quote:Op donderdag 18 september 2008 15:40 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ik vond vandaag pas uit dat Tommy Stinson al sinds 1998 bij Guns 'n Roses speelt....
quote:Op donderdag 18 september 2008 16:14 schreef knars het volgende:
Deep Purple voordat ze Ritchie Blackmore vonden?
quote:
ik bedoel dat er behalve Lemmy geen bekenden van andere bands in Hawkwind hebben gezeten.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:28 schreef ranja het volgende:
[..]
weet ik maar hij zat niet alleen in die band
Welke band begon zijn leven als Circus?quote:Childhood friendsand
met
when they began studying at London's Goldsmiths College in 1988.
was in a group named Circus, who were joined by drummer
that October. Circus requested the services of
after the departure of their guitarist. That December Circus fired two members and
joined as the group's bassist. This new group named themselves
.
In November, Andy Ross attended aperformance that convinced him to court the group for his label. The only concern held by Ross was that they disliked the band's name. Ross drew up a list of alternative names, from which the band decided on
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedenmiddag, u kunt wel gaan
No big deal.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:22 schreef knars het volgende:
ja, ook gelezen. Laten we maar afspreken niet meer te spoileren. Alhoewel dit ook kan worden gezien als een onschuldige poging te hinten om een stilstaande vraag open te trekken, en het niveau van de hint richting "weggever" gaat. No big deal dus.
OK, maar waarom plaats je dan een spoiler als niemand hem kan/mag lezen, denk ik dan.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:36 schreef ranja het volgende:
het staat toch niet voor niks in een spoiler tag
dat jullie nou zo onbedwingbaar nieuwsgierig zijn is geen reden om dat maar te verbieden, eigen schuld
Ja eehh... ik weet ook wel eens een antwoord als ik op het punt sta om off-line te gaan. Dan zeg ik gewoon niks. Ik kan ook wel het antwoord in een spoiler zetten, maar wat is het nut daarvan? Dan kun je ook wel zeggen dat je 'm niet moet lezen. Maar als 'ie niet gelezen moet worden, heeft het ook geen zin om 'm neer te zetten. Toch?quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:36 schreef ranja het volgende:
het staat toch niet voor niks in een spoiler tag
dat jullie nou zo onbedwingbaar nieuwsgierig zijn is geen reden om dat maar te verbieden, eigen schuld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, daar maak ik mij ook soms schuldig, maar enkel om de vaart er een beetje in te houden.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:26 schreef ranja het volgende:
altijd nog liever iets in spoiler tags zetten dan een obvious weggeef-hint door iemand anders dan de vraagsteller gewoon posten.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:36 schreef belsen het volgende:
John & Yoko, natuurlijk.
Vast in Toronto.
Nope. Een minder illuster duo. Dit is de hoes:quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:36 schreef belsen het volgende:
John & Yoko, natuurlijk.
Vast in Toronto.
Niks aan de handquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:16 schreef B4ron het volgende:
excusus!
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:26 schreef ranja het volgende:
ik zie het zo: iedereen die denkt nog een kans te maken om het antwword te geven moet de zelf discipline hebben de spoiler niet te lezen. door het lezen van de spoiler diskwalificeer je jezelf bewust voor de vraag.
en het antwoord in een spoiler zetten of een verhaaltje over de band vnd ik nog wel wat anders
altijd nog liever iets in spoiler tags zetten dan een obvious weggeef-hint door iemand anders dan de vraagsteller gewoon posten.Ja, wist ik veel dat het antwoord er bijna letterlijk staat. Maar goed: zand erover. Je hebt ook wel gelijk: het heet niet voor niks een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dussehh.... enig over mijn vraag?![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:26 schreef ranja het volgende:
ik zie het zo: iedereen die denkt nog een kans te maken om het antwword te geven moet de zelf discipline hebben de spoiler niet te lezen. door het lezen van de spoiler diskwalificeer je jezelf bewust voor de vraag.
en het antwoord in een spoiler zetten of een verhaaltje over de band vnd ik nog wel wat anders
altijd nog liever iets in spoiler tags zetten dan een obvious weggeef-hint door iemand anders dan de vraagsteller gewoon posten.Helemaal mee eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
Nou, zij:quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:55 schreef MadMaster het volgende:
Die hoes heb ik wel eens gezien, maar wie er met Eric Clapton op pad waren:
quote:The husband-and-wife duo of&
Bramlett created some of the most distinctive and unique music of the early '70s, but their alchemical sound — equal parts blue-eyed soul, blues, country, and gospel — was often marginalized by the attention instead paid to the contributions of their famous "friends," including rock icons like Eric Clapton, Duane Allman and George Harrison.
This 42-minute, eight-song live album, cut at Croydon late in 1969, is not only the peak of&
's output, but also the nexus in the recording and performing careers of Eric Clapton and George Harrison.
The album features Clapton performing the same blend of country, blues, and gospel that would characterize his own early solo ventures in 1970. He rises to the occasion with dazzling displays of virtuosity throughout, highlighted by a dizzying solo on "I Don't Want to Discuss," a long, languid part on "Only You Know and I Know," and searing, soulful lead on the beautifully harmonized "Coming Home."
Vocally,&
were never better than they come off on this live set, and the 11-piece band sounds tighter musically than a lot of quartets that were working at the time, whether they're playing extended blues or ripping through a medley of Little Richard songs.
It's no accident that the core of the band featured here — Bobby Whitlock, Carl Radle and Jim Gordon — would transform itself into Derek & the Dominoes as well; or that most of the full band here would also comprise the group that played with George Harrison on All Things Must Pass and at the Concert for Bangladesh, except that the playing here (not to mention the recording) is better.
Half the musicians on this record achieved near-superstar status less than a year later, and listening to their work decades later, it all seems justified.
ik zal eens een fotorebus maken: dat wordt lachen in dit gevalquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:31 schreef ranja het volgende:
moet een oja gaan worden maar heb nog geen idee
Da's goedquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:15 schreef belsen het volgende:
Delaney & Bonnie.
Da's niet goedquote:Nooit van gehoord.
story of my triviaquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:20 schreef schaap001 het volgende:
Niet verwacht dat het zo onbekend zou zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |