Die bedoelde ik wel. Wacht je 30 jaar, krijg je ditquote:Op woensdag 17 september 2008 15:53 schreef schaap001 het volgende:
Ik heb wel gelezen dat er geen toestemming zou worden gegeven aan Chris de Burgh of is dat inmiddels toch gebeurd dan?![]()
Zullen ze leuk vinden: The Lady In The Red Burka
quote:hoopt met een naaktreportage in Playboy haar brave imago van zich af te schudden. "Ik zou het leuk vinden als ik niet meer als dat engelenmeisje gezien word", vertelt
. "Ik wil gewoon meer van mezelf laten zien, wat misschien gek klinkt in deze context. Je hebt al snel een stempel omdat je een bepaalde weg inslaat op carrièregebied."
Dinsdag werd bekend dat de 27-jarige zangeres een naaktreportage gaat maken voor het kerstnummer van het mannenblad. "Ik vind het heel spannend", vertelt. "Je doet het waarschijnlijk maar één keer in je leven. Ik ben nu nog jong, fris en fruitig en over tien jaar ben ik misschien helemaal uitgezakt met een dikke buik en zo. Dan kan ik het beter nu doen."
Manlief, met wievorige zomer in het huwelijk trad, moest even wennen aan het idee dat zijn grote liefde deze kerst door iedereen naakt te bewonderen is. "Uiteindelijk heeft hij gezegd dat het mijn keus is en hij zich erbij neerlegt als ik het graag wil", laat
weten. "Het zal wel even confronterend voor hem zijn straks, maar hij is ook trots op me. Hij vindt het een eer dat ik ben gevraagd."
Daar kwam ik het eerder vandaag tegen. Ik moet werken, sorryquote:Op woensdag 17 september 2008 17:30 schreef bukgeit het volgende:
Ja dat is Do, het stond op de frontpage.
ja! ben benieuwdquote:Op woensdag 17 september 2008 17:21 schreef lubje25 het volgende:
Do?
Zal wel allerlei ruige tattoos en intieme piercings hebben dan.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:26 schreef schaap001 het volgende:
[..]
ja! ben benieuwdals ze van haar brave imago afwil, ben ik benieuwd
quote:Op woensdag 17 september 2008 21:47 schreef slaveloos het volgende:
katrina and the waves???
quote:Op woensdag 17 september 2008 21:57 schreef On het volgende:
room 5?
Die is het nietquote:Op woensdag 17 september 2008 22:15 schreef MadMaster het volgende:
Vanwege plaatje 1 moet ik aan 'Umbrella' denken, maar dat was voor Britney bedoeld, niet voor een band.
Wel is dat ook een heul erg bekend nummer waar je gek van wordt...
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:19 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Concentreer je overigens niet teveel op de dame:
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:33 schreef ranja het volgende:
het orgineel van Valerie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |