En dat klopt.quote:
Ja, dat was flauw dit, sorry....quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:33 schreef bukgeit het volgende:
Ik trek de vraag in, lamzakken.
54-40 dan maarquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:38 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Nog 1 erbij, want Di-rect heb je gekaapt.
Gecheckt, U mag verder...quote:Op woensdag 17 september 2008 08:12 schreef bartrid het volgende:
Ik zie Bob Mould dus dat zal Sugar wel zijn.
Beste wat 'ie gedaan heeft na Husker Du. Zijn solo-werk ben ik niet zo kapot van. Met Sugar had 'ie eindelijk weer eens de geest: aan met name File Under Easy Listening ben ik een behoorlijk tijdje verslaafd geweest....quote:Op woensdag 17 september 2008 08:12 schreef bartrid het volgende:
Ik zie Bob Mould dus dat zal Sugar wel zijn.
File Under Easy Listening komt hier nog regelmatig voorbij, het blijft een goeie plaat (hoewel de critici het de minste vinden blijkbaar). Z'n laatste solo plaat kan mij niet erg boeien, hij gebruikt in elk nummer Cher's vocale effecten...quote:Op woensdag 17 september 2008 09:16 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Beste wat 'ie gedaan heeft na Husker Du. Zijn solo-werk ben ik niet zo kapot van. Met Sugar had 'ie eindelijk weer eens de geest: aan met name File Under Easy Listening ben ik een behoorlijk tijdje verslaafd geweest....![]()
bartrid + 1
quote:Op woensdag 17 september 2008 09:30 schreef bartrid het volgende:
[..]
File Under Easy Listening komt hier nog regelmatig voorbij, het blijft een goeie plaat (hoewel de critici het de minste vinden blijkbaar). Z'n laatste solo plaat kan mij niet erg boeien, hij gebruikt in elk nummer Cher's vocale effecten...
PRECIES! Burnett +1quote:Op woensdag 17 september 2008 10:30 schreef Burnett het volgende:
THE GOD MACHINE
hm nee die ken ik toch nietquote:Op woensdag 17 september 2008 10:30 schreef Burnett het volgende:
THE GOD MACHINE
dat wist ik, maar dat was de vraag nietquote:Op woensdag 17 september 2008 10:48 schreef schaap001 het volgende:
in de de BEastie Boys clip 'Fight For Your Right'
Ik heb ze helaas nooit live mogen aanschouwen. Sophia wel. Zowel Scenes als One last laugh behoren tot mijn all time favorites.quote:Op woensdag 17 september 2008 10:33 schreef Burnett het volgende:
Mijn favoriete band van de jaren 90..., vier keer live gezien en verantwoordelijk voor de beste plaat ooit...
zo...
... daarom zeg ik er ook bij dat het Rick Rubin isquote:Op woensdag 17 september 2008 10:53 schreef ranja het volgende:
[..]
dat wist ik, maar dat was de vraag niet
schaap001 +1quote:Op woensdag 17 september 2008 10:48 schreef schaap001 het volgende:
Rick Rubin
quote:in de de Beastie Boys clip 'Fight For Your Right'
quote:Datum van binnenkomst: 27-3-1982
Aantal weken in top 40: 8
Hoogst bereikte positie: 3
Positie in top 100 (jaar van uitkomen): 48
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |