Cartman.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:52 schreef borisz het volgende:
[..]
V Velsen
Kant
Van Bommel
Wie is je favoriet ?
Dat was ruim 4 jaar voor ik in de maak ging...quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die is ook leuk![]()
1979
![]()
Toen ging ik voor het eerst naar de kleuterschool...
2xquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:52 schreef -Hans- het volgende:
3FM heeft vandaag eindelijk officieel naar buiten gebracht dat Claudia de opvolger is van Dolf.. Ben benieuwd hoe haar nieuwe programma zal klinken.
Ik niet.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:52 schreef -Hans- het volgende:
3FM heeft vandaag eindelijk officieel naar buiten gebracht dat Claudia de opvolger is van Dolf.. Ben benieuwd hoe haar nieuwe programma zal klinken.
Net een jaar, voor een mooi jaar.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mooi jaar, mijn geboortejaar
Ik heb hem ooit gehoord bij ASOT, toch best grappig was het. Al zal ik hem niet zo snel meer opzetten.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:53 schreef Litton-Lane het volgende:
In het vorige topic had iemand het over een nummer van Ben Liebrand van een uur.
Die moet ik hier nog ergens hebben. Dat is inderdaad geen mix. Echt een toevoeging aan mijn collectie vond ik het niet, maar toch..
Kudquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:52 schreef -Hans- het volgende:
Claudia is wel ok, maar om daar nou Dolf voor op te offerenquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:52 schreef -Hans- het volgende:
Heb wel een pallet van zijn jaar mixenquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb hem ooit gehoord bij ASOT, toch best grappig was het. Al zal ik hem niet zo snel meer opzetten.
Molucair 1 ofzo .
Doegies en ook U bedankt voor de felicitatie, heb je nog een stuk digitale verjaardagstaart gepakt?quote:
als VBL-er zeg ik alvast: Van Bommelquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:52 schreef borisz het volgende:
[..]
V Velsen
Kant
Van Bommel
Wie is je favoriet ?
gaat goedquote:
Wie ben je kwijt?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:56 schreef muisje-eliza het volgende:doei mensen ik peer m..
opsporing verzocht kijken
BBC 4, die heb ik niet....quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:59 schreef Sersjee het volgende:
Tijd voor Comedy Central, BBC Four en BBC Two
Als ik geen bbc 1 en 2 kan ontvangen is dat voor mij een reden om niet met die aanbieder in zee te gaan.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
BBC 4, die heb ik niet....
Misschien binnenkort wel
Geloof het of niet, maar ik heb liever Claudia dan Dolf...quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Claudia is wel ok, maar om daar nou Dolf voor op te offeren![]()
![]()
![]()
Is hier ook de enige reden om bij UPC te zittenquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Als ik geen bbc 1 en 2 kan ontvangen is dat voor mij een reden om niet met die aanbieder in zee te gaan.
Inderdaad, daarom wilde ik geen Kpn Digitenne. Zat van de TV en de Radio een van de twee niet bij....quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Als ik geen bbc 1 en 2 kan ontvangen is dat voor mij een reden om niet met die aanbieder in zee te gaan.
En die download snelheid van 120 Mbquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Is hier ook de enige reden om bij UPC te zitten
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar ik heb liever Claudia dan Dolf...
Dolf mag overal voor opgeoffert worden, wat een kut programma was het met nog klotere luisteraars die belden.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Claudia is wel ok, maar om daar nou Dolf voor op te offeren![]()
![]()
![]()
Klopt, digitenne komt hier ook het huis niet in. + ontvangst is ook kut van digitenne, maar die eerste reden is belangrijkerquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:03 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom wilde ik geen Kpn Digitenne. Zat van de TV en de Radio een van de twee niet bij....
Ik luister(de) graag naar beide, kan mij voorstellen dat Dolf ietsje te druk is voor veel mensen. En het LIA format zorgt ook wel voor enorm veel gelul natuurlijk. Bij Claudia Erop had je dat toch iets minder.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kom door die programma`s van Claudia echt niet heen. Die zijn iig niet grappig en heel irritant. De radio gaat uit tussen 12.00 en 14.00 op vrijdag. Wanneer begint die hamster...?quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
alleen TV/radio van upc, chello wil ik niets meer mee te maken hebbenquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:04 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En die download snelheid van 120 Mbdie ze vandaag introduceerde....
Schijnt hier nog niet zo slecht te zijn. Een vriendin van me in Haarlem, had storingen als er een scooter voorbij reed. Woont midden in het centrum van Haarlem.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Klopt, digitenne komt hier ook het huis niet in. + ontvangst is ook kut van digitenne, maar die eerste reden is belangrijker.
Oh, is dat chello..quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
alleen TV/radio van upc, chello wil ik niets meer mee te maken hebben
Vrijdag 17 oktober is je geluksdagquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:06 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Kom door die programma`s van Claudia echt niet heen. Die zijn iig niet grappig en heel irritant. De radio gaat uit tussen 12.00 en 14.00 op vrijdag. Wanneer begint die hamster...?
FM-ontvangst is ook erg slecht in het centrum van Haarlem.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Schijnt hier nog niet zo slecht te zijn. Een vriendin van me in Haarlem, had storingen als er een scooter voorbij reed. Woont midden in het centrum van Haarlem.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dolf mag overal voor opgeoffert worden, wat een kut programma was het met nog klotere luisteraars die belden.
Ligt aan Haarlem dus...quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
FM-ontvangst is ook erg slecht in het centrum van Haarlem.
Althans, in de bus luisteren naar 3FM via m'n MP3-speler (met FM-radio dus) is geen optie wegens een bak ruis...
Heb nog heel even dus. Tijd genoeg om te zappen....quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vrijdag 17 oktober is je geluksdag
Iglu & Hartly - In This City. Wat een leuke plaat is dat
Als je een puppyfoon hebt dan is het ook een stomme smoes van je zus dat ze geen handje kan helpen omdat ze op zolder slaaptquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:51 schreef Broekie het volgende:
Zo. M'n moeder heeft aangeboden vannacht de "puppyfoon" bij haar op de kamer te nemen zodat ik kan gaan slapen, als ik dan maar om 6 uur op sta om haar uit te laten, eten te geven en dan maar m'n tijd uit zit tot ik naar m'n werk toe moet.
Vind ik een goede deal
Truste allemaal
quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:03 schreef Againzender het volgende:
Mensen BBC2, Kings of Leon nu bij Jools!
en Metallica komt ookquote:
Ik zit ook te kijken, wilde jullie nog verwittigenquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:03 schreef Againzender het volgende:
Mensen BBC2, Kings of Leon nu bij Jools!
Is dat het discussieonderwerp voor dit laatste uur van de dag?quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:16 schreef on_air het volgende:
Barbiehoer.
Metallicaquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik zit ook te kijken, wilde jullie nog verwittigen
* Litton-Lane kijktquote:
ik duik er ook in, Jools was leukquote:
Jools is bijna altijd leukquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik duik er ook in, Jools was leuk![]()
Zes posts achter elkaar... dat zie je niet veel!quote:Op woensdag 17 september 2008 00:40 schreef Sersjee het volgende:
Weljajoh, Infadels ook nog effe...
*tumbleweeds door topic ziet rollen*
quote:Op woensdag 17 september 2008 00:54 schreef Sersjee het volgende:
Yes! Yes! Yes! Mijn request! Hemeltergend mooi...
En, heb je vandaag wél goed geslapen?quote:Op woensdag 17 september 2008 08:13 schreef Broekie het volgende:
Goeiesmorgens deze morgen heren en dames van het goede leven
Yeah!quote:Op woensdag 17 september 2008 09:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
blijft een ubergoed nummer
Mag ik een "ach dan trekt je iets" garpje maken?quote:Op woensdag 17 september 2008 10:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jah. Al trek ik nog steeds mijn twijfels bij dat mondje.
Dat dus...quote:Op woensdag 17 september 2008 11:05 schreef Marc63 het volgende:
How you doin'?
Wordt die uit de winkel gehaald nu dan?quote:Op woensdag 17 september 2008 11:07 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
Die friends tune op 3FM, dus maar even A Balladeer luisteren op KinkFM .. en nu Metallica .. in de goede versie..
Hadden jullie het verhaal van de nieuwe Metallica meegekregen? Heel die cd klinkt ruk, net alsof er iets mis is gegaan met het afmixen van de shit..enorm geclipt en slechte kwalteit..de nieuwe cd van ze staat ook in Guitar Hero..daar is ie wel goed
Zodra iedereen hoort dat die cd ruk is, zal toch niemand em meer kopen. Tenzij ze een actie weten op te zetten waardoor je de cd kunt downloaden als je op 1 of andere manier kunt aantonen dat je de cd gekocht hebt.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wordt die uit de winkel gehaald nu dan?
Dat zou echt een enorme kosten post zijn, als het inderdaad fout zou zijn gegaan...
Op internet zijn diverse petities gestart omdat de kwaliteit van de cd zo kut is..er zijn mensen die grof geld hebben neergeteld voor een special edition..die dus ook beroerd klinktquote:Op woensdag 17 september 2008 11:10 schreef Marc63 het volgende:
Zodra iedereen hoort dat die cd ruk is, zal toch niemand em meer kopen. Tenzij ze een actie weten op te zetten waardoor je de cd kunt downloaden als je op 1 of andere manier kunt aantonen dat je de cd gekocht hebt.
Oh, ik snap hem.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:53 schreef Marc63 het volgende:
4 uur achter mekaar Ekdom teveel? En dan denken ze bij 3FM dat 4 uur achter elkaar Giel wel kan
Tsja, blijkbaar welquote:Op woensdag 17 september 2008 11:53 schreef Marc63 het volgende:
4 uur achter mekaar Ekdom teveel? En dan denken ze bij 3FM dat 4 uur achter elkaar Giel wel kan
Hoe bedoel je dat precies? Ik heb het boek van Rob niet gelezen..quote:Op woensdag 17 september 2008 12:15 schreef Marc63 het volgende:
Ik vroeg me net af of Rob onder een dikke laag dekens op bed ligt, zoals hij in zijn boek verschillende malen beschrijft.
Leon's opmerking bevestigt dat toch wel.
Telkens als Rob het niet meer zag zitten op het werk (regelmatig door ruzie met Lex Harding), bleef hij onder een diepe laag dekens thuis in bed liggen, zonder een bericht door te geven dat ie niet komt.quote:Op woensdag 17 september 2008 12:26 schreef Glacier het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat precies? Ik heb het boek van Rob niet gelezen..
quote:Op woensdag 17 september 2008 12:24 schreef Marc63 het volgende:
Als ze Wibi niet te pakken kunnen krijgen, dan zou ik naar Michiel's huis gaan. Die is aan het verbouwen, dus hij is waarschijnlijk wel thuis en heeft het (sloop-)gereedschap al klaar liggen
Klinkt erg hoopvol ditquote:Op woensdag 17 september 2008 12:28 schreef Marc63 het volgende:
Telkens als Rob het niet meer zag zitten op het werk (regelmatig door ruzie met Lex Harding), bleef hij onder een diepe laag dekens thuis in bed liggen, zonder een bericht door te geven dat ie niet komt.
Toen Bart vroeg waarom Rob er niet was, vroeg Leon of Bart Rob's boek wel gelezen had.
CHP vind ik niet echt "hakkuh" (what the hell it may be). Verder natuurlijk weer leuk dat Charly Lownoise er in staat.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:22 schreef borisz het volgende:
En ja. Het is woensdag. En dus. HAKKUHDAG!
2 Brothers on the 4th floor - Come take my hand
Captain Hollywood Project - Flying high
Charly Lownoise & Menthal Theo - Streetkids
O god, is het weer zo ver...quote:Op woensdag 17 september 2008 12:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Telkens als Rob het niet meer zag zitten op het werk (regelmatig door ruzie met Lex Harding), bleef hij onder een diepe laag dekens thuis in bed liggen, zonder een bericht door te geven dat ie niet komt.
Toen Bart vroeg waarom Rob er niet was, vroeg Leon of Bart Rob's boek wel gelezen had.
Ken je Rob's boek? Zo niet, aanrader!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:10 schreef Zuignapje het volgende:
[..]
Als ik dit flik op me werk mag ik wegblijven van mijn baas.
quote:Op woensdag 17 september 2008 14:19 schreef Sersjee het volgende:
Roel mag dan op vakantie zijn, maar dat betekent niet dat we het zonder plaatjes van mevrouw Seal moeten doen!
Dan maar zelf schreeuwen hèquote:Op woensdag 17 september 2008 14:27 schreef Litton-Lane het volgende:
The Seed 2.0(zonder het rock 'n roll sampletje...)
"Rock 'n roll!" en "TROS!", ik kan het niet onderdrukken dat te roepen op de welbekende plekken... Altijd goed voor vage blikken.quote:
quote:
Gelukkig zat ik alleen...quote:Op woensdag 17 september 2008 14:37 schreef Sersjee het volgende:
Altijd goed voor vage blikken.
Vreselijke crap dit idd.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:45 schreef Sersjee het volgende:
Why don't you get a job... Offspring heeft zoveel leuker spul gemaakt...
quote:: Ga thuis staan krijsen
Jij mag ze hebben inderdaad.....quote:Op woensdag 17 september 2008 15:19 schreef cosmick het volgende:
4 Non Blondes én B-52's! It's my lucky day!
Ik zit niet te luisteren op dit moman te luisteren naar 3FM, ik tune wel in om 16:00quote:Op woensdag 17 september 2008 15:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je bent precies op tijd. Als je van *dit* soort muziek houdt althans.
Oja.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:39 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ik zit niet te luisteren op dit moman te luisteren naar 3FM, ik tune wel in om 16:00
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:39 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ik zit niet te luisteren op dit moman te luisteren naar 3FM, ik tune wel in om 16:00
Mokequote:Op woensdag 17 september 2008 15:45 schreef Litton-Lane het volgende:
"last Change" van Moke hoor je veel te weinig(imo)
Yepquote:Op woensdag 17 september 2008 08:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En, heb je vandaag wél goed geslapen?
'k heb geen idee. Ik klikte vervolgens op "random next movie" en kreeg deze...quote:Op woensdag 17 september 2008 16:15 schreef Sersjee het volgende:
Leuk tijdverdrijf
Deze is wel erg makkelijk
Dat is wel leuk inderdaad.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:15 schreef Sersjee het volgende:
Leuk tijdverdrijf
Deze is wel erg makkelijk
Rick!quote:Op woensdag 17 september 2008 16:33 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k heb geen idee. Ik klikte vervolgens op "random next movie" en kreeg deze...
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:33 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k heb geen idee. Ik klikte vervolgens op "random next movie" en kreeg deze...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
Je in een hoekje stilletjes gaan zitten schamen, omdat je er zo slecht mee om bent gegaan.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:48 schreef Glacier het volgende:
Ohnee! Mijn MetMichiel sleutelhanger...is gebroken
Wat moet ik nu
Ik heb er nog een paar......quote:Op woensdag 17 september 2008 16:48 schreef Glacier het volgende:
Ohnee! Mijn MetMichiel sleutelhanger...is gebroken
Wat moet ik nu
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:40 schreef Sersjee het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 00:54 schreef Sersjee het volgende:
Yes! Yes! Yes! Mijn request! Hemeltergend mooi...
Mja, als opper-invaller Veenstra vrij heeft, worden de invaller-invallers uit de kast getrokken.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:05 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
De DJ-carrousel draait op volle toeren zo te zien
![]()
Dus dat is z'n functie bij 3FM.. invaller van de invaller, dat heeft me een tijdje geduurd om uit te zoekenquote:Op woensdag 17 september 2008 19:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, als opper-invaller Veenstra vrij heeft, worden de invaller-invallers uit de kast getrokken.
quote:
Rita en d'r gebakken lucht..quote:Op woensdag 17 september 2008 19:08 schreef borisz het volgende:
radio zet ik zo aan, eerst Rita nog aanhoren en dan is de eerste termijn van de kamer om..
En weet je wie invaller van de invaller-invallers is als het nachtelijke uren betreft? DJ Free!quote:Op woensdag 17 september 2008 19:11 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dus dat is z'n functie bij 3FM.. invaller van de invaller, dat heeft me een tijdje geduurd om uit te zoeken.
Ik heb 'm zelfs vrijwillig op m'n MP3-speler staan.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:12 schreef Sersjee het volgende:
Kom maar op, maak me maar af, maar ik word hier nog steeds vrolijk van.
Was Domien nog niet uit de kast gekomen dan?quote:Op woensdag 17 september 2008 19:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, als opper-invaller Veenstra vrij heeft, worden de invaller-invallers uit de kast getrokken.
Nooit van gehoord, ik wacht nog steeds op mn belletje als invaller van DJ Freequote:Op woensdag 17 september 2008 19:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En weet je wie invaller van de invaller-invallers is als het nachtelijke uren betreft? DJ Free!
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 17 september 2008 19:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb 'm zelfs vrijwillig op m'n MP3-speler staan.
Samen met nog wat Alphabeat albumtracks.
Tijdje terug bij Weekend DnA. Toen zn Dare mislukt was.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:13 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Was Domien nog niet uit de kast gekomen dan?![]()
Gemist, zal 't ff opzoeken..quote:Op woensdag 17 september 2008 19:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tijdje terug bij Weekend DnA. Toen zn Dare mislukt was.
Duurt nog wel even hoor, nog meer dan 50 posts.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:18 schreef gerbenp het volgende:
We zitten alweer bijna denk ik aan topic 732!
quote:Op woensdag 17 september 2008 19:13 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Was Domien nog niet uit de kast gekomen dan?![]()
Op het eind de meest geniale quote van Pechtold tegen Ritaquote:Op woensdag 17 september 2008 19:11 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Alphabeat had je wel thuis mogen laten van mij
![]()
[..]
Rita en d'r gebakken lucht..![]()
Toma
Is zo voorbij , voordat je het weet.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Duurt nog wel even hoor, nog meer dan 50 posts.
quote:Op woensdag 17 september 2008 19:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Op het eind de meest geniale quote van Pechtold tegen Rita
" Deze 26000 mensen van het generaal pardon staan zo ook in de file, hoe gaat u dat oplossen?"
Coen is naar de trouwerij van z'n zus.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:23 schreef muisje-eliza het volgende:
waar is Rob
waar is Coen
waar is Martijn
Rob is ziek, Coen weet ik niet, en Martijn is ook ziek!!! Zielig voor Martijn......quote:Op woensdag 17 september 2008 19:23 schreef muisje-eliza het volgende:
waar is Rob
waar is Coen
waar is Martijn
Rob: zie boekquote:Op woensdag 17 september 2008 19:23 schreef muisje-eliza het volgende:
waar is Rob
waar is Coen
waar is Martijn
Die afbeelding doet me denken aan http://www.domienverschuuren.nl/cms/entry.php?id=404&w=domienverschuurennl en dan vooral de reacties daarop.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:19 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze foto was een stille hint
Had 't al gevonden, thanks thoughquote:Op woensdag 17 september 2008 19:19 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze foto was een stille hint
quote:Op woensdag 17 september 2008 19:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Op het eind de meest geniale quote van Pechtold tegen Rita
" Deze 26000 mensen van het generaal pardon staan zo ook in de file, hoe gaat u dat oplossen?"
Kan 'ie dan nog steeds het testbeeld van WDR ontvangen?quote:
Die zal wel gewoon ziek zijn gok ik.quote:Coen: geen idee
Zou kunnen idd.quote:Martijn: misschien toch te veel last van zn keel?
Denk dat Corton daar ook wel bij komt te staan. Als ik zo z'n stem hoorde aan 't einde van de uitzending..quote:Op woensdag 17 september 2008 19:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Rob: zie boek
Coen: geen idee
Martijn: misschien toch te veel last van zn keel?
quote:Op woensdag 17 september 2008 19:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die zal wel gewoon ziek zijn gok ik.
[..]
quote:Op woensdag 17 september 2008 19:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Coen is naar de trouwerij van z'n zus.
quote:Op woensdag 17 september 2008 19:26 schreef Maricha het volgende:
[..]
Rob is ziek, Coen weet ik niet, en Martijn is ook ziek!!! Zielig voor Martijn......
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe 3FM zal klinken als elk dagprogramma wordt gepresenteerd door een invaller (door een nacht-jock dus, want anders hou je geen invallers meer over)...quote:Op woensdag 17 september 2008 19:32 schreef muisje-eliza het volgende:
straks word Maricha ook nog ziek
24 uur ekdom is ook te doenquote:Op woensdag 17 september 2008 19:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe 3FM zal klinken als elk dagprogramma wordt gepresenteerd door een invaller (door een nacht-jock dus, want anders hou je geen invallers meer over)...
Zeg dat nou niet!!quote:Op woensdag 17 september 2008 19:32 schreef muisje-eliza het volgende:
Me2, ben er ook benieuwd na.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe 3FM zal klinken als elk dagprogramma wordt gepresenteerd door een invaller (door een nacht-jock dus, want anders hou je geen invallers meer over)...
Ik hoop het niet, want mijn vriend heeft hetzelfde als Martijn, alleen die werd maandagavond ziek.... Maar mijn weerstand is heel goed (gestopt met roken en eet gezond met veel vitaminesquote:Op woensdag 17 september 2008 19:32 schreef muisje-eliza het volgende:
zitten we al aan de 100 dagenquote:Op woensdag 17 september 2008 19:39 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want mijn vriend heeft hetzelfde als Martijn, alleen die werd maandagavond ziek.... Maar mijn weerstand is heel goed (gestopt met roken en eet gezond met veel vitamines)
Hele afdeling bij ons is nog kip fit , afkloppenquote:Op woensdag 17 september 2008 19:45 schreef Brennel het volgende:
Vandaag op m'n werk ook een hoop hoestende en snotterende mensen. Ik zou het niet eens zo erg vinden als ik zo verkouden word dat ik even niet kan werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet schrikken
denk het niet! Zit op ongeveer 2,5 maand ofzo (hou het niet eens meer bijquote:Op woensdag 17 september 2008 19:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zitten we al aan de 100 dagen
Travis al aanwezig?quote:Op woensdag 17 september 2008 19:46 schreef Sersjee het volgende:
Zo te zien krijgen we zometeen Travis
zal de 26ste wat voor je achterlaten , voor als je er de maandag erop weer bentquote:Op woensdag 17 september 2008 19:47 schreef Maricha het volgende:
[..]
denk het niet! Zit op ongeveer 2,5 maand ofzo (hou het niet eens meer bij)
Helemaal uit jezelf gestopt?quote:Op woensdag 17 september 2008 19:47 schreef Maricha het volgende:
[..]
denk het niet! Zit op ongeveer 2,5 maand ofzo (hou het niet eens meer bij)
Omdatquote:Op woensdag 17 september 2008 19:49 schreef Brennel het volgende:
Ik heb serieus medelijden met Amy Winehouse.
Herkenbaar, al heb ik het behalve 's ochtends ook later op de dag (1 á 2 uur voor het einde van m'n schoolactiviteiten voor die dag) ook wel vaak... Toevallig is dat vaak rond 16 uur (maar heb ik alleen geen Cup A Soup in de buurt).quote:Op woensdag 17 september 2008 19:49 schreef Feivel1 het volgende:
Mja, ik wil me elke ochtend als ik wakker word ziekmelden, want dan ben ik nog zo moe..
Maar daarvoor is dit jaar veel te belangrijk ;-)
Niet helemaal..... heb me laten laseren. Maar toch, het moeilijkste gedeelte doe ik zelf: nooit meer een sigaret opstekenquote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 19:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hele afdeling bij ons is nog kip fit , afkloppenHeel leuk, maar een afbeelding in een spoiler tag werkt dus niet in fokforum_dark... Schrok me dus wezenloos!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet schrikken'Één ding blijft altijd hetzelfde: niets blijft zoals het was.' (IOJMDA 157)
Inderdaad, fijn dat het (tot nu toe) helptquote:Op woensdag 17 september 2008 19:51 schreef Maricha het volgende:
[..]
Niet helemaal..... heb me laten laseren. Maar toch, het moeilijkste gedeelte doe ik zelf: nooit meer een sigaret opsteken
quote:Op woensdag 17 september 2008 19:39 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want mijn vriend heeft hetzelfde als Martijn, alleen die werd maandagavond ziek.... Maar mijn weerstand is heel goed (gestopt met roken en eet gezond met veel vitamines)
Nope, want dat wist 'ie blijkbaar alquote:Op woensdag 17 september 2008 19:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet jij waar Travis?
Zo bedoel je neem ik aan
quote:Op woensdag 17 september 2008 19:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet jij waar Travis?
Zo bedoel je neem ik aan
Beide!quote:Op woensdag 17 september 2008 19:57 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Sugababes' Heidi? Of Klum? Of..?
Ik moet 'em omlaag drukken.quote:
Forum Opties | |