hm nee die ken ik toch nietquote:Op woensdag 17 september 2008 10:30 schreef Burnett het volgende:
THE GOD MACHINE
dat wist ik, maar dat was de vraag nietquote:Op woensdag 17 september 2008 10:48 schreef schaap001 het volgende:
in de de BEastie Boys clip 'Fight For Your Right'
Ik heb ze helaas nooit live mogen aanschouwen. Sophia wel. Zowel Scenes als One last laugh behoren tot mijn all time favorites.quote:Op woensdag 17 september 2008 10:33 schreef Burnett het volgende:
Mijn favoriete band van de jaren 90..., vier keer live gezien en verantwoordelijk voor de beste plaat ooit...
zo...
... daarom zeg ik er ook bij dat het Rick Rubin isquote:Op woensdag 17 september 2008 10:53 schreef ranja het volgende:
[..]
dat wist ik, maar dat was de vraag niet
schaap001 +1quote:Op woensdag 17 september 2008 10:48 schreef schaap001 het volgende:
Rick Rubin
quote:in de de Beastie Boys clip 'Fight For Your Right'
quote:Datum van binnenkomst: 27-3-1982
Aantal weken in top 40: 8
Hoogst bereikte positie: 3
Positie in top 100 (jaar van uitkomen): 48
Het nummer is meerstemmig; dus deze twee zingen ook meequote:Op woensdag 17 september 2008 12:35 schreef ranja het volgende:
is een van beide de zanger of zangeres van het nummer of van de band?
Dat zie ik dan zelf niet eens: waar doel je op?quote:Op woensdag 17 september 2008 12:43 schreef Gambolputty het volgende:![]()
Het antwoord staat gewoon in de still...kwestie van kijken...
Die is het nietquote:Op woensdag 17 september 2008 12:39 schreef MadMaster het volgende:
Het doet me denken aan 'No More I Love You's' van The Lover Speaks, maar dat is volgens mij van een paar jaar later en was ook niet zo'n hit...
quote:Op woensdag 17 september 2008 13:23 schreef ranja het volgende:
fun boy three & bananarana - really saying something
Donkere jongen & blonde dame. Hoe moeilijk kan het dan nog zijn...ik was weer eens te snel met opzoeken.quote:Dat zie ik dan zelf niet eens: waar doel je op?
Dat issum! Grappig nummer: laatst er eens doorheen gegooid in de rockkroeg waar ik plaatjes draai. Werd verrassend goed ontvangen in een blokje '80's Ska + related enzo'.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:33 schreef ranja het volgende:
It ain't what you do dan, dacht dat die een grotere hit was geweest
quote:
Was dat niet Teach In?quote:Op woensdag 17 september 2008 14:45 schreef bukgeit het volgende:
Wie gaf deze zomer het eerste concert op Iraanse bodem in 30 jaar?
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:21 schreef ranja het volgende:
wel gelezen, niet onthouden
Die bedoelde ik wel. Wacht je 30 jaar, krijg je ditquote:Op woensdag 17 september 2008 15:53 schreef schaap001 het volgende:
Ik heb wel gelezen dat er geen toestemming zou worden gegeven aan Chris de Burgh of is dat inmiddels toch gebeurd dan?![]()
Zullen ze leuk vinden: The Lady In The Red Burka
quote:hoopt met een naaktreportage in Playboy haar brave imago van zich af te schudden. "Ik zou het leuk vinden als ik niet meer als dat engelenmeisje gezien word", vertelt
. "Ik wil gewoon meer van mezelf laten zien, wat misschien gek klinkt in deze context. Je hebt al snel een stempel omdat je een bepaalde weg inslaat op carrièregebied."
Dinsdag werd bekend dat de 27-jarige zangeres een naaktreportage gaat maken voor het kerstnummer van het mannenblad. "Ik vind het heel spannend", vertelt. "Je doet het waarschijnlijk maar één keer in je leven. Ik ben nu nog jong, fris en fruitig en over tien jaar ben ik misschien helemaal uitgezakt met een dikke buik en zo. Dan kan ik het beter nu doen."
Manlief, met wievorige zomer in het huwelijk trad, moest even wennen aan het idee dat zijn grote liefde deze kerst door iedereen naakt te bewonderen is. "Uiteindelijk heeft hij gezegd dat het mijn keus is en hij zich erbij neerlegt als ik het graag wil", laat
weten. "Het zal wel even confronterend voor hem zijn straks, maar hij is ook trots op me. Hij vindt het een eer dat ik ben gevraagd."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |