En dat klopt.quote:
Ja, dat was flauw dit, sorry....quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:33 schreef bukgeit het volgende:
Ik trek de vraag in, lamzakken.
54-40 dan maarquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:38 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Nog 1 erbij, want Di-rect heb je gekaapt.
Gecheckt, U mag verder...quote:Op woensdag 17 september 2008 08:12 schreef bartrid het volgende:
Ik zie Bob Mould dus dat zal Sugar wel zijn.
Beste wat 'ie gedaan heeft na Husker Du. Zijn solo-werk ben ik niet zo kapot van. Met Sugar had 'ie eindelijk weer eens de geest: aan met name File Under Easy Listening ben ik een behoorlijk tijdje verslaafd geweest....quote:Op woensdag 17 september 2008 08:12 schreef bartrid het volgende:
Ik zie Bob Mould dus dat zal Sugar wel zijn.
File Under Easy Listening komt hier nog regelmatig voorbij, het blijft een goeie plaat (hoewel de critici het de minste vinden blijkbaar). Z'n laatste solo plaat kan mij niet erg boeien, hij gebruikt in elk nummer Cher's vocale effecten...quote:Op woensdag 17 september 2008 09:16 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Beste wat 'ie gedaan heeft na Husker Du. Zijn solo-werk ben ik niet zo kapot van. Met Sugar had 'ie eindelijk weer eens de geest: aan met name File Under Easy Listening ben ik een behoorlijk tijdje verslaafd geweest....![]()
bartrid + 1
quote:Op woensdag 17 september 2008 09:30 schreef bartrid het volgende:
[..]
File Under Easy Listening komt hier nog regelmatig voorbij, het blijft een goeie plaat (hoewel de critici het de minste vinden blijkbaar). Z'n laatste solo plaat kan mij niet erg boeien, hij gebruikt in elk nummer Cher's vocale effecten...
PRECIES! Burnett +1quote:Op woensdag 17 september 2008 10:30 schreef Burnett het volgende:
THE GOD MACHINE
hm nee die ken ik toch nietquote:Op woensdag 17 september 2008 10:30 schreef Burnett het volgende:
THE GOD MACHINE
dat wist ik, maar dat was de vraag nietquote:Op woensdag 17 september 2008 10:48 schreef schaap001 het volgende:
in de de BEastie Boys clip 'Fight For Your Right'
Ik heb ze helaas nooit live mogen aanschouwen. Sophia wel. Zowel Scenes als One last laugh behoren tot mijn all time favorites.quote:Op woensdag 17 september 2008 10:33 schreef Burnett het volgende:
Mijn favoriete band van de jaren 90..., vier keer live gezien en verantwoordelijk voor de beste plaat ooit...
zo...
... daarom zeg ik er ook bij dat het Rick Rubin isquote:Op woensdag 17 september 2008 10:53 schreef ranja het volgende:
[..]
dat wist ik, maar dat was de vraag niet
schaap001 +1quote:Op woensdag 17 september 2008 10:48 schreef schaap001 het volgende:
Rick Rubin
quote:in de de Beastie Boys clip 'Fight For Your Right'
quote:Datum van binnenkomst: 27-3-1982
Aantal weken in top 40: 8
Hoogst bereikte positie: 3
Positie in top 100 (jaar van uitkomen): 48
Het nummer is meerstemmig; dus deze twee zingen ook meequote:Op woensdag 17 september 2008 12:35 schreef ranja het volgende:
is een van beide de zanger of zangeres van het nummer of van de band?
Dat zie ik dan zelf niet eens: waar doel je op?quote:Op woensdag 17 september 2008 12:43 schreef Gambolputty het volgende:![]()
Het antwoord staat gewoon in de still...kwestie van kijken...
Die is het nietquote:Op woensdag 17 september 2008 12:39 schreef MadMaster het volgende:
Het doet me denken aan 'No More I Love You's' van The Lover Speaks, maar dat is volgens mij van een paar jaar later en was ook niet zo'n hit...
quote:Op woensdag 17 september 2008 13:23 schreef ranja het volgende:
fun boy three & bananarana - really saying something
Donkere jongen & blonde dame. Hoe moeilijk kan het dan nog zijn...ik was weer eens te snel met opzoeken.quote:Dat zie ik dan zelf niet eens: waar doel je op?
Dat issum! Grappig nummer: laatst er eens doorheen gegooid in de rockkroeg waar ik plaatjes draai. Werd verrassend goed ontvangen in een blokje '80's Ska + related enzo'.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:33 schreef ranja het volgende:
It ain't what you do dan, dacht dat die een grotere hit was geweest
quote:
Was dat niet Teach In?quote:Op woensdag 17 september 2008 14:45 schreef bukgeit het volgende:
Wie gaf deze zomer het eerste concert op Iraanse bodem in 30 jaar?
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:21 schreef ranja het volgende:
wel gelezen, niet onthouden
Die bedoelde ik wel. Wacht je 30 jaar, krijg je ditquote:Op woensdag 17 september 2008 15:53 schreef schaap001 het volgende:
Ik heb wel gelezen dat er geen toestemming zou worden gegeven aan Chris de Burgh of is dat inmiddels toch gebeurd dan?![]()
Zullen ze leuk vinden: The Lady In The Red Burka
quote:hoopt met een naaktreportage in Playboy haar brave imago van zich af te schudden. "Ik zou het leuk vinden als ik niet meer als dat engelenmeisje gezien word", vertelt
. "Ik wil gewoon meer van mezelf laten zien, wat misschien gek klinkt in deze context. Je hebt al snel een stempel omdat je een bepaalde weg inslaat op carrièregebied."
Dinsdag werd bekend dat de 27-jarige zangeres een naaktreportage gaat maken voor het kerstnummer van het mannenblad. "Ik vind het heel spannend", vertelt. "Je doet het waarschijnlijk maar één keer in je leven. Ik ben nu nog jong, fris en fruitig en over tien jaar ben ik misschien helemaal uitgezakt met een dikke buik en zo. Dan kan ik het beter nu doen."
Manlief, met wievorige zomer in het huwelijk trad, moest even wennen aan het idee dat zijn grote liefde deze kerst door iedereen naakt te bewonderen is. "Uiteindelijk heeft hij gezegd dat het mijn keus is en hij zich erbij neerlegt als ik het graag wil", laat
weten. "Het zal wel even confronterend voor hem zijn straks, maar hij is ook trots op me. Hij vindt het een eer dat ik ben gevraagd."
Daar kwam ik het eerder vandaag tegen. Ik moet werken, sorryquote:Op woensdag 17 september 2008 17:30 schreef bukgeit het volgende:
Ja dat is Do, het stond op de frontpage.
ja! ben benieuwdquote:Op woensdag 17 september 2008 17:21 schreef lubje25 het volgende:
Do?
Zal wel allerlei ruige tattoos en intieme piercings hebben dan.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:26 schreef schaap001 het volgende:
[..]
ja! ben benieuwdals ze van haar brave imago afwil, ben ik benieuwd
quote:Op woensdag 17 september 2008 21:47 schreef slaveloos het volgende:
katrina and the waves???
quote:Op woensdag 17 september 2008 21:57 schreef On het volgende:
room 5?
Die is het nietquote:Op woensdag 17 september 2008 22:15 schreef MadMaster het volgende:
Vanwege plaatje 1 moet ik aan 'Umbrella' denken, maar dat was voor Britney bedoeld, niet voor een band.
Wel is dat ook een heul erg bekend nummer waar je gek van wordt...
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:19 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Concentreer je overigens niet teveel op de dame:
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:33 schreef ranja het volgende:
het orgineel van Valerie?
Dat zijn ze nouquote:Op woensdag 17 september 2008 22:36 schreef Berkery het volgende:
Oh, de Zutons
Die foto komt me verdomde bekend voor.... is het pre-Midge Ure Ultravox?quote:Op donderdag 18 september 2008 09:28 schreef Berkery het volgende:![]()
Vroege foto van een verder redelijk bekende band, met als constante factor de tweede van links.
quote:Op donderdag 18 september 2008 09:44 schreef MadMaster het volgende:
Ik verwacht een 'O ja' aan mijn kant...
quote:Op donderdag 18 september 2008 11:08 schreef schaap001 het volgende:
kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak... : ICEHOUSE !
da's snel!quote:Op donderdag 18 september 2008 11:59 schreef cafca het volgende:
America - Horse with no name?
quote:Op donderdag 18 september 2008 13:15 schreef schaap001 het volgende:
Da's Deceptive Bends van 10CC
quote:Part of the' appeal always was that they didn't quite fit into any tidy category and nowhere was that truer than on their 1981 debut,
.
played fast and loose, which was part of the problem — they were too loose, lacking the discipline to fit within hardcore, which even in '81 was adhering to the loud-fast rules that would later morph into straight-edge. The songs pile up one after another, most not managing to get close to the two-minute mark. But apart from the volume and speed, this doesn't feel like hardcore: there's too much beer and boogie for that.
They don't care if they're recycling old-time rock & roll riffs that are closer to amped-up Rockpile than The Ramones, as there's more swing to the rhythms than that — swing that careens wildly and madly, but swings all the same.
And that's what madeseem so different with their debut — they didn't fit anywhere within American punk, but there's no defiance here; there's a celebration of who and what they are that's genuinely, infectiously guileless. It may not quite sound like any other American punk record but
is one of the best LPs the entire scene produced in the early '80s.
Is 't ookquote:
Die zijn het niet.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:15 schreef MadMaster het volgende:
Pennywise is van later toch?
Die zijn het wel!quote:Op donderdag 18 september 2008 15:16 schreef Waaghals het volgende:
sorry ma, forgot to take out the trash - the replacements
Ik vond vandaag pas uit dat Tommy Stinson al sinds 1998 bij Guns 'n Roses speelt....quote:Op donderdag 18 september 2008 15:20 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Die zijn het wel!ik blijf er blij van worden, van die band!
[ afbeelding ]
Waaghals + 1
Dat hoef je voor mij niet te doen...quote:Op donderdag 18 september 2008 15:39 schreef Waaghals het volgende:
ontbloot bovenlijf
quote:Op donderdag 18 september 2008 15:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat hoef je voor mij niet te doen...
quote:Op donderdag 18 september 2008 15:40 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ik vond vandaag pas uit dat Tommy Stinson al sinds 1998 bij Guns 'n Roses speelt....
quote:Op donderdag 18 september 2008 16:14 schreef knars het volgende:
Deep Purple voordat ze Ritchie Blackmore vonden?
quote:
ik bedoel dat er behalve Lemmy geen bekenden van andere bands in Hawkwind hebben gezeten.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:28 schreef ranja het volgende:
[..]
weet ik maar hij zat niet alleen in die band
Welke band begon zijn leven als Circus?quote:Childhood friendsand
met
when they began studying at London's Goldsmiths College in 1988.
was in a group named Circus, who were joined by drummer
that October. Circus requested the services of
after the departure of their guitarist. That December Circus fired two members and
joined as the group's bassist. This new group named themselves
.
In November, Andy Ross attended aperformance that convinced him to court the group for his label. The only concern held by Ross was that they disliked the band's name. Ross drew up a list of alternative names, from which the band decided on
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedenmiddag, u kunt wel gaan
No big deal.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:22 schreef knars het volgende:
ja, ook gelezen. Laten we maar afspreken niet meer te spoileren. Alhoewel dit ook kan worden gezien als een onschuldige poging te hinten om een stilstaande vraag open te trekken, en het niveau van de hint richting "weggever" gaat. No big deal dus.
OK, maar waarom plaats je dan een spoiler als niemand hem kan/mag lezen, denk ik dan.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:36 schreef ranja het volgende:
het staat toch niet voor niks in een spoiler tag
dat jullie nou zo onbedwingbaar nieuwsgierig zijn is geen reden om dat maar te verbieden, eigen schuld
Ja eehh... ik weet ook wel eens een antwoord als ik op het punt sta om off-line te gaan. Dan zeg ik gewoon niks. Ik kan ook wel het antwoord in een spoiler zetten, maar wat is het nut daarvan? Dan kun je ook wel zeggen dat je 'm niet moet lezen. Maar als 'ie niet gelezen moet worden, heeft het ook geen zin om 'm neer te zetten. Toch?quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:36 schreef ranja het volgende:
het staat toch niet voor niks in een spoiler tag
dat jullie nou zo onbedwingbaar nieuwsgierig zijn is geen reden om dat maar te verbieden, eigen schuld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, daar maak ik mij ook soms schuldig, maar enkel om de vaart er een beetje in te houden.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:26 schreef ranja het volgende:
altijd nog liever iets in spoiler tags zetten dan een obvious weggeef-hint door iemand anders dan de vraagsteller gewoon posten.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:36 schreef belsen het volgende:
John & Yoko, natuurlijk.
Vast in Toronto.
Nope. Een minder illuster duo. Dit is de hoes:quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:36 schreef belsen het volgende:
John & Yoko, natuurlijk.
Vast in Toronto.
Niks aan de handquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:16 schreef B4ron het volgende:
excusus!
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:26 schreef ranja het volgende:
ik zie het zo: iedereen die denkt nog een kans te maken om het antwword te geven moet de zelf discipline hebben de spoiler niet te lezen. door het lezen van de spoiler diskwalificeer je jezelf bewust voor de vraag.
en het antwoord in een spoiler zetten of een verhaaltje over de band vnd ik nog wel wat anders
altijd nog liever iets in spoiler tags zetten dan een obvious weggeef-hint door iemand anders dan de vraagsteller gewoon posten.Ja, wist ik veel dat het antwoord er bijna letterlijk staat. Maar goed: zand erover. Je hebt ook wel gelijk: het heet niet voor niks een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dussehh.... enig over mijn vraag?![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:26 schreef ranja het volgende:
ik zie het zo: iedereen die denkt nog een kans te maken om het antwword te geven moet de zelf discipline hebben de spoiler niet te lezen. door het lezen van de spoiler diskwalificeer je jezelf bewust voor de vraag.
en het antwoord in een spoiler zetten of een verhaaltje over de band vnd ik nog wel wat anders
altijd nog liever iets in spoiler tags zetten dan een obvious weggeef-hint door iemand anders dan de vraagsteller gewoon posten.Helemaal mee eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
Nou, zij:quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:55 schreef MadMaster het volgende:
Die hoes heb ik wel eens gezien, maar wie er met Eric Clapton op pad waren:
quote:The husband-and-wife duo of&
Bramlett created some of the most distinctive and unique music of the early '70s, but their alchemical sound — equal parts blue-eyed soul, blues, country, and gospel — was often marginalized by the attention instead paid to the contributions of their famous "friends," including rock icons like Eric Clapton, Duane Allman and George Harrison.
This 42-minute, eight-song live album, cut at Croydon late in 1969, is not only the peak of&
's output, but also the nexus in the recording and performing careers of Eric Clapton and George Harrison.
The album features Clapton performing the same blend of country, blues, and gospel that would characterize his own early solo ventures in 1970. He rises to the occasion with dazzling displays of virtuosity throughout, highlighted by a dizzying solo on "I Don't Want to Discuss," a long, languid part on "Only You Know and I Know," and searing, soulful lead on the beautifully harmonized "Coming Home."
Vocally,&
were never better than they come off on this live set, and the 11-piece band sounds tighter musically than a lot of quartets that were working at the time, whether they're playing extended blues or ripping through a medley of Little Richard songs.
It's no accident that the core of the band featured here — Bobby Whitlock, Carl Radle and Jim Gordon — would transform itself into Derek & the Dominoes as well; or that most of the full band here would also comprise the group that played with George Harrison on All Things Must Pass and at the Concert for Bangladesh, except that the playing here (not to mention the recording) is better.
Half the musicians on this record achieved near-superstar status less than a year later, and listening to their work decades later, it all seems justified.
ik zal eens een fotorebus maken: dat wordt lachen in dit gevalquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:31 schreef ranja het volgende:
moet een oja gaan worden maar heb nog geen idee
Da's goedquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:15 schreef belsen het volgende:
Delaney & Bonnie.
Da's niet goedquote:Nooit van gehoord.
story of my triviaquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:20 schreef schaap001 het volgende:
Niet verwacht dat het zo onbekend zou zijn![]()
die, uiteindelijk, welquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:36 schreef Berkery het volgende:
Kate Perry - I kissed a girl?
Knap, al zeg ik het zelf.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:34 schreef MadMaster het volgende:
Exile - Kiss You All Over
Bijna goed, maar daar doe ik niet al te moeilijk over.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:43 schreef ranja het volgende:
volgens mij iets van Ali B hassan orchestra ofzoiets vaags
Vast Chinese democracy.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:14 schreef methodmich het volgende:
Iets van Guns & Roses?
toch zit je dichterbij dan je weetquote:Op zaterdag 20 september 2008 14:20 schreef peaceman het volgende:
Eagles of death metal? nee dat zal wel te recent zijn.
masters of realityquote:Op zaterdag 20 september 2008 14:54 schreef ranja het volgende:
[..]
toch zit je dichterbij dan je weet
burnett +1quote:
lijkt mij ookquote:Op zaterdag 20 september 2008 15:32 schreef MadMaster het volgende:
The New Adventures
doen ze mee aan de playbackshow als aha ofzoquote:Op zaterdag 20 september 2008 16:13 schreef MadMaster het volgende:
Ik weet het wel zeker...
Volgens mij is deze foto wat recenter gemaakt, tijdens een reünie of zo...quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:15 schreef ranja het volgende:
[..]
doen ze mee aan de playbackshow als aha ofzo
quote:The 18th of September 1999 saw a wry smile spread accross my face, as I listened to the Radio One chart play back to me in a phone box in Andalucia, Spain.
Dying from one of the worst influenza attacks ever, I learnt that our song "" had gained legs again, 25 years after it's creation.
The little critter had gone to No 1 in the UK again. Staight in this time, first week of it's release.
To say that this kind of good news acts as a sinus clearer is an understatement!
My head drained in an instant!
...
It did way over a million, no thanks to the PC lobby at BBC's Radio One virtually boycotting the record. Not cool enough for the poor dears.
So much for the remit of reflecting what the public want.
Europe doesn't suffer from artistic fascism, so they played it!
Dank U!!quote:Op zondag 21 september 2008 12:06 schreef belsen het volgende:
* NU EINDELIJK ONLINE:
De nieuwe stand...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 september 2008 12:06 schreef belsen het volgende:
* NU EINDELIJK ONLINE:
De nieuwe stand...
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik 'm nog wel ga inhalenquote:Op zondag 21 september 2008 13:00 schreef schaap001 het volgende:
[..]
de laatste 3 maanden gaan in: die top 3 ziet er al redelijk stabiel uit. Ik sta vierde en gewoon 105 punten achter op Burnett.... wat een afstand!
quote:Op zondag 21 september 2008 13:42 schreef bartrid het volgende:
Matt Johnson van The The?
Pas The future is unwritten gekeken; een wonderlijk portret.quote:Op zondag 21 september 2008 13:48 schreef slaveloos het volgende:
joe strumner?
quote:
peaceman +1quote:Op zondag 21 september 2008 15:00 schreef peaceman het volgende:
Oh Well - Fleedwood Mac
quote:Op zondag 21 september 2008 15:21 schreef Burnett het volgende:
The ORB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |