Vrijdag 17 oktober is je geluksdagquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:06 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Kom door die programma`s van Claudia echt niet heen. Die zijn iig niet grappig en heel irritant. De radio gaat uit tussen 12.00 en 14.00 op vrijdag. Wanneer begint die hamster...?
FM-ontvangst is ook erg slecht in het centrum van Haarlem.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Schijnt hier nog niet zo slecht te zijn. Een vriendin van me in Haarlem, had storingen als er een scooter voorbij reed. Woont midden in het centrum van Haarlem.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dolf mag overal voor opgeoffert worden, wat een kut programma was het met nog klotere luisteraars die belden.
Ligt aan Haarlem dus...quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
FM-ontvangst is ook erg slecht in het centrum van Haarlem.
Althans, in de bus luisteren naar 3FM via m'n MP3-speler (met FM-radio dus) is geen optie wegens een bak ruis...
Heb nog heel even dus. Tijd genoeg om te zappen....quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vrijdag 17 oktober is je geluksdag
Iglu & Hartly - In This City. Wat een leuke plaat is dat
Als je een puppyfoon hebt dan is het ook een stomme smoes van je zus dat ze geen handje kan helpen omdat ze op zolder slaaptquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:51 schreef Broekie het volgende:
Zo. M'n moeder heeft aangeboden vannacht de "puppyfoon" bij haar op de kamer te nemen zodat ik kan gaan slapen, als ik dan maar om 6 uur op sta om haar uit te laten, eten te geven en dan maar m'n tijd uit zit tot ik naar m'n werk toe moet.
Vind ik een goede deal
Truste allemaal
quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:03 schreef Againzender het volgende:
Mensen BBC2, Kings of Leon nu bij Jools!
en Metallica komt ookquote:
Ik zit ook te kijken, wilde jullie nog verwittigenquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:03 schreef Againzender het volgende:
Mensen BBC2, Kings of Leon nu bij Jools!
Is dat het discussieonderwerp voor dit laatste uur van de dag?quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:16 schreef on_air het volgende:
Barbiehoer.
Metallicaquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik zit ook te kijken, wilde jullie nog verwittigen
* Litton-Lane kijktquote:
ik duik er ook in, Jools was leukquote:
Jools is bijna altijd leukquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik duik er ook in, Jools was leuk![]()
Zes posts achter elkaar... dat zie je niet veel!quote:Op woensdag 17 september 2008 00:40 schreef Sersjee het volgende:
Weljajoh, Infadels ook nog effe...
*tumbleweeds door topic ziet rollen*
quote:Op woensdag 17 september 2008 00:54 schreef Sersjee het volgende:
Yes! Yes! Yes! Mijn request! Hemeltergend mooi...
En, heb je vandaag wél goed geslapen?quote:Op woensdag 17 september 2008 08:13 schreef Broekie het volgende:
Goeiesmorgens deze morgen heren en dames van het goede leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |