Cartman.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:52 schreef borisz het volgende:
[..]
V Velsen
Kant
Van Bommel
Wie is je favoriet ?
Dat was ruim 4 jaar voor ik in de maak ging...quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die is ook leuk![]()
1979
![]()
Toen ging ik voor het eerst naar de kleuterschool...
2xquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:52 schreef -Hans- het volgende:
3FM heeft vandaag eindelijk officieel naar buiten gebracht dat Claudia de opvolger is van Dolf.. Ben benieuwd hoe haar nieuwe programma zal klinken.
Ik niet.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:52 schreef -Hans- het volgende:
3FM heeft vandaag eindelijk officieel naar buiten gebracht dat Claudia de opvolger is van Dolf.. Ben benieuwd hoe haar nieuwe programma zal klinken.
Net een jaar, voor een mooi jaar.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mooi jaar, mijn geboortejaar
Ik heb hem ooit gehoord bij ASOT, toch best grappig was het. Al zal ik hem niet zo snel meer opzetten.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:53 schreef Litton-Lane het volgende:
In het vorige topic had iemand het over een nummer van Ben Liebrand van een uur.
Die moet ik hier nog ergens hebben. Dat is inderdaad geen mix. Echt een toevoeging aan mijn collectie vond ik het niet, maar toch..
Kudquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:52 schreef -Hans- het volgende:
Claudia is wel ok, maar om daar nou Dolf voor op te offerenquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:52 schreef -Hans- het volgende:
Heb wel een pallet van zijn jaar mixenquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb hem ooit gehoord bij ASOT, toch best grappig was het. Al zal ik hem niet zo snel meer opzetten.
Molucair 1 ofzo .
Doegies en ook U bedankt voor de felicitatie, heb je nog een stuk digitale verjaardagstaart gepakt?quote:
als VBL-er zeg ik alvast: Van Bommelquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:52 schreef borisz het volgende:
[..]
V Velsen
Kant
Van Bommel
Wie is je favoriet ?
gaat goedquote:
Wie ben je kwijt?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:56 schreef muisje-eliza het volgende:doei mensen ik peer m..
opsporing verzocht kijken
BBC 4, die heb ik niet....quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:59 schreef Sersjee het volgende:
Tijd voor Comedy Central, BBC Four en BBC Two
Als ik geen bbc 1 en 2 kan ontvangen is dat voor mij een reden om niet met die aanbieder in zee te gaan.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
BBC 4, die heb ik niet....
Misschien binnenkort wel
Geloof het of niet, maar ik heb liever Claudia dan Dolf...quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Claudia is wel ok, maar om daar nou Dolf voor op te offeren![]()
![]()
![]()
Is hier ook de enige reden om bij UPC te zittenquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Als ik geen bbc 1 en 2 kan ontvangen is dat voor mij een reden om niet met die aanbieder in zee te gaan.
Inderdaad, daarom wilde ik geen Kpn Digitenne. Zat van de TV en de Radio een van de twee niet bij....quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Als ik geen bbc 1 en 2 kan ontvangen is dat voor mij een reden om niet met die aanbieder in zee te gaan.
En die download snelheid van 120 Mbquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Is hier ook de enige reden om bij UPC te zitten
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar ik heb liever Claudia dan Dolf...
Dolf mag overal voor opgeoffert worden, wat een kut programma was het met nog klotere luisteraars die belden.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Claudia is wel ok, maar om daar nou Dolf voor op te offeren![]()
![]()
![]()
Klopt, digitenne komt hier ook het huis niet in. + ontvangst is ook kut van digitenne, maar die eerste reden is belangrijkerquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:03 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom wilde ik geen Kpn Digitenne. Zat van de TV en de Radio een van de twee niet bij....
Ik luister(de) graag naar beide, kan mij voorstellen dat Dolf ietsje te druk is voor veel mensen. En het LIA format zorgt ook wel voor enorm veel gelul natuurlijk. Bij Claudia Erop had je dat toch iets minder.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kom door die programma`s van Claudia echt niet heen. Die zijn iig niet grappig en heel irritant. De radio gaat uit tussen 12.00 en 14.00 op vrijdag. Wanneer begint die hamster...?quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
alleen TV/radio van upc, chello wil ik niets meer mee te maken hebbenquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:04 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En die download snelheid van 120 Mbdie ze vandaag introduceerde....
Schijnt hier nog niet zo slecht te zijn. Een vriendin van me in Haarlem, had storingen als er een scooter voorbij reed. Woont midden in het centrum van Haarlem.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Klopt, digitenne komt hier ook het huis niet in. + ontvangst is ook kut van digitenne, maar die eerste reden is belangrijker.
Oh, is dat chello..quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
alleen TV/radio van upc, chello wil ik niets meer mee te maken hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |