaan die? Wat zijn trouwens mooie sites voor importgames (ik moet wel pay-pal kunnen gebruiken).
www.vgp.caquote:Op donderdag 18 september 2008 16:31 schreef emokid het volgende:
[..]
VGP? Is dat een soortgelijke gamehubs site? Bestaan die? Wat zijn trouwens mooie sites voor importgames (ik moet wel pay-pal kunnen gebruiken).
godver en dat allemaal nu ik weinig extra geld heb vanwege mijn opleidingquote:Op donderdag 18 september 2008 16:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende week demo van Mirror's Edge
Releasedate 11 november. Oktober en november worden gewoon te ziek![]()
[..]
EA![]()
Ubisoft, Activision en de rest zijn natuurlijk lekker gierig bezig.![]()
Ow en de PC gamers...![]()
Scherp opgemerkt ja, heel scherp.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:38 schreef emokid het volgende:
http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?cPath=370_457&products_id=11566
Use PREORDER NOW PAY LATER checkout option and you don't pay until it ships. Not available if using paypal as payment method.
Dus als ik met Paypal wil dan moet ik nu betalen.
Hoelang duurd het bij Gamehubs?quote:Op donderdag 18 september 2008 16:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
www.vgp.ca
Verzending duurt wel 3 tot 4 dagen maar dat moet te doen zijn lijkt me.
quote:Op donderdag 18 september 2008 16:42 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hoelang duurd het bij Gamehubs?
heb geen UPC gedaan
Welke char? Heb hem overigens al twee keer uitgespeeld in mijn eentjequote:Op donderdag 18 september 2008 17:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Castle Crashers uitgespeeldEindelijk
Helemaal in m'n eentje
Rood heb ik eerste gedaan. Level 56 uiteindelijk. Daarna met barbarian.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Blauw, level 38 was ik uiteindelijk. Nu ga ik voor alle animal orbs en het vrijspelen van zo veel mogelijk personages.
Als het goed is, is de demo al uit. Weet alleen niet of het alleen voor Goldmembers is en of het alleen voor US is.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:41 schreef Viro het volgende:
Effe een vraagje : wat vind iedereen zo vet aan MC2, ik heb de trailer gezien en vind het niks aan. Wanneer komt de demo, dan kan ik eindelijk eens zien wat er zo vet aan is
Zal dan zometeen effen kijken of ik em kan downloaden.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:43 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Als het goed is, is de demo al uit. Weet alleen niet of het alleen voor Goldmembers is en of het alleen voor US is.
Als ik het zo zag lijkt co-op alleen leuk.
Dat spel is geweldigquote:Op donderdag 18 september 2008 18:01 schreef Reintji het volgende:
Vond het allemaal een beetje stijfjes en rommelig
quote:Op donderdag 18 september 2008 00:55 schreef Dagonet het volgende:
Soms heb je van die users die in KLB wel heel eentonig posten en daar ook vooral mee doorgaan om een ban uit te lokken.
Dan ben ik ze graag terwille. Tard, Sack_Boy, Jordeeeh en kurk_droog zien we voorlopig even niet meer terug.
En ik maar denken waarom het nieuws rondom Mirror's Edge (demo en releasedate) nog niet was gepost.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:16 schreef RacerDKB het volgende:
Zal ik Sackboy maar vervangen?
[..]
echt een schijtspel, fracture is veel leukerquote:Op donderdag 18 september 2008 17:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Zal dan zometeen effen kijken of ik em kan downloaden.
Wat mankeert die gekquote:Op donderdag 18 september 2008 18:16 schreef RacerDKB het volgende:
Zal ik Sackboy maar vervangen?
[..]
Niet waar manquote:Op donderdag 18 september 2008 18:27 schreef apengek het volgende:
[..]
echt een schijtspel, fracture is veel leuker
Kun je beter een Xbox 360 Pro los halen en daarbij PES 2009 kopen, ben je immers goedkoper uit.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:16 schreef emokid het volgende:
Dat is geweldig, kan mijn broer er ook even één halen. Komt die zodra PES2009 uit is? Lijkt me wel toch.
Hey je hebt gelijk, scheelt niet zoveel maar tenminste iets.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Kun je beter een Xbox 360 Pro los halen en daarbij PES 2009 kopen, ben je immers goedkoper uit.
199,- euro met het invullen van retourbon. Rond de 50 euro voordeel dat je op zak kunt houdenquote:Op donderdag 18 september 2008 18:57 schreef emokid het volgende:
[..]
Hey je hebt gelijk, scheelt niet zoveel maar tenminste iets.
edit: http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1004004005916863&Section=GAMES
239 zou die gaan kosten toch?
Net de demo gedownload en na 2 min spelen alweer verwijderd. Niet mijn type game. Explosies zagen er welquote:Op donderdag 18 september 2008 18:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Niet waar manMercenaries 2 moet je gespeeld hebben om te zien hoe tof het is
![]()
het ziet er lelijk uit, de wapens zijn kut, de tank stuurt kut en die kerel loopt irritantquote:Op donderdag 18 september 2008 18:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat mankeert die gekHier is die zo serieus als de paus en daar loopt die te kutten!
[..]
Niet waar manMercenaries 2 moet je gespeeld hebben om te zien hoe tof het is
![]()
Welk nummer? Of bedoel je gewoon career?quote:
Deel 2 is zeker wel makkelijkerquote:Op donderdag 18 september 2008 19:18 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als dat even moeilijk is als bij deel 3 heb ik echt respect voor je.
+ Het ziet er niet lelijk uit maar ook niet super goed dat geef ik toe maar de explosie's zijn wel vet en alles kan kapot en dat zorgt weer voor leuke dingen ( Gewoon een een stuk muur wegblazen om zo de basis op te komen)quote:Op donderdag 18 september 2008 19:06 schreef apengek het volgende:
[..]
het ziet er lelijk uit, de wapens zijn kut, de tank stuurt kut en die kerel loopt irritantdus het is een schijtspel
quote:Op donderdag 18 september 2008 19:24 schreef Edwinuss het volgende:
ik heb die game op de pc.
1 keer gespeeld, en waarom ?
Ja, omdat het kut is.
Omdat de PC versie kut is ja....quote:Op donderdag 18 september 2008 19:24 schreef Edwinuss het volgende:
ik heb die game op de pc.
1 keer gespeeld, en waarom ?
Ja, omdat het kut is.
Ja, klopt.quote:Op donderdag 18 september 2008 19:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Ik snap echt niet hoe jullie daar bij komenZeker 5 minuten gespeeld
Die zijn idd klote
![]()
Ik vond de demo van TFU ook ontzettend tof. Het grootste kriktiek dat de game krijgt is dat hij eentonig is. Maarja ik vermaak me ook ontzettend met Viking en die game bevat ook alles behalve variatiequote:Op donderdag 18 september 2008 19:27 schreef Un4 het volgende:
[..]
Omdat de PC versie kut is ja....
MC is gewoon een leuke sandbox game met de nadruk op shit opblazen!
Maargoed kennelijk heb ik een kut smaak want ik vind The Force Unleashed ook erg vet en die krijgt ook maar matige reviews. Die overigens niet allemaal terecht zijn...
maar dat shit opblazen is ook kut, als je een paar keer op een gebouw knalt met die tank zakt gewoon het gebouw weg :S ipv met BF:BC waar je gewoon een gat kijgt waar je doorheen kan lopenquote:Op donderdag 18 september 2008 19:27 schreef Un4 het volgende:
[..]
Omdat de PC versie kut is ja....
MC is gewoon een leuke sandbox game met de nadruk op shit opblazen!
Maargoed kennelijk heb ik een kut smaak want ik vind The Force Unleashed ook erg vet en die krijgt ook maar matige reviews. Die overigens niet allemaal terecht zijn...
Welkomquote:Op donderdag 18 september 2008 19:34 schreef matjuhhh007 het volgende:Ik ben nieuw in dit XBOX360 topic en ben van plan om binnenkort de Elite te kopen en gelijk wat strakke games erbij als Call of Duty: World's at war.
Ja maar.. Je wilt ook geen gat in een gebouw schieten! Je wilt gewoon een nucleaire bunker buster bestellen en die er op gooien!quote:Op donderdag 18 september 2008 19:33 schreef apengek het volgende:
[..]
maar dat shit opblazen is ook kut, als je een paar keer op een gebouw knalt met die tank zakt gewoon het gebouw weg :S ipv met BF:BC waar je gewoon een gat kijgt waar je doorheen kan lopen
Dankjewelquote:
Zullen er denk ik binnenkort wel meer volgenquote:Op donderdag 18 september 2008 19:34 schreef matjuhhh007 het volgende:Ik ben nieuw in dit XBOX360 topic en ben van plan om binnenkort de Elite te kopen en gelijk wat strakke games erbij als Call of Duty: World's at war.
Hele career ja.. Heeft me 2 maandjes geduurd. Grootste problemen met Crazy on you,Rock This Town,Psychobilly Freakout en Hangar 18 gehad. Nu na 2 weken eindelijk free bird gehaaldquote:Op donderdag 18 september 2008 19:18 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Welk nummer? Of bedoel je gewoon career?
[..]
Deel 2 is zeker wel makkelijkerDeel 3 is het moeilijkst van allemaal vind ik (en velen andere), dan GH2 en Aerosmith, en dan Rock Band. GH1 is zo simpel
Volgens een ouwe legende komt de opvolger van de 360 de dag na topic #360!quote:Op donderdag 18 september 2008 20:49 schreef Sala-adin het volgende:
Zouden we vanavond tot topic nummer 360 komen?
Zelfs mij?quote:Op donderdag 18 september 2008 20:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ga iedereen feliciteren met #360![]()
Zelfs jou Racer!quote:
Doe mij dan maar een Xbox 360 spel hoor, een xbox spel heb ik weinig aanquote:Op donderdag 18 september 2008 20:58 schreef koen_pijl het volgende:
Ik vind dat we van uit Fok allemaal een gratis xbox spel moeten krijgen. De vaste mensen van het forum dan.
Redelijke kansquote:Op donderdag 18 september 2008 20:49 schreef Sala-adin het volgende:
Zouden we vanavond tot topic nummer 360 komen?
Hoe kom je aan Purequote:Op donderdag 18 september 2008 21:05 schreef kr4t0s het volgende:
Kopen zo een Xdoos360!
* kr4t0s gaat weer Pure spelen
Is Pure leuk? (dat is toch met die quads?)quote:Op donderdag 18 september 2008 21:05 schreef kr4t0s het volgende:
Kopen zo een Xdoos360!
* kr4t0s gaat weer Pure spelen
Ja is wel vet, maar best moeilijk vind ik. Maar ik ben dan ook niet zo een race held hehe.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:06 schreef Niek. het volgende:
[..]
Is Pure leuk? (dat is toch met die quads?)
Dat is juist super vet, bij BF komen er steeds gaten op hetzelfde punt, das pas kut.quote:Op donderdag 18 september 2008 19:33 schreef apengek het volgende:
[..]
maar dat shit opblazen is ook kut, als je een paar keer op een gebouw knalt met die tank zakt gewoon het gebouw weg :S ipv met BF:BC waar je gewoon een gat kijgt waar je doorheen kan lopen
Hij kan hem ook via ''die andere manier'' hebben gekregen, gisteren is ie namelijk op internet gezet in Amerika en hij is regio vrij.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:06 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hoe kom je aan Pure, of is het de demo?
Maar in Merc2, als je alle gebouwen vernielt, dan blijven ze ook zo? Ik kan me voorstellen dat er dan al vrij snel niets meer is om te slopen...quote:Op donderdag 18 september 2008 21:14 schreef Un4 het volgende:
[..]
Dat is juist super vet, bij BF komen er steeds gaten op hetzelfde punt, das pas kut.
En dat moet je ook niet met een tank doen maar met een dikke airstrike.
Neequote:Op donderdag 18 september 2008 21:16 schreef Niek. het volgende:
[..]
Maar in Merc2, als je alle gebouwen vernielt, dan blijven ze ook zo? Ik kan me voorstellen dat er dan al vrij snel niets meer is om te slopen...
Ik weet niet of gewone gebouwen kapot blijven, quest gebouwen wel. Maar er zijn echt super veel gebouwen de wereld is best groot je hoeft niet bang te zijn dat ze op zullen rakenquote:Op donderdag 18 september 2008 21:16 schreef Niek. het volgende:
[..]
Maar in Merc2, als je alle gebouwen vernielt, dan blijven ze ook zo? Ik kan me voorstellen dat er dan al vrij snel niets meer is om te slopen...
Ja dat bedoelde ik natuurlijk ookquote:Op donderdag 18 september 2008 21:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Doe mij dan maar een Xbox 360 spel hoor, een xbox spel heb ik weinig aan
Is het al herfst?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wanneer is die herfst update dat?
Ja, stuk of 10 verschillendequote:Op donderdag 18 september 2008 21:55 schreef emokid het volgende:
Fracture. Tutorial was leuk, dat verhogen van land en die granaten die eerst ondergronds ontploffen en al is wel leuk gemaakt. Toen de missie begon werd het een puinhoop, ongeorganiseerd schieten en al. Cliché shootertje.
Mercenaries 2 is verbazingwekkend goed. Het zag er alleen een beetje oranje uit allemaalHet rijden gaat best lekker en de explosies zien er mooi uit. Zitten er bestuurbare heli's in?
Nou primaquote:Op donderdag 18 september 2008 21:28 schreef RacerDKB het volgende:
Als Aquila nou het volgende topic opent staat er 2 keer (potentieel 3 of meer keer) ''360'' in de TT, 1 keer ''360'' in de naam van de TS.
En dan als ie vol zit een paar modjes omkopen om nog 60 posts te maken zodat er 360 posts gemaakt zijn in dat topic
Ja idd wel vet!quote:Op donderdag 18 september 2008 21:28 schreef RacerDKB het volgende:
Als Aquila nou het volgende topic opent staat er 2 keer (potentieel 3 of meer keer) ''360'' in de TT, 1 keer ''360'' in de naam van de TS.
En dan als ie vol zit een paar modjes omkopen om nog 60 posts te maken zodat er 360 posts gemaakt zijn in dat topic
Ik verwacht eigenlijk niets minder dan de voorpagina van Spits ofzo..quote:Op donderdag 18 september 2008 21:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja idd wel vet!
Maar moeten we ook de krant bellen ofzo
Zelfs dat gaat denk ik niet gebeuren, komkommertijd is alweer over he.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:02 schreef koen_pijl het volgende:
Krant is wel overdreven, laten we het bij fok frontpage houden!
Heidenquote:Op donderdag 18 september 2008 22:06 schreef emokid het volgende:
Ik moest wel aan Just Cause denken maar het lijkt er niet op. Just Cause is verschrikkelijk slecht.
Just Cause is geweldig!quote:Op donderdag 18 september 2008 22:06 schreef emokid het volgende:
Ik moest wel aan Just Cause denken maar het lijkt er niet op. Just Cause is verschrikkelijk slecht.
Dunnoquote:Op donderdag 18 september 2008 22:07 schreef emokid het volgende:
[..]
Kun je in de demo een heli vinden ergens? Ben er wel benieuwd naar.
Het lijkt ook op Just Cause! Maar dan beter!quote:
Ik ben goed, ik weet hetquote:Op donderdag 18 september 2008 22:40 schreef Viro het volgende:
Voor ik hem nog kan qoute'en zijn zijn posts verwijderd. Doe je snel rossdale.
quote:
Wat wilde je zeggen Viro?quote:Op donderdag 18 september 2008 22:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Pff patstert...so not done
OT: spellen die ik zowiezo moet hebben dit jaar zijn : Fable 2, GoW2, Prince Of Persia and that's it.
Star Wars valt tegen vind ik het verhaal is leuk maar veel bugs. Kijk wel uit naar Fable 2, Gears of War 2 en Fallout 3! en Sacred 2 misschienquote:Op donderdag 18 september 2008 22:50 schreef RacerDKB het volgende:
Mirrors Edge 14 november![]()
Er komen dus echt te veel games uit hè.
COD, Brothers in Arms, SW:TFA, GH:WT, Downloadable content voor GTA IV, en nog een stuk of 10 games
2008 was een goed 360-jaar.
K vond Fable al leuk spelen op de xbox. In 1 eerste playthrough fable uitgespeeld in 4 uur en 50 minuten. 60 % van quests gedaan als good guyquote:Op donderdag 18 september 2008 22:54 schreef koen_pijl het volgende:
Ben benieuwd of Fable 2 echt zo goed wordt als beloofd, en niet weer na een paar maanden een andere versie komt.
Je was net eerder dan mijquote:Op donderdag 18 september 2008 23:08 schreef emokid het volgende:
Je moet de hele game ook niet op één screen beoordelen.
Dat moet toch wel lukken hequote:Op donderdag 18 september 2008 23:16 schreef Scarface2004 het volgende:
Om 00:00 deel 360 zou wel mooi zijn
Nog 40 minuten, moet lukkenquote:Op donderdag 18 september 2008 23:16 schreef Scarface2004 het volgende:
Om 00:00 deel 360 zou wel mooi zijn
Dus er staat al een topic op ons te wachtenquote:Op donderdag 18 september 2008 23:22 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Nog 40 minuten, moet lukken
Mooier is nog om op precies 0.00 nummer 360 te openen natuurlijk. Maar er zullen al wel wat fanatiekelingen klaarzitten met een vooraf gemaakte topic, zodat ze om exact 0.00 op invoeren kunnen klikken.
Als ik al me spellen die ik nog heb liggen heb uitgespeeld en de achievements heb gehaald die ik nog wil halen, dan haal ik denk ik Fable 2 en Bioshock, want die moet echt heel goed zijn.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:29 schreef Sala-adin het volgende:
Enige spel waar ik naar uit kijk is GoW 2
CoD haal ik wel als hij gezakt is in prijs
Bioshock moet je zeker spelen. 1 van de beste singleplayer spellen ooitquote:Op donderdag 18 september 2008 23:31 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Als ik al me spellen die ik nog heb liggen heb uitgespeeld en de achievements heb gehaald die ik nog wil halen, dan haal ik denk ik Fable 2 en Bioshock, want die moet echt heel goed zijn.
Dat heb ik vaker gehoordquote:Op donderdag 18 september 2008 23:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Bioshock moet je zeker spelen. 1 van de beste singleplayer spellen ooit
Waarom? Heb tot nu toe alleen maar Half Life 2 gespeeld, maar vind het echt vet! Denk alleen niet dat ik het multiplayer spel zal spelen.quote:
Het was gewoon niet mijn gamequote:Op donderdag 18 september 2008 23:45 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Waarom? Heb tot nu toe alleen maar Half Life 2 gespeeld, maar vind het echt vet! Denk alleen niet dat ik het multiplayer spel zal spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |